APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
JESTE,skini W sa APC ventila i lagano. Ako ne krene u zuto ili los turbo ali imao bi dimove jbga da je do njega. Imas li potrosnju ulja?
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
Pa znaš šta, ovaj mi čovek kaže (što sam kupio od njega) da kad se tek upali malo ima dima jer gumice ventila nisu naj. Ja nisam primetio nešto jer dim od sagorelog ulja se zadržava dugo u vazduhu za razliku od dima od vodene pare koji je normalno da ga ima i koji nestaje neposredno po izlasku iz auspuha. Još sam juče morao malo da ispustim ulja iz motora, bilo je malo preko max jer je ovaj dolio kad sam kupio i krenuo. Auspuh ima čađi, ne mnogo al crn je, ali masnoće nema uopšte. Znači ne troši ili troši minimalno.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
Aman... skini crevo sa wastegate... direktno na njemu...
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
Otkud on zna jesu li gumice ili nisu? Jedino ako je skidao glavu a nije.Dim se pojavljuje iz milion i jednog razloga da ih ne nabrajam sada. Proveri ono sto sam ti rekao
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
Aman, gde si ti do sad sutra ću to da uradim.
Razmišljam sad, ako on uspre da naduva do žutog kad krećem, može biti da turbina valja a da wastegate jebava. Otkud znam, nemam iskustva sa tim. Sutra ujutru ovo probam pa javljam.
Razmišljam sad, ako on uspre da naduva do žutog kad krećem, može biti da turbina valja a da wastegate jebava. Otkud znam, nemam iskustva sa tim. Sutra ujutru ovo probam pa javljam.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
Probao bez W, ništa, isto kao pre
šta mislite?
šta mislite?
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
20l*165=3.300din moraće da sačeka onda
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
Ja lepo kazem da vi ne vozite benzince nego plinase
A na kraju krajeva, nece ti se baciti - na benzin ga palis valjda svakako
A na kraju krajeva, nece ti se baciti - na benzin ga palis valjda svakako
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
da bar plina ima...da, na benz.palim. neće se baciti nego nema love ni za toliko, ne radim opet, beda, sirotinja... i za prenos vlasništva skupljam, pa reg, ako ne nađem posao u roku od 10ak dana najebao sam.
pa jel mislite da će drugačije raditi ako naspem više goriva? proradiće turbo kao?
pa jel mislite da će drugačije raditi ako naspem više goriva? proradiće turbo kao?
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
Ovako...
Sada samo nagadjamo..
I lupamo glavu...
Da li si zamenio SVA VAKUUM CREVA.
Sada samo nagadjamo..
I lupamo glavu...
Da li si zamenio SVA VAKUUM CREVA.
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
Pazi San,mozda ti plinska instalacija nije u redu. Mozda nece na plinu da ide,kad sipas benzin javi nam
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
Kolja, benzin moram da sipam i kad na plin vozim, na benzin on pali uvek i ide dok ne postigne određenu temp.i onda sam prebaci na plin, to je nekoliko kilometara vožnje. i juče ono što sam probao je na benz.
Taz, jesi pročitao sve šta sam testirao i proverio do sad?
Taz, jesi pročitao sve šta sam testirao i proverio do sad?
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
Reci ci ti jednu stvar. ako nemas crevo na WG aktuatoru... tj ako je na atmosferi... nema sta da kontrolise turbinu i Mora da puni dok se ne razleti. nemas kontrolu turbine tada.
slikaj turbo sa gornje strane. okaci sliku da se vidi turbina lepo cela i WG .
slikaj turbo sa gornje strane. okaci sliku da se vidi turbina lepo cela i WG .
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
@TAZZ da sumiram ukratko da ne ronjaš nazad:
proučio sam i shvatio princip rada APC sistema ovih nekoliko dana, do tada nisam znao ni da postoji to.
proverio sam WG actuator pumpom za biciklo, pomera se lako.
proverio APC ventil pomoću LED na brisaču, svetli neprekidno, gasi samo kada kočim.
skinem crevo sa W, u mestu i u vožnji, nikakva promena.
indikacija na instrumentu:
ler, na pola zelenog;
kretanje i ubrzavanje, početak žutog uvek;
usporavanje, ispod pola zelenog.
Sve je probano na benzinu i na gasu.
ja iz ovoga zaključujem, problem nije do APC. kada se otkači crevo sa WG tj.u njega dovede atmosferski pritisak, APC je bez uticaja na turbo, kao da ne postoji, ne utiče na nadpritisak punjenja turbine, bez obzira u kakvom su stanju sva vakuum creva i senzori i kablovi.
uzok problema po mom mišljenju: ili WG ne dihtuje ili turbina ne valja, mehanički (sa strane turbine ili sa stane kompresora), pa ne može da stvori pritisak u usisnom kanalu.
ti bolje znaš ovo, reci mi da li sam u pravu ili grešim?
Jedino možda ventil za gorivo smanjuje dotok, mada sumnjam.
ili je zapušeno crevo od filtera do kompresora? ili od kompresora do interkulera ili dalje? na C bi trebalo da može da se izmeri nadpritisak kompresora a da se ne skida ništa jer ono izlazi direktno iz kućišta, zaobilazi se interkuler i creva. jel tako?
sutra ću da slikam i turbinu od gore.
proučio sam i shvatio princip rada APC sistema ovih nekoliko dana, do tada nisam znao ni da postoji to.
proverio sam WG actuator pumpom za biciklo, pomera se lako.
proverio APC ventil pomoću LED na brisaču, svetli neprekidno, gasi samo kada kočim.
skinem crevo sa W, u mestu i u vožnji, nikakva promena.
indikacija na instrumentu:
ler, na pola zelenog;
kretanje i ubrzavanje, početak žutog uvek;
usporavanje, ispod pola zelenog.
Sve je probano na benzinu i na gasu.
ja iz ovoga zaključujem, problem nije do APC. kada se otkači crevo sa WG tj.u njega dovede atmosferski pritisak, APC je bez uticaja na turbo, kao da ne postoji, ne utiče na nadpritisak punjenja turbine, bez obzira u kakvom su stanju sva vakuum creva i senzori i kablovi.
uzok problema po mom mišljenju: ili WG ne dihtuje ili turbina ne valja, mehanički (sa strane turbine ili sa stane kompresora), pa ne može da stvori pritisak u usisnom kanalu.
ti bolje znaš ovo, reci mi da li sam u pravu ili grešim?
Jedino možda ventil za gorivo smanjuje dotok, mada sumnjam.
ili je zapušeno crevo od filtera do kompresora? ili od kompresora do interkulera ili dalje? na C bi trebalo da može da se izmeri nadpritisak kompresora a da se ne skida ništa jer ono izlazi direktno iz kućišta, zaobilazi se interkuler i creva. jel tako?
sutra ću da slikam i turbinu od gore.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
Mislim da si ti resio da si u pravu i gotovo, mada do pre neki dan, po sopstvenim recima nisi znao ni sta je to.
LED lampica ti non-stop svetli, a lepo vidis (valjda) da ne treba tako. I sada mesto da se udubis u malo mentalnog rada (jedina investicija) da utvrdis zasto ti ECU daje taj signal na ventil ti navalio da menjas turbo/wastegate.
Molim lepo, menjaj sve!
LED lampica ti non-stop svetli, a lepo vidis (valjda) da ne treba tako. I sada mesto da se udubis u malo mentalnog rada (jedina investicija) da utvrdis zasto ti ECU daje taj signal na ventil ti navalio da menjas turbo/wastegate.
Molim lepo, menjaj sve!
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
Pa braaate ,
- Oni ti kazu zameni creva - ti kazes turbo.
- Oni kazu sipaj corbe - ti kazes - ma joook ,turbo je
- Oni kazu ECU signal - ti kazes turbo.
- Oni kazu slikaj turbo da se sve lepo vidi i WG - ti kazes "aha"
Znaci sta? Ti njih ustvari ..............
pazi,zahebani su sva trojica,nemoj da bude posle
- Oni ti kazu zameni creva - ti kazes turbo.
- Oni kazu sipaj corbe - ti kazes - ma joook ,turbo je
- Oni kazu ECU signal - ti kazes turbo.
- Oni kazu slikaj turbo da se sve lepo vidi i WG - ti kazes "aha"
Znaci sta? Ti njih ustvari ..............
pazi,zahebani su sva trojica,nemoj da bude posle
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
neka bude i samo da ja naučim ono što me interesuje
ne tvrdim da je turbo, pitam kako se testira a nema odgovora.
sad ću staviti slike koje su tražene
ne tvrdim da je turbo, pitam kako se testira a nema odgovora.
sad ću staviti slike koje su tražene
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
evo i ova što je bila ranije okačena
aj jedno prosto pitanje: ako demontiramo APC sistem sa vozila, da li turbo treba da puni normalno, i preko potrebnog?
nadam se da vam nije teško da mi odgovarate na pitanja, je želim i ovo da naučim, ne volim sistem rada ,,nagađanje'', znate ono, daj da promenim ovo pa da vidim šta će biti, pa onda daj i ovo pa da vidimo... kad poznaješ nešto onda znaš šta od čega zavisi, a šta od čega ne zvaisi i možeš tačno da lociraš kvar na osnovu nekoliko provera. ja sam uradio osnovne testove a još uvek nagađamo gde je kvar.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
Radice ti tacno kao sto ti radi sada - pritisak ce ti drzati aktuator uvek otvorenim i pritisak ti nece izaci iz zutog - ovo sto sada imas je "nema APC" podesavanje, ako ne budes sredio APC - jedini nacin da manipulises Aktuatorom je da menjas duzinu navoja na osovinici aktuatora.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
slažem se, APC mi ne radi. to mogu sam pronaći zašto.kd23se4 je napisao: ovo sto sada imas je "nema APC" podesavanje
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
kd, APC ventil mi je neprekidno pod naponom, po onoj šemi APC koju si postavio to znači da je WG Act oslobodjen pritiska, tj.BPV zatvorenkd23se4 je napisao:Radice ti tacno kao sto ti radi sada - pritisak ce ti drzati aktuator uvek otvorenim i pritisak ti nece izaci iz zutog
probao, pomera se.kd23se4 je napisao:Uzmes pumpu za gume nataknes na Wastegate i kada pumpas pratis da li se poluga na turbini pomera
probao sam i ovo, nije došlo do naglog pada pritiska.kd23se4 je napisao: Pa ako ti radi APC-kazaljka jedan nek sedne u kabinu i nek gleda - kad se otvori klapna treba da dodje do naglog pada pritiska.
Da je klapna u kvaru tebi bi turbo isao u crveno i cuo bi se glasni "BANG" zvuk to je ona membrana koja spasava motor od razletanja
skidao W crevo, isto radi, tj.ne ide u crveno, ni preko početka žu.TAZZ je napisao:Reci ci ti jednu stvar. ako nemas crevo na WG aktuatoru... tj ako je na atmosferi... nema sta da kontrolise turbinu i Mora da puni dok se ne razleti. nemas kontrolu turbine tada.
slikaj turbo sa gornje strane. okaci sliku da se vidi turbina lepo cela i WG .
ako se APC sistem otkači pritisak treba nekontrolisano da raste, da zakucava u crveno, zato je tu APC - automatic performance CONTROL
@TAZZ ukljuci se, ako skinem crevo W treba da puni preterano. zašto ne puni? ne može biti do vakuum crevca APCa. sve je ispitano. šta može da bude??? sada može da se da precizan odgovor. aj recite mi da ja ne pametujem
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
Jel ti nastelovano paljenje? Uzupcen auto? Cuje li se lanac?
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta