SAAB CAFFE
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
E pa kad si tako vredan......eeeeevo - izvooolte
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
sunce ti kalajisano - koliko konja ima ovo cudo?
Kapiram da nije IMT 539
Kapiram da nije IMT 539
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
znaci nisi poznavalac svedskog brata
motor je iz volva 240turbo...b21et jedan od najpoznatijih i najpouzdanijih Volvo motora
zaboravih konjazu 157hp vise nego dovoljno za jedan traktor
motor je iz volva 240turbo...b21et jedan od najpoznatijih i najpouzdanijih Volvo motora
zaboravih konjazu 157hp vise nego dovoljno za jedan traktor
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Pa da znas da nisam. Jedini Volvo koji me zanima je 244/264, ali smatram da mu po gradu nije mesto. Meni je 5m lima za BG previse.
Zar nije po pouzdanosti najlegendarniji B230?
Zar nije po pouzdanosti najlegendarniji B230?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
meni se cini da sam napisao "jedan od"
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
samo pitam. Kako stvari stoje necemo skoro saznati koji je najbolji, posto mi ne deluje da cu skoro da menjam vozni park.....
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB CAFFE
ma ne moze se to odrediti...tako da je najbolje reci da su u samom vrhu kod volvo postovalaca
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB CAFFE
zodiac je napisao: Gledao sam bar 20 E34 sa oglasa, potpuni raspad, samo jedan karavan je bio stvarno dobar, ali je bio 525, pa je i to otpalo kao opcija.
Svaka cas za sve receno! Jesi video ovog:
KLIK :-D
Cena je jaka ali jbg...
All systems go, ready for takeoff!
Re: SAAB CAFFE
Cena ne da je jaka, nego za te pare mozes da kupis dobar E38 ili E39 TDS, deset godina mladji. Tip je zesci optimista, nikada nece dobiti taj novac. Ako je za utehu, nije jedini, ima takvih likova na oglasima koliko hoces.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Jel meni promakao neki deo ili ovaj nema klimu?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: SAAB CAFFE
Ako je kilometraza stvarna sto da neko ko ima love i voli e34 ne kupi isti. Bolje dati lovu za dobar stariji model nego za noviji kome treba ulaganje. Npr sta bi vi Saabovci pre uzeli za lupam cifru 5000 e 9000 turbo extra ocuvan kao iz fabrike ili 9-5 sa x km pod tockovima? Uvek sam za prvu varijantu
Re: SAAB CAFFE
Znam, ali kod ovog BMW-a je problem sto za iste pare moze da se kupi mnogo novija petica (E39) ili sedmica (E38), sa istim tim agregatom i sa puno opreme. A E34 nije bolji ni od jednog, ni od drugog, pa je malo teze da ce se naci bas toliko iracionalan ljubitelj.
Re: SAAB CAFFE
Kakva bre klima kod BMW-a iz '89, tad je u Svabiji bilo hladno i nije bilo globalnog otopljavanjakd23se4 je napisao:Jel meni promakao neki deo ili ovaj nema klimu?
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Moze da se kupi matori oprema za 5 soma (u E39 i E38),ali 40 hiljada kilometara ne moze,a mislim i da ne postoji kod nas takav primerak sa tom kilometrazom....a i ako je zalutao onda je od 10 pa navise....zodiac je napisao:Znam, ali kod ovog BMW-a je problem sto za iste pare moze da se kupi mnogo novija petica (E39) ili sedmica (E38), sa istim tim agregatom i sa puno opreme. A E34 nije bolji ni od jednog, ni od drugog, pa je malo teze da ce se naci bas toliko iracionalan ljubitelj.
P.S. - sve pod uslovom da je kilometraza prava.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Moj Saab iz 1987 ima klimu (fabricku)
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: SAAB CAFFE
Pretvorismo 'zasto saab' u 'zasto bmw'
Ja cisto sumnjam da taj automobil ima 40.000 za 23 godine, ma kako bio pazen i cuvan. To je 1.700km godisnje, ja toliko nabijem po gradu za mesec i po, nije realno. A ako nekim cudom jeste prava kilometraza, tek je to garancija za buduce probleme, jer je auto isuvise dugo stajao, ma u kakvoj garazi da je bio. Bice igranke sa elektrikom gore nego da je vozen i da je presao milion kilometara.
Ja cisto sumnjam da taj automobil ima 40.000 za 23 godine, ma kako bio pazen i cuvan. To je 1.700km godisnje, ja toliko nabijem po gradu za mesec i po, nije realno. A ako nekim cudom jeste prava kilometraza, tek je to garancija za buduce probleme, jer je auto isuvise dugo stajao, ma u kakvoj garazi da je bio. Bice igranke sa elektrikom gore nego da je vozen i da je presao milion kilometara.
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Slazem se da je enormno mala kilometraza kod starijih primeraka vrlo cesto mac sa dve ostrice.... ali samo sam hteo da kazem ,da kada bi izronio neki primerak u e39 sa tom kilometrazom, koja bi ispratila adekvatnu spoljasnjost i unutrasnjost(kao ovde),onda bi svakako bila cena mnooogo veca od ove......
Re: SAAB CAFFE
@AERO Isprebacuj i ove ostale BMW related postove gore, da ne punimo temu bezveze. Ili suvise brzo pisemo, pa ne stizes?
@kd23se4 BMW je vrlo tvrdoglavo odbijao klima uredjaje u svojim automobilima, jako dug vremenski period. I kada je klima postala dostupna i siroko rasprostranjena devedesetih, kod BMW-a je AC bio samo opcija, i to zverski skupa. Da nije bilo prohteva sa americkog trzista, verovatno je ni danas ne bi ugradjivali
@kd23se4 BMW je vrlo tvrdoglavo odbijao klima uredjaje u svojim automobilima, jako dug vremenski period. I kada je klima postala dostupna i siroko rasprostranjena devedesetih, kod BMW-a je AC bio samo opcija, i to zverski skupa. Da nije bilo prohteva sa americkog trzista, verovatno je ni danas ne bi ugradjivali
Re: SAAB CAFFE
Pa bila bi naravno, ali je i auto mnogo moderniji u svakom smislu, i deset godina mladji. Ja mislim da je ova cena za E34 nedostizna, i apsolutno ne verujem u kilometrazu. Jeste uredan i cist, ali se promene na deklu ventila u vidu oksidacije sigurno ne javljaju na 40.000km, ni posle 100 godina, jer je za to odgovorna samo cesta promena temperature. Takodje mi je sumnjivo sto nije fotografisao enterijer, morao bi da bude potpuno nov, a vozacko sediste na ovom automobilu bez greske pokazuje kilometrazu, bolje od svakog displeja. Tim pre sto su na '89-tom godistu i dalje koristili svoj cuveni stof koji je najcesce zavrsavao u fronclama.
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
...... a i ako se ne varam,trebalo bi da bude (na toj kilometrazi) vise fabrickog zutog voska pod haubom.
Ne demantujem ni cenu ni kilometrazu - samo naglas razmisljam
Ne demantujem ni cenu ni kilometrazu - samo naglas razmisljam
Re: SAAB CAFFE
Cekaj bre, pa ja tek sad vidim na slikama, ovo uopste nije 525 TDS, nije nikakav dizel, ovo je M50 unutra. 'ebo ga dizel, verovatno ima Golfa, pa zaokruzuje pogonsko gorivo po inerciji
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB CAFFE
Dobro je.....jos za malo da pomislim da sam samo ja lud ....ali i dalje tvrdim da je M20 u pitanju
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta