BALANSNE OSOVINE B204/234/205/235
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
BALANSNE OSOVINE B204/234/205/235
Kod klipnih SUS motora imamo inercijalne sile I i II reda, koje su posledicavelikog broja pokretnih delova kod ovog motora i samim tim inercijalnih sila koje nastaju.
Inercijalne sile I reda - to su sile pravolinijskih oscilatornih masa
Inercijalne sile II reda - ustvari sile rotacionih masa
Dok se sile I reda mogu izjednaciti delovanjem jednake sile samo suprotnog smera - sto se radi balansnim osovinama u motoru, sile II reda su odredjene konstrukcijom motora.
Motori koji su izbalansirani kada se radi o inercijalnim silama II reda: redni 6, bokser 6 i V12
Najveci problem sa ovim silama imaju 3-cilindricni i V6 motori, sem Wartburga - automobilom nad automobilima - koji je imao prostorno kovanu radilicu - nesto sto nijedan kapitalista nece skoro da napravi jer je cena izrade vanzemaljska
V6 motori imaju mirniji rad sto je ugao izmedju klipova manji, ali se zbog smanjenja troskova uvek izradjuju paralelno sa V8 motorima koji po pravilu imaju ugao od 90 stepeni. V6 motori skoro bez izuzetka imaju balansne osovine.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: BALANSNE OSOVINE B204/234/205/235
Ja sam sedeo kod Tazz-a u autu kad smo ugradjivali plin kod mene i secam se da je radio motor perfektno i bas sam se cudio kako nema nikakvog drndanja i tresenja a te osovine su izvadjene.
Re: BALANSNE OSOVINE B204/234/205/235
skuvo kahvu...
Namirio dete...
Napravio CeDeViTu...
Ajd vako...
B234L, prvi motor na novom konceptu ... Unapredjenje B202 motora po pitanju mirnog rada, (Balansne osovine) Ubacene brizgaljke za hladjenje klipova, dobijen 2.3 motor zahvaljujuci duzem hodu klipa.
Te famozne Balansne osovine...
Nije to tolika fama, samo ovde NEMAMO auta koja su odrzavana kako treba, i koliko treba...
Balansne osovine su pogonjene direktno sa radilice posebnim malim lancem, i imaju neku masu... koja nije mala... Svi mi znamo kada se ratosiljamo rotirajucih masa u motoru, dobijamo vecu snagu, lakse se vrti motor. Eksplozivniji je.
Da ljudi odrzavaju auta kako treba, tacnije ulje koje treba, na kilometrazama kojim treba, jer nije isto recimo mojih 10.000km i recimo Bokijevih 10.000... ili Kd-ovih...
Svi mi vozimo drugacije, na drugacijim rezimima, na drugacijim putevima, mislim iskljucivo, Otvoren drum 7500 grad 2500 ili obrnuto... Velika je razlika... Do pre godinu ipo, menjao sam ulje na cca 20-25000 ali iskljucivo MOBIL 1...
Dnevno sam prelazio 160km, po OTVORENOM drumu sa cca 120 km/h. Znaci upalim, vozim 80tak km i iskljucim auto... neko za ovu kilometrazu upali auto 10 puta...
Startovi, zagrevanje pa hladjenje ulja... Ludilo...
E onda tu dolazimo do priche opadanje kvaliteta ulja, propadanja lezajeva...
E tu smo sad...
Propadanje lezajeva...
Ne na radilici ...
Ovog puta mislim na Balansne osovine, koje se rotiraju DUPLO BRZE nego radilica, a one leze na lezajevima, koji se podmazuju naravno... vidi chuda istim uljem kojim i motor...
E sad kad dodje auto sa PRAVIH 150k km... ljudi pristupe onome vidi super auto(na SAABu je izuzetno lako sakriti km), malko kilometara... a on zgazio 350k km... Ceo auto plache za ulaganjima, MOTOR se UMORIO i SMORIO(BOKI ©®) pre 50.000km...
I onda nastupe problemi.
Pravi servis, pravo ulaganje bi bilo...
GLAVA skidanje i obrada i sredjivanje ventila( mnogo se vidi kad se skine glava)
NOVI DIHTUNG
Nov LANAC veliki ako treba
Premeriti Pritisak ulja na leeru i na 2.000 rpm sa 5-40 uljem recimo
Skidanje kartera na B2X4/5 motorima
Pregledavanje TurBine
Ispiranje IC-a
Izmena SVIH technosti...
