SAAB CAFFE
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
Da, i njegov je mislim 2008, placen debelo pre 2-3 god, skroz u fulu...
A to sto kazes za francuze, apsolutno se slazem
A to sto kazes za francuze, apsolutno se slazem
All systems go, ready for takeoff!
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
izjava totalno na mjestukd23se4 je napisao:francuzi su suvise skupi za "igranje", a nije to taj dozivljaj u voznji pa da kazes "nek ide zivot"
jedino od francuza sto mi se svidjelo je bio reno 5...sve novije sto sam vozio je blago receno uzas
a o elektrici da ne pricam...stisnes kocnicu pali se zadnji brisac ili tako neke stvari
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Reno je imao genijalne "mini"-e 4,5 i posle Twingo i Clio - sve odlicna kolica za grad. Pezo je pravio bas dobra kola 80ih, ali uvek skupa za odrzavanje - danas su samo skupa za odrzavanje.
Citroen - nikad nije blistao nekim posebnim kvalitetom, ali su uvek imali genijalna i avangardna resenja i zato sam ih voleo.
Danas je Reno onako, imaju solidna vozila, ali Pezo i Citroen......nemam pojma bas me plase
Citroen - nikad nije blistao nekim posebnim kvalitetom, ali su uvek imali genijalna i avangardna resenja i zato sam ih voleo.
Danas je Reno onako, imaju solidna vozila, ali Pezo i Citroen......nemam pojma bas me plase
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
ma i reno je bio u nekom mracnom periodu sve do prije neku godinu...sad se malo izvlace
a pezo i citroen...ni sad ne znaju sta rade
al' dobro ne brinem se puno...nikad nisam ni volio francuska auta
a pezo i citroen...ni sad ne znaju sta rade
al' dobro ne brinem se puno...nikad nisam ni volio francuska auta
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Ta ti je pametnaGRIPEN je napisao:Ja bi voleo da imam C6, al samo par dana
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
al' i tih par dana da ga vozis bez problema
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
Re: SAAB CAFFE
Ja sam ga vozio sa 2.7 d motorom par dana na probe.Zlo od auta u svakom pogledu.Palio sam se da ga registrujem da uzivam*KAO* a SAVIN mi rece BOKI BUDI PAMETAN.
bilo mi je sve jasno,mada sam i posle njegovih reci imao dvojbu sta da radim.
Neznam gde je sada taj auto i kako je protekao predhodni period,ali znam da su se mnogi vise suncali na parkingu servisa nego na ulici.
Ista stvar je lancia thesis.Zlo malcice manjih razmera.
bilo mi je sve jasno,mada sam i posle njegovih reci imao dvojbu sta da radim.
Neznam gde je sada taj auto i kako je protekao predhodni period,ali znam da su se mnogi vise suncali na parkingu servisa nego na ulici.
Ista stvar je lancia thesis.Zlo malcice manjih razmera.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Za taj 2,7 motor rekli su mi ovi u Veranu da kida nosace motora i automatske menjace.
Boki, sta je sa Thesis-om, prelep auto - jel ima on nekih vecih mana?
Boki, sta je sa Thesis-om, prelep auto - jel ima on nekih vecih mana?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Sretna slava i od mene, svima koji slave!
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: SAAB CAFFE
Menjac automatski je pakao na svakom.Ja iskusio.....a sto se struje tice, pale se lampice kad koja hoca,pregrade se same otvaraju,nevaljaju one plastikice se ojedu od upotrebe,prednji amortizeri kad otvrdnu,crkla je neka elektronika,plac majke.....itd.
Budalastina koliko god.....soferka samo original 450e,far 250e.maska 180e...jtd motori i rucni menjaci su ok.Prednja/zadnja ramena samo iz originala,trnu zubi od odrzavanja.
Imam sad dve za delove jer su vece pare tako,nego da je prodam za 3000e celu.Sve u svemu nepostoji nista sem malo potrosnog materijala da ima zamenskog proizvodjaca.
A RENAULT VEL SATIS ima 2.0d tek iz ristajlinga mislim 2007.Nasledio je taj motor od lagune III snage 150 i 175ks.Imam i to u delovima.Isti slucaj kao thesis.
Budalastina koliko god.....soferka samo original 450e,far 250e.maska 180e...jtd motori i rucni menjaci su ok.Prednja/zadnja ramena samo iz originala,trnu zubi od odrzavanja.
Imam sad dve za delove jer su vece pare tako,nego da je prodam za 3000e celu.Sve u svemu nepostoji nista sem malo potrosnog materijala da ima zamenskog proizvodjaca.
A RENAULT VEL SATIS ima 2.0d tek iz ristajlinga mislim 2007.Nasledio je taj motor od lagune III snage 150 i 175ks.Imam i to u delovima.Isti slucaj kao thesis.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Jbga, znaci standardna prica.
Lepo je J.Clarkson rekao da se francuzi i italijani drze kuvanja, a da pravljenje automobila prepuste nemcima
Doduse italijani su najbolji metalopreradjivaci na svetu - ispred nemaca!
Ali kao sto znamo kola nisu 100% od metala, kako vreme prolazi udeo metala opada, a plastike raste
Lepo je J.Clarkson rekao da se francuzi i italijani drze kuvanja, a da pravljenje automobila prepuste nemcima
Doduse italijani su najbolji metalopreradjivaci na svetu - ispred nemaca!
Ali kao sto znamo kola nisu 100% od metala, kako vreme prolazi udeo metala opada, a plastike raste
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: SAAB CAFFE
Mala kola su im ok,sto krenes ka visoj klasi jad i cemer veci.
Realno,zena moze da bude sa sela,ali kola moraju biti iz Japana!!
Realno,zena moze da bude sa sela,ali kola moraju biti iz Japana!!
Re: SAAB CAFFE
Tu si u pravu Boki,pre neko vreme imao sam Primeru p10 GT '92 u fullu. Nijedan auto nije tako stabilan na putu kao taj. Potrosnja na otvorenom je bila oko 7l,i posle tolikog vremena nista u tom autu od plastike nije cvrcalo niti pistalo,trecom sam ga razvlacio do 170. Jesi li imao prilike da probas nekad taj auto Boki? Krenusmo u off al ajd
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re:SAAB CAFFE
Ha ha francuzi - neopevano sranje.
Imam skuter peugeot elystar tsdi 2003 kupljen od vlasnika pre 4god. Neopevano sranje!! Pun elektronike,komp dizna, protokomer , cuda, muda a ima 50ccm. Motor je extra u voznji ali kad krenu problemi JAOOO
Pukao 40 000 din i moram jos 20 000din.Sve je crklo sto se tice od elektronike.Od 4 god koliko ga imam vozio se jedno 2god - sve zivo sam menjao sto je tebalo i nije trebalo i on se pokvari.Razmisljo sam da ga prodam.... onda kontam "kome to treba" i lezi u garazi i lezace jos 100god mamu mu je....
Moje iskustvo sa francuzima - nikad u dvoriste nista francusko ni pegla.
Da dodam, u veranu kosta dizna injektor oko 20 000din prao sam moju 5 puta - nista mora nova,tako da nedam.
Imam skuter peugeot elystar tsdi 2003 kupljen od vlasnika pre 4god. Neopevano sranje!! Pun elektronike,komp dizna, protokomer , cuda, muda a ima 50ccm. Motor je extra u voznji ali kad krenu problemi JAOOO
Pukao 40 000 din i moram jos 20 000din.Sve je crklo sto se tice od elektronike.Od 4 god koliko ga imam vozio se jedno 2god - sve zivo sam menjao sto je tebalo i nije trebalo i on se pokvari.Razmisljo sam da ga prodam.... onda kontam "kome to treba" i lezi u garazi i lezace jos 100god mamu mu je....
Moje iskustvo sa francuzima - nikad u dvoriste nista francusko ni pegla.
Da dodam, u veranu kosta dizna injektor oko 20 000din prao sam moju 5 puta - nista mora nova,tako da nedam.
Saab 900og
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
pljuvanje po francuskim poluproizvodima mozete nastaviti ovde
moj co'ekBoki je napisao:Realno,zena moze da bude sa sela,ali kola moraju biti iz Japana!!
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Koja su japanska kola DANAS iz Japana?!?!?
Od ovih sto se nude novi nijedan!
Ovo djubre sto se sada radi nema veze sa japancima iz 90ih. Jeftina istocnoevropska izrada sa japanskom nalepnicom.
Ko hoce da plati 2000€ vise za Reno zato sto pise "Nissan" na njemu to je njegov problem
Od ovih sto se nude novi nijedan!
Ovo djubre sto se sada radi nema veze sa japancima iz 90ih. Jeftina istocnoevropska izrada sa japanskom nalepnicom.
Ko hoce da plati 2000€ vise za Reno zato sto pise "Nissan" na njemu to je njegov problem
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: SAAB CAFFE
Honda accord,jazz 100%japan.
civic crv engleska.
mitsubishi svi japan,nisan je danas kombinacija koreje i renoa.uzas.
mazda japan najvecim delom,
subaru takodje,ako ne i sve,
toyota nje ima svuda i pao je kvalitet mnogo u odnosu na 91-92.....
civic crv engleska.
mitsubishi svi japan,nisan je danas kombinacija koreje i renoa.uzas.
mazda japan najvecim delom,
subaru takodje,ako ne i sve,
toyota nje ima svuda i pao je kvalitet mnogo u odnosu na 91-92.....
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Stvarno jazz japanac 100% .....nisam to znao
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB CAFFE
nisam siguran da je suzuki koji se pravi u madjarskoj los al ajd mozda gresim.
Saab 900og
Re: SAAB CAFFE
Imao sam glanc novu accord i civic type s 2008 i 2009 pa znam,raspitivao sam se za zenu jazz,morala je da se ceka 60+dana,a civic i ako nema na stanju ide brzo.Kad je bilo ono njesra u japanu jazz-a i accord nije bilo u ponudi 3-4meseca,2011 samo ostaci sa lagera i posle samo su prodavali civic i crv
Re: SAAB CAFFE
Ne gresis NIK.suzuki je VRH auto koji se preterano malo kvari.jarila zena swifta zadnje dve godine star 5god,nije se ni lampica pogresna upalila nikad.popustila mu je cena,pa da negubim,jer sve to gledam trgovacki nasao je brzo novog vlasnika.lako.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta