SAAB SONETT
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
SAAB SONETT
SONETT I
Saab Sonett je model koji se pravio od 1955-1967 i kasnije od 1966-1974.
Sonett deli motore i komponente iz 95ice i 96ice istog doba.
Prvi prototip poznatiji kao Sonett I ,imao je dva sedista,otvoren krov,lagani roudster trkac,koji deset godina kasnije prerasta u komercijalno distrubutivni Sonett II,V4,i III.
Sonett I ili (saab 94) nastaje tako ,sto nekoliko inzinjera 1950te godine krecu sa izradom prototipa koji vrlo brzo menja sifrovano ime saab 94 u Sonett ,koje je nastalo izvlacenjem iz fraza svedskog jezika "Så nätt den är".sto bi u prevodu bilo "koliko je uredan" ili bukvalnije "tako uredni su".
Sa samo 600kg tezine ,ovaj projekat dizajnera Sixten Sason-a,baziran na konceptu avio dizajna,vrlo cesto je nazivan i "Super sport".Pohvalnih 748ccm,tri cilindra,dva takta,isporucivali su 57.5KS (42.9 kW).
Ovako koncipiran trkac koji je dostizao 190km/h,imao je sve predispozije na Evropskim trkackim stazama tog vremena,te je tako planirana proizvodnja od 2000 komada.
Medjutim,pravila trka se tada menjaju ( dozvoljavaju se modifikacije) ,i sonett I nikada ne ulazi u serijsku proizvodnju zbog isplativosti.
Inace budzet s kojim su raspolagali za ovaj projekat iznosio je 75.000SEK
Samo 6 primeraka sonett-a I postoje napravljenih izmedju 55.-57.,od kojih je jedan rucno pravljen od staklo plastike i sluzio kao referentni model za izradu ovih preostalih pet.
IZUZETNO RETKO I CENJENO VOZILO !!!!
Tri su u Swedskoj(dva u muzeju,jedan u privatnom vlasnistvu),dva su u USA i jedan u Swajcarskoj
Erik Carlsson,oborio je Swedish rekord u klasi do 750ccm,vozeci (restaurirani) primerak No1,brzinom od 159,4km/h
Malo slika .....
Koga zanima jos materijala o senett-ima evo sonett kluba OVDE
Saab Sonett je model koji se pravio od 1955-1967 i kasnije od 1966-1974.
Sonett deli motore i komponente iz 95ice i 96ice istog doba.
Prvi prototip poznatiji kao Sonett I ,imao je dva sedista,otvoren krov,lagani roudster trkac,koji deset godina kasnije prerasta u komercijalno distrubutivni Sonett II,V4,i III.
Sonett I ili (saab 94) nastaje tako ,sto nekoliko inzinjera 1950te godine krecu sa izradom prototipa koji vrlo brzo menja sifrovano ime saab 94 u Sonett ,koje je nastalo izvlacenjem iz fraza svedskog jezika "Så nätt den är".sto bi u prevodu bilo "koliko je uredan" ili bukvalnije "tako uredni su".
Sa samo 600kg tezine ,ovaj projekat dizajnera Sixten Sason-a,baziran na konceptu avio dizajna,vrlo cesto je nazivan i "Super sport".Pohvalnih 748ccm,tri cilindra,dva takta,isporucivali su 57.5KS (42.9 kW).
Ovako koncipiran trkac koji je dostizao 190km/h,imao je sve predispozije na Evropskim trkackim stazama tog vremena,te je tako planirana proizvodnja od 2000 komada.
Medjutim,pravila trka se tada menjaju ( dozvoljavaju se modifikacije) ,i sonett I nikada ne ulazi u serijsku proizvodnju zbog isplativosti.
Inace budzet s kojim su raspolagali za ovaj projekat iznosio je 75.000SEK
Samo 6 primeraka sonett-a I postoje napravljenih izmedju 55.-57.,od kojih je jedan rucno pravljen od staklo plastike i sluzio kao referentni model za izradu ovih preostalih pet.
IZUZETNO RETKO I CENJENO VOZILO !!!!
Tri su u Swedskoj(dva u muzeju,jedan u privatnom vlasnistvu),dva su u USA i jedan u Swajcarskoj
Erik Carlsson,oborio je Swedish rekord u klasi do 750ccm,vozeci (restaurirani) primerak No1,brzinom od 159,4km/h
Malo slika .....
Koga zanima jos materijala o senett-ima evo sonett kluba OVDE
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB SONETT
SONETT Catherina
Pre nego sto nastavimo pricu o sonett-ima,red je da spomenemo coveka koji je ostavio dubok i neizbrisiv trag u saab istoriji.Rec je o Sixten Sason-u
Sason je kao inzinjer za vreme drugog svetskog rata radio za potrebe vojske u avio industriji.Nakon rata,i nakon odluke rukovodstva saab-a da predje u auto industriju,Sason im se stavlja na raspolaganje,i ostaje im veran pratilac sve do smrti 1967me godine.
Modeli 92,93,95,96,sonett I, i prvi 99 .... su produkt njegovog rada.Pored saab-a,njegovo znanje naslo je primenu i u kompanijama kao sto su:
Electrolux (vakum cistac iz 57me)
Husqvarna (dizajniranje motorcikla)
Hasselblad (prvi model kamere iz 49te)
itd....
Sad da se vratimo sonett-u.....
Nakon odluke da se sa sonett-om I ne ulazi u masovnu proizvodnju,pribeglo se osluskivanju trzista,koje je u to vreme imalo potrebu za manjim kupeima.Saab-ovo rukovodstvo narucuje takav prototip,i Sason krece u akciju.
U Swedskom gradu Katrineholm,u hangarima Swedske zeleznice,1964 godine biva zavrsen prototip Saab Catherina koji ime dobija po gradu u kome je nastao (Katrineholm).
Za jako kratko vreme ( od maja 63. - do aprila 65te) izasao je mali kupe,koji se ponosio targa top-om (skidajucim krovom),a mehaniku,je imao od svih do tada raspolozivih modela iz serijske proizvodnje.
Medjutim.....na testovima se nije sjajno pokazao.Nikada nije usao u serijsku proizvodnju,samo jedan primerak prototipa stoji i dan danas u muzeju,Sason nakon dve godine umire,i to je prakticno poslednji njegov projekat koji je posluzio kao osnova za doradu kako bi se doslo do modela sonett II.
Pre nego sto nastavimo pricu o sonett-ima,red je da spomenemo coveka koji je ostavio dubok i neizbrisiv trag u saab istoriji.Rec je o Sixten Sason-u
Sason je kao inzinjer za vreme drugog svetskog rata radio za potrebe vojske u avio industriji.Nakon rata,i nakon odluke rukovodstva saab-a da predje u auto industriju,Sason im se stavlja na raspolaganje,i ostaje im veran pratilac sve do smrti 1967me godine.
Modeli 92,93,95,96,sonett I, i prvi 99 .... su produkt njegovog rada.Pored saab-a,njegovo znanje naslo je primenu i u kompanijama kao sto su:
Electrolux (vakum cistac iz 57me)
Husqvarna (dizajniranje motorcikla)
Hasselblad (prvi model kamere iz 49te)
itd....
Sad da se vratimo sonett-u.....
Nakon odluke da se sa sonett-om I ne ulazi u masovnu proizvodnju,pribeglo se osluskivanju trzista,koje je u to vreme imalo potrebu za manjim kupeima.Saab-ovo rukovodstvo narucuje takav prototip,i Sason krece u akciju.
U Swedskom gradu Katrineholm,u hangarima Swedske zeleznice,1964 godine biva zavrsen prototip Saab Catherina koji ime dobija po gradu u kome je nastao (Katrineholm).
Za jako kratko vreme ( od maja 63. - do aprila 65te) izasao je mali kupe,koji se ponosio targa top-om (skidajucim krovom),a mehaniku,je imao od svih do tada raspolozivih modela iz serijske proizvodnje.
Medjutim.....na testovima se nije sjajno pokazao.Nikada nije usao u serijsku proizvodnju,samo jedan primerak prototipa stoji i dan danas u muzeju,Sason nakon dve godine umire,i to je prakticno poslednji njegov projekat koji je posluzio kao osnova za doradu kako bi se doslo do modela sonett II.
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB SONETT
SONETT II
Nakon Sason-a,dvojica inzinjera (Walter Kern i Björn Karlström) nastavljaju sa radom tamo gde je on stao.
Od raspolozive Catherine i jos jednog projekta koji je nosio naziv MFI13,pravi se konacna verzija malog kupea (ovoga puta bez pomicnog krova) koji dobija konacni izgled i naziv sonett II.
Sonett II je radjen u periodu 1966-1969 i imao je dve etape u svojoj produkciji.
Prva serija od 28 komada imala je trocilindricni motor (dvotaktni),gde je svaki cilindar imao zaseban Solex-ov karburator.Rezultat je bio inpresivnih 70KS izvucenih iz 741ccm.Prodaja krece dobro i izradju je se jos 229 jedinica.Iako je na prvi pogled sve izgledalo sjajno - nije bas tako i bilo.Imao se mali,brz,bucan sportski dvosed sa prednjom vucom ali probirljivim kupcima takvog tipa automobila nikako nije odgovaralo da doliva ulje pre svake voznje.Pribegava se varijanti Fordovog V4 motora,koji ovom malom trkacu daje totalno drugu dimenziju.
Tako se dolazi do druge etape u proizvodnji sonett-a II koji dobija naziv Sonett V4
Sonett V4 je imao 1500ccm,65KS (48 kW), i postizao 100km/h za 12,5 sekundi.Trziste je bilo zadovoljno.
70 jedinica 1967. 900 jedinica 1968, i 640 jedinica 1969te ukupno je cinilo 1610 komada Sonett-a V4.
Sa onih prvih dvotaktnih (229+28),ukupna proizvodnja sonett-a II/v4 dosegla je cifru od skoro 2000 jedinica.
Trziste je raslo,konkurencija se povecavala ,i paralelno s'tim trebalo je unaprediti model.Krenulo se sa izradom naslednika a sonett II je isao u istoriju.
Nakon Sason-a,dvojica inzinjera (Walter Kern i Björn Karlström) nastavljaju sa radom tamo gde je on stao.
Od raspolozive Catherine i jos jednog projekta koji je nosio naziv MFI13,pravi se konacna verzija malog kupea (ovoga puta bez pomicnog krova) koji dobija konacni izgled i naziv sonett II.
Sonett II je radjen u periodu 1966-1969 i imao je dve etape u svojoj produkciji.
Prva serija od 28 komada imala je trocilindricni motor (dvotaktni),gde je svaki cilindar imao zaseban Solex-ov karburator.Rezultat je bio inpresivnih 70KS izvucenih iz 741ccm.Prodaja krece dobro i izradju je se jos 229 jedinica.Iako je na prvi pogled sve izgledalo sjajno - nije bas tako i bilo.Imao se mali,brz,bucan sportski dvosed sa prednjom vucom ali probirljivim kupcima takvog tipa automobila nikako nije odgovaralo da doliva ulje pre svake voznje.Pribegava se varijanti Fordovog V4 motora,koji ovom malom trkacu daje totalno drugu dimenziju.
Tako se dolazi do druge etape u proizvodnji sonett-a II koji dobija naziv Sonett V4
Sonett V4 je imao 1500ccm,65KS (48 kW), i postizao 100km/h za 12,5 sekundi.Trziste je bilo zadovoljno.
70 jedinica 1967. 900 jedinica 1968, i 640 jedinica 1969te ukupno je cinilo 1610 komada Sonett-a V4.
Sa onih prvih dvotaktnih (229+28),ukupna proizvodnja sonett-a II/v4 dosegla je cifru od skoro 2000 jedinica.
Trziste je raslo,konkurencija se povecavala ,i paralelno s'tim trebalo je unaprediti model.Krenulo se sa izradom naslednika a sonett II je isao u istoriju.
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB SONETT
SONETT III
Sonett III prakticno predstavlja redizajn predhodnika (sonett-a II),ili ono sto mi danas moderno zovemo "zatezanje bora".
Italijanska skola dizajna inzinjera Sergio Coggiola,ucinila je ovaj model da ide u korak s vremenom.Konkurencija iz Opela sa modelom GT posluzila je kao inspiracija za prednje farove i njegov sistem otvaranja na poligu,dok su prdnja hauba (koja je sada bila mnogo manja) i ostali detalji ,cinili ovaj model privlacnijim od predhodnika.
Kako je USA trziste bilo jedno od prioritetnijih za saab,moralo se odgovoriti svim njihovim zahtevima.Sve strozije norme Californijskih zakona,doveli su do izrade glomaznijih branika,dok je zakom o emisiji izduvnih gasova ukazivao da ce se izgubiti neka konjska snaga kada se ona bude zadovoljavala.Prve dve godine prozvodnje (70-71) isao je motor V4 kao u predhodniku (od 1500ccm) a onda je usledila izmena.I dalje je u opticaju bio V4 ali ovoga puta jaci od 1700ccm.Prerade zupcanika na diferncijalu omugucile su da se ostane u okvirima zadatog,i tako i dalje se imala konacna brzina od 165km/h i 13sec do 100.
Rucica menjaca u ovom modelu biva premestena sa volana na srednji tunel izmedju sedista i tako priozvodnja doseze cifru od 8368 jedinica za cetiri godine svoje produkcije od 70te do 74te.
Naftna svetska kriza toga doba,dovela je do osetnog pada prodaje i tako ovaj oblik karoserije nikada vise nije doziveo naslednika.
Iako nije izradjen u maloj seriji,Sonett III se smatra jako interesantnim kolekcionarskim primerkom u krugovima ljubitelja saab-a.
Ako im je za utehu ,i ja bih rado posedovao jedan
Sonett III prakticno predstavlja redizajn predhodnika (sonett-a II),ili ono sto mi danas moderno zovemo "zatezanje bora".
Italijanska skola dizajna inzinjera Sergio Coggiola,ucinila je ovaj model da ide u korak s vremenom.Konkurencija iz Opela sa modelom GT posluzila je kao inspiracija za prednje farove i njegov sistem otvaranja na poligu,dok su prdnja hauba (koja je sada bila mnogo manja) i ostali detalji ,cinili ovaj model privlacnijim od predhodnika.
Kako je USA trziste bilo jedno od prioritetnijih za saab,moralo se odgovoriti svim njihovim zahtevima.Sve strozije norme Californijskih zakona,doveli su do izrade glomaznijih branika,dok je zakom o emisiji izduvnih gasova ukazivao da ce se izgubiti neka konjska snaga kada se ona bude zadovoljavala.Prve dve godine prozvodnje (70-71) isao je motor V4 kao u predhodniku (od 1500ccm) a onda je usledila izmena.I dalje je u opticaju bio V4 ali ovoga puta jaci od 1700ccm.Prerade zupcanika na diferncijalu omugucile su da se ostane u okvirima zadatog,i tako i dalje se imala konacna brzina od 165km/h i 13sec do 100.
Rucica menjaca u ovom modelu biva premestena sa volana na srednji tunel izmedju sedista i tako priozvodnja doseze cifru od 8368 jedinica za cetiri godine svoje produkcije od 70te do 74te.
Naftna svetska kriza toga doba,dovela je do osetnog pada prodaje i tako ovaj oblik karoserije nikada vise nije doziveo naslednika.
Iako nije izradjen u maloj seriji,Sonett III se smatra jako interesantnim kolekcionarskim primerkom u krugovima ljubitelja saab-a.
Ako im je za utehu ,i ja bih rado posedovao jedan
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB SONETT
2007me radjene su studije sa idejom za Sonett IV
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB SONETT
SONETT FACETT
Ovo je jako interesantna prica i ostavio sam je za kraj jer verujem da je mnogi ne znaju.
Secate se kad smo pricali na pocetku ove teme o sonett-u I,da smo rekli da postoje ukupno sest primeraka.
Tada smo ih locirali,i konstatovali da se jedan nalazi u Swajcarskoj.
Te davne 57me ,kad se videlo da od seriske proizvodnje sonett-a I nema nista,fabrika nije imala ni uslove ni mesto gde bi cuvala te primerke,i oni su ponudjeni svojim radnicima da ih odkupe.Jedan primerak (No 4) kupio je dizajner saab-a Sigvard Sorenson.
Sve bi proslo prilicno nezapazeno,da se na jednom Evropskom skupu ranih sezdesetih nije prilicno uzburkalo intereseovanje novinara,koji su ono sto su videli i slikali nazivali "treci prototip saab-a" jer je u to vreme zvanicni saab predstavljao projekte ciji su potpisnici bili Karlstrom i Sason.
Naravno to je bila zabluda,jer Facett nije bio niti zvanicni projekat saab-a ,niti prototip.....vec delo ljubitelja i entuzijaziste Sigvard-a Sorenson-a,dizajnera koji u svom dvoristu pokusao da napravi nesto jednostavno i upotrebljivo sto je nastalo od jednog od onih sest sonett-a I.
Rodio se Facett
Kako je auto nastao u "kucnoj varijanti",dostupnost profesionalnih alata,masina,kalupa itd nije bila moguca,te je zato auto obilovao ravnim i jednostavnim linijama ostrih ivica.Izradjen je limom debljine 06-1mm, na platformi kupljenog sonett-a I,uz premestanje rezervoara u gepek kako bi bio sto bezbedniji.Posto je stara karoserija bila skinuta,i pravila se prakticno nova (upotrbljivija),Sorenson odlucije da bude zatvorena ( s tvrdim krovom).
Konacni ishod radova daje za rezultat delimicno unistenje sonett-a I a radjanje necega sto je nazvano Facett.
..... ali !!! tu se prica ne zavrsava,vec upravo pocinje najinteresantniji njen deo.Iduci kroz vreme,Facett nalazi put do novog vlasnika ,nikog drugog do gos'n Renea Hirscha ..... da da HIRSCH
Kako Facett nema neku vrednost u odnosu na sonett I,Hirsh dolazi na ideju da ponovo ozivi serijski No4 od kog je nastao Facett.Naravno biva istrajan u njegovoj zamisli ( a bas mu je bilo tesko ),i tako dobijamo sesti zeleni primerak sonett-a I koji je ponovo nastavio da zivi:
Ni ovde se prica ne zavrsava ....pazite sad dalje....Kad je zeleni sonett I bio spakovan,donosi se odluka sadasnjeg vlasnika Hirsch-a,da kod nemacke kompanije za izradu karoserija PONOVO naruci od istih materijala Facett.Naravno,i to mu polazi za rukom.te tako danas imamo Facett-a u izvornom stanju,ali i sonett-a I No4 (zelenog) koji sijaju u punom sjaju jedan pored drugog,bez bojaznosti ovoga puta da ce jedan biti unisten na ustrp drugog.
Ovo je jako interesantna prica i ostavio sam je za kraj jer verujem da je mnogi ne znaju.
Secate se kad smo pricali na pocetku ove teme o sonett-u I,da smo rekli da postoje ukupno sest primeraka.
Tada smo ih locirali,i konstatovali da se jedan nalazi u Swajcarskoj.
E ovo je prica upravo o tom primerku iz Svajcarske a videcete i kod koga jeAERO je napisao: Samo 6 primeraka sonett-a I postoje napravljenih izmedju 55.-57.
Tri su u Swedskoj(dva u muzeju,jedan u privatnom vlasnistvu),dva su u USA i jedan u Swajcarskoj
Te davne 57me ,kad se videlo da od seriske proizvodnje sonett-a I nema nista,fabrika nije imala ni uslove ni mesto gde bi cuvala te primerke,i oni su ponudjeni svojim radnicima da ih odkupe.Jedan primerak (No 4) kupio je dizajner saab-a Sigvard Sorenson.
Sve bi proslo prilicno nezapazeno,da se na jednom Evropskom skupu ranih sezdesetih nije prilicno uzburkalo intereseovanje novinara,koji su ono sto su videli i slikali nazivali "treci prototip saab-a" jer je u to vreme zvanicni saab predstavljao projekte ciji su potpisnici bili Karlstrom i Sason.
Naravno to je bila zabluda,jer Facett nije bio niti zvanicni projekat saab-a ,niti prototip.....vec delo ljubitelja i entuzijaziste Sigvard-a Sorenson-a,dizajnera koji u svom dvoristu pokusao da napravi nesto jednostavno i upotrebljivo sto je nastalo od jednog od onih sest sonett-a I.
Rodio se Facett
Kako je auto nastao u "kucnoj varijanti",dostupnost profesionalnih alata,masina,kalupa itd nije bila moguca,te je zato auto obilovao ravnim i jednostavnim linijama ostrih ivica.Izradjen je limom debljine 06-1mm, na platformi kupljenog sonett-a I,uz premestanje rezervoara u gepek kako bi bio sto bezbedniji.Posto je stara karoserija bila skinuta,i pravila se prakticno nova (upotrbljivija),Sorenson odlucije da bude zatvorena ( s tvrdim krovom).
Konacni ishod radova daje za rezultat delimicno unistenje sonett-a I a radjanje necega sto je nazvano Facett.
..... ali !!! tu se prica ne zavrsava,vec upravo pocinje najinteresantniji njen deo.Iduci kroz vreme,Facett nalazi put do novog vlasnika ,nikog drugog do gos'n Renea Hirscha ..... da da HIRSCH
Kako Facett nema neku vrednost u odnosu na sonett I,Hirsh dolazi na ideju da ponovo ozivi serijski No4 od kog je nastao Facett.Naravno biva istrajan u njegovoj zamisli ( a bas mu je bilo tesko ),i tako dobijamo sesti zeleni primerak sonett-a I koji je ponovo nastavio da zivi:
Ni ovde se prica ne zavrsava ....pazite sad dalje....Kad je zeleni sonett I bio spakovan,donosi se odluka sadasnjeg vlasnika Hirsch-a,da kod nemacke kompanije za izradu karoserija PONOVO naruci od istih materijala Facett.Naravno,i to mu polazi za rukom.te tako danas imamo Facett-a u izvornom stanju,ali i sonett-a I No4 (zelenog) koji sijaju u punom sjaju jedan pored drugog,bez bojaznosti ovoga puta da ce jedan biti unisten na ustrp drugog.
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB SONETT
procitah na nekom da kazem ozbiljnijem automobilskom sajtu...tj. smatrao sam to ozbiljno sve do sad sledecu izjavu...da je saab sonett III ustvari napusteni projekat vw scirocco-a
a onda nastavih dalje pa saznah da je saab ustvari saradjivao sa vw-om
boze, boze...nisam se htio mjesati samo sam gledao sta ljudi pisu i smijao se
e sad jedino ako nisam lud, pa da nikad nisam cuo za ove stvari
ajde neka me neko prosveti
a onda nastavih dalje pa saznah da je saab ustvari saradjivao sa vw-om
boze, boze...nisam se htio mjesati samo sam gledao sta ljudi pisu i smijao se
e sad jedino ako nisam lud, pa da nikad nisam cuo za ove stvari
ajde neka me neko prosveti
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: SAAB SONETT
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
- Astrotrain
- Postovi: 410
- Pridružio se: 11 Maj 2013, 00:00
Re: SAAB SONETT
Meni je najinteresantniji ovaj Sonett III, i to u ovoj vrišteće plavoj boji.
Kakav šmekeromobil čoveče!
Kakav šmekeromobil čoveče!
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: SAAB SONETT
Sonet mi je prelep dizajn, za Facet prvi put citam ovde. Bilo bi super kada bi ponovo uradili novu verziju Sonet-a, obzirom da je u poslednje vreme aktuelno ozivljavati stare legende u novom odelu.
- Viggen 93
- Postovi: 264
- Pridružio se: 23 Okt 2013, 17:41
- Lokacija: Arandjelovac
Re: SAAB SONETT
Najlepši Sonnet.
[link_open=http://s3.postimg.org/6o6t4aejn/1956_Sa ... 1920x1.jpg]HD-1[/link_open]
[link_open=http://s3.postimg.org/c0vnif2g3/1956_Sa ... 0x1440.jpg]HD-2[/link_open]
[link_open=http://s3.postimg.org/6o6t4aejn/1956_Sa ... 1920x1.jpg]HD-1[/link_open]
[link_open=http://s3.postimg.org/c0vnif2g3/1956_Sa ... 0x1440.jpg]HD-2[/link_open]
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta