SAAB CAFFE
Re: SAAB CAFFE
Koliko ja znam, u poslednje vreme slabo turira, a vise jase konje. Inace najjaci motomehanicar u Srbiji, bez konkurencije.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Hvala na savetu, ja po nemackim forumima citam da se vlasnici uglavnom povoljno izrazavaju. Da je tezak sa 240kg definitivno jeste, al znam da prelaze i po 200.000km bez vecih problema sto je za bilo koji motor odlicno. Jedino se zale da je fabricka viljuska premekana, al za to ima leka i zale se da mu fali jos jedna brzina ili duza 5-ta.zodiac je napisao: XJ lose ide, lose koci, mnogo trosi, mnogo je tezak, ima izrazito los polozaj za vozaca, neupravljiv je u krivinama i u gradskoj voznji toliko greje da ce muda da ti oteknu. Dakle, odlican je za izbegavanje. Ako ti se svidja kako izgleda diverzija, bolje uzmi fejzera, pored toga sto jos bolje izgleda, to je moderan i posteno napravljen motor, XJ je matora dresina.
Za druge probleme nisam cuo, a i moj sef koji je inace motordzija smatra da je dobar izbor.
Meni je potreban motor sa kojim bi mogao da odem nekad na put, dakle ne zujalica. Po gradu necu da vozim. Al ne zurim, ne verujem da cu sledece godine da kupim motor, mislio sam da rentiram za pocetak.
Jel ima negde da se rentira motor? Znam da su bili neki kod Ade, al jesu oni u zivotu?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: SAAB CAFFE
Pa vidi, od vlasnika sigurno nikad neces cuti nista lose o motoru, to je sasvim sigurno. Ali to ipak ne znaci da taj motor valja, ja ti otvoreno rekoh sta su po meni nedostaci, iz perspektive nekoga ko nije vlasnik, a vozio ga je. Meni su utisci nakon voznje bili bas ovakvi, i kod XJ600, i kod XJ900, bez razlike. Mislim da bi trebalo da probas Fazer 600S, sa poluoklopom kao sto ga ima diverzija koju si okacio, to je vrlo pitom i upravljiv motor, odlican i za put i za grad, i lep kao lutka. XJ se tesko prodaje polovan, ako se predomislis, a predomislices se sigurno, ukapiraces da si se vencao bez namere.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Naravno da to ne zelim, pogotovu ne sa pogresnim motorom - mada gde god citas kazu da je kupovina prvog motora gotovo uvek zjb
Imam nevidjenu odbojnost prema lancu, jos sa bicikla, kad se setim skidanja, ciscenja, namestanja , podmazivanja
Znam da ovi sa kardanom imaju malo trzaj, al mi je vredno toga - za ove mazalice za lanac sam od vise ljudi cuo da su dosta lose i da umeju da usvinje tebe i suvozaca.
U svakom slucaju cu da gledam da provozam sto vise motora pre nego sto se odlucim na kupovinu. Ne smeta mi da imam vencanicu, posedujem 2 Saaba , ali bi mi definitivno smetalo da to bude sa pogresnim motorom.
Imam nevidjenu odbojnost prema lancu, jos sa bicikla, kad se setim skidanja, ciscenja, namestanja , podmazivanja
Znam da ovi sa kardanom imaju malo trzaj, al mi je vredno toga - za ove mazalice za lanac sam od vise ljudi cuo da su dosta lose i da umeju da usvinje tebe i suvozaca.
U svakom slucaju cu da gledam da provozam sto vise motora pre nego sto se odlucim na kupovinu. Ne smeta mi da imam vencanicu, posedujem 2 Saaba , ali bi mi definitivno smetalo da to bude sa pogresnim motorom.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: SAAB CAFFE
Ako si vec odlucio @KD za motor tesko te je odgovoriti od toga,ali da je XJ teska,nezgrapna i da ima slabe kocnice,to jeste.Motor je iz proslog milenijuma.to je uglavnom mana svih motora proizvedenih pre 2000 godine.Fazer je opet druga prica.uradjen na moderno,menjac mu je slabija strana na serijama 2005/2006 pogotovo,malo je lenj u nizim obrtajima,u visokim kao busilica vrti,pitanje je dali ti to treba,a motor je konfekcijski napravljen.U kategoriji koju gledas preporucio bi ti hondu hornet 600,900...Po meni odlican motor za manje para.
Svakako je preporuka ISKLJUCIVO liniski 4 cilindra.
Ja volim kawasaki i vozio sam ih dosta,mada ih dosta pljuju,yamahu licno nevolim,a i nju pljuju osim Rserije mada je i to djubre sto ce ti svaki ozbiljan mehanicar potvrditi.Suzuki je dobar,ima kvalitet bolji od obe predhodne marke i na kraju dodje neprikosnovena honda.
Ja imam sada suzuki ali samo zbog velicine i snage mi odgovara,inace i dalje se okrecem za svakim novim kawasakijem.
Stroncika je odlican majstor,daleko od najboljeg,vrhunski vozi motor na tocku koliko ko zeli da vidi i to sa jednom dve ili tri putnice,poznajem ga odlicno 10 i vise godina i on bi ti takodje rekao XJ ne!.
A ako ti ista treba u vezi motora zovi me tu imam nekih znanja od koristi.
Svakako je preporuka ISKLJUCIVO liniski 4 cilindra.
Ja volim kawasaki i vozio sam ih dosta,mada ih dosta pljuju,yamahu licno nevolim,a i nju pljuju osim Rserije mada je i to djubre sto ce ti svaki ozbiljan mehanicar potvrditi.Suzuki je dobar,ima kvalitet bolji od obe predhodne marke i na kraju dodje neprikosnovena honda.
Ja imam sada suzuki ali samo zbog velicine i snage mi odgovara,inace i dalje se okrecem za svakim novim kawasakijem.
Stroncika je odlican majstor,daleko od najboljeg,vrhunski vozi motor na tocku koliko ko zeli da vidi i to sa jednom dve ili tri putnice,poznajem ga odlicno 10 i vise godina i on bi ti takodje rekao XJ ne!.
A ako ti ista treba u vezi motora zovi me tu imam nekih znanja od koristi.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Boki, po karakteristikama ne deluje lose, oko 95-100ks, 180kg i 795mm visina sitza - sto je kod mene bitno (imam 172cm, a ne bi da vozim na vrhovima prstiju )
Posto sam u ovoj oblasti totalni pocetnik - svaka informacija je dobrodosla!
Kazi mi zasto samo R4 motor? Zbog mirnoce rada ili....?
Licno bih voleo neki motor koji ima snagu na nekim srednjim obrtajima, dakle necu neki koji goni na
Sta mislite o BMW-u? Po forumima vidim da im kvalitet nije bas na zavidnom nivou
Posto sam u ovoj oblasti totalni pocetnik - svaka informacija je dobrodosla!
Kazi mi zasto samo R4 motor? Zbog mirnoce rada ili....?
Licno bih voleo neki motor koji ima snagu na nekim srednjim obrtajima, dakle necu neki koji goni na
Sta mislite o BMW-u? Po forumima vidim da im kvalitet nije bas na zavidnom nivou
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: SAAB CAFFE
BMW moze ako kupujes automobil, ako zelis motocikl, samo F800, sve ostalo je tesko, precenjeno smece. Voznja nikakva, pouzdanost zavisi od modela do modela, a imali su i katastrofalnih promasaja, dizajn odvratan i pretenciozan, delovi preskupi - placas samo bedz sa propelerom, a ne motocikl. Svetlosnim godinama su iza japanaca. BMW je za pozere, ne za motocikliste.
Mozda bi stvarno trebalo da probas Horneta, mada je on malo temperamentniji od Fejzera, i nije bas za pocetnike, zato ga i nisam preporucio na prvu loptu. Na Fejzeru mozes da biras koju mapu ubrizgavanja ces da koristis, to je takodje velika prednost, mozes da ga ustines dok ne steknes rutinu i iskustvo. Hondin kvalitet je nesporan i bolji je od Yamahinog, uvek bilo i bice, ali to nikako ne znaci da Yamaha pravi lose motore. Fejzer je motor kome prija srednji rezim obrtaja, Hornet stalno trazi zisku. Uz to, Yamaha gotovo po pravilu ima najbolje dizajnirane motore, mada ni Kawa po pitanju dizajna nije daleko.
R4 motori su siroko rasprostranjeni, najlaksi za odrzavanje, najmanje se kvare i prelaze najvece kilometraze, generalno gledano. Uz to su najtisi, najekonomicniji i najmirnije rade. Za gradsku voznju nisu previse pogodni zbog tezine, ali su za put ubedljivo najbolji.
Dobro podesen skutoiler ne prska i ne svinji motor, a ni manuelno podmazivanje nije neka nauka, obavlja se za minut. Kardan ima trzaj, ali ga ima i lanac, tako da to nema veze, svakako se tog efekta neces resiti.
Mozda bi stvarno trebalo da probas Horneta, mada je on malo temperamentniji od Fejzera, i nije bas za pocetnike, zato ga i nisam preporucio na prvu loptu. Na Fejzeru mozes da biras koju mapu ubrizgavanja ces da koristis, to je takodje velika prednost, mozes da ga ustines dok ne steknes rutinu i iskustvo. Hondin kvalitet je nesporan i bolji je od Yamahinog, uvek bilo i bice, ali to nikako ne znaci da Yamaha pravi lose motore. Fejzer je motor kome prija srednji rezim obrtaja, Hornet stalno trazi zisku. Uz to, Yamaha gotovo po pravilu ima najbolje dizajnirane motore, mada ni Kawa po pitanju dizajna nije daleko.
R4 motori su siroko rasprostranjeni, najlaksi za odrzavanje, najmanje se kvare i prelaze najvece kilometraze, generalno gledano. Uz to su najtisi, najekonomicniji i najmirnije rade. Za gradsku voznju nisu previse pogodni zbog tezine, ali su za put ubedljivo najbolji.
Dobro podesen skutoiler ne prska i ne svinji motor, a ni manuelno podmazivanje nije neka nauka, obavlja se za minut. Kardan ima trzaj, ali ga ima i lanac, tako da to nema veze, svakako se tog efekta neces resiti.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
hvala na informacijama. BMW mi je i preskup, a znam da ovaj 650 i 800 cak nemaju ni BMW motor vec Bombardier-ov Rotax.
Moj sef (koji mi za motore dodje neki mentor ) me uci da je po kvalitetu izrade Yamaha odma posle Honde, a da je Suzuki najbolji odnos placeno dobijeno - ali da je ipak iza ova dva.
Ovo sto mi ti i Boki napisaste svakako mi pomaze i otvara oci. Ovaj Hornet je definitivno dobar na papiru, ali ako Zodiac kaze da nije bas dobrocudan moram i to da uzmem u obzir.
Ja sam definitivno pocetnik. Nisam vozio ozbiljne motore do sada pa mi za pocetak i treba neki dobrocudan "stvor". Najvise iskustva jos imam sa Suzukiem 125s iz auto skole, ovo Tomose i ova vozila za metroseksualce (skuteri) ne ubrajam u ozbiljne motore
Moj sef (koji mi za motore dodje neki mentor ) me uci da je po kvalitetu izrade Yamaha odma posle Honde, a da je Suzuki najbolji odnos placeno dobijeno - ali da je ipak iza ova dva.
Ovo sto mi ti i Boki napisaste svakako mi pomaze i otvara oci. Ovaj Hornet je definitivno dobar na papiru, ali ako Zodiac kaze da nije bas dobrocudan moram i to da uzmem u obzir.
Ja sam definitivno pocetnik. Nisam vozio ozbiljne motore do sada pa mi za pocetak i treba neki dobrocudan "stvor". Najvise iskustva jos imam sa Suzukiem 125s iz auto skole, ovo Tomose i ova vozila za metroseksualce (skuteri) ne ubrajam u ozbiljne motore
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB CAFFE
kd.... mani se svega i uzmi hondu cbr 900rr ja vozim vec 4god taj motor koji je jos mator 93 god trosi od 6l do 10l presao 70 000km ne trosi ulje sta se pokvarilo pa nista ........ vozi se kao da ima 600ccm ide kao 1000ka prva 140km druga 160km treca 160km........ i tako do 280km a mozes da ga vozis i 100km na h u sestoj bez problema dodji kod mene provozas pa ces videti sta je motor bice ti jasnije neke stvari kada sam kupovao motor nisam znao sta bih i nakraju mi covek kaze uzmi hondu i to je to nekajem se uopste nije preterano skupa za odrzavanje.
Saab 900og
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB CAFFE
da nepricam kako se kida taj motor kao da nije moj i ja se cudim kako je dobro napravljen skoro sam mu menjao lanac i spaner originakl i miran 50 000km a nije nikad menjan honda ju ubedljivo najkvalitetnija a dizajn stvar ukusa.hornet dobar motor neces pogresiti iako nije najlepsi.
Saab 900og
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Rekao sam da necu trkalicu - ako imam motor kome se zavrsava naziv na RR znam da ulecem u probleme.
Ovo je kao da sam napisao "ja sam pocetnik, predlozite mi neki prvi auto", a ti mi predlozis neki Porsche ili Lamborghini koji ima zadnju vucu i motor pozadi i kazes "moze da se vozi i u 6-oj 100km/"
Necu motor gde iza mene sedi
Ovo je kao da sam napisao "ja sam pocetnik, predlozite mi neki prvi auto", a ti mi predlozis neki Porsche ili Lamborghini koji ima zadnju vucu i motor pozadi i kazes "moze da se vozi i u 6-oj 100km/"
Necu motor gde iza mene sedi
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: SAAB CAFFE
Ovo je super preporuka za pocetnika. Narocito ako zeli da se obmota oko bandere, ukuca u drvo ili vezba letenje preko ulice.nik 900t je napisao: kd.... mani se svega i uzmi hondu cbr 900rr
Re: SAAB CAFFE
Eto vidis kako su vlasnici pristrasni - samo onaj ko vozi Yamahu moze da kaze da je ona pouzdanija od Suzukija. To jednostavno nema blage veze sa zivotom, Suzuki pravi veoma pouzdane motocikle, i vrlo retko im se potkradaju greske u produkciji. Suza ima malo konzervativan dizajn, i obicno nije bas tako naklonjena vozacu kao Honda ili Yamaha sa kojima covek sraste vrlo brzo, ali nema dileme da je svetski vrh po kvalitetu.kd23se4 je napisao: Moj sef (koji mi za motore dodje neki mentor ) me uci da je po kvalitetu izrade Yamaha odma posle Honde, a da je Suzuki najbolji odnos placeno dobijeno - ali da je ipak iza ova dva.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Sef vozi CBR1200XX
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB CAFFE
tvoj sef pametan covek zna sta valja taj motor je jako redak u oglasima valjda nece niko da ga proda meni se kompletno svidja motor pravi kruzer, ja sam vozio pre honde mz jos se nisam ubio a mogao sam dosta puta al dobro kad bi probao hondu 954 rr video bi kako se lepo sedi nisi povijen povlaci kao dizel idealan raspon snage fantastican motor bukvalno motor za svaki dan, tvoja visina idealno bi ti lego.moja preporuka honda ne zato sto ja imam uostalom videces i sam razmisli o vfr 800 lep motor v4 masina .
Saab 900og
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB CAFFE
rodjeni brat vozi suzuki srad 750 2000god pa sam tu video neke stvari izmedju motora razlike i tako to.masina jako kvalitetna a ostalo hm..........tezi za voznju od moje honde a noviji 7god.na prvom mestu ti je da se motor lako vozi dzaba snaga ako nemozes da vladas s njom.
Saab 900og
Re: SAAB CAFFE
Sef onda definitivno ima dobar ukus za motore, ali je kod Yamahe zesce omasio.kd23se4 je napisao:Sef vozi CBR1200XX
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Nemam nista protiv da kupim Hondu, al prvi motor pa RR.......ne znam bas
Sef je ranije vozio Yamahe pa ne mislim da prica napamet
Sef je ranije vozio Yamahe pa ne mislim da prica napamet
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: SAAB CAFFE
Pusti ti sta ti bilo ko prica, nego probaj nekoliko motocikala razlicitih klasa, namena i robnih marki, pa ces sam zakljuciti sta ti najvise lezi. Mozda tvojim potrebama najvise odgovara, na primer, Varadero, a ni ne uzimas ga u obzir, jer i ne znas da postoji. Ako planiras da putujes, moras da zaboravis na naked motore, jer ces ostati bez zdravlja na putu. Put na motoru bez oklopa i vizira - ne ide. Zato ja kazem, Fazer S, i bog da te vidi. Nije pun oklop ali stiti ono sto najvise treba, nije divalj, lepo se vozi i po gradu i na putu, pouzdan je, udoban i za vozaca i za suvozaca, i iznad svega lep motocikl.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
@Zodiac - u potpunosti se slazem sa tobom. 2013 ce da mi bude godina za testiranje motora, ne planiram da kupim samo da vozim, jedino ako me ponese neko ludilo kad sednem na nesto sto mi se svidja
Al znajuci mene, tesko .....
Al znajuci mene, tesko .....
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB CAFFE
racunaj moto jaknu i pantalone i rukavice, pojas, potkapa, kad sam kupio motor uzeo sam kacigu agv i kao netreba mi nista vise, al malo sutra kada pocnes malo ozbiljnije da vozis vidis da ti je to sve potrebno.spremi 500e za opremu iz licnog iskustva sve ce ti trebati naravno ako planiras da vozikas malo po srbiji i naravno cuvas zrdavlje prvo stradaju kolena od vetra.samo polako sa kupovinom barem sada ima motora u izobilju po korektnim cenama.
Saab 900og
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Ovo je prvi izdatak koji sam planirao, bez toga mene motor ne vidjanik 900t je napisao:racunaj moto jaknu i pantalone i rukavice, pojas, potkapa......................o.spremi 500e
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB CAFFE
neznam da li gresim ali tvoj sef ima cbr 1100xx doduse ima 1150ccm ali se zove 1100xx.smaram........ ali nisam nikad video 1200xx ili je to nesto glanc novo.
Saab 900og
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Moja greska - to je 1100XX, al gde se vodi kao 1200 kubika ja stalno mislim da je 1200
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB CAFFE
na kacigi nemoj da stedis ja uze najjeftiniju agv pa pusta na sve strane, pa sam posle kupio drugu neki skorpion jako dobra.imas u bataji firma kompp imaju i sajt jako povoljna oprema korektnog kvaliteta sve imaju.zimi je obicno sve povoljnije od opreme jer se slabije kupuje ja sam sve zimi i kupovao cisto da znas.
Saab 900og
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta