Moj SAAB 900s 204i 1997.
- Godfather
- Postovi: 37
- Pridružio se: 16 Okt 2012, 00:00
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Sve cestitke na kupovini, i da te dobro sluzi Saabic.
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
@AERO Znam, ja i plin i benzin sipam samo na Lukoil pumpi u kraju, niko tamo nije imao problema ni sa jednim pogonskim gorivom. Benzin im je po mom iskustvu ubedljivo najbolji, plin je odlican, ali jezivo smrdi.
@Godfather Hvala na dobrodoslici ;)
@Godfather Hvala na dobrodoslici ;)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
@zodiac - 14 je vec OK. Za balansne osovine ne bih se brinuo previse. One su slaba tacka uglavnom na 234i motorima!
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Evo mene opet, izmaltretirao sam Kikija za medalju, ali smo resili par bitnih problema. Na prvi servis sam kasnio dva sata zbog poslovnih obaveza, ali su me momci i devojke iz Saabotera sacekali, pa smo sa radovima poceli tek posle 16h, a zavrsili posle 20h, sto ce reci da ciscenje sita i kartera nije bas mali posao (rastavise pola trapa). Evo sta je uradjeno danas:
- zamena ulja (Mobil1 Super 10W40)
- filter ulja
- filter goriva
- filter vazduha
- filter klime
- zaptivac poklopca ventila
- gumica vazdusnog kolektora na usisu
Ova poslednja stavka je bila odgovorna za mnogo, mnogo fals vazduha, pa sada auto radi na 800rpm i na plinu i na benzinu (do sad, kad se ugreje, 1100-1200rpm), u kabini se uopste vise ne oseca smrad plina (a smrdeo je jezivo, nisam smeo ventilaciju da koristim), auto ne protrzava pri kretanju i promeni brzina (mislio sam da je korpa - nije, dobro je :)), ubrzava neuporedivo bolje nego ranije - i sve se ovo desavalo zbog jedne najobicnije gumice. Takodje, zamenom filtera klime koji je izgledao kao da su ga izvadili sa dna Dunava, kabina je prestala da magli. Ulje je bilo retko kao voda i crno kao ugalj, filter ulja neodgovarajuci, ovaj automobil je stvarno u poslednji cas dosao u prave (moje) ruke.
Na zalost, nismo imali dovoljno vremena na raspolaganju za pronalazenje mesta gde gubi rashladnu tecnost (gubi oko 0,5l na stotinjak kilometara), to cemo drugi put. Sad sledi grcanje do kraja meseca zbog oveceg izdatka, ali vec posle prvog - eto mene u Saaboteru, da nastavimo gde smo stali.
Inace, moram da priznam da sam vrlo izbirljiv po pitanju majstora, narocito popizdim kad ih provalim da nemaju pojma, a cesto mi se desavalo, ali Kiki stvarno odlicno zna posao, tu nema nikakve dileme. Retko se kad usudim da preporucim mehanicara, za njega najtoplija preporuka, i za znanje, i za umece, i za odnos prema musteriji.
- zamena ulja (Mobil1 Super 10W40)
- filter ulja
- filter goriva
- filter vazduha
- filter klime
- zaptivac poklopca ventila
- gumica vazdusnog kolektora na usisu
Ova poslednja stavka je bila odgovorna za mnogo, mnogo fals vazduha, pa sada auto radi na 800rpm i na plinu i na benzinu (do sad, kad se ugreje, 1100-1200rpm), u kabini se uopste vise ne oseca smrad plina (a smrdeo je jezivo, nisam smeo ventilaciju da koristim), auto ne protrzava pri kretanju i promeni brzina (mislio sam da je korpa - nije, dobro je :)), ubrzava neuporedivo bolje nego ranije - i sve se ovo desavalo zbog jedne najobicnije gumice. Takodje, zamenom filtera klime koji je izgledao kao da su ga izvadili sa dna Dunava, kabina je prestala da magli. Ulje je bilo retko kao voda i crno kao ugalj, filter ulja neodgovarajuci, ovaj automobil je stvarno u poslednji cas dosao u prave (moje) ruke.
Na zalost, nismo imali dovoljno vremena na raspolaganju za pronalazenje mesta gde gubi rashladnu tecnost (gubi oko 0,5l na stotinjak kilometara), to cemo drugi put. Sad sledi grcanje do kraja meseca zbog oveceg izdatka, ali vec posle prvog - eto mene u Saaboteru, da nastavimo gde smo stali.
Inace, moram da priznam da sam vrlo izbirljiv po pitanju majstora, narocito popizdim kad ih provalim da nemaju pojma, a cesto mi se desavalo, ali Kiki stvarno odlicno zna posao, tu nema nikakve dileme. Retko se kad usudim da preporucim mehanicara, za njega najtoplija preporuka, i za znanje, i za umece, i za odnos prema musteriji.
Poslednji put menjao 1 dana Gost, izmenjena 6 puta
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Odlicno drugar
Ajd sad ako te ne mrzi (ili kad stignes) ,ubaci OVDE cene delova i ruku,gde si ih uzimao,pa da znamo za dalje i u buduce....
I naravno
Srecna i udobna voznja u vasem ljubimcu
Ajd sad ako te ne mrzi (ili kad stignes) ,ubaci OVDE cene delova i ruku,gde si ih uzimao,pa da znamo za dalje i u buduce....
I naravno
Srecna i udobna voznja u vasem ljubimcu
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Hvala zodiac za info.....to praktikujemo bas upravo zbog ovoga sto Boki rece,kako bi dosli do nabolje cene i sto viseg kvaliteta.....
Upisi gde si kupovao delove,da znamo
Upisi gde si kupovao delove,da znamo
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Delovi su iz Saabotera, ima na lageru sve od potrosnog materijala, pa ja nisam kupovao nista. Do sada sam praktikovao da filtere, svecice, kablove, ulja i ostalo pazarim u MASS-u, ako info nesto znaci.
Nervira me sto nisam resio diskove, ne mogu zbog toga auto ni da probam kako treba, ali je vec bilo isuvise troskova, moracu da se patim jos mesec dana ovako.
Nervira me sto nisam resio diskove, ne mogu zbog toga auto ni da probam kako treba, ali je vec bilo isuvise troskova, moracu da se patim jos mesec dana ovako.
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Polako,resices....jedno po jedno .....bitno je da imas volju i da ti se svidjazodiac je napisao: Nervira me sto nisam resio diskove
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Ma da, prezivecu. Moram da odem da proverim da li su diskovi totalni krs ili eventualno mogu da se obrade, mada su vece sanse za ovo prvo. Danas je Kiki na brzinu konstatovao jos dve manjkavosti: dezintegrisan zadnji nosac motora i rupu na srednjem loncu. Sredice se, polako. Meni se bar ne zuri nigde. Po gradu me uvek preveze bez greske, za sada dovoljno. Samo ce sada stvarno biti tesko da se covek obuzda, posle zamene te glupave gumice SAAB ide kao raketa, a ja zbog diskova ne idem preko 80. Tuga, pregolema.
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Pitah te tamo ali izgleda nisi video....kako si resio gumicu? Jesu ti u servisu prodali ili....
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Nisu mi prodali, nego je Kiki nasao u servisu jer ih ima na desetine tamo, i montirao for free. I to presvucen u civil, dosao kolima da resi problem u 20:30, a nije naplatio jer je posumnjao da je on nagnjecio gumicu kada je vracao kolektor. Sto naravno nema blage veze, jer su tri gadna simptoma potpuno nestala zamenom gumice. Zato sam i rekao da sam ih sve posteno izmaltretirao, kasnio dva sata, zavrse posao, taman da odu, eto ti mene opet sa gumicom, katastrofa. Bilo me sramota, keve mi.
Poslednji put menjao 4 dana Gost, izmenjena 7 puta
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
....opet ponavljam,najbitnije je da si ti zadovoljan
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Izmerio sam potrosnju i na benzin, 12,18l na 100km, opet mereno iskljucivo u gradskoj voznji, kreni-stani, po najvecoj guzvi. Rekao bih da je ovo sasvim u redu. Mehanika na ovom automobilu je kao svajcarski sat.
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Danas izlazim sa posla i imam sta da vidim: neki skot je bacio nesto sa terase i ostetio mi krov. Nije veliko ulubljenje, 5x5cm, i plitko je, ali se farba raspucala
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
E jeeeee....
Aj nek se na tom zavrsi ....nek to bude ono sto kazu "vatreno krstenje".
Aj nek se na tom zavrsi ....nek to bude ono sto kazu "vatreno krstenje".
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
moglo je bez ostecenja, al sta je tu je
ali kakav preporod ce ovaj Saab dozivjeti...u prave ruke je dosao, svaka ti cast
ali kakav preporod ce ovaj Saab dozivjeti...u prave ruke je dosao, svaka ti cast
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Upravo sam dobio bezobraznu ponudu za polovne delove koji su mi potrebni (ne na forumu, da ne bude zabune):
- zadnji nosac motora 40evra
- srednji lonac izduva 40evra
- jedan prednji disk 35evra
- oba amortizera haube 30evra
- poklopac zadnje pepeljare 15evra
- senzor spoljne temperature 20evra
ako se odlucis ti se javi ....
Rekao sam da za taj novac mogu da ih pazarim samo pod uslovom da su novi, u kutiji.
- zadnji nosac motora 40evra
- srednji lonac izduva 40evra
- jedan prednji disk 35evra
- oba amortizera haube 30evra
- poklopac zadnje pepeljare 15evra
- senzor spoljne temperature 20evra
ako se odlucis ti se javi ....
Rekao sam da za taj novac mogu da ih pazarim samo pod uslovom da su novi, u kutiji.
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Bio kod Ranka, plin katastrofalno podesen, presiromasna smesa, dobro se navrteo dok je stiglo u zeleno na meracu. Znao sam da je neki stedisa bio u pitanju, SAAB se vukao kao slina na plinu, sad je to vec sasvim druga prica. Sad vise ne moram da saltam iz trece u cetvrtu na 75km/h
Oprao sam i motor, mada to ne volim da radim, ali je bilo neophodno. Naravno, zbog slabog osvetljenja u perionici, potpuno su promasili levu stranu motora, pa sutra moram ponovo
Oprao sam i motor, mada to ne volim da radim, ali je bilo neophodno. Naravno, zbog slabog osvetljenja u perionici, potpuno su promasili levu stranu motora, pa sutra moram ponovo
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Ovo gore za cene delova se ne usudjujem da komentarisem jer nemam pojma kako stoje stvari oko toga kod nas ,ali zato smem da izrazim zadovoljstvo sto si plin namestio kako valja.Kazu da je Ranko ok.
Javni jel ima sad promene u potrosnji kad navrtis neki kilometar.
...i slikaj ga - obecao si
Javni jel ima sad promene u potrosnji kad navrtis neki kilometar.
...i slikaj ga - obecao si
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Nevidim gde si upisao cene delova i rada kod Sabotera?zodiac je napisao:Upisao ;)
All systems go, ready for takeoff!
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.
Nisi ispratio desavanje .....evo:
zodiac je napisao: Ulje Mobil1 10W40 - 800 din/l x 4 = 3.200 din
filter ulja - 850 din
filter vazduha - 1.700 din
filter goriva - 3.000 din
filter klime - 3.600 din
dihtung poklopca ventila - 3.200 din
ciscenje kartera
rad (4h) - 8000 din
Total: 23.550 din
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Google [Bot] i 1 gost