SAAB CAFFE
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Inace evo slike "srebrnog" sliku sam napravio sa fixnim dok sam projurio pored njega
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Ma opusteno ...navikli smo na tvoje goblenekd23se4 je napisao: sliku sam napravio sa fixnim
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
onaj gore beli je na banovom brdu zar ne?
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Mislim da jeste....ima jos par belih koji se mogu videti pa sam stalno u rebusu koji je kojininsaki je napisao:onaj gore beli je na banovom brdu zar ne?
Pa znamo - sad si nam pokazao KLIKCarlsson je napisao:a znate li za ovo
Jel ga pojela presa do sada ili ima nade......
Meni su ti karavancici bas "fora"
Re: SAAB CAFFE
Nisi cuo verovatno zato sto nisu dobri. Daihatsu je devedesetih prodavao ponesto u Srbiji, bilo je i pokusaja nakon 2000-te, ali nista od toga. Automobili su im bili upamceni po katastrofalno losim dizel agregatima, enterijeru od kartona i limariji koja je trulila kao da je napravljena od papira za pakovanje.nik 900t je napisao:o daihacu skoro nista nisam cuo sta i kako jesu dobri znam da se 90ih to kod nas kupovalo......danas su retki u srbiji mislim da vise ima saabova nego njih.
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
@Aero nije upresovan, jos uvjek je tamo
ali ako ga uskoro neko ne uzme...vjerujem da ce u presu
A inace ima i papire....cijena 400E
ali ako ga uskoro neko ne uzme...vjerujem da ce u presu
A inace ima i papire....cijena 400E
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
@Grippen - jel ovo otpad iz Turbo Servis Uzica?
Kada sam ih zvao da trazim aktuator jedan sto mi se javio rece "TB321....jao sta smo mi toga pobacali, nismo imali vise mesta"
Kada sam ih zvao da trazim aktuator jedan sto mi se javio rece "TB321....jao sta smo mi toga pobacali, nismo imali vise mesta"
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
onaj crveni karavan na ulazu u Zeleznik ?
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
jeste
Poslednji put menjao 2 dana Carlsson, izmenjena 23 puta
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Steta bi bilo da propadne - delovi nisu toliki problem, motor je Ford-ov V4 iz Taunusa - deluje kao dobra osnova ze nekog ko ima gde da sredi.
A moze i lepa para da se obrne ako se proda napolju
A moze i lepa para da se obrne ako se proda napolju
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
istina
imam broj ako nekog interesuje
imam broj ako nekog interesuje
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
nesto ovako:
http://youtu.be/qRoODLZ2WQY
http://youtu.be/qRoODLZ2WQY
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
koliko volim ovaj klip...iz cistog razloga sto je volvo(kog obozavam) i sto podera ovog ferrarija
u ovaj 95 isto tako sibnuti neki saab motor i goni
u ovaj 95 isto tako sibnuti neki saab motor i goni
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Nisam bas siguran koliko je to pametna ideja. Ispod haube ima mesta za maksimalno 3 mala klipa ili 2 normalna - znaci od motora moze V4, R3...za bokser ne bi se kladio da ima mesta.
Ako hoces motor pozadi......previse je kratko medjuosovinsko ostojanje, svaka krivina u koju se udje prebrzo ili u kojoj se naglo koci mogla bi da bude poslednja.
Ako hoces motor pozadi......previse je kratko medjuosovinsko ostojanje, svaka krivina u koju se udje prebrzo ili u kojoj se naglo koci mogla bi da bude poslednja.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
ma moze se tu ubaciti veci motor...samo ako imas dovoljno volje(citaj para)
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Moze pozadi, ali sam ti napisao sta se desi kada kratko medjuosovinsko odstojanje naleti na veliku snagu.
Ko hoce da se igra sa centrifugalnom silom samo napred, samo ja na tu probnu voznju ne idem
Ko hoce da se igra sa centrifugalnom silom samo napred, samo ja na tu probnu voznju ne idem
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
ma moze i naprijed 100%
al' realno ovo je najbolje u oridjidji stanje vracati
al' realno ovo je najbolje u oridjidji stanje vracati
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Znam da su neki pokusali da stave mali V6 napravljen od dva R3 iz 92 i nije stalo. Ali slazem se da ovakvim kolima najlepse lezi originalno stanje.Carlsson je napisao:ma moze i naprijed 100%
al' realno ovo je najbolje u oridjidji stanje vracati
Samo limarija da se sondira kakva je, mada ne brinem previse, tada su ih radili kako treba, motor je sala komika...moze to za neke relativno normalne novce da se sredi
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
zavisi sta racunas pod "normalne novce"
ima ovde fino posla, a najvise problema bi bilo za djelove
a sto se tice ove gore price za motor, procitah ovo:"engine mounts and gearbox connections are identical between the Ford Cologne V6 engine and the Ford Taunus V4. The trick to fit it is to move the radiator either to the rear (and have a scoop under the car) or to the side (like the Mini has)."
ima ovde fino posla, a najvise problema bi bilo za djelove
a sto se tice ove gore price za motor, procitah ovo:"engine mounts and gearbox connections are identical between the Ford Cologne V6 engine and the Ford Taunus V4. The trick to fit it is to move the radiator either to the rear (and have a scoop under the car) or to the side (like the Mini has)."
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta