Turbine-saveti,radovi,ideje.....
- saab9000turbo
- Postovi: 29
- Pridružio se: 21 Nov 2012, 00:00
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
Slazem se sa Tazz-om.......inace kad je auto ugasen kazaljka i treba da bude izmedju belog i zutog polja
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- saab9000turbo
- Postovi: 29
- Pridružio se: 21 Nov 2012, 00:00
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
Pa sat za turbo je barometar - ako je crevo iscupano on meri konstantno atmosferski pritisak okoline, sto je priblizno 1 bar.
Ako se vakumsko crevo iscupa ili je iskrzano dalja posledica (kao sto rece Tazz) je nemiran rad motora ili previsok leer gas (npr. umesto 850-950 bice 1100-1200o/min.)
Ako se vakumsko crevo iscupa ili je iskrzano dalja posledica (kao sto rece Tazz) je nemiran rad motora ili previsok leer gas (npr. umesto 850-950 bice 1100-1200o/min.)
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- saab9000turbo
- Postovi: 29
- Pridružio se: 21 Nov 2012, 00:00
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
KD ako je crevo iscupano nece skazaljka nista ni pokazivati,stojace kao i kad je auto ugasen,tacnije izmedju belog i zutog polja. Isto mislim da slobodno mozes da iscupas vakumsko crevo sa instrument table,obrtaji ce i dalje stojati mirno
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
To sam coveku i napisao i jos potkrepio slikom. Pokazuje ti pritisak od 1 bara, jer toliki ti je atmosferski pritisak - a ne nista! Kada upalis auto u usisnoj grani nastaje podpritisak, zato kazaljka ode u belo polje, jer je pritisak negde oko -0,6 bara (kod zdravog motora)Kolja je napisao:KD ako je crevo iscupano nece skazaljka nista ni pokazivati,stojace kao i kad je auto ugasen,tacnije izmedju belog i zutog polja.
Barometar ne radi na struju, vec na pritisak - zato on UVEK RADI. Ako volis sve empiriski mozes da skines crevo sa usine grane pa nek neko duva ili vuce crevo - videces da se kazaljka pomera
Vakumsko crevo je vezano za usisnu granu, ako ti mozes sa fals vazduhom da imas normalan broj obrtaja svaka cast!Kolja je napisao:Isto mislim da slobodno mozes da iscupas vakumsko crevo sa instrument table,obrtaji ce i dalje stojati mirno
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
Ok,mozda gresim. Saabu je kraj zutog polja 0.8bara cini mi se,vec u crvenom je 1bar
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
Postavicu oglas "povoljno drzim casove fizike" u sekciji oglasi
Uzmimo za primer..............na pumpi kada meris pritisak u gumama - kada je guma 100% ispumpana merac na pumpi pokazuje 0 bar-a (iako je u njoj isto vazduh - samo pod atmosferskim pritiskom), kada pokaze da je u gumi pritisak 1 bar onda je vec malo naduvana - to je zato sto su instrumenti kalibrisani na vazdusni pritisak na zemlji - koji se krece oko 900-1000 mBar-a, sto je priblizno 1 bar.
Ako bi hteo da meris prema pritisku u vakumu onda bi bilo vazdusni pritisak na zemlji + pritisak koji meris, ali posto ne zivimo (srecom) u vakumu onaj 1 bar je za barometar podeseno kao 0 bara.
Jedino kod meteroloskog barometra se 0 postalja na pravoj nuli - dakle 0 bara (vakum), jer zelis da znas koliki je vazdusni pritisak
Uzmimo za primer..............na pumpi kada meris pritisak u gumama - kada je guma 100% ispumpana merac na pumpi pokazuje 0 bar-a (iako je u njoj isto vazduh - samo pod atmosferskim pritiskom), kada pokaze da je u gumi pritisak 1 bar onda je vec malo naduvana - to je zato sto su instrumenti kalibrisani na vazdusni pritisak na zemlji - koji se krece oko 900-1000 mBar-a, sto je priblizno 1 bar.
Ako bi hteo da meris prema pritisku u vakumu onda bi bilo vazdusni pritisak na zemlji + pritisak koji meris, ali posto ne zivimo (srecom) u vakumu onaj 1 bar je za barometar podeseno kao 0 bara.
Jedino kod meteroloskog barometra se 0 postalja na pravoj nuli - dakle 0 bara (vakum), jer zelis da znas koliki je vazdusni pritisak
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- saab9000turbo
- Postovi: 29
- Pridružio se: 21 Nov 2012, 00:00
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
Vakuum creva... ima ih mali milion... idu svuda.
cruise... turbo navodjenje... servo... svasta se radi sa vakuumom.
Dalje ... taj ventil ispod volana je ... trebalo bi da je safe valve... tachnije ako dodje do overreva turbine... dolazi do preteranog nadpunjenja turbine... sto onda rezultira sa....
Fuel cutoff. znachi Fuel cutoff ventil recimo... ljudi ga svakako zovu.
@Kolja...
Ajde ovako...
Jedno je atmosverski pritisak... iznosi u BGDu 998mBar...
auto rado normalno kad pokazuje -0.6Bar na manuelnom bar boost chukici... ili 400mBar na digitalnom ... ili kako god... kada je recimo na pola zutog polja to je oko 0.6Bar NADPUNJENJA... APSOLUTNI PRITISAK U USISNOJ GRANI JE 1.6 Bara. kad je nadpunjenje kao kod mene 1.2Bar Turbine, to je
2.2 Bara apsolutnog pritiska.
Ne treba brkati Apsolutne pritiske i pritisak NADpunjenja.
cruise... turbo navodjenje... servo... svasta se radi sa vakuumom.
Dalje ... taj ventil ispod volana je ... trebalo bi da je safe valve... tachnije ako dodje do overreva turbine... dolazi do preteranog nadpunjenja turbine... sto onda rezultira sa....
Fuel cutoff. znachi Fuel cutoff ventil recimo... ljudi ga svakako zovu.
@Kolja...
Ajde ovako...
Jedno je atmosverski pritisak... iznosi u BGDu 998mBar...
auto rado normalno kad pokazuje -0.6Bar na manuelnom bar boost chukici... ili 400mBar na digitalnom ... ili kako god... kada je recimo na pola zutog polja to je oko 0.6Bar NADPUNJENJA... APSOLUTNI PRITISAK U USISNOJ GRANI JE 1.6 Bara. kad je nadpunjenje kao kod mene 1.2Bar Turbine, to je
2.2 Bara apsolutnog pritiska.
Ne treba brkati Apsolutne pritiske i pritisak NADpunjenja.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
kd23se4 je napisao: Vakumsko crevo je vezano za usisnu granu, ako ti mozes sa fals vazduhom da imas normalan broj obrtaja svaka cast!
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
@Kolja brate nadam se da se ne ljutiš što se smejem, nije ništa zlonamerno, smešno mi kako se kd iznervirao
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
Ma opusteno,tu smo da se pomazemo i da ucimo jedni od drugih.Stari CC turbo nijedan nema miran rad na leru,barem oni koje sam video a video sam ih puno. Uvek ona kazaljka obrtaja varira gore dole,negde manje negde vise. . .
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
baš to, da pomažemo jedni drugima, mnogo je lepše kad uz auto koji voziš imaš i gomilu ljudi koji vole isto i znaju o tome i tu su da ti pomognu
pa i moj nije skroz miran, radi na oko 900 ali ponekad se popne do 1.100 pa se vrati....
pa i moj nije skroz miran, radi na oko 900 ali ponekad se popne do 1.100 pa se vrati....
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
- san_šabacisko
- Drug Član
- Postovi: 1435
- Pridružio se: 24 Sep 2012, 00:00
- Lokacija: Šabac
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
gde se nalazi serijski broj turbine kod mene (9000CC)? rekao mi prethodni vlasnik da proverim u Užicu da li je rađen servis jer mu je njegov majstor (zaboravio sam kako se zove, iz BG je) rekao da je uradio u šta sumnjam jer ima oko 1mm lufta. i da li ovi mogu da mi kažu po broju da li je rađen servis kod njih?
1987.
2002.
1988.
2002.
1988.
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
Imas plochicu na turbini na kompresorskom delu. Tacnije na komp. delu bi trebalo d bude.
Na njoj ti je i saab part no. i s/n i tip turbine...
Na njoj ti je i saab part no. i s/n i tip turbine...
- Sloba43
- Postovi: 21
- Pridružio se: 05 Jan 2013, 00:00
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
vozim 9000t 88 crvena di casseta,pa me je zacudilo sto kad sam stavljao dihtung turbine vidoh da je turbina micubisijeva te05,zar se ona nije ugradjivala u novije modele.I zanima me dal se neko razume da li je dobro da napravim hibridni turbo posto ga cipujem
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
Fabricka turbina na tvom modelu je garett t3,vozis LH 2.4.2 +DI/APC,neki veliki potencijal softverski nemas. Jedino da stavis crveni Apc box,izmenis nesto u LH vezano za fuel i kraj. E sad posto imas neki hibrid vec,ko zna sta je tu rovareno
- Sloba43
- Postovi: 21
- Pridružio se: 05 Jan 2013, 00:00
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
Turbina mi jos nije hibrid vec standardna mitu te05 tek treba da poradim na tome,ili da cekam damalo kako da kazem dotraje jer je ova u eksra stanju.
Imaju neki likovi tu u kraju servis u kome rade turbo konverzije i cipovanja i rekao je da moze da obrise eprom ili ako ne moze vise na cipu da upise novi program da mi zameni cip.Likovi su neki inzinjeri ,vec znam ljude koji su kod njih cipovali dosta ozbiljne automobile.Pitao sam zbog godista posto nemam obd pprikljucak dal moze rekao je da opusteno moze samo da doteram auto e sad koliko moze nisam ,siguran rekao mi je al sam zaboravio
Imaju neki likovi tu u kraju servis u kome rade turbo konverzije i cipovanja i rekao je da moze da obrise eprom ili ako ne moze vise na cipu da upise novi program da mi zameni cip.Likovi su neki inzinjeri ,vec znam ljude koji su kod njih cipovali dosta ozbiljne automobile.Pitao sam zbog godista posto nemam obd pprikljucak dal moze rekao je da opusteno moze samo da doteram auto e sad koliko moze nisam ,siguran rekao mi je al sam zaboravio
- Sloba43
- Postovi: 21
- Pridružio se: 05 Jan 2013, 00:00
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
Malo sam razmisljao da se ne glupiram nego da narucim neku kinesku turbunu gt30 zato sto sam gledao da su vec ljudi ugradjivali i da se nije lose pokazala,a inace ide do 500hp
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Turbine-saveti,radovi,ideje.....
Ja ne razumem kako se kineska vise isplati od remonta kod Uzica sa godinu dana garancije?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju