Evo vec sam pomenuo da je auto poceo odjednom da me zeza na plinu. I to prvo na leru a potom i kasnije. Mislim ide on ali znam da to nije to. Pocelo je kao nepravilan rad na leru ,,, sto sam u principu sredio, ali sad kada ubzavam ponasa se ka da ce mu nestaje plina..a plina ima. Vozio sam ga da benzinu ..ide on ali mislim da bi moglo malo bolje nije kao sto bi trebalo ..bolje je nego na plinu ali..
na leru na plinu drzi 900 obrtaja ali nekako trese....
sto se tice plinske instalacije proverio sam sve ... oba filtera, pritisak , dizne.. sve deluje ok...
ono nasta zesce sumljam su svecice..
treba da idu ngk bcp7ev. imao sam ih do skora , sluzile pet godina dok se nisu raspale. u medjuvremenu sam stavio neke bosch fr7+8..nesto...kao menjaju ove....u tom trenutku nisam mogao da nadjem ove ngk
Pa ako imate neku sugestiju kde da nadjem ngk bcpzev ....jel neko probao one brisk svecice i kakva su iskustva sa njima
u Masskompaniji nisu imali ove ngk nego neke druge 7ev ix al' su mi bile preskupe
inace pali mi normalano ujutru, kad je vruc ..itd
hvala u napred na odgovorima
problemi sa paljenjem
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
- afroman
- Postovi: 46
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Re: problemi sa paljenjem
http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ucts_id=63
ako su to ove svjecice , mozes ih poruciti sa ove stranice ... ja sam dosad par puta porucivao dijelove i sve je bilo u redu. dostava ti je najkasnije 15 dana.
Pozdrav
ako su to ove svjecice , mozes ih poruciti sa ove stranice ... ja sam dosad par puta porucivao dijelove i sve je bilo u redu. dostava ti je najkasnije 15 dana.
Pozdrav
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: problemi sa paljenjem
@Ninsaki - mesto BCP7EV uzmi BCP7ES - njih imas u svakoj bolje snabdevenoj prodavnici u Beogradu!
Beoauto i Macura su imali, a Mass sigurno ima BCP7ES
V- oznacava iridijumski vrh
X - je platinski
ES - znaci da ima standardni vrh sa standardnim zazorom
Iste su svecice tj. imaju istu toplotnu vrednost samo mesto 20.000km mozda bolje da ih menjas na 10.000km.......cena oko 900 RSD
Kod mene isto idu te svecice, ali se za penzinorsku voznju po gradu preporucuju BCP6ES ili BCP6EV - u narodu poznate kao "svecke za keca"
A posto ga 95% vremena vozi penzioner..........
Beoauto i Macura su imali, a Mass sigurno ima BCP7ES
V- oznacava iridijumski vrh
X - je platinski
ES - znaci da ima standardni vrh sa standardnim zazorom
Iste su svecice tj. imaju istu toplotnu vrednost samo mesto 20.000km mozda bolje da ih menjas na 10.000km.......cena oko 900 RSD
Kod mene isto idu te svecice, ali se za penzinorsku voznju po gradu preporucuju BCP6ES ili BCP6EV - u narodu poznate kao "svecke za keca"
A posto ga 95% vremena vozi penzioner..........
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: problemi sa paljenjem
hvala na odgovorima
u medjuvremenu sam kupio brisk . u prvom momentu je delovalo kao da sam resio problem , medjutim sutradan se problem ponaovo pojavio.
ono ko bas sam popi....
kada ga nakacim na lpg komp svi paramtri su ok . jedino mi je sumljiv napon na akumulatoru...
sa upaljenim svetlima je oko 13.5v kada ugasim svetla 14.2
poceo sam da sumljam u struju videcemo ...polako, nije prvi put da lovim duhove...
u medjuvremenu sam kupio brisk . u prvom momentu je delovalo kao da sam resio problem , medjutim sutradan se problem ponaovo pojavio.
ono ko bas sam popi....
kada ga nakacim na lpg komp svi paramtri su ok . jedino mi je sumljiv napon na akumulatoru...
sa upaljenim svetlima je oko 13.5v kada ugasim svetla 14.2
poceo sam da sumljam u struju videcemo ...polako, nije prvi put da lovim duhove...
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: problemi sa paljenjem
sta je brisk?
Inace ljudi iz nemackog Saab comunity se (sa izuzetkom jednog) slazu da sa Boschom 900 radi jako lose, sto je meni cudno posto je celu elektroniku do svecica radio Bosch, ali se pridrzavam toga da koristim NGK.
Inace najtrajnije elektrode ima Champion - njih sam koristio dok nisam sredio K-glavu bile su neunistive, dok NGK cim ga poprskas benzinom ode u out
Inace ljudi iz nemackog Saab comunity se (sa izuzetkom jednog) slazu da sa Boschom 900 radi jako lose, sto je meni cudno posto je celu elektroniku do svecica radio Bosch, ali se pridrzavam toga da koristim NGK.
Inace najtrajnije elektrode ima Champion - njih sam koristio dok nisam sredio K-glavu bile su neunistive, dok NGK cim ga poprskas benzinom ode u out
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: problemi sa paljenjem
sta ? nisi cuo za brisk cuvenu marku )) ...
stavio sam dr14ys
evo linka: http://brisk.rs/#2
tu zavao nasao ...stavio 550 din komad.
inace problem je ostao kada se ugreje radi bolje na plinu al i dalje nije to to. Iscrpeo sam mogucnosti da je problem do struje tako cu se skoncetrisati na plinsku instalaciju.
Javljam sta je bilo
stavio sam dr14ys
evo linka: http://brisk.rs/#2
tu zavao nasao ...stavio 550 din komad.
inace problem je ostao kada se ugreje radi bolje na plinu al i dalje nije to to. Iscrpeo sam mogucnosti da je problem do struje tako cu se skoncetrisati na plinsku instalaciju.
Javljam sta je bilo
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: problemi sa paljenjem
Moram priznati da nikad nisam cuo za tu marku
Mada nisu jeftine.....BCP6ES je oko 600RSD za 4 komada, a BCP7ES je bio oko 900RSD za 4 komada
Znam da su BCP7EVX bile oko 1100 komad
Mada nisu jeftine.....BCP6ES je oko 600RSD za 4 komada, a BCP7ES je bio oko 900RSD za 4 komada
Znam da su BCP7EVX bile oko 1100 komad
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: problemi sa paljenjem
""Znam da su BCP7EVX bile oko 1100 komad ""
sada su 1400-1500
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: problemi sa paljenjem
Kad budes menjao samo stavi ES - razlika u radu ne postoji, a za te pare ako hoces menjaj na 6 meseci
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: problemi sa paljenjem
Problem resen Aleluja
stvar je bila u plinskim diznama. Onaj klip sto otvara -zatvara , pusta plin, na sebi ima dve gumice , jedna na jednoj a druga na drugoj strani. Problem je bio u tome sto se jedna gumica na jednom klipu pojela tako da je taj klip dobio veci hod i samim tim pustao vise plina nego ostala tri. Auto (moj lepi saab 900 turbo aero) je drzao 900 obrtaja na leru , pri tome se tresao i neravnomerno radio. Pri dodavanju gasa imao je tendeciju da preskace nekako ? ( kao da mu povremeno neradi jedan cilindar) , kada obrtaji narastu preko 3000 ova pojava je polako nestajala.
Sta reci, kupio sam nove svecice , kit za reparaciju plinskog isparivaca, reparirao ga, usput sam stavio onaj novi hladnjak sto sam kupi pre mesaec dana.
povadio sam sve cetiri gumice , proverio hod plinskih dizni , sada je otprilike isti
auto radi (malo cakce al' nema veze) , ostaje mi da ga malo dostelujem jer sam sve zivo ispomerao resavajici ovaj problem.
Ima da se kupi kit za reparaciju plinskih dizni....videce mo na prolece...sada malo da se igram , mislim kada sam vec toliko ulozi truda.
Pozdrav
stvar je bila u plinskim diznama. Onaj klip sto otvara -zatvara , pusta plin, na sebi ima dve gumice , jedna na jednoj a druga na drugoj strani. Problem je bio u tome sto se jedna gumica na jednom klipu pojela tako da je taj klip dobio veci hod i samim tim pustao vise plina nego ostala tri. Auto (moj lepi saab 900 turbo aero) je drzao 900 obrtaja na leru , pri tome se tresao i neravnomerno radio. Pri dodavanju gasa imao je tendeciju da preskace nekako ? ( kao da mu povremeno neradi jedan cilindar) , kada obrtaji narastu preko 3000 ova pojava je polako nestajala.
Sta reci, kupio sam nove svecice , kit za reparaciju plinskog isparivaca, reparirao ga, usput sam stavio onaj novi hladnjak sto sam kupi pre mesaec dana.
povadio sam sve cetiri gumice , proverio hod plinskih dizni , sada je otprilike isti
auto radi (malo cakce al' nema veze) , ostaje mi da ga malo dostelujem jer sam sve zivo ispomerao resavajici ovaj problem.
Ima da se kupi kit za reparaciju plinskih dizni....videce mo na prolece...sada malo da se igram , mislim kada sam vec toliko ulozi truda.
Pozdrav
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: problemi sa paljenjem
@ninsaki - NikolaNes je pozvao na akciju porucivanja sinhrona iz SAD za nasa kola - ja bih porucio za moj, cisto da se nadje, pa ako si zainteresovan javi se na PM.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost