SAAB CAFFE
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Prema proslogodisnjim iskustvima NIS-ov letnji eurodizel (posto se zimski "sete" da prodaju tek kad nastane kolaps) drzi do -17C, posle toga moram da predjem na 900og - bez starca nema udarca
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
Prosle godine su na NIS pumpama jedno jutro ledili pistolji u KV. To jutro ni jedsn kombi u posti nije mogo da upali a svi sipaju na Nis-u. Bilo je oko -22
All systems go, ready for takeoff!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
Jedno pitanjce,svi ste ukljuceni. . . Koliku potosnju bih mogao ocekivati od 9000i 2.0i automatik? Vise od turbaka,manje ili slicno? Mozda ovih dana se prinovim pa da pitam da se ne zaletim. CC je u pitanju,bez klime,turba ali sa kozurom,siberom,el.podizacima i td. E sad,sedista su u izuzetnom stanju ali problem je sto je zadnji naslon sedista od CDa. Ima li leka bez pronalazenja klupe od CCa?
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: SAAB CAFFE
Sve podaci za turbo ali za atmosferce slabo da ima.Sa matikom jos redje,kakva uzivancija voziti matik,brate uzivancija. . .
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
da malo pazljivije gledas video bi da su od 125 i 131ks uglavnom - ja sam namerno i stavio filter do 150ks.
Ako su ovi od 125 i 131 turbasi ja ne znam onda
Ako su ovi od 125 i 131 turbasi ja ne znam onda
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
korea je kriva za sve
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
Re: SAAB CAFFE
Nisam mislio na onaj sajt sto si postavio KD. Mislio sam na net uopsteno,samo se nisam lepo izrazio
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
U svakom slucaju ti je prosek (autoput/grad/magistrala) oko 10 litara.......grad vise 11-12, magistrala negde 8-9.....po nemackim kriterijumima. Dodas 1-2 litra i tu smo negde.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju