APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

A turbo: Exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens, and you go faster."
(Turbine i sve oko njih....)
Gost

Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

Postod Gost » 05 Jan 2013, 23:21

JESTE,skini W sa APC ventila i lagano. Ako ne krene u zuto ili los turbo ali imao bi dimove jbga da je do njega. Imas li potrosnju ulja?

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

Postod san_šabacisko » 05 Jan 2013, 23:56

Pa znaš šta, ovaj mi čovek kaže (što sam kupio od njega) da kad se tek upali malo ima dima jer gumice ventila nisu naj. Ja nisam primetio nešto jer dim od sagorelog ulja se zadržava dugo u vazduhu za razliku od dima od vodene pare koji je normalno da ga ima i koji nestaje neposredno po izlasku iz auspuha. Još sam juče morao malo da ispustim ulja iz motora, bilo je malo preko max jer je ovaj dolio kad sam kupio i krenuo. Auspuh ima čađi, ne mnogo al crn je, ali masnoće nema uopšte. Znači ne troši ili troši minimalno.
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

TAZZ

Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

Postod TAZZ » 06 Jan 2013, 00:12

Aman... skini crevo sa wastegate... direktno na njemu...

Gost

Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

Postod Gost » 06 Jan 2013, 00:14

Otkud on zna jesu li gumice ili nisu? Jedino ako je skidao glavu a nije.Dim se pojavljuje iz milion i jednog razloga da ih ne nabrajam sada. Proveri ono sto sam ti rekao

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

Postod san_šabacisko » 06 Jan 2013, 00:22

Aman, gde si ti do sad Slika sutra ću to da uradim.
Razmišljam sad, ako on uspre da naduva do žutog kad krećem, može biti da turbina valja a da wastegate jebava. Otkud znam, nemam iskustva sa tim. Sutra ujutru ovo probam pa javljam.
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

Postod san_šabacisko » 06 Jan 2013, 10:18

Probao bez W, ništa, isto kao pre Slika
šta mislite?
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Gost

Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

Postod Gost » 06 Jan 2013, 10:31

ajde jedno 20 l benzina u rezervoar i probaj

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

Postod san_šabacisko » 06 Jan 2013, 10:43

20l*165=3.300din moraće da sačeka onda Slika
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

Postod kd23se4 » 06 Jan 2013, 16:14

Ja lepo kazem da vi ne vozite benzince nego plinase Slika

A na kraju krajeva, nece ti se baciti - na benzin ga palis valjda svakako

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

Postod san_šabacisko » 06 Jan 2013, 18:33

da bar plina ima...da, na benz.palim. neće se baciti nego nema love ni za toliko, ne radim opet, beda, sirotinja... Slika i za prenos vlasništva skupljam, pa reg, ako ne nađem posao u roku od 10ak dana najebao sam. Slika

pa jel mislite da će drugačije raditi ako naspem više goriva? proradiće turbo kao?
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

TAZZ

Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

Postod TAZZ » 06 Jan 2013, 18:56

Ovako...
Sada samo nagadjamo..
I lupamo glavu...
Da li si zamenio SVA VAKUUM CREVA.

Gost

Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

Postod Gost » 06 Jan 2013, 20:38

Pazi San,mozda ti plinska instalacija nije u redu. Mozda nece na plinu da ide,kad sipas benzin javi nam

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

Postod san_šabacisko » 07 Jan 2013, 14:22

Kolja, benzin moram da sipam i kad na plin vozim, na benzin on pali uvek i ide dok ne postigne određenu temp.i onda sam prebaci na plin, to je nekoliko kilometara vožnje. i juče ono što sam probao je na benz.
Taz, jesi pročitao sve šta sam testirao i proverio do sad?
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

TAZZ

Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

Postod TAZZ » 07 Jan 2013, 18:16

Nigde napisano da li si promenio creva.
Al ajde.

TAZZ

Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

Postod TAZZ » 07 Jan 2013, 18:19

Reci ci ti jednu stvar. ako nemas crevo na WG aktuatoru... tj ako je na atmosferi... nema sta da kontrolise turbinu i Mora da puni dok se ne razleti. nemas kontrolu turbine tada.
slikaj turbo sa gornje strane. okaci sliku da se vidi turbina lepo cela i WG .

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

Postod san_šabacisko » 08 Jan 2013, 00:16

@TAZZ da sumiram ukratko da ne ronjaš nazad:
proučio sam i shvatio princip rada APC sistema ovih nekoliko dana, do tada nisam znao ni da postoji to.
proverio sam WG actuator pumpom za biciklo, pomera se lako.
proverio APC ventil pomoću LED na brisaču, svetli neprekidno, gasi samo kada kočim.
skinem crevo sa W, u mestu i u vožnji, nikakva promena.
indikacija na instrumentu:
ler, na pola zelenog;
kretanje i ubrzavanje, početak žutog uvek;
usporavanje, ispod pola zelenog.
Sve je probano na benzinu i na gasu.
ja iz ovoga zaključujem, problem nije do APC. kada se otkači crevo sa WG tj.u njega dovede atmosferski pritisak, APC je bez uticaja na turbo, kao da ne postoji, ne utiče na nadpritisak punjenja turbine, bez obzira u kakvom su stanju sva vakuum creva i senzori i kablovi.
uzok problema po mom mišljenju: ili WG ne dihtuje ili turbina ne valja, mehanički (sa strane turbine ili sa stane kompresora), pa ne može da stvori pritisak u usisnom kanalu.
ti bolje znaš ovo, reci mi da li sam u pravu ili grešim?

Jedino možda ventil za gorivo smanjuje dotok, mada sumnjam.
ili je zapušeno crevo od filtera do kompresora? ili od kompresora do interkulera ili dalje? na C bi trebalo da može da se izmeri nadpritisak kompresora a da se ne skida ništa jer ono izlazi direktno iz kućišta, zaobilazi se interkuler i creva. jel tako?
sutra ću da slikam i turbinu od gore.
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

Postod kd23se4 » 08 Jan 2013, 05:28

Mislim da si ti resio da si u pravu i gotovo, mada do pre neki dan, po sopstvenim recima nisi znao ni sta je to.

LED lampica ti non-stop svetli, a lepo vidis (valjda) da ne treba tako. I sada mesto da se udubis u malo mentalnog rada (jedina investicija) da utvrdis zasto ti ECU daje taj signal na ventil ti navalio da menjas turbo/wastegate.

Molim lepo, menjaj sve!

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

Postod san_šabacisko » 09 Jan 2013, 15:02

kd se naljutio Slika
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

Postod AERO » 09 Jan 2013, 15:19

Pa braaate Slika ,
- Oni ti kazu zameni creva - ti kazes turbo.
- Oni kazu sipaj corbe - ti kazes - ma joook ,turbo je
- Oni kazu ECU signal - ti kazes turbo.
- Oni kazu slikaj turbo da se sve lepo vidi i WG - ti kazes "aha" Slika

Znaci sta? Ti njih ustvari Slika .............. Slika Slika

Slika pazi,zahebani su sva trojica,nemoj da bude posle Slika Slika

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

Postod san_šabacisko » 10 Jan 2013, 08:58

neka bude i Slika Slika samo da ja naučim ono što me interesuje
ne tvrdim da je turbo, pitam kako se testira a nema odgovora.
sad ću staviti slike koje su tražene
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

Postod san_šabacisko » 10 Jan 2013, 09:07

Slika

evo i ova što je bila ranije okačena

Slika

Slika

Slika

aj jedno prosto pitanje: ako demontiramo APC sistem sa vozila, da li turbo treba da puni normalno, i preko potrebnog?
nadam se da vam nije teško da mi odgovarate na pitanja, je želim i ovo da naučim, ne volim sistem rada ,,nagađanje'', znate ono, daj da promenim ovo pa da vidim šta će biti, pa onda daj i ovo pa da vidimo... kad poznaješ nešto onda znaš šta od čega zavisi, a šta od čega ne zvaisi i možeš tačno da lociraš kvar na osnovu nekoliko provera. ja sam uradio osnovne testove a još uvek nagađamo gde je kvar.
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

Postod kd23se4 » 10 Jan 2013, 09:51

Radice ti tacno kao sto ti radi sada - pritisak ce ti drzati aktuator uvek otvorenim i pritisak ti nece izaci iz zutog - ovo sto sada imas je "nema APC" podesavanje, ako ne budes sredio APC - jedini nacin da manipulises Aktuatorom je da menjas duzinu navoja na osovinici aktuatora.

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

Postod san_šabacisko » 10 Jan 2013, 15:17

kd23se4 je napisao: ovo sto sada imas je "nema APC" podesavanje
slažem se, APC mi ne radi. to mogu sam pronaći zašto.
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Korisnikov avatar
san_šabacisko
Drug Član
Postovi: 1435
Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
Lokacija: Šabac

Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

Postod san_šabacisko » 10 Jan 2013, 15:49

kd23se4 je napisao:Radice ti tacno kao sto ti radi sada - pritisak ce ti drzati aktuator uvek otvorenim i pritisak ti nece izaci iz zutog
kd, APC ventil mi je neprekidno pod naponom, po onoj šemi APC koju si postavio to znači da je WG Act oslobodjen pritiska, tj.BPV zatvoren
kd23se4 je napisao:Uzmes pumpu za gume nataknes na Wastegate i kada pumpas pratis da li se poluga na turbini pomera
probao, pomera se.
kd23se4 je napisao: Pa ako ti radi APC-kazaljka jedan nek sedne u kabinu i nek gleda - kad se otvori klapna treba da dodje do naglog pada pritiska.
Da je klapna u kvaru tebi bi turbo isao u crveno i cuo bi se glasni "BANG" zvuk to je ona membrana koja spasava motor od razletanja
probao sam i ovo, nije došlo do naglog pada pritiska.
TAZZ je napisao:Reci ci ti jednu stvar. ako nemas crevo na WG aktuatoru... tj ako je na atmosferi... nema sta da kontrolise turbinu i Mora da puni dok se ne razleti. nemas kontrolu turbine tada.
slikaj turbo sa gornje strane. okaci sliku da se vidi turbina lepo cela i WG .
skidao W crevo, isto radi, tj.ne ide u crveno, ni preko početka žu.
Slika
ako se APC sistem otkači pritisak treba nekontrolisano da raste, da zakucava u crveno, zato je tu APC - automatic performance CONTROL
@TAZZ ukljuci se, ako skinem crevo W treba da puni preterano. zašto ne puni? ne može biti do vakuum crevca APCa. sve je ispitano. šta može da bude??? sada može da se da precizan odgovor. aj recite mi da ja ne pametujem
:9000CC: 1987.
:NG900Cab: 2002.
:9000CC: 1988.

Gost

Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.

Postod Gost » 10 Jan 2013, 16:57

Jel ti nastelovano paljenje? Uzupcen auto? Cuje li se lanac?


Povratak na “TURBO”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta