SAAB 9000 turbo '86

Naši SAAB-ovi... Slike , Modifikacije, Malko informacija o našim ljubimcima...
Gost

SAAB 9000 turbo '86

Postod Gost » 03 Mar 2012, 21:36

16.02.2012 je dan kada sam po prvi put postao vlasnik auta o kome sam mastao od detinjstva. U pitanju je naravno saab 9k turbo. Inace bas u ovom autu sam fakticki odrastao dok je bio u vlasnistvu mog starog. Sve mu je tih god. promenjeno,uradjen motor.sve zivo,prodat 2002. Nasledio ga je 9000 cs 2.3 turbo S koji je otisao godinu kasnije bas kada sam trebao da polozim vozacki ispit.
I tako saab je osttao samo pusta masta sto zbog loseg iskustva sa jednim serviserom koji je drao kozu sto zbog straha od kvarova. Imao sam kasnije fiat tipa pa corsu gsi i nissana primeru p10 eGT ali nista nalik saabu.. Da ne davim.otkupio sam auto u kome sam rastao i za koji sam vezan u bas losem stanju. U planu zamena svega sto ne valja ali to ce trajati jer maltene mi treba jos jedan auto. I dan danas ide dobro ali problemi su uglavnom kozmeticke prirode. Limarija,enterijer i glupe sitnice. Ima crveni apc box full opremu za to godiste,nema kozu. Slike uskoro. . .



Korisnikov avatar
Carlsson
Postovi: 2756
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Banja Luka

Re: SAAB 9000 turbo '86

Postod Carlsson » 03 Mar 2012, 22:10

zanimljiva prica Slika
cekamo jos slike Slika
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]

Gost

Re: SAAB 9000 turbo '86

Postod Gost » 03 Mar 2012, 22:22

Potrebno je zameniti
amortizere haube i gepeka
tapacire
heater core ili radijator kabine
salter
zadnje amortizere
prekidace podizaca prozora
sedista.naci kozna ali ih nigde nema da su ok
varenje patosa,zadnjih koseva,sredjivanje rubova,poliranje
ugradnja imitacije drveta mahagoni
zamena kontrolera ventilatora kabine i tastera econ je se izlizalo
aic ventil
plovak goriva itd
vomilu sijalica i slicnih gluposti

Korisnikov avatar
Carlsson
Postovi: 2756
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Banja Luka

Re: SAAB 9000 turbo '86

Postod Carlsson » 04 Mar 2012, 00:14

fin spisak...sretno u radovima i naravno izvjestavaj nas redovno Slika Slika
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]

TAZZ

Re: SAAB 9000 turbo '86

Postod TAZZ » 09 Mar 2012, 08:15

KOLJA MATORI!!!

SVE NAJBOLJE...
Pola ovih stvari su gluposti i sitnice koje se za smesne novce sredjuju. Jedino... Limariju sredi kako SAAB zapoveda.

SRECNO!!!
Pa da se spasi jos jedan SAAB!!! Eh, gle cuda... pa to je jos jedan 9K.!

Slika

Gost

Re: SAAB 9000 turbo '86

Postod Gost » 09 Mar 2012, 16:59

Hvala puno na ohrabrenjima. Do sada sam namestio plovak,bio je problem u glupom kontaktu. Kontroler ventilatora kabine kupljen ali se ispostavilo da je greska u kablu koji povezuje vent.sa kontrolerom. Aic ventil sredjen,prblm bio u dzeku. Sada lepo drzi ler gas,lepse ide. Posto smo nekada imali dva rasturena 9k ima nekih delova koji su pretekli. Nasao sam sediste u extra stanju,razmontirao oba da bih zamenio sundjere i onu mrezicu koja dolazi ispod sundjera tako da je sada ok za sedenje. Tazz znam da je sve to dzabe ali nigde nema da se kupi da je u ok stanju (sedista i tapaciri). Ako nekom treba abs pumpa kompletna neka se javi dobice je na poklon. Pozdrav


Gost

Re: SAAB 9000 turbo '86

Postod Gost » 22 Mar 2012, 22:54

evo malo radova,acc sa manuelnim podesavanjem brzine ventilatora. . . neki sampion od majstora je sekao i sekao i ceprkao svugde osim tamo gde treba. Sta ce jadan,nikad nije video drugi auto sem vw-aSlika
jos slika moje patnje i mucenja da sve vratim kako je i bilo Slika

Slika
isecena zica na pinu 22 koja vodi do kontrolera vent. kabine,uzeta masa ,i stavljen neki deo od audia koji se toliko grejao da je to bilo katastrofa
Slika
Slika
Slika
ima malo problema sa topljenjem pojedinih osiguraca pa je to reseno na svojski nacin,secenjem i sl.
Pre svega ovoga bio sam ubedjen da treba da zamenim kontroler ven. ali ispostavilo se da je bio problem u jednoj jedinoj zici koju sam prevezao,sve vratio kako treba da bude i sada vise namam rucni mod za brzinu vent. vec sve na dugme kako i treba da bude

Gost

Re: SAAB 9000 turbo '86

Postod Gost » 22 Mar 2012, 23:00

prethodni vlasnik mu je izvadio dusu,sada pokusavam da autu vratim nekadasnji sjaj ali polako gubim zivce i sve ostalo sta uz to ide. Bice jos slika soon

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 turbo '86

Postod kd23se4 » 22 Mar 2012, 23:06

Nemoj ocajavati! Ako istrajes jos ce ti vise biti drago sto nisi odustao.
Pricam iz iskustva sa 900kom, jer sam imao slicne budzevine, doduse vise oko motora tj. paljenja-ubrizgavanja. Kod 900ke je ventilacija/klima najprostija moguca pa velim i da su hteli nisu mogli da zas*ru Slika
Dakle regler ko na Golfu za toplo/hladno vezan celicnom osovinom za mali hladnjak, prekidac za klimu i recirkulaciju kao prekidac za svetlo!


Cak si u daleko boljoj poziciji za delove nego ja jer 9000ki narocito starijih ima dosta, tako da ti je lakse oko delova. Ako poludis za kablove mozes da kupis celu granu novu od nekog Slika Ja o tome samo mogu da mastam.

Zato samo hrabro Slika

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 turbo '86

Postod AERO » 23 Mar 2012, 00:30

Samo hrabro Slika i ne daj se .....Skljocni ga spolja da vidimo kakav je Slika

Korisnikov avatar
nik 900t
Drug Član
Postovi: 1774
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Vojka

Re: SAAB 9000 turbo '86

Postod nik 900t » 23 Mar 2012, 15:18

samo napred.............
Saab 900og

Gost

Re: SAAB 9000 turbo '86

Postod Gost » 26 Mar 2012, 16:23

auto nece da mi upali vec 15· dana,baca struju sa bobine,pre nije bacao dok nisam zamenio komutator. Slucajno sad pogledam razvodnu ruku kad ono budzena od nekog drugog auta,poludeo sam. Sad treba naci novu,ako moze da se nadje uopste,a za cenu ne smem ni da pitam. Sto se tice polovne to je macka u dzaku i resio sam da se otarasim auta posto zasto. Prvi servis mi je na oko 300 km,ako uspem da ih prevalim sa autom ovakvim kakav je bez da ostanem negde sa strane zbog pitaj boga cega vec. Cene delova polovnih nisu velike ali problem je sto ih nema a da ih i ima pitanje je koliko ce trajati. Novi kostaju kao Sv.Petra kajgana tako da kada stavim sve na papir i razmislim glavom a ne srcem uvidim da moj SAAB 9000 Turbo mora na dobos. Nazalost. . .

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 turbo '86

Postod AERO » 26 Mar 2012, 20:23

Uh bre....bas mi je zao sto se mucis.

Necu da ti stajem na muku.....ti najbolje znas kakve su ti mogucnosti,ali ako je samo do razvodne ruke - i nije strasno (mislim ,nije neka zesca cena KLIK ili KLIK )

Kakav je ostatak auta.....sto ga nisi slikao.....jel ima dosta da se ulaze?

TAZZ

Re: SAAB 9000 turbo '86

Postod TAZZ » 26 Mar 2012, 22:03

Mislim da paše sa gnoja 2.

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 turbo '86

Postod AERO » 26 Mar 2012, 22:30

Mozda i ovo pomogne (kd23....proverio i napisao)

Razvodna ruka 900 Turbo 8V - Opel Astra F 1.4

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 turbo '86

Postod kd23se4 » 26 Mar 2012, 22:58

Ne kod njega je druga prica 8V i 16 Turbo nemaju veze.

Evo sta sam ti nasao, razvodna ruka ti je Saab 7561806 ili ako ides preko Boscha 0237507007

Pase ti sa sledecih vozila:
Saab 900 I 16V Turbo 160ks (1985-1993)
Saab 900 I 16V Turbo 175ks - to je bez katalizatora (1984-1988)
Saab 9000 Turbo 160ks(1988-1993) i 175ks (1985-1991)
Saab 9000 Turbo CS (1988-1998)

Imas u oglasima na polovni automobili bar 1 Turbo 9000
Ako i dalje ne nadjes dacu ti na PP telefone od koga da trazis

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 turbo '86

Postod kd23se4 » 26 Mar 2012, 23:04

Evo ovaj kaze da ima sve moguce za 9000 od 175ks

http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... 6v_175_ks/

Kazem ti imas delova koliko hoces, probaj za moj da trazis Slika

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 turbo '86

Postod kd23se4 » 26 Mar 2012, 23:16

Aero je napisao:Mozda i ovo pomogne (kd23....proverio i napisao)

Razvodna ruka 900 Turbo 8V - Opel Astra F 1.4
Razvodni prst Aero!!! Ne ruka! Moja greska, evo ispravio sam!

Gost

Re: SAAB 9000 turbo '86

Postod Gost » 27 Mar 2012, 12:37

hvala puno na podrsci braco SAABovci. Na mom autu je neki razvodnik bez onog vakumskog dela. Kako i sta je tu budzeno stvarno nemam pojma. Mozda bas zbog toga auto nije isao kako treba. Kazaljka turba ide do pola zutog i tu je kraj,sva vakum creva proverena,magnetni ventil je ok,ima crveni apc box. Slikacu auto cim ga upalkm i operem. Situacija sa majstorima umom gradu i Saabom je prelepa. Prvo te pitaju da li je ovo svajcarski,korejski,spanski auto,pa kad podignes haubu slede pitanja tipa jel ovo fiatov motor,pa ubedjenja da je to scanijin motor itd. A posto sam ja tezak perfekcionista,zatvorim haubu i pustim ih neka razmisljaju sta je saab i dodjem kuci. Ovde ti je sve da se "upasuje" nista orig ovo ono. Ili to je star auto sta ce ti to,uzmi vw-a itd. Cekam da skupim lovu i pravac kod Kikija,menjaj sta ne valja i kraj. Tako je moj stari radio,nikad ovo danas a ovo drugi put,nego sve sto ne valja ili sumnjas da nije ok.

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 turbo '86

Postod AERO » 27 Mar 2012, 15:24

Kolja je napisao:Prvo te pitaju da li je ovo svajcarski,korejski,spanski auto.
Slika Slika ................. Slika Slika Slika ................ Slika

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 turbo '86

Postod kd23se4 » 27 Mar 2012, 21:34

Pa nije valjda da ne mozes naci jednog normalnog majstora tamo kod tebe?
Nije Saab narocito ne sa B202 motorom neka nauka!
Motor ima klasican sistem paljenja i kao takav bi trebalo da bude razumljiv svakom mehanicaru/elektricaru koji je u zivotu radio nesto vise od Yuga - cak je i Zastava dovljna ako zna sta radi!

Ako budes morao tako za svaku glupost da trazis "naucnika" onda bolje stvarno da kupis onog VW-a! Saab sa B202 motorom nije nista vanzemaljsko - samo nadji dobrog majstora kome glava sluzi za jos nesto sem sisanje!

Gost

Re: SAAB 9000 turbo '86

Postod Gost » 27 Mar 2012, 23:49

Sva sreca sto je b202 a ne b2x4 sa trionicom Slika tek tada bi bilo zabavno. Ima majstora naravno cast izuzecima. Veruj da je takva situacija da moj auto ima deset delova koji su od alfe,vw-a i cega vec. Mislim da je glavni problem nezainteresovanost. Znaci seci sve sto ne valja i pasuj od cega mozes a od toga mi se dize kosa na glavi. I nadje se poneka budala kao ja npr,da sledi srce a ne glavu i gubi zivce da ispravi nesto sto je davno shebano. Lista delova koje je potrebno uraditi sam naveo na pocetku teme. Auto je uzet registrovan za 500e sa novim gumama i akumulatorom. Rupe na patosu,zadnjim kosevima,enterijer u katastrofalnom stanju,rubovi zadnji takodje,amortizeri hauba,jedino motor i menjac su u extra stanju,mada lanac zvekece malo ujutru itd. Mozda ti je sada lakse da sagledas celokupnu situaciju Slika

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 turbo '86

Postod AERO » 28 Mar 2012, 00:12

Slika Stranac i Bog da te vidi......sve muke resis za sekund Slika

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 turbo '86

Postod kd23se4 » 28 Mar 2012, 07:21

Kolja je napisao: Auto je uzet registrovan za 500e sa novim gumama i akumulatorom. Rupe na patosu,zadnjim kosevima,enterijer u katastrofalnom stanju,rubovi zadnji takodje,amortizeri hauba,jedino motor i menjac su u extra stanju,mada lanac zvekece malo ujutru itd. Mozda ti je sada lakse da sagledas celokupnu situaciju Slika
Od ovoga sto si naveo imas prioritete:
aic ventil - mozes sam da ga ocistis, imas uputstva za to kako se cisti (sa polir pastom)
plovak goriva - mozes sam, verovatno zaribao
zadnje amortizere - ovo je valjda jasno
Najveci izdatak koji ti predstoji jeste lanac, jer ovo ti je prvi znak da treba da ga menjas. Da uzmes polovno ne resava ti problem, a nov lanac, hidro zatezaci, vodjice i ne znam sta jos ide kod B202 brzo si kod 300-400EUR, ovde verovatno pametno da uradis i pumpu za vodu, kais i spaner to je jos100EUR

Ovo amortizere haube i gepeka - nisu problem, a tapacire, pa cak i heater core ili radijator kabine su vec kozmeticke stvari koje znace telefoniranje oglasa i druzenje sa saabistima
salter i prekidaci - ovo sam sve popravljao sam

sedista.naci kozna ali ih nigde nema da su ok - pa tesko da rastu na drvecu, a ako ih nadjes cene su da padnes u nesvest - ili batali ili progutaj knedlu pa ih daj na presvlacenje - ti moras da odlucis da li ti kola vrede toliko
varenje patosa,zadnjih koseva,sredjivanje rubova,poliranje - limarski poslovi
ugradnja imitacije drveta mahagoni - e jbga Slika i ja bi red box al ne moze Slika
zamena kontrolera ventilatora kabine i tastera econ je se izlizalo - imas da kupis jedinicu za 30EUR u oglasima

Za onaj razvodnik paljenja sam ti vec rekao gde imas da nadjes.

Imas dosta posla od cega mozes sam da zavrsis 50%, pre nego sto mi krenes - nisam ni ja majstor! Slika
Ako si nabrajao SVE onda jedino za zamenu lanca moras kod eksperta jer ako ti neki "expert" sa onom dogorelom cigarom u cosku usta bude zupcio motor njbo si ga - ovo mora neko ko zna

Nije tajna da ti treba dosta para da pozavrsis sve (a tek ako ti rade drugi), al ne znam dal se isplati uzimati devojcicu - narocito zato sto ova sedista i interijer tesko da ces naci u stanju u kome ti zelis ili uopste!


E da pa ko ti odrzavao tu GT ERGELU do sada?!?! Slika

AKo je znao Corsu i Nisan GT, valjda zna nesto i oko paljenja na Saabu 9000 Slika

TAZZ

Re: SAAB 9000 turbo '86

Postod TAZZ » 28 Mar 2012, 08:34

Aero je napisao: Slika Stranac i Bog da te vidi......sve muke resis za sekund Slika
Nemo ga Bog gleda...

Samo strpljenja... i sve ce leci na svoje...ono sto meze sam od sitnica i gluposti da popravlja, polako, ide lepo vreme pa izvolte, 2-3 vikenda... i sredices.

Posle ono sto nemeres i sto ne znas, zvrcni znas vec koga, dogovori, ugovori.
Delovi... O5 znas gde i kako, a i KD23 ti je rekao par hintova.

Da sam ja tako kod svake gluposti se nervirao... pa ja bi na prvom odvrtanju srafa iz glave motora rekao ma boli me qratz, odo ja odavde i SAAB i ostala gamad...
Ali ... Malko istrajnosti...
DALJE, CRVENI APC BOX!!! DRUZE ZNAS LI TI STA IMAS KOD SEBE???

Nemoj se predati.
Mislim da imas moj broj telefona, zvrcni me da malko popricamo. Slika


Povratak na “NAŠI LJUBIMCI”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju