APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
evo prepravio sam malo onu sliku, mislim da je bolje ovako
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
Jesi nasao APC box?`Onaj sto mislim da je ispod tvog sedista?
Ja bi prvo pogledao da se kabl nije malkice iscupao pa nema kontakt sa jedne strane.
Creva zameniti najlaksa stvar - iscupas crevo - iseces sa kotura istu duzinu i utaknes u rupe odakle si ovo staro izvadio i tako jedno 5 puta
Ja bi prvo pogledao da se kabl nije malkice iscupao pa nema kontakt sa jedne strane.
Creva zameniti najlaksa stvar - iscupas crevo - iseces sa kotura istu duzinu i utaknes u rupe odakle si ovo staro izvadio i tako jedno 5 puta
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
Njemu nije apc box ispod suvozacevog sedista. Brate na vozacevoj strani je,blizu levog kolena gledano da sedis u autu. Znaci ispod volana sa leve strane
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
da, jesam, našao sam APC box, tamo je gde kaže Kolja. nije se isčupao, stoji čvrsto i sve je čisto kao da je novo. slikao sam i to al je mutno ispalo pa moram ponovo.
i planiram da zamenim sva creva, svaki put mi je po malo jasnije šta je šta, samo još malo neke sitnice da shvatim i da kupim crevo i uzimam da menjam sva, da bude sveže.
i ipak bih prvo redom da proverim elemente, ono što sam sa Tazzom pričao malo pre.
ne kapiram još uvek šta je ono malo što je isto u tabli, kod APC boxa
i planiram da zamenim sva creva, svaki put mi je po malo jasnije šta je šta, samo još malo neke sitnice da shvatim i da kupim crevo i uzimam da menjam sva, da bude sveže.
i ipak bih prvo redom da proverim elemente, ono što sam sa Tazzom pričao malo pre.
ne kapiram još uvek šta je ono malo što je isto u tabli, kod APC boxa
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
kako se testira wastegate da li propušta i koliko sama turbina dobro puni? to je prvo od čega treba krenuti kad se radi komplet pregled
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
Uzmes pumpu za gume nataknes na Wastegate i kada pumpas pratis da li se poluga na turbini pomera
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
Koliko mogu da vidim brate ti imas probkem sa razvodnikom. Meni se isto ponasao,mozda malkice bolje ali isti qrac. Ona pecurkica na razvodniku treba da je ok,ako nije neces imati turbo vec prebijeno magare. Ajmo redom:
nove svecice ngk bcpr7es
filter vazduha
filter goriva
nasteluj paljenje i proveri pecurkicu
proveri apc ventil (das kontakt,skines konektor od ventila i sacekas malo i vratis,treba da reaguje na sekund dva sa klik),raskaci ga i okreni koji krug tako i vidi jel sve isto
Probaj ga na benzinu ali moras imati preko 15l u tanku zbog pumpi jer izgleda da stariji saab 9000 ima dve i nece da ide ako jedna nije ok
i ispod volana sa desne strane imas mali ventil sa crvenom kapicom i jednim vakumskim ulazom i dve buksne koje su + i - Kada skines kapicu imas inbus ili torex ne znam sta je tacno i stelujes gde ce auto da ima fuel cut off.Proveri i njega tako sto ces ga bajpasovati spajanjem te dve zice. Kazem ima jos mali milion sitnica a mozda ti je turbo gotov. I na kraju APC osigurac u kaseti pod brojem 1.
imas li dimove na auspuhu?
nove svecice ngk bcpr7es
filter vazduha
filter goriva
nasteluj paljenje i proveri pecurkicu
proveri apc ventil (das kontakt,skines konektor od ventila i sacekas malo i vratis,treba da reaguje na sekund dva sa klik),raskaci ga i okreni koji krug tako i vidi jel sve isto
Probaj ga na benzinu ali moras imati preko 15l u tanku zbog pumpi jer izgleda da stariji saab 9000 ima dve i nece da ide ako jedna nije ok
i ispod volana sa desne strane imas mali ventil sa crvenom kapicom i jednim vakumskim ulazom i dve buksne koje su + i - Kada skines kapicu imas inbus ili torex ne znam sta je tacno i stelujes gde ce auto da ima fuel cut off.Proveri i njega tako sto ces ga bajpasovati spajanjem te dve zice. Kazem ima jos mali milion sitnica a mozda ti je turbo gotov. I na kraju APC osigurac u kaseti pod brojem 1.
imas li dimove na auspuhu?
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
kd to je test membrane, actuator, to ok. mislio sam na ventil na turbini kojeg pokreće poluga actuatora
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
Kolja, idem sada opet na parking da pregledam. verovatno me i razvodnik zajebava. skinuću i njega pa pregledam pečurku, pre toga APC ventil da proverim i da probam vožnju bez APC pa ću javiti šta je bilo. a ti mi objasni kako se skida filter vazduha jer sam juče pokušavao i namučio sam se a nisam uspeo pa da ne nagađam. to tamo kod mog auta napiši pa ćemo posle nastaviti. odoh sad
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
Pa ako ti radi APC-kazaljka jedan nek sedne u kabinu i nek gleda - kad se otvori klapna treba da dodje do naglog pada pritiska.san_šabacisko je napisao:kd to je test membrane, actuator, to ok. mislio sam na ventil na turbini kojeg pokreće poluga actuatora
99% tebi kvar nije mehanicki vec elektronski - tebi je sistem sada u "safe mode"-u ako znas sta hocu da kazem.
Da je klapna u kvaru tebi bi turbo isao u crveno i cuo bi se glasni "BANG" zvuk to je ona membrana koja spasava motor od razletanja
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
Eh kako ta kutija ume da hebe,ja sam zivce pogubio dok sam je otvorio. Ali ok kod mene joj je neki sampion vec izlomio donje drzace tako da mi je bilo lakse Ma skini to crevo sto vodi od hladnjaka do bloka i zavrsi pricu,nov antifriz posle i miran si. Ovako ces izgubiti vreme na nista. Kad dodjes do nje imas na sredini kutije na tri strane po jedan osigurac koji otkacis i eto te do filtera. Usput skini ono gumeno crevo sto ide od turba do kucista i njega isproveravaj da nije napuklo,ocisti ga lepo iznutra,ocisti kutiju filtera kad je vec tu i stavi nov filter. Moras paziti jer blize turbu na crevu sto ide od turba do kucista imas jedno sto ulazi u isto,ne znam zasta sluzi ali meni je tu poceo da pusta antifriz kada sam pokusao da ga skinem
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
e momci, evo ovako, izveštaj za danas :
nisam opet rešio problem ali sam ustanovio još neke stvari:
skidao sam razvodnik, uvlačio sam vazduh iz pečurke i gledao unutra, pomera se poluga i čuje se, znači to je u redu,
testirao sam wastegate actuator, skinuo sam njegovo crevo sa APC ventila i ćale je pumpom duvao, ja legao pod auto i video sam da se pomera poluga svaki put kad se dune pumpom, znači i on je ispravan,
APC ventil, probao sam i onaj što je bio na njemu, što je neko ga bušio i još jedan, doveo im napon sa akumulatora direktno, čuje se i duvam u R kad spojim i otvara i zatvara, onda sam povezao na njegov konektor, okrenem ključ na kontakt, čuje se opet, znači i to je OK,
danas sam skapirao da su bila zamenjena creva na W i C, ali ako su oni stalno spojeni onda to ne može da poremeti rad.
kd shvatam šta hoćeš da mi kažeš, znam šta je safe mode.
kad klapna ne radi zadnja odbrana je prekid dotoka goriva jel tako?
radi skazaljka, ne ide preko početka žutog kad krećem, na leru pada na pola zelenog.
ja sad razmišljam da li je sama turbina u redu, mehanički, da li ona stvara pritisak kako treba.
dal TAZZ reče, auto je takav da treba sve redom pregledati, slažem se sa tim jer prvo ima dosta godina a drugo od skoro je kod mene i ko zna od kada ovo ne radi, a turbina je osnovni element u ovom sistemu, ona stvara ono zbog čega uopšte i postoji APC, tako da kd sutra ću da uradim test kako si mi rekao, neko će da sedi u autu i prati turbo pritisak, a drugi da nabija pritisak u actuator da se otvori wastegate.
Pitanje: na koliko obrtaja držati motor na testu i koliko treba da opadne pritisak da bi procena bila da je turbina dobra?
nisam opet rešio problem ali sam ustanovio još neke stvari:
skidao sam razvodnik, uvlačio sam vazduh iz pečurke i gledao unutra, pomera se poluga i čuje se, znači to je u redu,
testirao sam wastegate actuator, skinuo sam njegovo crevo sa APC ventila i ćale je pumpom duvao, ja legao pod auto i video sam da se pomera poluga svaki put kad se dune pumpom, znači i on je ispravan,
APC ventil, probao sam i onaj što je bio na njemu, što je neko ga bušio i još jedan, doveo im napon sa akumulatora direktno, čuje se i duvam u R kad spojim i otvara i zatvara, onda sam povezao na njegov konektor, okrenem ključ na kontakt, čuje se opet, znači i to je OK,
danas sam skapirao da su bila zamenjena creva na W i C, ali ako su oni stalno spojeni onda to ne može da poremeti rad.
kd shvatam šta hoćeš da mi kažeš, znam šta je safe mode.
kad klapna ne radi zadnja odbrana je prekid dotoka goriva jel tako?
radi skazaljka, ne ide preko početka žutog kad krećem, na leru pada na pola zelenog.
ja sad razmišljam da li je sama turbina u redu, mehanički, da li ona stvara pritisak kako treba.
dal TAZZ reče, auto je takav da treba sve redom pregledati, slažem se sa tim jer prvo ima dosta godina a drugo od skoro je kod mene i ko zna od kada ovo ne radi, a turbina je osnovni element u ovom sistemu, ona stvara ono zbog čega uopšte i postoji APC, tako da kd sutra ću da uradim test kako si mi rekao, neko će da sedi u autu i prati turbo pritisak, a drugi da nabija pritisak u actuator da se otvori wastegate.
Pitanje: na koliko obrtaja držati motor na testu i koliko treba da opadne pritisak da bi procena bila da je turbina dobra?
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
kd samo još nešto, razilazimo se malo u terminologiji, koliko sam ja shvatio, WASTEGATE je ventil kroz koji se oslobađa suvišan pritisak turbine iz izduvnog kanala, a
wastegate ACTUATOR je ona konzerva sa membranom koja otvara taj ventil.
jesam u pravu?
wastegate ACTUATOR je ona konzerva sa membranom koja otvara taj ventil.
jesam u pravu?
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
Kao krajnja mera, da.san_šabacisko je napisao: kad klapna ne radi zadnja odbrana je prekid dotoka goriva jel tako?
dasan_šabacisko je napisao:kd samo još nešto, razilazimo se malo u terminologiji, koliko sam ja shvatio, WASTEGATE je ventil kroz koji se oslobađa suvišan pritisak turbine iz izduvnog kanala, a
wastegate ACTUATOR je ona konzerva sa membranom koja otvara taj ventil.
jesam u pravu?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
Probaj onu dijagnostiku sa sijalicom u voznji koju sam opisao skroz gore
Test sistema
Povezati sijalicu od 12V na steker kod APC ventila i staviti sijalicu u vidno polje (npr. Zakaciti za brisac).
1. Kretanje i ubrzavanje – Lampica stalno gori
Otvor A treba da je sada stalno otvoren pritisak koji pristize preko L ne ulazi u Wastegate vec se odvodi preko A, tako da on ostaje zatvoren
2. Kratko pre dostizanja krajnje brzine – lampica treperi
APC Ventil sada treba da klacka kao telegraf
3. Krajnja brzina dostignuta – Lampica treba da bude ugasena
A je zatvoreno, pritisak iz L ide preko M u membranu (posto ne moze da pobegne preko A)
APC moze samo da se testira dok se kola krecu
Test sistema
Povezati sijalicu od 12V na steker kod APC ventila i staviti sijalicu u vidno polje (npr. Zakaciti za brisac).
1. Kretanje i ubrzavanje – Lampica stalno gori
Otvor A treba da je sada stalno otvoren pritisak koji pristize preko L ne ulazi u Wastegate vec se odvodi preko A, tako da on ostaje zatvoren
2. Kratko pre dostizanja krajnje brzine – lampica treperi
APC Ventil sada treba da klacka kao telegraf
3. Krajnja brzina dostignuta – Lampica treba da bude ugasena
A je zatvoreno, pritisak iz L ide preko M u membranu (posto ne moze da pobegne preko A)
APC moze samo da se testira dok se kola krecu
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
da, test celog sistema samo dok se kreće vozilo, zbog drugačijeg opterećenja motora. ono što sam napisao da se čuje kad stavim kontakt bilo je namenjeno testu kablova, nisam se precizno izrazio, žice su u redu.
shvatam taj test, onda ću sutra to uraditi, a posle njega onaj za turbinu, pa ću onda razmisliti i javiti.
shvatam taj test, onda ću sutra to uraditi, a posle njega onaj za turbinu, pa ću onda razmisliti i javiti.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
ljudi, uradio sam testove:
povezao sam LED paralelno sa APC ventilom, on uopšte ne gasi, samo kad pritisnem kočnicu ugasi,
dalje, probao sam pumpom da otvorim wastegate dok motor radi, drugar je gledao instrument, ništa se nije desilo. ne znam više nisam pametan. ajde šta mislite da je, šta još da testiram?
povezao sam LED paralelno sa APC ventilom, on uopšte ne gasi, samo kad pritisnem kočnicu ugasi,
dalje, probao sam pumpom da otvorim wastegate dok motor radi, drugar je gledao instrument, ništa se nije desilo. ne znam više nisam pametan. ajde šta mislite da je, šta još da testiram?
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
Pa bas ono sto sam predpostavio. Neki senzor daje signal ECU-u da nesto ne valja i ovaj daje stalno struju na el. mag. ventil - dakle drzi ga otvorenim. Tako da znas da ti je turbo/aktuator/wastegate ISPRAVAN!
Moja sumnja:
1) Knock senzor
2) nesto sa zicama (Knock senzor, zice od-do ECU-a)
Moja sumnja:
1) Knock senzor
2) nesto sa zicama (Knock senzor, zice od-do ECU-a)
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
ajde onda da sutra idem da tražim KNOCK. ali kako da ga nađeeeeem? gde su ga zguzili? trudio sam se, skidao sa glave šta je moglo da bih mogao da vidim ali ništa, našao sam samo onaj senzor za temp.što si mi rekao.
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
Trazi ovo
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
Sunce mu kalaisano - ispada da ono sto si uslikao JESTE knock senzor - vidi sta mi izbaci EPC
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
ronjao sam i ja...nisam opet siguran da je to to, video sam fotografiju dela skoro istog kao ono što sam slikao i piše da je senz.za temp.vode.
znaš šta me buni sad, ako je APC ventil uvek otvoren, zašto ne podiže pritisak turbina kad ubrzavam? u ovom stanju ne postoji ništa što turbinu onemogućava da pošalje pritisak u usis. čak i da knock nije ispravan, wastegate miruje. meni ovo izgleda kao da turbina, mehanički, uopšte nije u stanju da proizvede pritisak
znaš šta me buni sad, ako je APC ventil uvek otvoren, zašto ne podiže pritisak turbina kad ubrzavam? u ovom stanju ne postoji ništa što turbinu onemogućava da pošalje pritisak u usis. čak i da knock nije ispravan, wastegate miruje. meni ovo izgleda kao da turbina, mehanički, uopšte nije u stanju da proizvede pritisak
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
ECU dobija signal da nesto nije u redu - > ECU salje struju na APC ventil - > Otvoren APC Vetil drzi Wastegate otvorenim - > stalno otvoren Wastegate ne dozvoljava da se stvori pritisak jaci od "zutog".
Ako hoces dokaz - premosti APC ventil -tj. zaobidji ga - ima kazaljka da skoci u crveno - samo pazi sta radis, samo probaj, nemoj da se zadrzavas u "crvenoj zoni"
Ako hoces dokaz - premosti APC ventil -tj. zaobidji ga - ima kazaljka da skoci u crveno - samo pazi sta radis, samo probaj, nemoj da se zadrzavas u "crvenoj zoni"
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
To je veoma zahebana stvar,ocas posla moze da razleti motor. . . Pola gasa je dovoljno da stisne ali na blic!
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: APC - funkcionisanje, dijagnostika i sl.
kd zar nije obrnuto? APC ventil otvoren (pod naponom) - wastegate zatvoren = rast turbo pritiskakd23se4 je napisao:ECU dobija signal da nesto nije u redu - > ECU salje struju na APC ventil - > Otvoren APC Vetil drzi Wastegate otvorenim - > stalno otvoren Wastegate ne dozvoljava da se stvori pritisak jaci od "zutog".
moje mišljenje na osnovu svega što sam shvatio i probao, ili ne valja turbina mehanički, ili wastegate propušta izduvne gasove i kada ne treba.
ajde sutra ću da probam još taj test, skidam crevce sa W i uz posebnu pažnju dodajem gas u mestu pa u vožnji. ako i tada skazaljka ne krene u žuto onda sam u pravu. jel tako?
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost