APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

A turbo: Exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens, and you go faster."
(Turbine i sve oko njih....)
Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

Postod san_šabacisko » 10 Jan 2013, 20:37

pa lanac se čuje malo kad tek upalim, posle prestane. ni zupčenje ni paljenje nisam proveravao, nije mi niko odg,na to. rekao bih da je to ok jer na leru veoma lepo radi, iz mesta povuče lepo ali kako raste br.obrtaja sve slabije ubrzava.
malo pre sam skinuo usisno crevo, od kućišta filtera do kompresora. filtera za vazduh nema! Slika proverio sam luft osovine, ima ga nešto oko pola mm ili manje. u crevu ima malko ulja. staviću slike samo da ih skinem i nakačim.

Slika

Slika

:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Gost

Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

Postod Gost » 10 Jan 2013, 23:00

Jesi cuo kad za ranije ili kasnije paljenje,mislim da jesi jer radis sa zastavom. Razvodnik tamo razvodnik vamo. Sam si sebi odgovorio,na manjem broju obrtaja ide lepo ali u kasnijim obrtajima se vuce. Uzmi kljuc 13 ispod razvodnika imas jedan sraf i opusti ga malko i pomeri paljenje malo,cackaj vidi ako je do toga stroboskop i kraj.

Korisnikov avatar
Slavisacs
President Saab Club
Postovi: 5014
Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Lokacija: Dobanovci
Kontakt:

Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

Postod Slavisacs » 10 Jan 2013, 23:37

Joj brale,koliko ulja,kada sam video sliku krenuo sam da uzmem naftu i cetkicu ,pa da mazem po ekranu Slika Slika Treba jedno ozbiljno pranje motora...i filter vazduha,goriva,ulja,ulje...Ja sam to prvo uradio kada sam kupio...Jeste off,ali bilo je jace od mene Slika Ja cu sutra opet,da menjam ulje,posto mi motor stajao sipao 10w,a sutra ciscenje dizni,ispiranje motora,ulje 5w...filter goriva... Slika
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

Postod san_šabacisko » 11 Jan 2013, 08:22

jesam goste čuo, znam tačno kako se radi fino štelovanje paljenja. probaću i to pa ćemo videti.
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

Postod san_šabacisko » 11 Jan 2013, 08:30

Slavisacs je napisao:Joj brale,koliko ulja,kada sam video sliku krenuo sam da uzmem naftu i cetkicu ,pa da mazem po ekranu Slika Slika Treba jedno ozbiljno pranje motora...i filter vazduha,goriva,ulja,ulje...Ja sam to prvo uradio kada sam kupio...Jeste off,ali bilo je jace od mene Slika Ja cu sutra opet,da menjam ulje,posto mi motor stajao sipao 10w,a sutra ciscenje dizni,ispiranje motora,ulje 5w...filter goriva... Slika
hahah, ja sam se plašio da će biti više, iz turbine da je izbacivalo. jeste prljav, jbg tako je to kad tek uzmeš auto. motor od Zastave sam ofarbao šta se farba, ostalo izglancao, sve zamenjeno što treba, sve matice od hroma, lepši nego iz fabrike. ovaj sad redom pregledam i sređujem. ovo što sam poskidao sada potopio sam u dizel. samo para da skupim dovoljno za sve..........
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

Postod san_šabacisko » 17 Jan 2013, 15:08

bio sam kod jednog majstora, rekao mi je da je verovatno turbina u kvaru. pola mm lufta ima
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
Sloba43
Postovi: 21
Pridružio se: 05 Jan 2013, 00:00

Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

Postod Sloba43 » 07 Jun 2013, 21:29

Ljudi dal neko zna da li valja ona fora sa podesavanjem di apc boxa sa ona tri potenciomera.Vidoh na netu sa malim srafcigerom svaki potenciomer u odredjen polozaj i navodno prestelovan,dal neko zna i ima iskustva s tim.Inace steluju se dva pta P i F


Povratak na “TURBO”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta