SAAB CAFFE
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Posto je ovde sve dosta skupo, mislim da cu da pazarim kada budem skoknuo na neki put u inostranstvo.
Trebalo bi da idem posle nove godine, pa cu verovatno tada i da pazarim.
Hvala
Trebalo bi da idem posle nove godine, pa cu verovatno tada i da pazarim.
Hvala
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: SAAB CAFFE
Opremu treba kupiti u inostranstvu, jevtinija je nego ovde. Ali zato polovan motor definitivno treba kupiti u Srbiji, jer su ovde cene nize nego napolju. To je zato sto kod nas sada ima mnogo vise motocikala nego motociklista, i moram priznati da me to uopste ne cudi, uzevsi u obzir stopu smrtnosti kod istih, svake jebene godine. Kod nas je opasno voziti i na putu, po gradu je tek glava u torbi sve vreme. Mnogo je ljudi odustalo od motocikla, na zalost. Ja nisam i necu, mada sam i ja morao da dignem ruke od kros i hard enduro motora koje najvise volim. Stigla krstenica
Re: SAAB CAFFE
KD ajde sad ja malo.zatrpavaju te sada info...o opremi,bice vremena za opremu,o tome kad se vidimo uz kaficu i sok,nego motor......
ja sam poceo sa tomosom a3 1984god,pa apn6,pa mz250,pa jamaha fz 600 neka stara,pa zzr 600,zzr 1100,gpz1000rx,pa kawa 2000godine zx9r,pa zx12,sve sam to odrzavao kod joce u visnjickoj blizu kikija,vrhunski majstor i covek bio,ali kad je osetio lovu otisao u simsire,pa cbr 1000rr fireblade,zx14usa model,ista kao zzr1400,pa hayabusa 1340 bela,pa sada suzuki b-king.u medjuvremenu sam imao i imam skutere svih kubika i marki....od libertyja 125 preko ikona brzina,tmax500,silverwing600,burgman 650...nisam vozio samo gileru gp800,koja je trkacki skuter sa lancen,200km/H itd....
zasto ti ovo pricam?zato sto treba postupno da krenes da napadas kubikazu i snagu na motoru od pocetka....ljudi grese pa pocinju sa 1000 i obmotaju se na raskrsnici oko bandere...tebi to netreba.
s obzirom na tvoju visinu naravno da nemozes da vozis varadero ili v strom ili tako nesto jer je glupo da golicas asfalt na prsticima
Ostaju dve realne opcije:
naked ili sport tourer.
KUPI MAX 600 KUBIKA U 4 CILINDRA.
moj predlog o kome da razmisljas:
2000god+
honda
hornet cb600
cbr600f4i
suzuki
gsx600f-katana-malo ruznjikava
bandit 600.....
ako bas imas love za byke onda fazer600 ili suzana gsr600,bandit 650s
sve ostalo je bezveze.jedan,dva cilindra, v-motor .....potrosnja,rad,vibracije.....
4cilindra,umerena potrosnja miran rad,najdugovecniji motori...
ja sam poceo sa tomosom a3 1984god,pa apn6,pa mz250,pa jamaha fz 600 neka stara,pa zzr 600,zzr 1100,gpz1000rx,pa kawa 2000godine zx9r,pa zx12,sve sam to odrzavao kod joce u visnjickoj blizu kikija,vrhunski majstor i covek bio,ali kad je osetio lovu otisao u simsire,pa cbr 1000rr fireblade,zx14usa model,ista kao zzr1400,pa hayabusa 1340 bela,pa sada suzuki b-king.u medjuvremenu sam imao i imam skutere svih kubika i marki....od libertyja 125 preko ikona brzina,tmax500,silverwing600,burgman 650...nisam vozio samo gileru gp800,koja je trkacki skuter sa lancen,200km/H itd....
zasto ti ovo pricam?zato sto treba postupno da krenes da napadas kubikazu i snagu na motoru od pocetka....ljudi grese pa pocinju sa 1000 i obmotaju se na raskrsnici oko bandere...tebi to netreba.
s obzirom na tvoju visinu naravno da nemozes da vozis varadero ili v strom ili tako nesto jer je glupo da golicas asfalt na prsticima
Ostaju dve realne opcije:
naked ili sport tourer.
KUPI MAX 600 KUBIKA U 4 CILINDRA.
moj predlog o kome da razmisljas:
2000god+
honda
hornet cb600
cbr600f4i
suzuki
gsx600f-katana-malo ruznjikava
bandit 600.....
ako bas imas love za byke onda fazer600 ili suzana gsr600,bandit 650s
sve ostalo je bezveze.jedan,dva cilindra, v-motor .....potrosnja,rad,vibracije.....
4cilindra,umerena potrosnja miran rad,najdugovecniji motori...
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB CAFFE
Sad sam se setio, moze oprema i jevtinije nego u inostranstvu. Poslacu ti telefon na pm.
Inace, ljudi grese i sa 600ccm motorima, jednako kao i sa hiljadarkama. Moja Honda CBR 600F '06. je imala 108KS, isla je kao nevreme i to apsolutno nije preporucljiv motor za pocetnike.
Zato i kazem da je Fejzer mozda najbolji izbor - moze da limitira snagu motora pritiskom na dugme, pa kad se upoznaju, moze i da se tera kako treba. Moja Fejzerka je bila S2 2007. godiste, i nikada nijedan problem s njom, uz potpuno predvidljivo ponasanje u saobracaju. Brz motor, a pitom kao mace, i neuporedivo laksi i manje zamoran za voznju od vrlo nervoznog CBR-a. CBR je cist adrenalin, FZ6 je samo feferona. Ali vrlo zabavna i zahvalna za voznju.
Za pocetnika je potreban motor umerene snage i sto manje tezine, sto nizeg tezista. Mislim da su to presudne stvari. Kubikaza tu ne igra veliku ulogu, treba se samo rukovoditi namenom motora i ovim faktorima, i to je to.
...a kad izgustiras FZ600, lepo kupis sebi jedan dobar primerak CBR 1000F druge generacije (1994-1999), i vozis najbolji putni motocikl ikad
Inace, ljudi grese i sa 600ccm motorima, jednako kao i sa hiljadarkama. Moja Honda CBR 600F '06. je imala 108KS, isla je kao nevreme i to apsolutno nije preporucljiv motor za pocetnike.
Zato i kazem da je Fejzer mozda najbolji izbor - moze da limitira snagu motora pritiskom na dugme, pa kad se upoznaju, moze i da se tera kako treba. Moja Fejzerka je bila S2 2007. godiste, i nikada nijedan problem s njom, uz potpuno predvidljivo ponasanje u saobracaju. Brz motor, a pitom kao mace, i neuporedivo laksi i manje zamoran za voznju od vrlo nervoznog CBR-a. CBR je cist adrenalin, FZ6 je samo feferona. Ali vrlo zabavna i zahvalna za voznju.
Za pocetnika je potreban motor umerene snage i sto manje tezine, sto nizeg tezista. Mislim da su to presudne stvari. Kubikaza tu ne igra veliku ulogu, treba se samo rukovoditi namenom motora i ovim faktorima, i to je to.
...a kad izgustiras FZ600, lepo kupis sebi jedan dobar primerak CBR 1000F druge generacije (1994-1999), i vozis najbolji putni motocikl ikad
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Ja bih radije CB 600, nisam ti ja za CBR
Dali ste mi dosta ideja, trebalo bi iduce godine da "procitam" malo te literature
Ali priznajem da su mi CB 600 i FZ6 fina ideja. Ovo sa niskim tezistem, manjom tezinom potpisujem, a snaga nek je ima samo da ne dolazi kao u 900ki vec malo umerenije kao u 9-3ci
Dali ste mi dosta ideja, trebalo bi iduce godine da "procitam" malo te literature
Ali priznajem da su mi CB 600 i FZ6 fina ideja. Ovo sa niskim tezistem, manjom tezinom potpisujem, a snaga nek je ima samo da ne dolazi kao u 900ki vec malo umerenije kao u 9-3ci
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: SAAB CAFFE
Ja imam duuuuuugooooo zelju...
Yamaha Super Ténéré
ili
Yamaha TDM MY 1998->
Jeste da su motori koncipiski totalno drugaciji, enduro vs putni...
ali jbg...
Jos kad bih nasao negde neki... dobar... i da nije preskup... mislim da je OK cena, i da moze na lastiku... IHHHAAAA
Yamaha Super Ténéré
ili
Yamaha TDM MY 1998->
Jeste da su motori koncipiski totalno drugaciji, enduro vs putni...
ali jbg...
Jos kad bih nasao negde neki... dobar... i da nije preskup... mislim da je OK cena, i da moze na lastiku... IHHHAAAA
Re: SAAB CAFFE
Kako koncepcijski totalno drugaciji, pa TDM je nastao od ST, motor u njemu je derivat ST, i jedan i drugi su putni enduro motori... TDM je fenomenalan, narocito 900, ST mi se nikad nije svidjao, ali je odlican motor.
Re: SAAB CAFFE
Sto, nisam u pravu? Kako su to koncepcijski potpuno drugaciji, objasni mi, molim te?
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Kada smo vec kod teme.........kao klinac lozio sam se na Transalp, al danas nekako nisam vise za tu pricu
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
danas gledam vjesti...kad ono vrlo zanimljiv prilog
naravno ovo o huliganstvu me nije zanimalo, ali onda uocih nesto
naravno ovo o huliganstvu me nije zanimalo, ali onda uocih nesto
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Zodiac i Boki mudro zbore( ) pa bi treci napravio guzvu .....ali samo nesto da kazem .....
Vas dvojica bajkera,vrlo dobro znate da je kupovina PRVOG motora(pravog - ne igracke) ,po nekom ne pisanom pravilu uvek zajeb.Iskustva je "0",saveta je dosta(naravno dobronamernih),probano je malo ili ni malo modela,i sve se zasniva na iskustvima drugih korisnika koji su tog nekog dvotockasa doziveli na neki sebi svojstven nacin.....ali ne zaboravite da je to INDIVIDUALNO a ne uopsteno,i primenljivo na svakom.
Dakle, odgovorno tvrdim ( a znam da se vas dvojica slazete) ,motor i vozac moraju da se sazive,da se stope,da se razumeju.....i tek onda je ugodjaj kompletan.Ostalo je stvar rutine,izvozanih kilometara,i ucenja koje ne prestaje nikad,odnosno traje dok traje i srce u bajkera.
Ubosti na prvom motoru ono za sta bi se moglo reci - "e to je to" je po mom nekom skromnom misljenju prakticno nemoguce.
Na sta treba obratiti paznju?
Prvo i osnovno kakav profil vozaca imamo ispred sebe.....Hvala bogu,evo jednog "normalnog" u najavi
Ne zelim nikoga da uvredim ili da podcenim,ali duboko sam ubedjen da Kd-a,voznja recimo na zadnjem tocku nikada nece fascinirati.Takav podatak nas jasno vodi u neke mirnije,stalozenije vode,gde nikako nema mesta za "R-a".On taj polozaj vozaca nikada nece pozeleti,jer iako ga nije vozio,neko mu je sapnuo da bi trebao da bude "jak u ruke",a to se vec kosi sa nekim njegovim reperima kako on dozivljava ili zamislja voznju.
Druga stvar.....znate da je "pcelica Maja"
On ce to da studira po netu,da istrazuje koliko je to ( s masinske strane) kvalitetno odradjeno,dali taj ram trpi "G"sile ..... a takvom Rajku je jako tesko naci kapu....i to jos PRVU ..... bez zezanja.
On je ultra pametan i nacitan decko ,ali je jako zaheban igrac ( u pozitivnom smislu) i nikada nece dozvoliti da ga ponesu emocije ,vec pametno i racionalno resenje,sto je slozicete se za pohvalu.Mi kada smo kupovali nase prve motore maaaalko drugacije smo pristupali toj akciji.
Pa jel tako? ..... naravno nista lose (ni za nas ni za njega) nego samo naglas razmisljam
Treca stvar ..... on je bajker u najavi koga ne zanima razvlacenje preko Brankovog mosta,akrapovic,leo v. itd......dakle,pocece sa standardnim rutama: Avala (mislim na put preko Jajinaca),pa sledeca do Mladenovaca,pa ce da ga okrene onda malo na Kovin i tu stranu,i kad se uvoza u prvoj sezoni,u zavisnosti od ekipe s kojom bude vozio ( A TO JE JAAAAAAAKO BITNO),zavrsavace sve dalje i dalje.
Tu dolazimo do momenta na koji sam hteo da vam skrenem paznju.
Vas dvojica (Zodiac i Boki) vrlo dobro znate da ako ste srecan bajker zato sto imate nekoga na zadnjem sedistu koga volite ili obozavate - to treba smatrati kao poklon u vidu poverenja.....a vrlo brzo ce doci Kd u tu situaciju.
Razmisljajte i o tome obavezno......kad ga kupi i kad dodje u situaciju da mu je nasao manu,i pozeli da ispravi gresku.... dok on to kanalise - prodje sezona....a po stanju na trzistu - i dve opusteno.....Dakle pokusati se pribliziti sto vise idealnom za NJEGA !!!
Po mom nekom skromnom misljenju ,od onoga sto ste mu ponudili kao opcije mislim da bi najveci kompromis za PRVI motor koji bi mogao da zadovolji njegove potrebe,iako ne znamo planirani budzet......najverovatnije pao na FZ6 Fazer
Pokusacu u par stavki da obrazlozim:
- Motor je pogodan za pocetnike jer je ispod 8000rpm relativno pitom, i prasta greske
- Sediste je udobno, ne trne bulja
- Potrosnja ce kod Kd-a biti oko 5 litara
- Lak za upravljanje pogotovo po krivinama ( u svakoj moze na koleno )
- Dobar odnos cene kvaliteta
Mane (po meni):
- Zvuk bi mogao biti puno bolji (vas dvojica znate zasto je to bitno).....na niskim obrtajima dosta tanak i prosto iritira neimanje zvuka pri nizim obrtajima do 7-8000
- Prednja kocnica ima lose doziranje
- Premali fabricki vizir
Eto ....uz taj,ili tako neki u toj klasi (ako ga ubedimo da lanac nije bauk) i OBAVEZNO "kicma pravo",mislim da bi na velika vrata uplovio u bajkerske vode,i vrlo brzo se prepoznao (vec posle prve sezone voznje)....sta je to sto bi eventualno ocekivao bolje kod sledece kupovine.
Vama dvojici svaka cast na znanju,a ti crveni ( ) pamet u glavu,i citaj i upijaj sta ti se prica sto vise,jer se u ovoj zahebanciji sve greske skupo placaju.
Puno bezbednih kilometara i sto udobnije voznje,uz pravi izbor ljubimca
...izvinte na smetnji ..........
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: SAAB CAFFE
AERO je napisao:
.....ali samo nesto da kazem .....
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Pa kulturno sam ga zacrveneo da bi najavio
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Aero - lepo si me "procitao" - narocito nije "jak u ruke" dobro me opisuje - a i ruta koju si opisao kao da si znao
(jbte nekad me stvarno plasi ovaj covek, mozda mi usao u glavu, cita misli )
Kod Boki-evog predloga Honde CB mi se svidja jako niska masa, oko 180kg sto je 30-40kg manje od FZ6.
Suzuki koji sam vozio je imao 140kg na 125kubika i moram priznati da je bila milina manipulisati s njim. Sefovu Hondu sam drzao par puta....... sine koliko je teska.
A kako se ponasa CB600? Kapiram da nisu iste mape kao na CBR600 tj. da je po karakteru dobrocudniji, a?
(jbte nekad me stvarno plasi ovaj covek, mozda mi usao u glavu, cita misli )
Kod Boki-evog predloga Honde CB mi se svidja jako niska masa, oko 180kg sto je 30-40kg manje od FZ6.
Suzuki koji sam vozio je imao 140kg na 125kubika i moram priznati da je bila milina manipulisati s njim. Sefovu Hondu sam drzao par puta....... sine koliko je teska.
A kako se ponasa CB600? Kapiram da nisu iste mape kao na CBR600 tj. da je po karakteru dobrocudniji, a?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: SAAB CAFFE
Pa i ne bas mnogo. I Hornet ima zdravih Hondinih 95KS i vrti do 14.000rpm. To je vuk u jagnjecoj kozi, i opak motor. U poslednjoj generaciji raspored je ovakav, pa zakljuci sam kolike su razlike: CB600F 102KS, CBR600F 108KS, CBR600RR 117KS.
Za FZ6 se slazem da mu je fabricki izduv kao fen. Cuo sam varijantu sa LeoVince Titanium i sa TwoBrothers izduvima, vise mi se dopao zvuk sa Leom, ali grmi kao zver sa oba. Ja na prednju kocnicu nisam imao primedbi, mada je motor kada sam ga kupio imao samo 8.000km predjenih, moguce je da ne vecim kilometrazama pokazuje mane. Znam da su neki momci na svoje Fejzere pakovali kocnice sa R1. Vizir se lako produzi ili zameni novim kod Ivana koji pravi vizire bolje i jevtinije od fabrickih. Na kraju, dva najudobnija motora na kojima se moja supruga, po sopstvenom utisku, vozila, bili su Fejzer i CBR 1000F. Interesantno, na KTM se popela jednom, i nikada vise nije htela ni da ga pogleda, a kamoli da mu pridje; kaze da je to najodvratnije i najneprijatnije prevozno sredstvo svih vremena. Zene nas fundamentalno ne razumeju, kazem ja
Za FZ6 se slazem da mu je fabricki izduv kao fen. Cuo sam varijantu sa LeoVince Titanium i sa TwoBrothers izduvima, vise mi se dopao zvuk sa Leom, ali grmi kao zver sa oba. Ja na prednju kocnicu nisam imao primedbi, mada je motor kada sam ga kupio imao samo 8.000km predjenih, moguce je da ne vecim kilometrazama pokazuje mane. Znam da su neki momci na svoje Fejzere pakovali kocnice sa R1. Vizir se lako produzi ili zameni novim kod Ivana koji pravi vizire bolje i jevtinije od fabrickih. Na kraju, dva najudobnija motora na kojima se moja supruga, po sopstvenom utisku, vozila, bili su Fejzer i CBR 1000F. Interesantno, na KTM se popela jednom, i nikada vise nije htela ni da ga pogleda, a kamoli da mu pridje; kaze da je to najodvratnije i najneprijatnije prevozno sredstvo svih vremena. Zene nas fundamentalno ne razumeju, kazem ja
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB CAFFE
honda cbr 600f bices sigurno zadovoljan i lako ces ga kasnije prodati znam da se vozi kao biciklo tj lagan je za voznju.
Saab 900og
Re: SAAB CAFFE
Druze, uz svo postovanje, nakon preporuke za 900rr, sad ga saljes na cbr600f, a uporno previdjas cinjenicu covek nije nikada ranije vozio motor.
Motor sa heblovima umesto kormana i sa takvim polozajem sedenja nikako nije za pocetnika, i sigurno ga nece doziveti kao bicikl, niti ce mu biti lagan za voznju. Naprotiv, bice mu neupravljiv, i bolece ga ramena i ruke vec posle 10 minuta voznje. On ne zna da jase, i ne zna da stiska rezervoar kolenima i oslobadja pritisak na ledjima, ne zna nista o tehnikama voznje na ovakvim motociklima, i nema nikakve potrebe da se na tome uci, jer to ucenje moze i lose da se zavrsi. Pocinje se, kao i u nauci, od najlakse, a ne od najteze lekcije. A knjiga se cita od pocetka, a ne od kraja ili sredine.
Sto se prodaje tice, tu se slazem u potpunosti, cak i matori F2 drzi dobro cenu, i CBR vredi svake pare, tu dileme nema. Ali to nije motor za KD-a, bar ne za sada.
Motor sa heblovima umesto kormana i sa takvim polozajem sedenja nikako nije za pocetnika, i sigurno ga nece doziveti kao bicikl, niti ce mu biti lagan za voznju. Naprotiv, bice mu neupravljiv, i bolece ga ramena i ruke vec posle 10 minuta voznje. On ne zna da jase, i ne zna da stiska rezervoar kolenima i oslobadja pritisak na ledjima, ne zna nista o tehnikama voznje na ovakvim motociklima, i nema nikakve potrebe da se na tome uci, jer to ucenje moze i lose da se zavrsi. Pocinje se, kao i u nauci, od najlakse, a ne od najteze lekcije. A knjiga se cita od pocetka, a ne od kraja ili sredine.
Sto se prodaje tice, tu se slazem u potpunosti, cak i matori F2 drzi dobro cenu, i CBR vredi svake pare, tu dileme nema. Ali to nije motor za KD-a, bar ne za sada.
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
...dakle ovakav polozaj vozacaAERO je napisao: OBAVEZNO "kicma pravo"
...samo mu takve modele predlazite (ne bitno koje marke).Kad svedemo izbor na 5 modela koji su u uzem izboru,onda cemo da vidimo za/protiv sa argumentima.Sad smo jos na pocetku,.....znaci heblove zaboravite.Nece to....
Re: SAAB CAFFE
Ovo mi je promaklo, ne znam odakle si izvlacio podatke, ali dry weight za FZ6 S2 sa ABS-om iz 2007. godine je 186kg. Isto godiste CB 600F, dry weight 173kg. Dakle, razlika je 13kg, sto nije malo, ali nije bas 30-40kg ;) Treba da znas da FZ6 mozda izgleda krupnije na slikama, verovatno zbog poluoklopa, ali je visina sedista za pola cm manja nego kod Horneta.kd23se4 je napisao: Kod Boki-evog predloga Honde CB mi se svidja jako niska masa, oko 180kg sto je 30-40kg manje od FZ6.
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
meni se svidja "polozaj vozaca"
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB CAFFE
Ovo nije biciklo,vec motociklo,ovo je teze za voznjuCarlsson je napisao:meni se svidja "polozaj vozaca"
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
svejedno...polozaj mi odgovara
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju