Moj SAAB 900s 204i 1997.

Naši SAAB-ovi... Slike , Modifikacije, Malko informacija o našim ljubimcima...
Korisnikov avatar
Godfather
Postovi: 37
Pridružio se: 16 Okt 2012, 00:00

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod Godfather » 05 Nov 2012, 18:54

Sve cestitke na kupovini, i da te dobro sluzi Saabic. Slika Slika

Gost

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod Gost » 05 Nov 2012, 19:16

@AERO Znam, ja i plin i benzin sipam samo na Lukoil pumpi u kraju, niko tamo nije imao problema ni sa jednim pogonskim gorivom. Benzin im je po mom iskustvu ubedljivo najbolji, plin je odlican, ali jezivo smrdi.

@Godfather Hvala na dobrodoslici ;)

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod kd23se4 » 05 Nov 2012, 21:46

@zodiac - 14 je vec OK. Za balansne osovine ne bih se brinuo previse. One su slaba tacka uglavnom na 234i motorima!

Gost

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod Gost » 05 Nov 2012, 21:50

Ne brinem uopste.

Brinucu sutra Slika

Gost

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod Gost » 06 Nov 2012, 22:37

Evo mene opet, izmaltretirao sam Kikija za medalju, ali smo resili par bitnih problema. Na prvi servis sam kasnio dva sata zbog poslovnih obaveza, ali su me momci i devojke iz Saabotera sacekali, pa smo sa radovima poceli tek posle 16h, a zavrsili posle 20h, sto ce reci da ciscenje sita i kartera nije bas mali posao (rastavise pola trapa). Evo sta je uradjeno danas:

- zamena ulja (Mobil1 Super 10W40)
- filter ulja
- filter goriva
- filter vazduha
- filter klime
- zaptivac poklopca ventila
- gumica vazdusnog kolektora na usisu

Ova poslednja stavka je bila odgovorna za mnogo, mnogo fals vazduha, pa sada auto radi na 800rpm i na plinu i na benzinu (do sad, kad se ugreje, 1100-1200rpm), u kabini se uopste vise ne oseca smrad plina (a smrdeo je jezivo, nisam smeo ventilaciju da koristim), auto ne protrzava pri kretanju i promeni brzina (mislio sam da je korpa - nije, dobro je :)), ubrzava neuporedivo bolje nego ranije - i sve se ovo desavalo zbog jedne najobicnije gumice. Takodje, zamenom filtera klime koji je izgledao kao da su ga izvadili sa dna Dunava, kabina je prestala da magli. Ulje je bilo retko kao voda i crno kao ugalj, filter ulja neodgovarajuci, ovaj automobil je stvarno u poslednji cas dosao u prave (moje) ruke.

Na zalost, nismo imali dovoljno vremena na raspolaganju za pronalazenje mesta gde gubi rashladnu tecnost (gubi oko 0,5l na stotinjak kilometara), to cemo drugi put. Sad sledi grcanje do kraja meseca zbog oveceg izdatka, ali vec posle prvog - eto mene u Saaboteru, da nastavimo gde smo stali.

Inace, moram da priznam da sam vrlo izbirljiv po pitanju majstora, narocito popizdim kad ih provalim da nemaju pojma, a cesto mi se desavalo, ali Kiki stvarno odlicno zna posao, tu nema nikakve dileme. Retko se kad usudim da preporucim mehanicara, za njega najtoplija preporuka, i za znanje, i za umece, i za odnos prema musteriji.
Poslednji put menjao 1 dana Gost, izmenjena 6 puta

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod AERO » 06 Nov 2012, 22:44

Odlicno drugar Slika

Ajd sad ako te ne mrzi (ili kad stignes) ,ubaci OVDE cene delova i ruku,gde si ih uzimao,pa da znamo za dalje i u buduce....

I naravno
Srecna i udobna voznja u vasem ljubimcu Slika

Gost

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod Gost » 06 Nov 2012, 22:57

Upisao ;)

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod AERO » 06 Nov 2012, 23:14

Hvala zodiac za info.....to praktikujemo bas upravo zbog ovoga sto Boki rece,kako bi dosli do nabolje cene i sto viseg kvaliteta.....
Upisi gde si kupovao delove,da znamo Slika

Gost

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod Gost » 06 Nov 2012, 23:27

Delovi su iz Saabotera, ima na lageru sve od potrosnog materijala, pa ja nisam kupovao nista. Do sada sam praktikovao da filtere, svecice, kablove, ulja i ostalo pazarim u MASS-u, ako info nesto znaci.

Nervira me sto nisam resio diskove, ne mogu zbog toga auto ni da probam kako treba, ali je vec bilo isuvise troskova, moracu da se patim jos mesec dana ovako.

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod AERO » 07 Nov 2012, 00:47

zodiac je napisao: Nervira me sto nisam resio diskove
Polako,resices....jedno po jedno Slika .....bitno je da imas volju i da ti se svidja Slika

Gost

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod Gost » 07 Nov 2012, 00:59

Ma da, prezivecu. Moram da odem da proverim da li su diskovi totalni krs ili eventualno mogu da se obrade, mada su vece sanse za ovo prvo. Danas je Kiki na brzinu konstatovao jos dve manjkavosti: dezintegrisan zadnji nosac motora i rupu na srednjem loncu. Sredice se, polako. Meni se bar ne zuri nigde. Po gradu me uvek preveze bez greske, za sada dovoljno. Samo ce sada stvarno biti tesko da se covek obuzda, posle zamene te glupave gumice SAAB ide kao raketa, a ja zbog diskova ne idem preko 80. Tuga, pregolema.

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod AERO » 07 Nov 2012, 01:00

Pitah te tamo ali izgleda nisi video....kako si resio gumicu? Jesu ti u servisu prodali ili....

Gost

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod Gost » 07 Nov 2012, 01:07

Nisu mi prodali, nego je Kiki nasao u servisu jer ih ima na desetine tamo, i montirao for free. I to presvucen u civil, dosao kolima da resi problem u 20:30, a nije naplatio jer je posumnjao da je on nagnjecio gumicu kada je vracao kolektor. Sto naravno nema blage veze, jer su tri gadna simptoma potpuno nestala zamenom gumice. Zato sam i rekao da sam ih sve posteno izmaltretirao, kasnio dva sata, zavrse posao, taman da odu, eto ti mene opet sa gumicom, katastrofa. Bilo me sramota, keve mi.
Poslednji put menjao 4 dana Gost, izmenjena 7 puta

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod AERO » 07 Nov 2012, 01:18

Slika ....opet ponavljam,najbitnije je da si ti zadovoljan Slika

Gost

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod Gost » 08 Nov 2012, 10:08

Izmerio sam potrosnju i na benzin, 12,18l na 100km, opet mereno iskljucivo u gradskoj voznji, kreni-stani, po najvecoj guzvi. Rekao bih da je ovo sasvim u redu. Mehanika na ovom automobilu je kao svajcarski sat.

Gost

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod Gost » 08 Nov 2012, 16:06

Danas izlazim sa posla i imam sta da vidim: neki skot je bacio nesto sa terase i ostetio mi krov. Nije veliko ulubljenje, 5x5cm, i plitko je, ali se farba raspucala :(

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod AERO » 08 Nov 2012, 16:52

E jeeeee.... Slika
Aj nek se na tom zavrsi Slika ....nek to bude ono sto kazu "vatreno krstenje".

Gost

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod Gost » 08 Nov 2012, 22:03

Ionako ce na prolece na farbanje, ali nije moralo, svejedno...

Korisnikov avatar
Carlsson
Postovi: 2756
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Banja Luka

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod Carlsson » 08 Nov 2012, 22:09

moglo je bez ostecenja, al sta je tu je Slika
ali kakav preporod ce ovaj Saab dozivjeti...u prave ruke je dosao, svaka ti cast Slika
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]

Gost

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod Gost » 11 Nov 2012, 16:34

Upravo sam dobio bezobraznu ponudu za polovne delove koji su mi potrebni (ne na forumu, da ne bude zabune):

- zadnji nosac motora 40evra
- srednji lonac izduva 40evra
- jedan prednji disk 35evra
- oba amortizera haube 30evra
- poklopac zadnje pepeljare 15evra
- senzor spoljne temperature 20evra
ako se odlucis ti se javi ....


Rekao sam da za taj novac mogu da ih pazarim samo pod uslovom da su novi, u kutiji.

Gost

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod Gost » 11 Nov 2012, 16:43

Bio kod Ranka, plin katastrofalno podesen, presiromasna smesa, dobro se navrteo dok je stiglo u zeleno na meracu. Znao sam da je neki stedisa bio u pitanju, SAAB se vukao kao slina na plinu, sad je to vec sasvim druga prica. Sad vise ne moram da saltam iz trece u cetvrtu na 75km/h Slika

Oprao sam i motor, mada to ne volim da radim, ali je bilo neophodno. Naravno, zbog slabog osvetljenja u perionici, potpuno su promasili levu stranu motora, pa sutra moram ponovo Slika

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod AERO » 11 Nov 2012, 16:48

Ovo gore za cene delova se ne usudjujem da komentarisem jer nemam pojma kako stoje stvari oko toga kod nas ,ali zato smem da izrazim zadovoljstvo sto si plin namestio kako valja.Kazu da je Ranko ok.
Javni jel ima sad promene u potrosnji kad navrtis neki kilometar.

...i slikaj ga - obecao si Slika

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod GRIPEN » 11 Nov 2012, 17:01

zodiac je napisao:Upisao ;)
Nevidim gde si upisao cene delova i rada kod Sabotera?
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod AERO » 11 Nov 2012, 17:05

Nisi ispratio desavanje Slika .....evo:
zodiac je napisao: Ulje Mobil1 10W40 - 800 din/l x 4 = 3.200 din
filter ulja - 850 din
filter vazduha - 1.700 din
filter goriva - 3.000 din
filter klime - 3.600 din
dihtung poklopca ventila - 3.200 din
ciscenje kartera
rad (4h) - 8000 din

Total: 23.550 din

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod GRIPEN » 11 Nov 2012, 17:40

ok, nisam uspeo to da nadjem
All systems go, ready for takeoff!


Povratak na “NAŠI LJUBIMCI”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Google [Bot] i 4 gosta