Tesko prvo jutarnje paljenje
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Tesko prvo jutarnje paljenje
Probao sam jutros, nista se ne menja, isto mora na drugu da pali tako da nije do toga!
All systems go, ready for takeoff!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Tesko prvo jutarnje paljenje
jbga
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Tesko prvo jutarnje paljenje
Da zavrsimo i ovu pricu konacno.
Odma posle sam zamenio nepovratni ventil kod pumpe goriva ali nije i dalje bilo to, to. Ujutru bi se mucio malo... ponekad bi upalio iz prve a uglavnom iz druge. U toku dana, bi palio iz prve ali bi verglao 2-3 sek. Mislio sam da je to normalno. Medjutim, ovo prvo paljenje (posle stajanja duze od 7-8 sati) me je izludjivalo. Na prvo verglanje bi auto upalio al bi radio 2-3 sek kao slogiran i onda bi se ugasio ili bi ga ja ugasio, i onda na drugo ili nekad i na trece verglanje bi normalno proradio.
Na nekom stranom forumu sam naso lika sa istim problemom koji ga je resio ciscenjem dizni. Posto mom majstoru tada nije radila kadica za ciscenje ja sam moje zamenio sa onima iz karavana koji je palio kao mina, medjutim moj je i dalje zaebavao. Onda sam menjao kasetu, pa pumpu i nista. Na kraju sam oprao moje dizne (ne kod Babica vec u Kraljevu kod Dzamija - da ne bude da sad reklamiram Babica) , i vratio svoje dizne (e to mi je uradio Babic) i auto sad pali kao nikad do sad, bukvalno na pola kljuca. Ja sam odusevljen! Zao mi je sto nisam pre napravio neki video klip, da vidite tu razliku u paljenju!
Znaci, ako vas ebe paljenje na benzinu (a imate plinski uredjaj sto automatski znaci da se benzinske dizne malo koriste i brzo prljaju) ocistite dizne!
Odma posle sam zamenio nepovratni ventil kod pumpe goriva ali nije i dalje bilo to, to. Ujutru bi se mucio malo... ponekad bi upalio iz prve a uglavnom iz druge. U toku dana, bi palio iz prve ali bi verglao 2-3 sek. Mislio sam da je to normalno. Medjutim, ovo prvo paljenje (posle stajanja duze od 7-8 sati) me je izludjivalo. Na prvo verglanje bi auto upalio al bi radio 2-3 sek kao slogiran i onda bi se ugasio ili bi ga ja ugasio, i onda na drugo ili nekad i na trece verglanje bi normalno proradio.
Na nekom stranom forumu sam naso lika sa istim problemom koji ga je resio ciscenjem dizni. Posto mom majstoru tada nije radila kadica za ciscenje ja sam moje zamenio sa onima iz karavana koji je palio kao mina, medjutim moj je i dalje zaebavao. Onda sam menjao kasetu, pa pumpu i nista. Na kraju sam oprao moje dizne (ne kod Babica vec u Kraljevu kod Dzamija - da ne bude da sad reklamiram Babica) , i vratio svoje dizne (e to mi je uradio Babic) i auto sad pali kao nikad do sad, bukvalno na pola kljuca. Ja sam odusevljen! Zao mi je sto nisam pre napravio neki video klip, da vidite tu razliku u paljenju!
Znaci, ako vas ebe paljenje na benzinu (a imate plinski uredjaj sto automatski znaci da se benzinske dizne malo koriste i brzo prljaju) ocistite dizne!
All systems go, ready for takeoff!
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 11 gostiju