Saab 9-3 convertible Independence Edition
Da vas podcetim kako je bilo kad je Spyker dolazio:
Danas je Saab širom sveta po prvi put obeležio “Saab Independence Day“, odnosno dan kada će od danas pa svih narednih godina Saab podsetiti na događaje od pre godinu dana kada je ova kompanija bila na ivici sloma, i kada se podigla iz pepela zahvaljujući kompaniji Spyker koja je otkupila ovu kompaniju od GM-a. U čast ponovnog osvajanja nezavisnosti u svakom smislu i odbacivanja svih stega Saab će ubuduće slaviti 23. februar kako sopstveni “Dan nezavisnosti”.
Danas se slavilo od matičnog Trolhetena, pa nadalje širom sveta, pa čak i u Beogradu, a povodom ove proslave Saab se priredi oi specijalnu ediciju od 366 primeraka modela Saab 9-3 convertible u narandžastoj boji sa redizaniranim detaljima eksterijera.
Povodom Saabovog dana nezavisnosti u Beogradu su ovdašnji dileri “MVM Motors” i “Autopromet” okupili ovdašnje novinare i medijske poslenike zahvaljujući im na podršci koju su Saabu pružali srpski mediji tokom kritičnih momenata prošle godine, ali i podršci u promovisanju novih modela.
Prisutnima se nakon gledanja direktnog prenosa putem Internet linka iz Trolhetena obraćanja Victora Mullera i Jan Åke Jonssona, ovom prilikom obratio Daniel Trojak business development menadžer Saaba za Adriatic region koji se zahvalio na podršci medija i predstavio proizvodne planove kompanije Saab za ovu i narednu godinu, te najavio buduće tradicionalno obeležavanje dana uspešnog osamostaljenja kompanije Saab.
- Početna Index boarda SAAB CLUB CAFE NAŠA SAAB BIBLIOTEKA O SAAB AUTOMOBILIMA I ISTORIJAT SAAB-SPECIJALNE EDICIJE SAAB 9-3 II
Translate
Saab 9-3 convertible Independence Edition
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Idi na
- ZA NOVE ČLANOVE FORUMA
- ↳ PRAVILNIK FORUMA SAAB CLUB SERBIA
- ↳ PREDSTAVLJANJE ČLANOVA - Introduce Yourself
- ↳ UPUTSTVA ZA KORIŠĆENJE FORUMA
- TREBA VAM SAVET,MISLJENJE,POMOC- PITAJTE OVDE
- ↳ SAAB 900OG/90/99/96 I STARIJI
- ↳ SAAB 900 OG
- ↳ SAAB 90
- ↳ SAAB 99
- ↳ SAAB 96
- ↳ OSTALI-STARIJI SAAB-OVI
- ↳ SAAB 9000
- ↳ SAAB 9000 CC
- ↳ SAAB 9000 CD
- ↳ SAAB 9000 CDE
- ↳ SAAB 9000 CS - E
- ↳ SAAB 9-3 I / 900NG
- ↳ SAAB 9-3 I
- ↳ SAAB 900NG
- ↳ SAAB 9-3 SS MY 2003-
- ↳ SAAB 9-5
- ↳ SAAB NOVI-POLOVNI DELOVI INFORMACIJE
- ↳ AUTO GAS, LPG, TNG
- ↳ SAAB SERVISI
- ↳ SAAB GARAŽA
- ↳ TUNING-TUNE YOUR SAAB
- ↳ SAAB 9000 - 900NG/9-3 I - TRIONIC 5
- ↳ SAAB 9-3I/9-5 TRIONIC 7
- ↳ SAAB 9-3SS - TRIONIC 8
- NAŠI LJUBIMCI
- ↳ AUTOMOBILI CLANOVA KOJI NISU SAAB
- SAAB CLUB CAFE
- ↳ SAAB CLUB CAFFE
- ↳ KLUPSKI SKUPOVI - PRIJATELJI KLUBA - KLUPSKI POPUSTI
- ↳ SKUPOVI
- ↳ KLUPSKI POPUSTI
- ↳ PRIJATELJI KLUBA
- ↳ NAŠA SAAB BIBLIOTEKA
- ↳ OPREMA U SAAB VOZILIMA
- ↳ Ukratko o opremi u SAAB-ovima kroz godine
- ↳ Linear
- ↳ Arc
- ↳ Vector
- ↳ Aero
- ↳ MOTORI
- ↳ MENJAČI
- ↳ UBRIZGAVANJE GORIVA
- ↳ TURBO
- ↳ ECU/UPRAVLJACKA JEDINICA MOTORA
- ↳ TRAP
- ↳ ELEKTRONIKA
- ↳ MUZIKA
- ↳ KLIMA I VENTILACIJA
- ↳ SAAB PROJEKTI
- ↳ SAAB TEHNICKA DOKUMENTACIJA
- ↳ O SAAB AUTOMOBILIMA I ISTORIJAT
- ↳ SAAB AUTOMOBILI ISTORIJAT
- ↳ SAAB MODELI AUTOMOBILA
- ↳ SAAB-SPECIJALNE EDICIJE
- ↳ SAAB 99
- ↳ SAAB 900OG
- ↳ SAAB 90
- ↳ SAAB 9000
- ↳ SAAB 900NG
- ↳ SAAB 9-3
- ↳ SAAB 9-3 II
- ↳ SAAB 9-5
- SAAB BERZA - OGLASI
- ↳ SAAB OGLASI
- ↳ AUTO OGLASI
- ↳ AUTO OPREMA - DELOVI
- ↳ OGLASI SAAB-OVA U SRBIJI
- ↳ OGLASI SAAB-OVA U INOSTRANSTVU
- ↳ OSTALI OGLASI
- ↳ AUTO OGLASI-NON SAAB
- ↳ MOTORI I MOTO OPREMA
- ↳ MALI OGLASI-RAZNO
- ↳ BELA-CRNA LISTA (POHVALE,UPOZORENJA...)
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta