NOVI REZERVNI DELOVI - PREPORUKE - TEHNIČKE INFORMACIJE
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: REZERVNI DELOVI
Kupio sam za prvih 1000km Elf 5w40 sintetiku, da ne dajem bas 1280din za litru ulja koje cu ispustiti za nekoliko dana posto cu 1000km preci za bukvalno koji dan.
E sad, nije problem da uzmem posle toga mobil1 0W40, videcemo, otom potom.
Inace KD, ti si jedini koga ja poznajem (uslovno receno, ne znam te licno ali znam ovde sa foruma) koji sipa Mobil1 0W40, niko od ljudi koje znam ga ne sipa i niko nema nikakvih problema ni sa Saab autima ni sa drugim markama.
Cak sam ja u Calibru sipao GM polusintetiku i placao 1800din 4l ulja i filter sve zajedno i presao sa dve Calibre blizu 200K km i nikad nijednoj nista nije bilo! Cak sam menjao ulje izmedju 12K-15K km a mozda sam trebao i ranije ali nikad nikakav problem a taj GM najjeftinije moguce ulje...
E sad, nije problem da uzmem posle toga mobil1 0W40, videcemo, otom potom.
Inace KD, ti si jedini koga ja poznajem (uslovno receno, ne znam te licno ali znam ovde sa foruma) koji sipa Mobil1 0W40, niko od ljudi koje znam ga ne sipa i niko nema nikakvih problema ni sa Saab autima ni sa drugim markama.
Cak sam ja u Calibru sipao GM polusintetiku i placao 1800din 4l ulja i filter sve zajedno i presao sa dve Calibre blizu 200K km i nikad nijednoj nista nije bilo! Cak sam menjao ulje izmedju 12K-15K km a mozda sam trebao i ranije ali nikad nikakav problem a taj GM najjeftinije moguce ulje...
Poslednji put menjao 1 dana Perkele, izmenjena 14 puta
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: REZERVNI DELOVI
Pa u Calibru i ne ide sintetika - sa Opelom se druzim od 1986, najskuplje ulje koje ti Opel preporucuje je 5W40 - to je HC ulje - kao sintetika, a ustvari Hydrocrack tj. bolja polusintetika
Ja sam ti rekao sta preporucuje fabrika, kome skupo znam ljude koji voze Saab turbo sa 10W40 pa im "nista ne fali" - moj "problem" je sto ne menjam kola kao cipele.
Ja svoja kola hocu da vozim i 10 godina ako mi se hoce, ne volim da menjam stalno kola, volim da kupim nesto sto mi odgovara i onda se drzim toga.
Ja koliko vidim ovde to malo ko radi, zivi se brzo i tako se menjaju i kola.....ja ponavljam - motore ne otvaram - ko voli da stedi neka stedi, moje misljenje je da se stedi na pogresnom mestu.....dozvoljavam mogucnost da gresim - al kao sto vidis moja najveca briga su nosaci motora - valjda cemo i tu muku da resimo za mesec
Ja sam ti rekao sta preporucuje fabrika, kome skupo znam ljude koji voze Saab turbo sa 10W40 pa im "nista ne fali" - moj "problem" je sto ne menjam kola kao cipele.
Ja svoja kola hocu da vozim i 10 godina ako mi se hoce, ne volim da menjam stalno kola, volim da kupim nesto sto mi odgovara i onda se drzim toga.
Ja koliko vidim ovde to malo ko radi, zivi se brzo i tako se menjaju i kola.....ja ponavljam - motore ne otvaram - ko voli da stedi neka stedi, moje misljenje je da se stedi na pogresnom mestu.....dozvoljavam mogucnost da gresim - al kao sto vidis moja najveca briga su nosaci motora - valjda cemo i tu muku da resimo za mesec
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: REZERVNI DELOVI
A jel bi recimo bila veca potrosnja ulja tog 0W40 od recimo 5W40?
Mozda sam postavio glupo pitanje ali ne zameri!
Mozda sam postavio glupo pitanje ali ne zameri!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: REZERVNI DELOVI
a za tvog Saaba i prvih 1000km - slobodno sipaj i 10W40, ionako samo razradjujes masinu - nista mu nece smetati
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: REZERVNI DELOVI
Ko ce ga znatiPerkele je napisao:A jel bi recimo bila veca potrosnja ulja tog 0W40 od recimo 5W40?
Mozda sam postavio glupo pitanje ali ne zameri!
Naucio sam da se ne igram s uljima - ako mi nesto funkcionise ne menjam. Neka je neko drugo dobro 5W40 800 RSD, to je recimo 500RSD razlike, kod mene je 5,5 litara dakle 6 litara.
6x500 RSD = 3.000RSD, dakle "kraci" sam manje od 30€ na 10-12.000km, mada zadnje 2 godine prelazim ca. 15.000km/godisnje........znaci na gubitku sam nekih 35€ - da razbijam glavu ako mi krene da trosi ulje ili neki drugi problem da je zbog loseg ulja, a sve zbog 35€ godisnje.........malo je bezveze, zar ne?
A jbga, vozimo Saab, a ne peglice i jugice
E da, Mobil 1 5W40 je isto negde oko 1200 RSD, tako da tu i nema neke ustede kod viskozitet, placas marku tj. kvalitet
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: REZERVNI DELOVI
Ma nije meni novac problem i nisam stipsa sto se tice kola, valjda si to do sad primetio, samo iz ostalog zivotnog iskustva znam da nije uvek najbolje ono sto je najskuplje pa zato pitam!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: REZERVNI DELOVI
Ja ne kupujem Mobil 1 zato sto je najskuplje vec zato sto je preporucio Saab.
Isto tako u starog Saab 900 Turbo benzinca sipam Mobil 10W40, jer je to ulje bilo nekada preporuka Saab (tacnije 10W30 koga vise nema).
Nema potrebe da sipam 0W40 kada nije predvidjeno.
Kod njega nemam potrosnju ulja, ali prelazi 4-6.000km godisnje i uvek je blizu max. tako da je tesko na tu kilometrazu izmeriti potrosnju
Isto tako u starog Saab 900 Turbo benzinca sipam Mobil 10W40, jer je to ulje bilo nekada preporuka Saab (tacnije 10W30 koga vise nema).
Nema potrebe da sipam 0W40 kada nije predvidjeno.
Kod njega nemam potrosnju ulja, ali prelazi 4-6.000km godisnje i uvek je blizu max. tako da je tesko na tu kilometrazu izmeriti potrosnju
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: REZERVNI DELOVI
Pa sta onda mislis, da uzmem Mobil 1 5W40 ili 0W40?
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: REZERVNI DELOVI
Evo pitaj mobil direktno: KLIK
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: REZERVNI DELOVI
0W40, kazu max 18K km ili 12 meseci, znaci moje voznje po autoputu po njima 15K km koje ja predjem za 3 meseca je sasvim prihvatljivo, ne moram menjati na 10k km sto i nije tako lose.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: REZERVNI DELOVI
Ako 15.000km predjes za 3 meseca, ja bi onda menjao tako - dakle na 15.000 - sta je sigurno sigurno.
U Autosabu su kod musterija na svakih 50.000km skidali karter sto smatram pametnim - u tvom slucaju ja bi na nekih 70.000km proverio stanje.
U Autosabu su kod musterija na svakih 50.000km skidali karter sto smatram pametnim - u tvom slucaju ja bi na nekih 70.000km proverio stanje.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: REZERVNI DELOVI
Tako ce i biti, samo da ja predjem sa njim 70K km!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: REZERVNI DELOVI
Kocione plocice, zadnje - part num 5058110, TRW - 3000din, Kraljevo, Opel, Karadjordjeva. Iste su kao i za BMW e36 i e46 i Rover 75.
All systems go, ready for takeoff!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: REZERVNI DELOVI
Kome trebaju plocice za zadnje diskove na 99, 90, 900 (-87)
http://www.kupujemprodajem.com/Kocione- ... d=14043123
druga marka (Lukas/TRW) iste plocice
http://www.kupujemprodajem.com/disk-plo ... id=5849597
Turbo znak za 900
http://www.kupujemprodajem.com/Saab-Tur ... id=5849545
Felne za "staru osovinu" za 900OG
http://www.kupujemprodajem.com/ALUTEC-1 ... id=6536800
http://www.kupujemprodajem.com/Kocione- ... d=14043123
druga marka (Lukas/TRW) iste plocice
http://www.kupujemprodajem.com/disk-plo ... id=5849597
Turbo znak za 900
http://www.kupujemprodajem.com/Saab-Tur ... id=5849545
Felne za "staru osovinu" za 900OG
http://www.kupujemprodajem.com/ALUTEC-1 ... id=6536800
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: REZERVNI DELOVI
Izvini, al to ne smatram vrednim pomena - samo za Golfa ima vise delovaSlavisacs je napisao:E bre nema nista za 9000
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: REZERVNI DELOVI
Gresis,smorise ljudi ,traze delove 90,91,92 za 9000,kazu nema nigde,a i tamo gde ima skupo...
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: REZERVNI DELOVI
e skupo je druga kategorija - nama je ovde sve skupo.......kad vidis cene u nemackoj, holandiji....mislim za polovne, shvatis da su dzabe.
Lepo ja kazem - nije Saab za svaki dzep
Lepo ja kazem - nije Saab za svaki dzep
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: REZERVNI DELOVI
Shvatam,ali tu je i neobavestenost dosta prisutna,jer meni je(kada nisam znao gde i kako)jedan od poznatijih servisera u BG koji prodaje i delove,uzimao 60 eur za jednu polovnu diznu x4,a ja je sad imam za 30eur x4...Pa ti vidi razliku Samo treba biti u toku i sa pravim ljudima,pre svega Nije Saab toliki bauk,samo nekom treba duze da se uhoda u te vode
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: REZERVNI DELOVI
Naravno da nije bauk - pogotovu ne 9000 kojeg ima za delove stvarno dovoljno - cak se i ja ogrebem za neki deo za 900 kad mogu, al 900=G, narocito ova godista posle izlaska 9000ki je tesko naci u Srbiji kao i delove za njih i kad nadjes stanje je sareno - a nema izbora.
Ja gledam polovne delove pre svega za 900OG, kod 9-3 jos uvek sve mogu da nadjem novo i po nekoj normalnoj ceni.
Neko priblizno pravilo za delove napolju je:
1) polovan deo koji je kao nov se daje za 50% cene novog
2) ako stanje dela nije izvanredno onda se deo ne prodaje ili maltene pokloni - kod njih nema "neispitano stanje", vec neispravno
Naravno ima i tamo po neki prevarant, ali to su neka pravila
Ja gledam polovne delove pre svega za 900OG, kod 9-3 jos uvek sve mogu da nadjem novo i po nekoj normalnoj ceni.
Neko priblizno pravilo za delove napolju je:
1) polovan deo koji je kao nov se daje za 50% cene novog
2) ako stanje dela nije izvanredno onda se deo ne prodaje ili maltene pokloni - kod njih nema "neispitano stanje", vec neispravno
Naravno ima i tamo po neki prevarant, ali to su neka pravila
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: REZERVNI DELOVI
Kome pare nisu problem, ovi imaju sve sto moze da se zamisli od tekstila i koze sto je islo u Saab: http://www.xkss.com/car_make/Saab.aspx
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: REZERVNI DELOVI
Bosch senzor radilice kupljen u Trigema za njenog dizela - 3500rsd
Trigema - zvanicni uvoznik za Bosch
Trigema - zvanicni uvoznik za Bosch
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: REZERVNI DELOVI
Stabilizator balans stangle, prednji za 9-5 TRW 1440din, Delmax auto.
Pre sam kupio Delphi za oko 900din....
Inace u Delmaxu imaju i , izedju ostalih, i Mobil ulja po lepim cenama. Uvoznik je Plattner.
Mobil 1 0w40 1151din na litar, na 4 je nesto manje
Mobil 3000 Formula G 5w30 (dexos2, mb229.5) - 850 litar, na kanticu je 770din/lit
Mobil 3000 Formula X1 5w40 730din /litar
DELMAX
Pre sam kupio Delphi za oko 900din....
Inace u Delmaxu imaju i , izedju ostalih, i Mobil ulja po lepim cenama. Uvoznik je Plattner.
Mobil 1 0w40 1151din na litar, na 4 je nesto manje
Mobil 3000 Formula G 5w30 (dexos2, mb229.5) - 850 litar, na kanticu je 770din/lit
Mobil 3000 Formula X1 5w40 730din /litar
DELMAX
All systems go, ready for takeoff!
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: REZERVNI DELOVI
vreme za redovan servis pa bi dobro dosla preporuka gde da kupim delove (PK kais,pumpa za vodu,zatezac PK kaisa,filteri za ulje,gorivo,vazduh,ulje za menjac i motor) da li ima veze ko je proizvodjac delova ??
moze i preporuka/predlog gde kupiti hvala
moze i preporuka/predlog gde kupiti hvala
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
NOVI DELOVI - PREPORUKA ILI LOŠE ISKUSTVO ZA KUPOVINU
Neki Bugarin je za Saab 9-3 II porucio bobinu sa [link_open=http://www.gzyongjian.com.cn/]ovog kineskog sajta[/link_open] - Saab H6T60271/12787707
Izgleda da su lose, posto je cela serija od 12 komada koju su kupili izbacivala Error Code 1340
Mozda nekom bude korisno
Izgleda da su lose, posto je cela serija od 12 komada koju su kupili izbacivala Error Code 1340
Mozda nekom bude korisno
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost