SAAB 2.8V6

O SAAB MOTORIMA
Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

SAAB 2.8V6

Postod AERO » 11 Mar 2012, 13:03

dollce vita je napisao:2.8 V6?? ...da li neko zna par reci o ovom motoru, kakav je, ima li neke mane, kako se pokazao, itd...znam da je GM-ov, delio ga je 93 sa vektrom OPC...
Cim je Holden u pitanju,onda je i vektra,ali .....i Cadillac CTS Slika
U vektri je to bio top-of-the-line (230ks 2.8V6 turbo),a na OPC-u su ga nabrijali kao na saab-u Turbo X

U saab-u turbo X - Motor: 2.792 cm3 blok i glava od aluminijuma, Twin Scroll turbo, 24 ventila, Bosch Motronic elektronika motora, 280 KS pri 5.500 o/min, 400 Nm pri 2150 o/min. Ubrzanje iz mesta do 100 km/h: +- 5,9 s

Specifičan razvoj snage, nekarakterističan za turbo motore. Kod Turbo X-a nema tzv. “napada Obrtnog momenta” kao kod većine turbo motora.

Tad kad su ga izbacili (By Holden) - na blic procitah da je medju 10 najboljih na svetu(bio u tom momentu Slika )......

Na onom internacionalnom sajtu gde svi kace misljenje za sve modele automobila (vlasnici).....neki baja (koji je izasao i Mondea ST 226ks ) i seo u novog saab-a 2.8V6,zali se na neke druge stvari,ali za motor ,kaze da je ok.......njegov je jos bio doradjen by "HIRSCH" Slika


Evo nesto osnovno,pa cemo dalje kako se ko ukljuci....

...ima dve varijante: LP1 i LP9...... Neka rec vise ima OVDE i OVDE

LP1
A 2.8 L (2792 cc) LP1 variant was introduced in the 2005 Cadillac CTS. It has a 3.50 in (89.0 mm) bore, a 2.94 in (74.8 mm) stroke, and a 10.0:1 compression ratio. The LP1 was built in Saint Catharines, Ontario.
Slika

LP9 Turbo

Slika
The LP9 is a 2.8 L turbocharged version used for the Saab 9-3 and other GM vehicles. It has the same bore and stroke as the naturally aspirated LP1, however the compression ratio is reduced to 9.5:1. GM Powertrain Sweden (Saab Automobile Powertrain) was responsible for turbocharging the engine and it is built in Port Melbourne, Australia. Note that 'global' versions use the same horsepower rating for both metric and imperial markets (using imperial horsepowers) while Europe only versions are rated in metric horsepowers. Max torque are without torque limits used in some versions

Slika

Slika


Vozili smo: Saab Turbo X

CEO TEST

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 2.8V6

Postod kd23se4 » 11 Mar 2012, 14:13

Uopsteno govoreci, inzenjeri Saaba nikad nisu bili pod prinudom da koriste odredjeni agregat GM-a, tako da oni GM agregati koji su ugradjivani u Saab jesu bili dobri motori.

Jedini neslavni izuzetak je dizel 3.0 koji jeste proizveo Isuzu, ali sam na jednom mestu procitao da su motor projektovali bas inzenjeri Saab-a, a ne Renault-a ili Opela (posto se kod njih ugradjivao).

Sve u svemu hajka na GM treba najmanje da bude zbog motora, vec vise zbog neke politike koju su vodili prema Saabu.

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 2.8V6

Postod AERO » 11 Mar 2012, 15:16

Ma cim njega vozi Policija u South Africa - onda je vrh Slika

Slika

Slika

Evo OVDE su ga razbucali Slika ......jedan vice da su im lanci losi,drugi kaze nije tacno....itd

Slika

Slika

P.S. - sad citam nesto za Cadillac CTS 2.8 V6

Slika

.....pa izmedju ostalog kaze:

-Suburban consumption (l/100 km) – 8.4

-Average consumption (l/100 km) – 11.8

-Urban consumption (l/100 km) – 17.7

.....kuuuuuuku Slika Slika Slika ..........KLIK

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 2.8V6

Postod kd23se4 » 11 Mar 2012, 16:29

bice da nije toliko strasno -
KLIK

Korisnikov avatar
HIRSCH
Postovi: 579
Pridružio se: 14 Jan 2012, 00:00

Re: SAAB 2.8V6

Postod HIRSCH » 11 Mar 2012, 17:19

kd23se4 je napisao:bice da nije toliko strasno -
KLIK
zanimljivo... 17,7 verovatno pun gas...a, 11,5 -12,00 ono cruse kroz grad 7,8 banki, pa toliko meni trosi moj, stvarno je stedljiv...

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 2.8V6

Postod AERO » 11 Mar 2012, 17:31

Ma koje crno pun gas - budite ozbiljni .......pa kec trosi 10 - 11 litara

Ovo je potrosnja(prosek), koju oni sabiraju,i na kraju izvuku srednju vrednost......pritom,dosta njih se svaki dan kace na auto - ban,sto bitno utice na prosek......ali cim je lokal oko 50tak km,eto ga 15+.......i to njihovog benzina.
Daj ga vamo(u Beograd) u spic oko 7 ujutru,ili popodne kad se vracaju s posla, ima da bije 20 kao vrata!!!
...na nasu bezolovnu vodicu Slika Slika

Slika

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 2.8V6

Postod AERO » 11 Mar 2012, 17:42

Slika Evo ovde mu ostao zaglavljen sauh Slika Slika Slika

Slika

Korisnikov avatar
HIRSCH
Postovi: 579
Pridružio se: 14 Jan 2012, 00:00

Re: SAAB 2.8V6

Postod HIRSCH » 11 Mar 2012, 18:19

kao prvo kec nije auto, kao drugo... Slika salim se

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 2.8V6

Postod AERO » 11 Mar 2012, 18:25

Slika ......... Slika ..........Slika......KLIK

Korisnikov avatar
HIRSCH
Postovi: 579
Pridružio se: 14 Jan 2012, 00:00

Re: SAAB 2.8V6

Postod HIRSCH » 11 Mar 2012, 18:49

eee....tad su ga radili italijani to se ne racuna Slika

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 2.8V6

Postod AERO » 03 Apr 2012, 15:31

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 2.8V6

Postod AERO » 11 Maj 2012, 16:37

Slika

Slika

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 2.8V6

Postod AERO » 03 Nov 2012, 07:56

Slika

Slika


Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 2.8V6

Postod AERO » 05 Sep 2013, 18:57

:hkf: :hkf:

Slika


Povratak na “MOTORI”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta