Moj SAAB 900s 204i 1997.
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Jbg, drugi put. Duvao vetar, padao sneg, smrzao sam se kao pas.
Edit: Mislim, drugi put cu da slikam nesto drugo, nadam se da sam sa hladnjakom zavrsio
Edit: Mislim, drugi put cu da slikam nesto drugo, nadam se da sam sa hladnjakom zavrsio
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Aaa ti si napolju to sljakao .......onda sorry
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Ma da, posto sam juce kupio felne, auto je napolju, na klocnama. Garaza, ugrejana, je bila par metara dalje. Da se ubijes lepo.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Hladnjak montiran, sipan nov antifriz po treci put za poslednjih mesec dana, ne pusta ni kapi vise. Takodje, promenjena je i podloska cepa kartera, sad vise ne curi. Na kraju, dosao kuci, i rekoh da obradujem sebe i saaba novim volanom. Ali ne ide nikako. Ovaj novi je na djuntu sa sitnim nutom, ne moze to... Bas sranje.
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
bitno da si hladnjak rjesio
volan u oglase, a ti trazi drugi
volan u oglase, a ti trazi drugi
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Zurka se nastavlja, nakon 50km sa drugim crevima i hladnjakom, prslo i crevo koje vodi od glave do pozarnog zida, odnosno malog hladnjaka, i to bas na krivini. Lepo cu da se roknem sad. Vec sam poceo da sumnjam u dihtung glave, dva creva za par dana nije bas normalno. Medjutim, creva hladnjaka koja sam vec zamenio, veliko gornje i S donje, su bila potpuno trula, tako da je najverovatnije to uzrok problema i kod creva malog hladnjaka. Sreca u nesreci je da je krenuo da se pusi ispod haube u Juznom bulevaru, SAAB je vec kod Viktora, resice sutra. Bas me je poteralo...
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Pa to i ja razmisljam, napisah gore da sam poceo da sumnjam na dihtung glave, ali su creva evidentno trula, pa se ipak nadam da nije to u pitanju. Videcemo sutra. Inace, ovo crevo i ne moze da se nadje, kaze Viktor da vrlo cesto puca, mora reducir.
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
To crevo je puklo i Perkeleu pa sam ja mashtao na parkingu i izmashtao... mozda vozi i dalje tako kako sam izmashtao...
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Mozda je glupo sto ovo pitam ali sta je tu je. . . Tazz jesi li preneo gospodinu zodiaku sta treba da se uradi po kupovini SAABa da bi dugo i lepo sluzio bez problema?
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Overa ?Ja to zavrsio Al shebase se gumice,nisam vodio racuna
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Pa nisam bas siguran da bi overa mnogo pomogla, ali hvala na podrsci i izjavama saucesca, idemo dalje. Zaboravio sam da vam saopstim i jednu dobru vest, kada su momci namestali hladnjak, izvadili su akumulator, i check engine se nakon prikljucenja istog vise nije palio u voznji. Ocigledno da je vozen na plin, sa onakvim stelovanjem, i da je zbog toga upalio lampu. Ranko je nastelovao plin kako treba, lampa ostala upaljena jer niko nije resetovao gresku. Skidanje akumulatora na dva sata ucinilo svoje, greske nema
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Pojavice se vec eventualno... ne radi saad kako treba ako nema CEL.
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Presao sam 50km od skidanja, desetak na benzin, ostalo na plin, valjda bi se vec pojavilo?
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Upravo sam pokupio auto od Viktora, uradjeno sledece:
+ zamenjeno crevo malog hladnjaka gornje
+ antifriz Total Glacelf G12
+ zamenjeno ulje u menjacu Total Transmission 75W80, nisam siguran koji, pitacu
+ zamenjena gumica kolektora vazduha
+ popravljen suvozacev pojas
+ doliveno ulje serva upravljaca
+ nastelovana sajla gasa i tempomata
+ podmazana sajla kvacila
Ako se pitate zasto je gumica kolektora vazduha zamenjena po treci put, zato sto nije ni ona koju je montirao Ranko nije bila original, i dalje je vukao fals vazduh. Sad vise ne falsira nigde, crevo je reseno, auto izvozan, creva ne duvaju, a promena u voznji je ogromna. Ja do sada nisam imao predstavu kako ovaj auto zapravo treba da ide, izgubio se svaki nagovestaj protresanja pri promeni brzine, neuporedivo bolje ubrzava, ler gas i na plinu, i na benzinu 900rpm. Malo je reci da sam izuzetno zadovoljan, i sto se mene tice, eksperimentisanje sa saab mehanicarima je zavrseno.
+ zamenjeno crevo malog hladnjaka gornje
+ antifriz Total Glacelf G12
+ zamenjeno ulje u menjacu Total Transmission 75W80, nisam siguran koji, pitacu
+ zamenjena gumica kolektora vazduha
+ popravljen suvozacev pojas
+ doliveno ulje serva upravljaca
+ nastelovana sajla gasa i tempomata
+ podmazana sajla kvacila
Ako se pitate zasto je gumica kolektora vazduha zamenjena po treci put, zato sto nije ni ona koju je montirao Ranko nije bila original, i dalje je vukao fals vazduh. Sad vise ne falsira nigde, crevo je reseno, auto izvozan, creva ne duvaju, a promena u voznji je ogromna. Ja do sada nisam imao predstavu kako ovaj auto zapravo treba da ide, izgubio se svaki nagovestaj protresanja pri promeni brzine, neuporedivo bolje ubrzava, ler gas i na plinu, i na benzinu 900rpm. Malo je reci da sam izuzetno zadovoljan, i sto se mene tice, eksperimentisanje sa saab mehanicarima je zavrseno.
Poslednji put menjao 1 dana Gost, izmenjena 6 puta
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Bravo!
Znaci preporija za Viktora?
Ja sam cuo samo preporuke za tog coveka.
Aj napisi cene, sta te kolko kostalo?
Znaci preporija za Viktora?
Ja sam cuo samo preporuke za tog coveka.
Aj napisi cene, sta te kolko kostalo?
All systems go, ready for takeoff!
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
@zodiac...napisi OVDE molim te
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Ne da je preporuka, nego je tip potpuni genijalac, voli svoj posao, zna mnogo, i voli SAAB, sto je najvaznije. Ne radi ono sto mu ja kazem, nego predlaze sta treba da se uradi, i pregleda auto pre nego sto pocne. Odlican je dijagnosticar i opaza tudje fuseraje od prve, resava probleme redom, bez mnogo filozofije. Ukratko, Viktor je sve ono sto sam ocekivao od servisera, a takvih je vrlo malo ovih dana. Mada su stvari postale jasnije kada mi je rekao za koga je dugo radio pre nego sto je poceo da se bavi saabom, najbolji servis za Audi u gradu je u pitanju, gde se radi kao u Nemackoj.
Sve ovo sto je radjeno je kostalo 4.500 dinara, zajedno sa uljem i antifrizom, imam utisak da su dosta umereniji sa cenama od konkurencije. Ovoliko bi ovaj posao kostao i u Lionu (koji nema nikakve veze sa saabom, ali su vrsni mehanicari), mozda i nesto vise.
Sve ovo sto je radjeno je kostalo 4.500 dinara, zajedno sa uljem i antifrizom, imam utisak da su dosta umereniji sa cenama od konkurencije. Ovoliko bi ovaj posao kostao i u Lionu (koji nema nikakve veze sa saabom, ali su vrsni mehanicari), mozda i nesto vise.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 9 gostiju