DA DA DA... i Ulja u kochnicama...
merenjem pritiska ulja moze se ustanoviti da li ima oscilacija...
Na 350.000 km teba sigurno zameniti lezajeve Balansnih osovina, a to NIKO kod nas NE ZNA da uradi kako treba jer nema potreban ALAT...
Dovoljno je 1/4mm da se fuljne mesto ili rotacija lezaja, i eto belaja pre neko shto smo presli 1.000km...Dalje... I balansne osovine se ZUPCHE... pogresi za zub... i imacete GOMILU VIBRACIJA nenormalnih, koje samo Ebu nosache motora, preopterecuju motor... Transmisiju... SVE...
Pritom lezajevi su skupi u KRV... cca 40-50 evra komad... mislim ... za dva komada cca 100tinak evra i nije mnogo, samo nam treba i ALAT!
E sad resenje ovog Konstrikcionog #$%%^$$##, koje SAMO i SAMO umiruje motor je vadjenje Balansnih osovina, chepovanje uljnih kanala koji napajaju balansne osovine, a napajaju se sa 3-ceg lezeceg lezaja.
Eto nama onda B202 motora maltene na TRIONIC platformi. Motor se vrti opusteno, povisi se pritisak malko, jos se doda recimo i cini mi se Filter ulja od Golfa III... TDI... Poveca se i zapremina ulja za 0.5L...
Dobije se Eksplozivnost, u gradskim uslovima i smanji potroshnja malko, mooooooooozda i malko promeni zvuk, onako... siroviji je...
Ako su DOBRI nosachi motora... maltene i nema vibracija...
Moj sivi CS koji je sad kod caleta, video ga BOKI i vozio se u njemu... NEMA balansne osovine... Bachene...
Motor koji mi je boleshljiv malko(moja glupost) nema balansne osovine... BACHENE
I ovaj HIRSCH motor kad ga budem otvarao i sredjivao... podmladjivao, NECE imati balansne osovine... Bice BACHENE...
Meni to NE TREBA... To je vishak...
Nastavice se ako se setim jos nechega...
Namirio dete...
Napravio CeDeViTu...
Ajd vako...
B234L, prvi motor na novom konceptu ... Unapredjenje B202 motora po pitanju mirnog rada, (Balansne osovine) Ubacene brizgaljke za hladjenje klipova, dobijen 2.3 motor zahvaljujuci duzem hodu klipa.
Te famozne Balansne osovine...
Nije to tolika fama, samo ovde NEMAMO auta koja su odrzavana kako treba, i koliko treba...
Balansne osovine su pogonjene direktno sa radilice posebnim malim lancem, i imaju neku masu... koja nije mala... Svi mi znamo kada se ratosiljamo rotirajucih masa u motoru, dobijamo vecu snagu, lakse se vrti motor. Eksplozivniji je.
Da ljudi odrzavaju auta kako treba, tacnije ulje koje treba, na kilometrazama kojim treba, jer nije isto recimo mojih 10.000km i recimo Bokijevih 10.000... ili Kd-ovih...
Svi mi vozimo drugacije, na drugacijim rezimima, na drugacijim putevima, mislim iskljucivo, Otvoren drum 7500 grad 2500 ili obrnuto... Velika je razlika... Do pre godinu ipo, menjao sam ulje na cca 20-25000 ali iskljucivo MOBIL 1...
Dnevno sam prelazio 160km, po OTVORENOM drumu sa cca 120 km/h. Znaci upalim, vozim 80tak km i iskljucim auto... neko za ovu kilometrazu upali auto 10 puta...
Startovi, zagrevanje pa hladjenje ulja... Ludilo...
E onda tu dolazimo do priche opadanje kvaliteta ulja, propadanja lezajeva...
E tu smo sad...
Propadanje lezajeva...
Ne na radilici ...
Ovog puta mislim na Balansne osovine, koje se rotiraju DUPLO BRZE nego radilica, a one leze na lezajevima, koji se podmazuju naravno... vidi chuda istim uljem kojim i motor...
E sad kad dodje auto sa PRAVIH 150k km... ljudi pristupe onome vidi super auto(na SAABu je izuzetno lako sakriti km), malko kilometara... a on zgazio 350k km... Ceo auto plache za ulaganjima, MOTOR se UMORIO i SMORIO(BOKI ©®) pre 50.000km...
I onda nastupe problemi.
Pravi servis, pravo ulaganje bi bilo...
GLAVA skidanje i obrada i sredjivanje ventila( mnogo se vidi kad se skine glava)
NOVI DIHTUNG
Nov LANAC veliki ako treba
Premeriti Pritisak ulja na leeru i na 2.000 rpm sa 5-40 uljem recimo
Skidanje kartera na B2X4/5 motorima
Pregledavanje TurBine
Ispiranje IC-a
Izmena SVIH technosti...
DA DA DA... i Ulja u kochnicama...
merenjem pritiska ulja moze se ustanoviti da li ima oscilacija...
Na 350.000 km teba sigurno zameniti lezajeve Balansnih osovina, a to NIKO kod nas NE ZNA da uradi kako treba jer nema potreban ALAT...
Dovoljno je 1/4mm da se fuljne mesto ili rotacija lezaja, i eto belaja pre neko shto smo presli 1.000km...Dalje... I balansne osovine se ZUPCHE... pogresi za zub... i imacete GOMILU VIBRACIJA nenormalnih, koje samo Ebu nosache motora, preopterecuju motor... Transmisiju... SVE...
Pritom lezajevi su skupi u KRV... cca 40-50 evra komad... mislim ... za dva komada cca 100tinak evra i nije mnogo, samo nam treba i ALAT!
E sad resenje ovog Konstrikcionog #$%%^$$##, koje SAMO i SAMO umiruje motor je vadjenje Balansnih osovina, chepovanje uljnih kanala koji napajaju balansne osovine, a napajaju se sa 3-ceg lezeceg lezaja.
Eto nama onda B202 motora maltene na TRIONIC platformi. Motor se vrti opusteno, povisi se pritisak malko, jos se doda recimo i cini mi se Filter ulja od Golfa III... TDI... Poveca se i zapremina ulja za 0.5L...
Dobije se Eksplozivnost, u gradskim uslovima i smanji potroshnja malko, mooooooooozda i malko promeni zvuk, onako... siroviji je...
Ako su DOBRI nosachi motora... maltene i nema vibracija...
Moj sivi CS koji je sad kod caleta, video ga BOKI i vozio se u njemu... NEMA balansne osovine... Bachene...
Motor koji mi je boleshljiv malko(moja glupost) nema balansne osovine... BACHENE
I ovaj HIRSCH motor kad ga budem otvarao i sredjivao... podmladjivao, NECE imati balansne osovine... Bice BACHENE...
Meni to NE TREBA... To je vishak...
Nastavice se ako se setim jos nechega...
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: BALANSNE OSOVINE B204/234/205/235
imas neku slicicu da ubacis (cuh da imas ) Mnogo ih boli taj zadnji nosac...Nego to cepovanje uljnih kanala,jel to nesto komplikovano,kako? Kasnim kasnim Kerefeka?
Poslednji put menjao 1 dana Slavisacs, izmenjena 25 puta
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: BALANSNE OSOVINE B204/234/205/235
Tazz matori,puno hvala na vremenu odvojenom za ovu pricu.
Ja cu ubaciti jos nesto slika sutra uvece,a sto se tice same tezine balansnih osovina - procitak negde 2kg jedna (ako gresim ispravite me)
Sledeca stvar koju cemo obraditi u ovoj temi je " cepovanje vodova za ulje" ...a to stize za neki dan ako nadjem,ako ne - opet tazz
Ja cu ubaciti jos nesto slika sutra uvece,a sto se tice same tezine balansnih osovina - procitak negde 2kg jedna (ako gresim ispravite me)
Sledeca stvar koju cemo obraditi u ovoj temi je " cepovanje vodova za ulje" ...a to stize za neki dan ako nadjem,ako ne - opet tazz
Poslednji put menjao 1 dana AERO, izmenjena 26 puta
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: BALANSNE OSOVINE B204/234/205/235
Svaka cast
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: BALANSNE OSOVINE B204/234/205/235
znaci ja sam sledeci po ovom Aero-vom spisku
tazz i kd... svaka vam se dala
tazz i kd... svaka vam se dala
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: BALANSNE OSOVINE B204/234/205/235
Carlsson je napisao:znaci ja sam sledeci po ovom Aero-vom spisku
tazz i kd... svaka vam se dala
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: BALANSNE OSOVINE B204/234/205/235
Drugari, moj blok odnesen kod mog prijatelja strugara i utorak cu sve detaljno islikati kad bude gotovo i objasniti, nije komplikovano nista!
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: BALANSNE OSOVINE B204/234/205/235
Hvala,pored sve muke koju imas,sto izdvajas vreme
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: BALANSNE OSOVINE B204/234/205/235
Evo kao sto sam i obecao, napravio sam neke slike, i oznacio u PS sta konkretno treba da se gleda na slikama, posto nemam pojma sa PS mozda malo izgleda smesno ovo sto sam zaokruzivao ali uglavnom svima ce biti sve jasno!
Ovako izgleda lezaj balansnih osovina dok je u bloku motora:
A ovako izgledaju lezajevi kad se izvade, da napomenem da ipak ovi moji nisu bili kako se na prvi pogled cinilo i da imaju riseva po sebi i da su opravdano izvadjeni!
Ovo su dva prstena koja se nabijaju na mesto gde su bili lezajevi, jedan je vec unutra zaokruzen a drugi je na bloku da vidite kako izgleda, oni sluze da zapuse rupice koje propustaju ulje za podmazivanje lezajeva:
Evo jedna slika pre i za vreme nabijanja prstena, na drugoj se vidi kao neki alat za nabijanje po kojem se cuka cekicem:
I evo par slika gde su nabijeni prstenovi na mesto izvadjenih lezajeva:
Sledece sta ostaje je da se zause 3 rupice za dovod ulja na sam ulaz balansnih osovina, kod zupcanika, ne znam to drugacije da objasnim ali mislim da ce slike biti jasnije, ima dva ta otvora, u jednom ima jedna a u drugom dve rupice (kanala) koja treba zapusiti. To se zapusava cepom ne moze prstenom posto moraju da se stave zupcanici tu.
I to vam je od prilike sva mudrost sto se tice vadjenja balansnih osovina!
I da napomenem da obavezno posle ovoga blok treba dobro prekontrolisati i izduvati kompresorom da nebi ostalo opiljaka ili slicnog trunja!
Ovako izgleda lezaj balansnih osovina dok je u bloku motora:
A ovako izgledaju lezajevi kad se izvade, da napomenem da ipak ovi moji nisu bili kako se na prvi pogled cinilo i da imaju riseva po sebi i da su opravdano izvadjeni!
Ovo su dva prstena koja se nabijaju na mesto gde su bili lezajevi, jedan je vec unutra zaokruzen a drugi je na bloku da vidite kako izgleda, oni sluze da zapuse rupice koje propustaju ulje za podmazivanje lezajeva:
Evo jedna slika pre i za vreme nabijanja prstena, na drugoj se vidi kao neki alat za nabijanje po kojem se cuka cekicem:
I evo par slika gde su nabijeni prstenovi na mesto izvadjenih lezajeva:
Sledece sta ostaje je da se zause 3 rupice za dovod ulja na sam ulaz balansnih osovina, kod zupcanika, ne znam to drugacije da objasnim ali mislim da ce slike biti jasnije, ima dva ta otvora, u jednom ima jedna a u drugom dve rupice (kanala) koja treba zapusiti. To se zapusava cepom ne moze prstenom posto moraju da se stave zupcanici tu.
I to vam je od prilike sva mudrost sto se tice vadjenja balansnih osovina!
I da napomenem da obavezno posle ovoga blok treba dobro prekontrolisati i izduvati kompresorom da nebi ostalo opiljaka ili slicnog trunja!
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: BALANSNE OSOVINE B204/234/205/235
odlicno Perkele...hvala ti
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: BALANSNE OSOVINE B204/234/205/235
Hvala kralju Sad cekamo mog zemu da se zaukce,pa prevede nesto poucno
Poslednji put menjao 1 dana Slavisacs, izmenjena 11 puta
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: BALANSNE OSOVINE B204/234/205/235
evo i cuvenog alata za montazu i centriranje lezajeva balansnih osovina(ili kontra tegova,zavisi kako ih ko zove), kojeg niko u srbiji NEMA...milion puta pomenuto pa da se vidi kako izgleda to cudo tehnike jer je verovatno prica presla u urbane legende
http://www.serioussaab.co.uk/Procs_page ... lance.html
a ovde pored tog alata opisani i ostali saab specificni alati... poslednji je svima nama dobro poznat
http://www.serioussaab.co.uk/articles_p ... ecial.html
http://www.serioussaab.co.uk/Procs_page ... lance.html
a ovde pored tog alata opisani i ostali saab specificni alati... poslednji je svima nama dobro poznat
http://www.serioussaab.co.uk/articles_p ... ecial.html
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: BALANSNE OSOVINE B204/234/205/235
metalna oklagija na izvlacenje
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: BALANSNE OSOVINE B204/234/205/235
Ja ne mogu da verujem da niko u Srbiji nema alat! Secam se da mi je Nikola Ceprnja jos neke davne 2008-09 pricao kako Saab obavezuje svaki svoj servis da mora da ima sve alate za Saab!
Izmedju ostalog zato je Autosab zatvorio, posto je Saab insistirao da svaki servis mora da ima sve, pa su im tako trazili da moraju da imaju neku diagnostiku za Saab 9-3X koja je (ako se dobro secam) kostala 60.000 EUR - Nikola mi tada rece da nema sanse da vlasnici toliko izdvoje za kola koja zalutaju kroz Srbiju na proputovanju, pa se jos pokvari 4x4
Zato mislim da mora da je makar Autosab imao to "sokocalo" - dakle da ima makar 1 primerak u Srbiji - pitanje za Nikolu Ceprnju i Viktora na sledecem skupu!
Da imam vase muke kontaktirao bi nase komsije madjare, tamo je Saab zajednica jaka - secam se da su mi ljudi odgovorili za 24h kada sam im trazio servis za K-glave (kada jos nisam nasao "diznu" na Banjici)
Evo ako neko bude zeleo kontakt (govore engleski): [link_open=http://www.raczmobil.hu]LINK[/link_open]
Izmedju ostalog zato je Autosab zatvorio, posto je Saab insistirao da svaki servis mora da ima sve, pa su im tako trazili da moraju da imaju neku diagnostiku za Saab 9-3X koja je (ako se dobro secam) kostala 60.000 EUR - Nikola mi tada rece da nema sanse da vlasnici toliko izdvoje za kola koja zalutaju kroz Srbiju na proputovanju, pa se jos pokvari 4x4
Zato mislim da mora da je makar Autosab imao to "sokocalo" - dakle da ima makar 1 primerak u Srbiji - pitanje za Nikolu Ceprnju i Viktora na sledecem skupu!
Da imam vase muke kontaktirao bi nase komsije madjare, tamo je Saab zajednica jaka - secam se da su mi ljudi odgovorili za 24h kada sam im trazio servis za K-glave (kada jos nisam nasao "diznu" na Banjici)
Evo ako neko bude zeleo kontakt (govore engleski): [link_open=http://www.raczmobil.hu]LINK[/link_open]
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: BALANSNE OSOVINE B204/234/205/235
ajd za tu dijagnostiku i nekako da razumem....u tom trenutku nije bio ni jedan primerak sa tim 4x4 pogonom u srb...redak auto... ali sta reci za ovu parce metala za nekoliko poluga,zupcanika ili od cega se vec sastoji(slazem se da je verovatno ultra precizno napravljeno i sl...ali ne moze da kosta ne znam ni ja koliku svemirsku cifru da niko u Srbiji nema to....).... a B204/234,B205/235 motora na sve strane....jos oil sludge-ovi i zakucavanja motora se desavaju tako cesto zbog velikog broja lose odrzavanih primeraka(kao i primeraka iz uvoza koji su na umoru..), toliko puta se dolazi u priliku da moraju da se vade balansne osovine jer su lezajevi propali a niko nema ovo cudo da montira nazad nove... Motor bez tih osovina i sa nije isti....mnogo ugladjenije i lepse radi kada ih ima,narocito pri velikim brzinama i broju obrtaja. Nije saab to za dzabe stavio. Naravno kada je u pitanju extremno podizanje snage i pravljenje cuda od motora treba da se izvade, ali to nije slucaj sa vecinom izvadjenih primeraka u Srbiji.
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
- Astrotrain
- Postovi: 410
- Pridružio se: 11 Maj 2013, 00:00
Re: BALANSNE OSOVINE B204/234/205/235
balans osovine <3
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta