SAAB 9000 turbo '86
SAAB 9000 turbo '86
16.02.2012 je dan kada sam po prvi put postao vlasnik auta o kome sam mastao od detinjstva. U pitanju je naravno saab 9k turbo. Inace bas u ovom autu sam fakticki odrastao dok je bio u vlasnistvu mog starog. Sve mu je tih god. promenjeno,uradjen motor.sve zivo,prodat 2002. Nasledio ga je 9000 cs 2.3 turbo S koji je otisao godinu kasnije bas kada sam trebao da polozim vozacki ispit.
I tako saab je osttao samo pusta masta sto zbog loseg iskustva sa jednim serviserom koji je drao kozu sto zbog straha od kvarova. Imao sam kasnije fiat tipa pa corsu gsi i nissana primeru p10 eGT ali nista nalik saabu.. Da ne davim.otkupio sam auto u kome sam rastao i za koji sam vezan u bas losem stanju. U planu zamena svega sto ne valja ali to ce trajati jer maltene mi treba jos jedan auto. I dan danas ide dobro ali problemi su uglavnom kozmeticke prirode. Limarija,enterijer i glupe sitnice. Ima crveni apc box full opremu za to godiste,nema kozu. Slike uskoro. . .
I tako saab je osttao samo pusta masta sto zbog loseg iskustva sa jednim serviserom koji je drao kozu sto zbog straha od kvarova. Imao sam kasnije fiat tipa pa corsu gsi i nissana primeru p10 eGT ali nista nalik saabu.. Da ne davim.otkupio sam auto u kome sam rastao i za koji sam vezan u bas losem stanju. U planu zamena svega sto ne valja ali to ce trajati jer maltene mi treba jos jedan auto. I dan danas ide dobro ali problemi su uglavnom kozmeticke prirode. Limarija,enterijer i glupe sitnice. Ima crveni apc box full opremu za to godiste,nema kozu. Slike uskoro. . .
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB 9000 turbo '86
zanimljiva prica
cekamo jos slike

cekamo jos slike

[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
Re: SAAB 9000 turbo '86
Potrebno je zameniti
amortizere haube i gepeka
tapacire
heater core ili radijator kabine
salter
zadnje amortizere
prekidace podizaca prozora
sedista.naci kozna ali ih nigde nema da su ok
varenje patosa,zadnjih koseva,sredjivanje rubova,poliranje
ugradnja imitacije drveta mahagoni
zamena kontrolera ventilatora kabine i tastera econ je se izlizalo
aic ventil
plovak goriva itd
vomilu sijalica i slicnih gluposti
amortizere haube i gepeka
tapacire
heater core ili radijator kabine
salter
zadnje amortizere
prekidace podizaca prozora
sedista.naci kozna ali ih nigde nema da su ok
varenje patosa,zadnjih koseva,sredjivanje rubova,poliranje
ugradnja imitacije drveta mahagoni
zamena kontrolera ventilatora kabine i tastera econ je se izlizalo
aic ventil
plovak goriva itd
vomilu sijalica i slicnih gluposti
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB 9000 turbo '86
fin spisak...sretno u radovima i naravno izvjestavaj nas redovno



[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
Re: SAAB 9000 turbo '86
KOLJA MATORI!!!
SVE NAJBOLJE...
Pola ovih stvari su gluposti i sitnice koje se za smesne novce sredjuju. Jedino... Limariju sredi kako SAAB zapoveda.
SRECNO!!!
Pa da se spasi jos jedan SAAB!!! Eh, gle cuda... pa to je jos jedan 9K.!

SVE NAJBOLJE...
Pola ovih stvari su gluposti i sitnice koje se za smesne novce sredjuju. Jedino... Limariju sredi kako SAAB zapoveda.
SRECNO!!!
Pa da se spasi jos jedan SAAB!!! Eh, gle cuda... pa to je jos jedan 9K.!

Re: SAAB 9000 turbo '86
Hvala puno na ohrabrenjima. Do sada sam namestio plovak,bio je problem u glupom kontaktu. Kontroler ventilatora kabine kupljen ali se ispostavilo da je greska u kablu koji povezuje vent.sa kontrolerom. Aic ventil sredjen,prblm bio u dzeku. Sada lepo drzi ler gas,lepse ide. Posto smo nekada imali dva rasturena 9k ima nekih delova koji su pretekli. Nasao sam sediste u extra stanju,razmontirao oba da bih zamenio sundjere i onu mrezicu koja dolazi ispod sundjera tako da je sada ok za sedenje. Tazz znam da je sve to dzabe ali nigde nema da se kupi da je u ok stanju (sedista i tapaciri). Ako nekom treba abs pumpa kompletna neka se javi dobice je na poklon. Pozdrav
Re: SAAB 9000 turbo '86
evo malo radova,acc sa manuelnim podesavanjem brzine ventilatora. . . neki sampion od majstora je sekao i sekao i ceprkao svugde osim tamo gde treba. Sta ce jadan,nikad nije video drugi auto sem vw-a
jos slika moje patnje i mucenja da sve vratim kako je i bilo

isecena zica na pinu 22 koja vodi do kontrolera vent. kabine,uzeta masa ,i stavljen neki deo od audia koji se toliko grejao da je to bilo katastrofa



ima malo problema sa topljenjem pojedinih osiguraca pa je to reseno na svojski nacin,secenjem i sl.
Pre svega ovoga bio sam ubedjen da treba da zamenim kontroler ven. ali ispostavilo se da je bio problem u jednoj jedinoj zici koju sam prevezao,sve vratio kako treba da bude i sada vise namam rucni mod za brzinu vent. vec sve na dugme kako i treba da bude

jos slika moje patnje i mucenja da sve vratim kako je i bilo


isecena zica na pinu 22 koja vodi do kontrolera vent. kabine,uzeta masa ,i stavljen neki deo od audia koji se toliko grejao da je to bilo katastrofa



ima malo problema sa topljenjem pojedinih osiguraca pa je to reseno na svojski nacin,secenjem i sl.
Pre svega ovoga bio sam ubedjen da treba da zamenim kontroler ven. ali ispostavilo se da je bio problem u jednoj jedinoj zici koju sam prevezao,sve vratio kako treba da bude i sada vise namam rucni mod za brzinu vent. vec sve na dugme kako i treba da bude
Re: SAAB 9000 turbo '86
prethodni vlasnik mu je izvadio dusu,sada pokusavam da autu vratim nekadasnji sjaj ali polako gubim zivce i sve ostalo sta uz to ide. Bice jos slika soon
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 turbo '86
Nemoj ocajavati! Ako istrajes jos ce ti vise biti drago sto nisi odustao.
Pricam iz iskustva sa 900kom, jer sam imao slicne budzevine, doduse vise oko motora tj. paljenja-ubrizgavanja. Kod 900ke je ventilacija/klima najprostija moguca pa velim i da su hteli nisu mogli da zas*ru
Dakle regler ko na Golfu za toplo/hladno vezan celicnom osovinom za mali hladnjak, prekidac za klimu i recirkulaciju kao prekidac za svetlo!
Cak si u daleko boljoj poziciji za delove nego ja jer 9000ki narocito starijih ima dosta, tako da ti je lakse oko delova. Ako poludis za kablove mozes da kupis celu granu novu od nekog
Ja o tome samo mogu da mastam.
Zato samo hrabro
Pricam iz iskustva sa 900kom, jer sam imao slicne budzevine, doduse vise oko motora tj. paljenja-ubrizgavanja. Kod 900ke je ventilacija/klima najprostija moguca pa velim i da su hteli nisu mogli da zas*ru

Dakle regler ko na Golfu za toplo/hladno vezan celicnom osovinom za mali hladnjak, prekidac za klimu i recirkulaciju kao prekidac za svetlo!
Cak si u daleko boljoj poziciji za delove nego ja jer 9000ki narocito starijih ima dosta, tako da ti je lakse oko delova. Ako poludis za kablove mozes da kupis celu granu novu od nekog

Zato samo hrabro

Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 turbo '86
Samo hrabro
i ne daj se .....Skljocni ga spolja da vidimo kakav je 


- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB 9000 turbo '86
auto nece da mi upali vec 15· dana,baca struju sa bobine,pre nije bacao dok nisam zamenio komutator. Slucajno sad pogledam razvodnu ruku kad ono budzena od nekog drugog auta,poludeo sam. Sad treba naci novu,ako moze da se nadje uopste,a za cenu ne smem ni da pitam. Sto se tice polovne to je macka u dzaku i resio sam da se otarasim auta posto zasto. Prvi servis mi je na oko 300 km,ako uspem da ih prevalim sa autom ovakvim kakav je bez da ostanem negde sa strane zbog pitaj boga cega vec. Cene delova polovnih nisu velike ali problem je sto ih nema a da ih i ima pitanje je koliko ce trajati. Novi kostaju kao Sv.Petra kajgana tako da kada stavim sve na papir i razmislim glavom a ne srcem uvidim da moj SAAB 9000 Turbo mora na dobos. Nazalost. . .
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 turbo '86
Mozda i ovo pomogne (kd23....proverio i napisao)
Razvodna ruka 900 Turbo 8V - Opel Astra F 1.4
Razvodna ruka 900 Turbo 8V - Opel Astra F 1.4
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 turbo '86
Ne kod njega je druga prica 8V i 16 Turbo nemaju veze.
Evo sta sam ti nasao, razvodna ruka ti je Saab 7561806 ili ako ides preko Boscha 0237507007
Pase ti sa sledecih vozila:
Saab 900 I 16V Turbo 160ks (1985-1993)
Saab 900 I 16V Turbo 175ks - to je bez katalizatora (1984-1988)
Saab 9000 Turbo 160ks(1988-1993) i 175ks (1985-1991)
Saab 9000 Turbo CS (1988-1998)
Imas u oglasima na polovni automobili bar 1 Turbo 9000
Ako i dalje ne nadjes dacu ti na PP telefone od koga da trazis
Evo sta sam ti nasao, razvodna ruka ti je Saab 7561806 ili ako ides preko Boscha 0237507007
Pase ti sa sledecih vozila:
Saab 900 I 16V Turbo 160ks (1985-1993)
Saab 900 I 16V Turbo 175ks - to je bez katalizatora (1984-1988)
Saab 9000 Turbo 160ks(1988-1993) i 175ks (1985-1991)
Saab 9000 Turbo CS (1988-1998)
Imas u oglasima na polovni automobili bar 1 Turbo 9000
Ako i dalje ne nadjes dacu ti na PP telefone od koga da trazis
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 turbo '86
Evo ovaj kaze da ima sve moguce za 9000 od 175ks
http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... 6v_175_ks/
Kazem ti imas delova koliko hoces, probaj za moj da trazis
http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... 6v_175_ks/
Kazem ti imas delova koliko hoces, probaj za moj da trazis

Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 turbo '86
Razvodni prst Aero!!! Ne ruka! Moja greska, evo ispravio sam!Aero je napisao:Mozda i ovo pomogne (kd23....proverio i napisao)
Razvodna ruka 900 Turbo 8V - Opel Astra F 1.4
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: SAAB 9000 turbo '86
hvala puno na podrsci braco SAABovci. Na mom autu je neki razvodnik bez onog vakumskog dela. Kako i sta je tu budzeno stvarno nemam pojma. Mozda bas zbog toga auto nije isao kako treba. Kazaljka turba ide do pola zutog i tu je kraj,sva vakum creva proverena,magnetni ventil je ok,ima crveni apc box. Slikacu auto cim ga upalkm i operem. Situacija sa majstorima umom gradu i Saabom je prelepa. Prvo te pitaju da li je ovo svajcarski,korejski,spanski auto,pa kad podignes haubu slede pitanja tipa jel ovo fiatov motor,pa ubedjenja da je to scanijin motor itd. A posto sam ja tezak perfekcionista,zatvorim haubu i pustim ih neka razmisljaju sta je saab i dodjem kuci. Ovde ti je sve da se "upasuje" nista orig ovo ono. Ili to je star auto sta ce ti to,uzmi vw-a itd. Cekam da skupim lovu i pravac kod Kikija,menjaj sta ne valja i kraj. Tako je moj stari radio,nikad ovo danas a ovo drugi put,nego sve sto ne valja ili sumnjas da nije ok.
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 turbo '86
Kolja je napisao:Prvo te pitaju da li je ovo svajcarski,korejski,spanski auto.






- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 turbo '86
Pa nije valjda da ne mozes naci jednog normalnog majstora tamo kod tebe?
Nije Saab narocito ne sa B202 motorom neka nauka!
Motor ima klasican sistem paljenja i kao takav bi trebalo da bude razumljiv svakom mehanicaru/elektricaru koji je u zivotu radio nesto vise od Yuga - cak je i Zastava dovljna ako zna sta radi!
Ako budes morao tako za svaku glupost da trazis "naucnika" onda bolje stvarno da kupis onog VW-a! Saab sa B202 motorom nije nista vanzemaljsko - samo nadji dobrog majstora kome glava sluzi za jos nesto sem sisanje!
Nije Saab narocito ne sa B202 motorom neka nauka!
Motor ima klasican sistem paljenja i kao takav bi trebalo da bude razumljiv svakom mehanicaru/elektricaru koji je u zivotu radio nesto vise od Yuga - cak je i Zastava dovljna ako zna sta radi!
Ako budes morao tako za svaku glupost da trazis "naucnika" onda bolje stvarno da kupis onog VW-a! Saab sa B202 motorom nije nista vanzemaljsko - samo nadji dobrog majstora kome glava sluzi za jos nesto sem sisanje!
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: SAAB 9000 turbo '86
Sva sreca sto je b202 a ne b2x4 sa trionicom
tek tada bi bilo zabavno. Ima majstora naravno cast izuzecima. Veruj da je takva situacija da moj auto ima deset delova koji su od alfe,vw-a i cega vec. Mislim da je glavni problem nezainteresovanost. Znaci seci sve sto ne valja i pasuj od cega mozes a od toga mi se dize kosa na glavi. I nadje se poneka budala kao ja npr,da sledi srce a ne glavu i gubi zivce da ispravi nesto sto je davno shebano. Lista delova koje je potrebno uraditi sam naveo na pocetku teme. Auto je uzet registrovan za 500e sa novim gumama i akumulatorom. Rupe na patosu,zadnjim kosevima,enterijer u katastrofalnom stanju,rubovi zadnji takodje,amortizeri hauba,jedino motor i menjac su u extra stanju,mada lanac zvekece malo ujutru itd. Mozda ti je sada lakse da sagledas celokupnu situaciju 


- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 turbo '86


- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 turbo '86
Od ovoga sto si naveo imas prioritete:Kolja je napisao: Auto je uzet registrovan za 500e sa novim gumama i akumulatorom. Rupe na patosu,zadnjim kosevima,enterijer u katastrofalnom stanju,rubovi zadnji takodje,amortizeri hauba,jedino motor i menjac su u extra stanju,mada lanac zvekece malo ujutru itd. Mozda ti je sada lakse da sagledas celokupnu situaciju![]()
aic ventil - mozes sam da ga ocistis, imas uputstva za to kako se cisti (sa polir pastom)
plovak goriva - mozes sam, verovatno zaribao
zadnje amortizere - ovo je valjda jasno
Najveci izdatak koji ti predstoji jeste lanac, jer ovo ti je prvi znak da treba da ga menjas. Da uzmes polovno ne resava ti problem, a nov lanac, hidro zatezaci, vodjice i ne znam sta jos ide kod B202 brzo si kod 300-400EUR, ovde verovatno pametno da uradis i pumpu za vodu, kais i spaner to je jos100EUR
Ovo amortizere haube i gepeka - nisu problem, a tapacire, pa cak i heater core ili radijator kabine su vec kozmeticke stvari koje znace telefoniranje oglasa i druzenje sa saabistima
salter i prekidaci - ovo sam sve popravljao sam
sedista.naci kozna ali ih nigde nema da su ok - pa tesko da rastu na drvecu, a ako ih nadjes cene su da padnes u nesvest - ili batali ili progutaj knedlu pa ih daj na presvlacenje - ti moras da odlucis da li ti kola vrede toliko
varenje patosa,zadnjih koseva,sredjivanje rubova,poliranje - limarski poslovi
ugradnja imitacije drveta mahagoni - e jbga


zamena kontrolera ventilatora kabine i tastera econ je se izlizalo - imas da kupis jedinicu za 30EUR u oglasima
Za onaj razvodnik paljenja sam ti vec rekao gde imas da nadjes.
Imas dosta posla od cega mozes sam da zavrsis 50%, pre nego sto mi krenes - nisam ni ja majstor!

Ako si nabrajao SVE onda jedino za zamenu lanca moras kod eksperta jer ako ti neki "expert" sa onom dogorelom cigarom u cosku usta bude zupcio motor njbo si ga - ovo mora neko ko zna
Nije tajna da ti treba dosta para da pozavrsis sve (a tek ako ti rade drugi), al ne znam dal se isplati uzimati devojcicu - narocito zato sto ova sedista i interijer tesko da ces naci u stanju u kome ti zelis ili uopste!
E da pa ko ti odrzavao tu GT ERGELU do sada?!?!

AKo je znao Corsu i Nisan GT, valjda zna nesto i oko paljenja na Saabu 9000

Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: SAAB 9000 turbo '86
Nemo ga Bog gleda...Aero je napisao:Stranac i Bog da te vidi......sve muke resis za sekund
![]()
Samo strpljenja... i sve ce leci na svoje...ono sto meze sam od sitnica i gluposti da popravlja, polako, ide lepo vreme pa izvolte, 2-3 vikenda... i sredices.
Posle ono sto nemeres i sto ne znas, zvrcni znas vec koga, dogovori, ugovori.
Delovi... O5 znas gde i kako, a i KD23 ti je rekao par hintova.
Da sam ja tako kod svake gluposti se nervirao... pa ja bi na prvom odvrtanju srafa iz glave motora rekao ma boli me qratz, odo ja odavde i SAAB i ostala gamad...
Ali ... Malko istrajnosti...
DALJE, CRVENI APC BOX!!! DRUZE ZNAS LI TI STA IMAS KOD SEBE???
Nemoj se predati.
Mislim da imas moj broj telefona, zvrcni me da malko popricamo.

Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju