Evo u novom broju "Motor Klassik"-a izasla je prica o Saab-u 99 gde su naveli dosta interesantnih detalja o tome kako je nastao, ko je sta radio i sl. Npr. naveli da se Saabovi inzenjeri nisu mogli odluciti do kraja dali da stave u suncobran ogledalce ili ne - plasili su se bezbednosti u slucaju udesa tj. sta ako staklo pukne
Elem, ne pisem zato vec o motoru. Motor od 1,75 NIJE TRIUMPH-ov!!!
Motor je radila britanska inzinjerska kompanija RICARDO ENGINEERS, dok su ga do serijske proizvodnje doveli individualno inzenjeri Saab-a tj. BLMC-a (ge izmedju ostalog spada i Triumph).
Britanski partner (BLMC) je trebalo da proizvede motore i prvi krene da ih koristi u svojim vozilima, ali do toga nije doslo, mada je tako bilo predvidjeno ugovorom.
Prvi motor je imao 1700ccm i 80ks sa Zenith-Stromberg-ovim karburatorom. Mada je auto razvijao solidnih 155km/h Saab je vec krenuo da samostalno razvija model sa 1,85ccm
1,75 & 1,85
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
1,75 & 1,85
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: 1,75 & 1,85
kd legendo...pa zar toliko ne volis Triumph
znam kad god neko(Aero) kaze da je to Triumph motor...ti uvijek ispravljas sa "to je doradjeno od strane Saab-a" ili tako nesto
znam kad god neko(Aero) kaze da je to Triumph motor...ti uvijek ispravljas sa "to je doradjeno od strane Saab-a" ili tako nesto
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 1,75 & 1,85
Naprotiv, obozavam Triumph, samo imam problem sa netacnim informacijama
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: 1,75 & 1,85
i ja reko'...posto sam i ja ljubitelj Triumpha
ali ne toliko motora koliko izgleda
ali ne toliko motora koliko izgleda
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 1,75 & 1,85
pa razmisljao sam i jos uvek nisam odustao od Boneville-a........al kako stvari stoje prevladace razum pa uzimam neunistivu Yamahu XJ 900 Diversion
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: 1,75 & 1,85
nastavicemo gore u cafe-u
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju