Saab 9-3 Griffin Edition
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: Saab 9-3 Griffin Edition
Kako je lep enterijer, narocito tabla
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 Griffin Edition
Novi Saab 9-3 Griffin modeli, predstavljaju osveženi dizajn eksterijera i enterijera, podržan sa više snage i smanjenom potrošnjom.
Zamenjujući trenutne Sport Sedan, SportCombi, Convertible i 9-3X modele, 9-3 Griffin modeli razlikuju se u novom prednjem braniku , prepoznatljivim Saab ‘ice block’ prednjim svetlima i Griffin oznakama na prednjim blatobranima. Iznutra, instrument panel, uređenje kabine, kao presvlake sedišta su dobili osvežen izgled. Ponuđena su dva nivoa opreme, Griffin i Griffin Aero.
Ispod poklopca motora, novi 2.0-l benzinski motori daju 163 i 220 KS i uključuju direktno ubrizgavanje, promenjivo otvaranje ventila i turbo punjač sa dvostrukim rotorom. Kombinovana potrošnja goriva i emisija CO2 smanjena je u proseku za 4%.
Novi motori se pridružuju postojećim 130/160/180 KS 1.9 TTiD turbo diesel modelima koji imaju emisiju CO2 od samo 119 g/km za Sport Sedan, dok kod modela od 180 KS predstavlja predvodnika u klasi. Preciznim postavkama motora istu emisiju CO2 od 119 g/km postigli smo i za SportCombi, uz jednako impresivne podatke o potrošnji od samo 4.5 l/100 km pri kombinovanom načinu vožnje.
6-brzinski ručni menjači nalaze se u celokupnoj paleti motorizacije Saab 9-3 Griffin
Osvežen izgled
Spolja, 9-3 Griffin paleta je uklopila ‘ice block’ prednja svetla prvi put predstavljena kod novog 9-5 Sedan. Inspirisani Aero X konceptom, svetla imaju prepoznatljiv plavo/zeleni odsjaj preko dana. Maska hladnjaka je takođe dobila “snažniji” izgled, u obliku krila koja nose SAAB znak, ponovo po uzoru iz 9-5 Sedan.
Reprofilisani prednji odbojnici uključuju dubok, trapezoidni otvor za vazduh u crnoj boji, oblikom rebara, ili kod Aero modela u obliku saća. Prednja svetla za maglu postala su standardni deo opreme, kao i Griffin amblem, koji se nalazi i na stranicama prednjih bočnih branika.
Natpis SAAB zamenjuje prethodni amblem i nalazi se na hromiranoj lajsni, a svi modeli Sport Sedan su dobili zadnji spojler integrisan u zadnji poklopac prtljažnika. 16-inčni alu naplatci su sada standardni dok se kod Aero i Saab XWD modela nalaze 17-inča alu naplatci. Novo dizajnirani 17 i 18 inča alu naplatci se nalaze u ponudi kao dodatna oprema.
Unutrašnjost je takođe doživela promene. Titanium metalik umetci predstavljeni su oko komandne table, menjača, vrata, pretinca za rukavice, i kao opcija oko samih instrumenata. Kod Aero modela, svi gore navedeni elementi su u Grafit izvedbi, uključivši i prednju komandnu tablu. Detalji od brušenog metala takođe su u ponudi kao opcija i kod Griffin modela i Aero Grifin modela.
Sedišta u sivoj boji upotpunjuju trenutnu ponudu crnih i bež presvlaka, dok su negeometrijski naborana sedišta sa kontrasnim šavom predstavljena u Aero modelima, takođe inspirisana konceptom Aero X.
U svim modelima, praktični “džepovi” za sitnice uz markicu Griffin , nalaze se bočno na oba prednja sedišta. Kod modela Cenvertible samo je oznaka Griffin prisutna.
Više snage, niža potrošnja goriva i emisija štetnih gasova
Dodatnim finim podešavanjem motora kod 9-3 Griffin SportCombi sa motorima od130/160/180 KS TTiD dodatno je smanjena emisija CO2 na 119 g/km i potrošnja goriva od samo 4.5 l/100 km, u kombinovanom režimu vožnje. Kao i Sport Sedan, 180 KS SportCombi predvodi u klasi po niskoj emisiji CO2 i potrošnji goriva po jedinici snage (l/KS).
Napredniji benzinski motori daju smanjenje potrošnje i emisije CO2 od 4%. Uz to je i povećanje snage od 10KS kod najačeg modela od 210KS (sada 220KS). Sa rasponom snage koja je od 163 KS (120 kW)/ 320 Nm i 220 KS (162 kW)/ 350 Nm, oba motora nude se sa prenosom snage na prednje točkove ili u XWD naprednoj tehnologiji Saab-ovog pogona na sve točkove.
Korišćenje izmenjivog otvaranja ventila i direktnog ubrizgavanja goriva doprinosi uštedi goriva, smanjenju izduvnih gasova i unapređuje performanse. Hidrauličko upravljani varijabilni zazor ventila omogućuje i usisnim i izduvnim ventilima promenjivo i nezavisno otvaranje i zatvaranje, u zavisnosti o opterećenju motora i brzini. Mnoge prednosti uključuju širi raspon obrtnog momenta, višu maksimalnu snagu i smanjenu potrošnju goriva.
Direktno ubrizgavnje goriva pod visokim pritiskom isporučuje gorivo direktno u cilindre. To omogućuje odvojenu isporuku vazduha i goriva, što smanjuje gubitke u cilindrima te daje puno veći obrtni momenat pri nižim obrtajima te smanjuje “trzanje” motora.
“Turbo punjač sa dva rotora koji isto koristimo, doslovno uklanja turbo-rupu pri nižim obrtajima i brzini. Svaki rotor turbine pogoni se odvojeno parom cilindara, omogućujući odziv gasa prirodnije i brže nego kod standardnih motora. Ostale inovacije uključuju dvostruku kontrazakretnu balansnu osovinu za mirniji rad i radilicu od dodatno ojačanog čelika.”
Zamenjujući trenutne Sport Sedan, SportCombi, Convertible i 9-3X modele, 9-3 Griffin modeli razlikuju se u novom prednjem braniku , prepoznatljivim Saab ‘ice block’ prednjim svetlima i Griffin oznakama na prednjim blatobranima. Iznutra, instrument panel, uređenje kabine, kao presvlake sedišta su dobili osvežen izgled. Ponuđena su dva nivoa opreme, Griffin i Griffin Aero.
Ispod poklopca motora, novi 2.0-l benzinski motori daju 163 i 220 KS i uključuju direktno ubrizgavanje, promenjivo otvaranje ventila i turbo punjač sa dvostrukim rotorom. Kombinovana potrošnja goriva i emisija CO2 smanjena je u proseku za 4%.
Novi motori se pridružuju postojećim 130/160/180 KS 1.9 TTiD turbo diesel modelima koji imaju emisiju CO2 od samo 119 g/km za Sport Sedan, dok kod modela od 180 KS predstavlja predvodnika u klasi. Preciznim postavkama motora istu emisiju CO2 od 119 g/km postigli smo i za SportCombi, uz jednako impresivne podatke o potrošnji od samo 4.5 l/100 km pri kombinovanom načinu vožnje.
6-brzinski ručni menjači nalaze se u celokupnoj paleti motorizacije Saab 9-3 Griffin
Osvežen izgled
Spolja, 9-3 Griffin paleta je uklopila ‘ice block’ prednja svetla prvi put predstavljena kod novog 9-5 Sedan. Inspirisani Aero X konceptom, svetla imaju prepoznatljiv plavo/zeleni odsjaj preko dana. Maska hladnjaka je takođe dobila “snažniji” izgled, u obliku krila koja nose SAAB znak, ponovo po uzoru iz 9-5 Sedan.
Reprofilisani prednji odbojnici uključuju dubok, trapezoidni otvor za vazduh u crnoj boji, oblikom rebara, ili kod Aero modela u obliku saća. Prednja svetla za maglu postala su standardni deo opreme, kao i Griffin amblem, koji se nalazi i na stranicama prednjih bočnih branika.
Natpis SAAB zamenjuje prethodni amblem i nalazi se na hromiranoj lajsni, a svi modeli Sport Sedan su dobili zadnji spojler integrisan u zadnji poklopac prtljažnika. 16-inčni alu naplatci su sada standardni dok se kod Aero i Saab XWD modela nalaze 17-inča alu naplatci. Novo dizajnirani 17 i 18 inča alu naplatci se nalaze u ponudi kao dodatna oprema.
Unutrašnjost je takođe doživela promene. Titanium metalik umetci predstavljeni su oko komandne table, menjača, vrata, pretinca za rukavice, i kao opcija oko samih instrumenata. Kod Aero modela, svi gore navedeni elementi su u Grafit izvedbi, uključivši i prednju komandnu tablu. Detalji od brušenog metala takođe su u ponudi kao opcija i kod Griffin modela i Aero Grifin modela.
Sedišta u sivoj boji upotpunjuju trenutnu ponudu crnih i bež presvlaka, dok su negeometrijski naborana sedišta sa kontrasnim šavom predstavljena u Aero modelima, takođe inspirisana konceptom Aero X.
U svim modelima, praktični “džepovi” za sitnice uz markicu Griffin , nalaze se bočno na oba prednja sedišta. Kod modela Cenvertible samo je oznaka Griffin prisutna.
Više snage, niža potrošnja goriva i emisija štetnih gasova
Dodatnim finim podešavanjem motora kod 9-3 Griffin SportCombi sa motorima od130/160/180 KS TTiD dodatno je smanjena emisija CO2 na 119 g/km i potrošnja goriva od samo 4.5 l/100 km, u kombinovanom režimu vožnje. Kao i Sport Sedan, 180 KS SportCombi predvodi u klasi po niskoj emisiji CO2 i potrošnji goriva po jedinici snage (l/KS).
Napredniji benzinski motori daju smanjenje potrošnje i emisije CO2 od 4%. Uz to je i povećanje snage od 10KS kod najačeg modela od 210KS (sada 220KS). Sa rasponom snage koja je od 163 KS (120 kW)/ 320 Nm i 220 KS (162 kW)/ 350 Nm, oba motora nude se sa prenosom snage na prednje točkove ili u XWD naprednoj tehnologiji Saab-ovog pogona na sve točkove.
Korišćenje izmenjivog otvaranja ventila i direktnog ubrizgavanja goriva doprinosi uštedi goriva, smanjenju izduvnih gasova i unapređuje performanse. Hidrauličko upravljani varijabilni zazor ventila omogućuje i usisnim i izduvnim ventilima promenjivo i nezavisno otvaranje i zatvaranje, u zavisnosti o opterećenju motora i brzini. Mnoge prednosti uključuju širi raspon obrtnog momenta, višu maksimalnu snagu i smanjenu potrošnju goriva.
Direktno ubrizgavnje goriva pod visokim pritiskom isporučuje gorivo direktno u cilindre. To omogućuje odvojenu isporuku vazduha i goriva, što smanjuje gubitke u cilindrima te daje puno veći obrtni momenat pri nižim obrtajima te smanjuje “trzanje” motora.
“Turbo punjač sa dva rotora koji isto koristimo, doslovno uklanja turbo-rupu pri nižim obrtajima i brzini. Svaki rotor turbine pogoni se odvojeno parom cilindara, omogućujući odziv gasa prirodnije i brže nego kod standardnih motora. Ostale inovacije uključuju dvostruku kontrazakretnu balansnu osovinu za mirniji rad i radilicu od dodatno ojačanog čelika.”
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9-3 Griffin Edition
Poslednji SAAB (beli 9-3 Griffin) koji je kupljen od strane saab fanova (SaabsUnited),a mir je nasao naravno u muzeju u Trollhättan-u.
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: Saab 9-3 Griffin Edition
kako je lep uuuffff stvarno je saab vrh steta stvarno sto saab nikako da krene sa mrtve tacke.
Saab 900og
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta