






Inace, u razgovoru sa prethodnim vlasnikom sam saznao, a to se vidi i iz servisne istorije, da je do sada uvek sipana iskljucivo sintetika. Na poslednjem servisu, majstor ga je posavetovao da treba da se sipa polusinteticko ulje. Navodno, vec nakon 150k treba da se predje na polusintetiku, posle 300k na mineralno ulje??? Ovo je naravno potpuno neprihvatljivo i totalna je budalastina, tako da odmah ide zamena ulja, i vracam ga fabricku preporuku. Domaci mehanicari ponekad zaista imaju fantasticne ideje i nacin razmisljanja, o tome da materiju poznaju bolje od samih konstruktora, ne vredi ni trositi reci, to se podrazumeva.
- cetvorokraki kozni
)




I ja cu morati da stavim ponovo folije na zadnja vrata, zbog klinaca, da se ne prze leti. Inace nisam pristalica zatamnjivanja (citaj: pristalica sam fabrike), ali ovo stvarno ima prakticnu primenu. Sto se turbaljke tice, daleko do toga da mi je ovo prva turbo masina u zivotu, ali i mene zivo zanima kako sve to izgleda na saabu.


Odlicno,ustedeo si lovu a jedva cekam utiske iz prve voznje. Taj auto slajfuje i trecom kao lud kad je sve naj naj

Mislis 2 janjeta (ima dve teme u nasim ljubimcima)
