Pozdrav i tebi "Zaksom", kupio si pravi auto. Ne mogu ti reci nista o bilo kom drugom modelu SAAB-a, ali sto se tice 9-3 1.8t, posedujem isti, 2003 godiste, i to je prvi koji posedujem, i prezadovoljan sam njime, kako izgleda, funkcionise i kvaliltet kojim odise. Za jednog benzinca ne trosi puno, meni je trenutno na 9 litara, ali znam da ga nagazim da povuce i po gradu sam u zadnje vreme, inace moj rekord je 7,6, dok sam ziveo u predgradju Pariza, gde sam koristio otvorene puteve, inace od kad sam ovde bez gazenja mi bude na 8,5. Ako je tvoj odrzavan kao i moj kod prethodnog vlasnika, a i kod mene sada, onda imas malu bombu od auta. Sto se tice motora i snage, nije to neka azdaja, ali dovoljno da povuce, pretekne i jurne kad to zazelis. Jako mi se svidja to sto uvek ima dostupnu snagu pri velikim obrtajima i velikoj brzini, osetis ga da povuce i pri 200 km/h, ne da te tada zalepi za sediste, ali vuce, trazi jos. Bez lazi, jer nemam koristi od toga, dok sam dolazio /selio se/ iz Francuske i prolazio kroz Nemacku, letos sam prosao 215 km/h ali natovaren kao kamila, pun gepek i stvari na zadnjem sedistu skoro do krova, i zenom pored mene sa stvarima oko nje. Letos sam se pri povratku sa juga Srbije za BG, igrao sa BMW 3-kom Nemackih tablica, bez oznake za koji model, ali predpostavljam da je dizel, jer me uvek ostavi pri nizim obrtajima kad usporimo i krenemo ponovo, ali ga ubrzo stignem i proletim, zena, brat i sestra, su cutali sve dok se jednog trenutka nisu pobunili da usporim, jer su videli da se kazaljka blizi 230 km/h, dok je Benkica ostala daleko iza menezaksom je napisao:Zdravo. Ja sam Zak. Kupio sam Saaba 9-3 1.8t i sve sam u dilemi da se nisam prevario.
. To su neke cifre koje i mene bune, s obzirom da auto na papiru fabricki moze do 210 km/h. Auto odlicno drzi u krivinama, u mojoj verziji Vector, i sedistima koja su u njemu, ne pomeram se ni milimetar. Sve u svemu ne radi se ovde samo o tome koliko moze da leti auto, vec da to nije ipak samo neka igrackica, vec odlican motor, koji mene i mog prethodnika sluzi fenomenalno, bez kvarova, i ako je moj trenutno na samo 145 000 km, ali pre kupovine po forumima u Francuskoj, sam imao prilike da vidim cifre izmedju 300 000 i 400 000 km predjenih od strane par ljudi, koji imaju samo potrosne materijale promenjene, bez vecih kvarova. Najvaznije je odrzavati ga i paziti, i auto je zahvalan, dugo, dugo, vremena. Inace volim njegovu originalnost, sto se tice izgleda i unutra i spolja. Spolja mi je kad pogledam u toj klasi tih godina BMW 3, Audi A4, i Mercedes C, vec su mi nekako sa izgledom prosli s vremenom, a ovaj mi i dalje daje osmeh na licu
Takodje kvalitet unutrasnjosti mu je na nivou, jer nema grubih plastika koji srkipe ili ne, vec su cak i delovi gde je kod nekih obicna plastika, ovde presvucen materijalom sa penom ispod, sto je lepse na izgled i dodir. Meni su amortizeri odlicni i originalni od kupovine auta, diskove cu prvi put da menjam sa sledecom promenom paknova, ali i to sve zavisi od nacina i stila voznje. Inace jedina stvar veca na mom autu, ali to je retkost kod bilo kog auta, i potrefila je bas mene, a to je da sam imao kvar na delu koji blokira volan, sto automatski ne prepoznaje kljuc, sigurnosna brava, da tako kazem na nasem, koja stoji na sipci volana, skup deo i popravka /mene je zatekla u sred Nemacke, zato su i skupo bile placene ruke/, ali kao sto rekoh retkost, na bilo kom modelu ili marci auta da se tako nesto kvari.Al' ja znam da se raspricam, kad se radi o SAAB-u, mogao bih ovako do sutra
to se zove "SAAB ADDICTION"
U svakom slucaju odlican izbor, mazi ga i pazi ga i Djole ce biti na nivou tvojih ocekivanja.
Ako imas bilo kakva pitanja, ne ustrucavaj se, ako mogu pomoci cu ti.
Pozdrav.
A da, jos nesto, sto dolazi uz SAAB /bar iz mog iskustva/, a to su ljudi koji te na ulici pitaju nesto u vezi njega, ili se okrenu za njim, ili ga jednostavno pohvale kao kvalitetan auto
jbg, zna ponekad da ti tako nesto da osecaj, da ne vozis bilo sta 


, trenutno vozim '94 960 karavana D6 Turbo Intercooler, a sem njega imam i 960 3.0-24v rasut po garaži i 940 2.3i (non-turbo, nažalost) u fazi restauracije, oba takođe '94 godište.




