SAAB CAFFE
Re: SAAB CAFFE
Interesantno je da voska ima dosta po deklu ventila, i to PREKO oxy spotova, a da nema ni grama na usisnoj grani. Ovaj je fake 100%. Jos CH nalepnica, lozi me, przi me.
Re: SAAB CAFFE
U pravu si, ovo je 12v, M20, ne znam sto trznuh M50 sad. Ali M51 kao sto je prodavac sugerisao izborom goriva nije sigurno :)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Ko prizna - pola mu se prasta
Uz jedinicu na displeju kao prvu cifru ispred cetvorke,sve ostalo se po slikama uklapa.On je takav i sa 140 hiljada pod haubom.......Mislim da ne gresim puno
....i u kombinaciji sa vidjenim stanjem grane,dolazimo do zakljucka da je sve autenticno - osim kilometraze.zodiac je napisao:Interesantno je da voska ima dosta po deklu ventila, i to PREKO oxy spotova
Uz jedinicu na displeju kao prvu cifru ispred cetvorke,sve ostalo se po slikama uklapa.On je takav i sa 140 hiljada pod haubom.......Mislim da ne gresim puno
Re: SAAB CAFFE
Moze da bude takav i posle 240 hiljada, sve zavisi od vlasnika. Moj dobar drug, koji se dugo bavio trgovinom polovnim automobilima, cesto je znao da iskopa ekstremno dobro ocuvan, a mator auto. U takvim situacijama je umeo da kaze, 'za ovaj automobil ne cekam kupca, nego budalu'. Lici mi da je slican scenario kod ovog BMW-a. Ili ce da nadje svoju budalu, sto je manje verovatno, ili ce ga prodati za dva soma, kad mu se smuci da ceka ovcu.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
ne bi da vam kvarim pricu ali auto ima pravu kilometrazu i potpuno je orginalan. Unutra je M20 motor. Uostalom mozete da odete da ga pogledate ako bas neverujete!
i jos nesto dizel M51 se ugradjivao tek od 1991 god
i jos nesto dizel M51 se ugradjivao tek od 1991 god
All systems go, ready for takeoff!
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Stvarno prava .....pricaj sve sta znas.Definitivno je onda atrakcija ...
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Pa red je da nam vrati za visuljak
Re: SAAB CAFFE
Nerazumem odakle odmah misljenje da nemoze biti originalna km na ovom bmw-u.A niko auto nije video uzivo!!Auto izgleda bas tako.kao nov.Naravno da niko nebi vratio 200hkm pa trazio 5000e.To bi vec bila budalastina.bmw sediste iz ove serije kao i iz E36 nemoze da izdrzi ni 200hkm a da se nije rascvetalo.Moj deda je imao do 2008 godine ladu samaru 1300 belu koja je presla od 1991 godine kada je on kupio novu 23000km,i bila je zakacena tu i tamo i nije izgledala kao da je ta km a jeste.Na kraju prodata jedva 30-35% skuplje od iste takve sa 200hkm koja se limarski rasula.Takvih kola definitivno ima samo je pitanje zeli li to neko da plati te pare.Doduse danas ima mnogo vise vrsnih poznavalaca kola i vracene kilometraze nego ovako ocuvanih automobila sa malo km.
A mnogo puta sam se smejao tim vrsnim poznavaocima koje neko dovede da vide auto i otkriju dali i sta nevalja,i naslusao takvih gluposti,budalastina i rasipanja takvog neznanja,uzivao sam kad kupe auto a nevide ono sto jeste.Zumbuli pravi.EKSPERTI.NJIH OBOZAVAM.
A mnogo puta sam se smejao tim vrsnim poznavaocima koje neko dovede da vide auto i otkriju dali i sta nevalja,i naslusao takvih gluposti,budalastina i rasipanja takvog neznanja,uzivao sam kad kupe auto a nevide ono sto jeste.Zumbuli pravi.EKSPERTI.NJIH OBOZAVAM.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
Kolega iz BMW kluba je od istog lika kupio e34 525 m50 bele boje sa 78000km. Lik se mislim zove Nikola i po prici kolekcionar je. Znam da je imao jos 635 CSI sa M-opremom kao
nov, E36 M3 kao nov, 316 1991god sa 6000km i valjda jos neki...
nov, E36 M3 kao nov, 316 1991god sa 6000km i valjda jos neki...
All systems go, ready for takeoff!
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB CAFFE
Saab 900og
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
@Gripen - jel mislis na onaj beli 34/m50 sto je bio sa zlatnim felanama?
Ako je taj,imao je 82K km i imam slike za minut ( u kompu su mi)
@Boki ....neovisno o ovom primerku,jel hoces da kazes da na autu koji je presao 80 hiljada kada vratis na 40 ,a pritom je star 20 i kusur godina - mozes da provalis??
Ako je taj,imao je 82K km i imam slike za minut ( u kompu su mi)
@Boki ....neovisno o ovom primerku,jel hoces da kazes da na autu koji je presao 80 hiljada kada vratis na 40 ,a pritom je star 20 i kusur godina - mozes da provalis??
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
da taj, sad ima odvratne zelene felneAERO je napisao:@Gripen - jel mislis na onaj beli 34/m50 sto je bio sa zlatnim felanama?
All systems go, ready for takeoff!
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Ako je taj ,onda je to bilo ovako
Opis
Automobil je proizveden 04.1990. godine i prvi put registrovan u Svajcarskoj 1992. godine... Nakon toga, uvezen je u Srbiju 1996. godine i registrovan jos 1999. godine... Automobil je od 2000.-te od 2011. godine stajao u garazi i nije vozen... U junu 2011.-te je registrovan i uradjeni su svi servisi, zamenjeno sve sto je bilo potrebno, obzirom da je auto dugo stajao... Prva boja, nikada udaran, auto je u vise nego perfektnom stanju... Sigurno je medju najboljim E34-kama u Srbiji... Navedena cena je bez felni 18-ica kao na slikama, vec sa celicnim 15-icama, fabrickim ratkapnama i zimskim gumama.... Originalna Kilometraza 101%... Vlasnik.... Moze Zamena za 7-icu, model E32, u pribliznom stanju kao sto je moj auto...
SLIKE
Kolko je placen - jel znas mozda??
Opis
Automobil je proizveden 04.1990. godine i prvi put registrovan u Svajcarskoj 1992. godine... Nakon toga, uvezen je u Srbiju 1996. godine i registrovan jos 1999. godine... Automobil je od 2000.-te od 2011. godine stajao u garazi i nije vozen... U junu 2011.-te je registrovan i uradjeni su svi servisi, zamenjeno sve sto je bilo potrebno, obzirom da je auto dugo stajao... Prva boja, nikada udaran, auto je u vise nego perfektnom stanju... Sigurno je medju najboljim E34-kama u Srbiji... Navedena cena je bez felni 18-ica kao na slikama, vec sa celicnim 15-icama, fabrickim ratkapnama i zimskim gumama.... Originalna Kilometraza 101%... Vlasnik.... Moze Zamena za 7-icu, model E32, u pribliznom stanju kao sto je moj auto...
SLIKE
Kolko je placen - jel znas mozda??
Re: SAAB CAFFE
Ja sam objasnio zasto mislim da ne moze da ima samo 40k km, podelite sa brojem godina, pa pronadjite logiku. Ja sam nekako prestao da verujem u price tipa 'kupio ga deka i riknuo nakon 40.000km, pa ga je baka cuvala u grejanoj garazi pokrivenog svilom i optocenog kadifom dvadeset godina, sve dok se nije pojavio nas wheeler dealer kome ga je ljubazno ustupila, sasvim opcinjena njegovim sarmom'. Ni u deda Mraza ne verujem odavno. Ali zato znam da oxy spotovi na poklopcu ventila ne nastaju posle 40.000km. Isto tako znam da se na zapadu, kao i kod nas, automobil kupuje da bi se vozio, a ne da stoji.
Auto izgleda fenomenalno, to niko ne spori, ali je i E36 kupe koga je moj brat kupio novog 1994. i prodao nakon 310.000km i dvanaest godina, izgledao bas ovako u trenutku prodaje, kao da je iz fabrike izasao. Nikad lupan ni greban, prva boja, enterijer savrsen, motorni prostor bolji od ovog gore. Takodje sam licno posedovao cetiri E34, svaki je imao preko 200k, i nijedan nije bio ni najmanje rascvetan.
Da se sada nude samo krsevi, ziva je istina, ali nijedan od njih nema ispod 500.000 predjenih, ma sta da im pise na displeju, pa nije ni cudo sto su kljoknuli. Opet kazem, sve je do vlasnika, a za kilometrazu ne verujem, niti ima nacina da se to zaista proveri, bez otvaranja motora.
M51 se ugradjivao od 1990, ima i nesto primeraka sa kraja 1989. Ali ovaj svejedno nije 525 dizel, kao sto je prodavac napisao u oglasu. Ako je 525, i ako je dizel, onda mora biti M51, i nijedan drugi, bez obzira na godiste. To je uzrok cele zabune. M20 je unutra, to smo vec utvrdili.
Auto izgleda fenomenalno, to niko ne spori, ali je i E36 kupe koga je moj brat kupio novog 1994. i prodao nakon 310.000km i dvanaest godina, izgledao bas ovako u trenutku prodaje, kao da je iz fabrike izasao. Nikad lupan ni greban, prva boja, enterijer savrsen, motorni prostor bolji od ovog gore. Takodje sam licno posedovao cetiri E34, svaki je imao preko 200k, i nijedan nije bio ni najmanje rascvetan.
Da se sada nude samo krsevi, ziva je istina, ali nijedan od njih nema ispod 500.000 predjenih, ma sta da im pise na displeju, pa nije ni cudo sto su kljoknuli. Opet kazem, sve je do vlasnika, a za kilometrazu ne verujem, niti ima nacina da se to zaista proveri, bez otvaranja motora.
M51 se ugradjivao od 1990, ima i nesto primeraka sa kraja 1989. Ali ovaj svejedno nije 525 dizel, kao sto je prodavac napisao u oglasu. Ako je 525, i ako je dizel, onda mora biti M51, i nijedan drugi, bez obzira na godiste. To je uzrok cele zabune. M20 je unutra, to smo vec utvrdili.
Poslednji put menjao 1 dana Gost, izmenjena 13 puta
Re: SAAB CAFFE
Ako sada ima drecavo zelene felne, onda sam ga video pre neki dan u Zemunu u prolazu, vilica mi je otpala. Neverovatno dobar.AERO je napisao:Ako je taj ,onda je to bilo ovako
Opis
Automobil je proizveden 04.1990. godine i prvi put registrovan u Svajcarskoj 1992. godine... Nakon toga, uvezen je u Srbiju 1996. godine i registrovan jos 1999. godine... Automobil je od 2000.-te od 2011. godine stajao u garazi i nije vozen... U junu 2011.-te je registrovan i uradjeni su svi servisi, zamenjeno sve sto je bilo potrebno, obzirom da je auto dugo stajao... Prva boja, nikada udaran, auto je u vise nego perfektnom stanju... Sigurno je medju najboljim E34-kama u Srbiji... Navedena cena je bez felni 18-ica kao na slikama, vec sa celicnim 15-icama, fabrickim ratkapnama i zimskim gumama.... Originalna Kilometraza 101%... Vlasnik.... Moze Zamena za 7-icu, model E32, u pribliznom stanju kao sto je moj auto...
SLIKE
Kolko je placen - jel znas mozda??
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
Da taj ali to je oglas od Dursnga iz BMW kluba. On ga je kupio od Nikole sa 78000km. Nije ga prodao, jos ga vozk. Za cenu nisam siguran ali mislim da je oko 3500e
All systems go, ready for takeoff!
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
OK....ovo je bilo u februaru,zemunski prodavac(tamo je bio auto) i tada je imao 82.000km.Trazena cena je bila 5 soma
Re: SAAB CAFFE
Pa izgleda da je i dalje u Zemunu :) Felne su stvarno odvratne, ali je auto prva liga.
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Ne znam dali volite ove malo starije....jel znate mozda dal je promenila vlasnika ona Alpina b7 turbo
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
i ja bi voleo da znam
vlasnik se vec dugo ne oglasava na bmw forumu...
vlasnik se vec dugo ne oglasava na bmw forumu...
All systems go, ready for takeoff!
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta