Pa i nije, Saab propisuje na 20.000km zamenu, a ja sam menjao kod mene stalno na 10-12.000km, sve da je udisao alpski vazduh to bas nije propisano. Jedino ako ti izvadi servisnu knjizicu gde pise, al znam da kod 9-3 sigurno nije propisan tako dug intervalnik 900t je napisao: menjano ulje na 30 000km od prvog dana , da li je to dobro....
SAAB ponuda iz Srbije
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
E Nik,zaboravih da ti kazem,ali vec ces se sa spediterom izdovarati oko tih detalja .....mislim da ti treba overena fotokopija odjavljene saobracajne kod notara.Kod Svajcaraca recimo,ne mozes da uzmes col table pre nego ti provere auto u interpolovoj bazi podataka.Ta provera bukvalno traje tamo 2 minuta,a posle ga nasi serifi opet proveraju ovde,ali jedno 3 meseca
Uzgred,mislim da treba i da se napravi "ulaz" za taj auto ako ce da se carini na te papire.To isto dogovori pre odjave.....
Uzgred,mislim da treba i da se napravi "ulaz" za taj auto ako ce da se carini na te papire.To isto dogovori pre odjave.....
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
@nik - Najbolje nazovi nekog od onih speditera u Dunav stanici, znaju sigurno "aktuelnu" proceduru
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Ma imaju se spediteri ....samo nek odluci dal hoce da ga uzima(auto).
Boki ce mu sve preporuciti sta i kako (njegov resor), da se ja ne mesam puno ,ali ako zatreba imamo jos neke dobre (proverene),tako da nema zime za taj deo posla.
Boki ce mu sve preporuciti sta i kako (njegov resor), da se ja ne mesam puno ,ali ako zatreba imamo jos neke dobre (proverene),tako da nema zime za taj deo posla.
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Jel vredi taj saab 3300e - plus mogu da racunam jos 1000e na troskove carina reg. Kilometraza i nije mala i ja sam odmah pomislio da je puno 30 000km za zamenu ulja.... sad nisam ja bas svaki detalj video mozda ima neka skrivena mana - ko ce ga znati pre provere od kd23... ne bih se zaletao da ne bude turbina gotova, pumpa losa, sto stvari moze da bude.Mozda je ubilo taj motor ta kasna zamena ulja pa ga sad matori prodaje ovde, mozda guta ulja, treba paziti, rece da dolije na 23 do 24000km ulje ako ne laze.
Saab 900og
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Sto se tice turbine vlasnik-nemac mog Saaba je menjao na 130.000km, ja ga kupio sa 160.000km. Tako gledano da sam kupio kola sa 120.000km na mene bi pao ceh.
Vaznije je da je sve sto je radio dokumentovao racunima i sl. sem toga Hirsch je najkulantniji servis na svetu. Ako je radjeno kod njih i ako im se javis ili pustis mail onda ce ti sigurno sve da kazu sta je radjeno na kolima.
Ovo si za interval zamene ulja lepo rekao, dal mu je tih 30.000km smetalo ili nije tesko je reci, da je benzinac bilo bi jasno ko dan. Mozda bi trebalo videti sa Hirsch-om opet. Ako je kod njih sve radjeno onda sigurno mogu da ti kazu dal taj interval od 30.000km ima nj. "blagoslov" ili ne i da li smatraju da je takav motor los.
Na kraju dana mozda znaju i sto ovaj hoce da ga proda
Inace citao sam po nemackim forumima za Hirsch da su ko sekta, ako si jednom njihova musterija bio pomazu ti maltene dozivotno, nekad cak i besplatno.
E da, moji 2.2 Tidovi imaju oba oko 255.000km - ne trose na 10.000km ulja - u najgorem slucaju bude do zamene na pola puta od max. do min.
Vaznije je da je sve sto je radio dokumentovao racunima i sl. sem toga Hirsch je najkulantniji servis na svetu. Ako je radjeno kod njih i ako im se javis ili pustis mail onda ce ti sigurno sve da kazu sta je radjeno na kolima.
Ovo si za interval zamene ulja lepo rekao, dal mu je tih 30.000km smetalo ili nije tesko je reci, da je benzinac bilo bi jasno ko dan. Mozda bi trebalo videti sa Hirsch-om opet. Ako je kod njih sve radjeno onda sigurno mogu da ti kazu dal taj interval od 30.000km ima nj. "blagoslov" ili ne i da li smatraju da je takav motor los.
Na kraju dana mozda znaju i sto ovaj hoce da ga proda
Inace citao sam po nemackim forumima za Hirsch da su ko sekta, ako si jednom njihova musterija bio pomazu ti maltene dozivotno, nekad cak i besplatno.
E da, moji 2.2 Tidovi imaju oba oko 255.000km - ne trose na 10.000km ulja - u najgorem slucaju bude do zamene na pola puta od max. do min.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Pa dobro,znas i sam (nisi mali) ,da zamena ulja na 30.000 nije uredu....ma koji auto i motor su u pitanju,i ma kakvo cvece da je mirisao i udisao.S druge strane imas podatak (ako ga imas) da su se sipala kvalitetna ulja (tamo nema divljaka),da je odrzavan u ovl.servisu,i da je sve to nadgledano pravovremeno,onda nismo mi pametniji od Hirsch-a.
Ako je to sve tako kao sto se kaze,i ako za sve to postoje dokumenti u pisanoj formi,onda njegova kilometraza nije nikakav bauk,jer ako ces realno,sa manje predjenih kilometara ga neces ni naci,a da ti cena bude ta neka koja tebi odgovara.....
Sto se tice cene,to je jako diskutabilno,i nikada necemo doci do bilo kakvog konstruktivnog zakljucka,ali ako je srazmerna kvalitetu (koji se nudi) - onda je "donekle" podnosljiva za krajnjeg kupca.Opet s druge strane ,za vlasnike nekih auto placeva ili trgovce,nikako nije konkuretna.To svakako moras sam da preseces,uz sto detaljniju proveru,kad ti je vec tu (u SRB).
Ja licno,izuzetno cenim i vrednujem vozila koja su doterana iz CH,a koliko to znaci,najbolje ti govori podatak,koliko svajcaraca mozes srasti na nasim placevima i uopste u ponudi kod nas.Nije to bas za dzabe tako......
Jos jedna dobra stvar za tebe,je sto je auto ovde,jer generalno si uvek voleo da ga vidis uzivo ( nego na slikama),sto za sobom opet povlaci neku cenu transporta.....Tako razmislja prodavac.
Bori se (ako ti je zapao za oko),mi smo svakako uz tebe,i ne pristaj na tu ponudu od 3300e,jer znas koliko dugo se bori s njim u prodaji.
Ako je to sve tako kao sto se kaze,i ako za sve to postoje dokumenti u pisanoj formi,onda njegova kilometraza nije nikakav bauk,jer ako ces realno,sa manje predjenih kilometara ga neces ni naci,a da ti cena bude ta neka koja tebi odgovara.....
Sto se tice cene,to je jako diskutabilno,i nikada necemo doci do bilo kakvog konstruktivnog zakljucka,ali ako je srazmerna kvalitetu (koji se nudi) - onda je "donekle" podnosljiva za krajnjeg kupca.Opet s druge strane ,za vlasnike nekih auto placeva ili trgovce,nikako nije konkuretna.To svakako moras sam da preseces,uz sto detaljniju proveru,kad ti je vec tu (u SRB).
Ja licno,izuzetno cenim i vrednujem vozila koja su doterana iz CH,a koliko to znaci,najbolje ti govori podatak,koliko svajcaraca mozes srasti na nasim placevima i uopste u ponudi kod nas.Nije to bas za dzabe tako......
Jos jedna dobra stvar za tebe,je sto je auto ovde,jer generalno si uvek voleo da ga vidis uzivo ( nego na slikama),sto za sobom opet povlaci neku cenu transporta.....Tako razmislja prodavac.
Bori se (ako ti je zapao za oko),mi smo svakako uz tebe,i ne pristaj na tu ponudu od 3300e,jer znas koliko dugo se bori s njim u prodaji.
- Perkele
- Drug Član
- Postovi: 898
- Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
- Lokacija: Indjija
- Kontakt:
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Po meni ovaj auto vredi svaku paru, a ti vidi sta ces.
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB ponuda iz Srbije
gledao sam servisnu od prvog dana je odrzavan u hirschu sve na 30 000km e rece covek da ima jos neke papire sta je sve radjeno posto ovi iz hirscha nesmeju da upisuju u servisnu tu gde se pecatira, koliko sam skontao iz njegove price u hirschu je sve radjeno nigde drugde s tim da ja nisam uopste pominjao hirsch kao ja se nerazumem pustim coveka da prica.cak su mu i nudili da ga cipuju na 140hp nije hteo matori.covek vozi mecku staru godinu dana trebalo bi da je odrzavao saaba nedeluje mi kao neko bez kinte.
Saab 900og
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Da NIK nebi dobio lose info od nekoga kao prvo od eur1 nema nista!
drugo treba DA SE UTERA AUTO SA TABLICAMA DA SE URADI ULAZ NA VLASNIKOVO IME!!!!
NIK nemoj da ga odjavljuje dok ga neocarinis poduvaces nove troskove!!!!
Ja to sve resavam da bude ocarinjen u ponedeljak lako,ali je problem sto ulaz,tj.propratnica,moja usluga i sped kostaju sa dve smestajem,ocitavanjem i logistikom max 330e,ali problem je jer racun mora na malu vrednost A 2004 nije mala vrednost, a carina i pdv 35%,jer je 12.5% pa na sve jos 20%.Ko ti ponudi da ti radi svajcarca koji je ovde na eur1 taj falsira papire,ustedece ti malo,a problem moze biti ako ga provere preveliki.vodi racuna NIK!!!!
drugo treba DA SE UTERA AUTO SA TABLICAMA DA SE URADI ULAZ NA VLASNIKOVO IME!!!!
NIK nemoj da ga odjavljuje dok ga neocarinis poduvaces nove troskove!!!!
Ja to sve resavam da bude ocarinjen u ponedeljak lako,ali je problem sto ulaz,tj.propratnica,moja usluga i sped kostaju sa dve smestajem,ocitavanjem i logistikom max 330e,ali problem je jer racun mora na malu vrednost A 2004 nije mala vrednost, a carina i pdv 35%,jer je 12.5% pa na sve jos 20%.Ko ti ponudi da ti radi svajcarca koji je ovde na eur1 taj falsira papire,ustedece ti malo,a problem moze biti ako ga provere preveliki.vodi racuna NIK!!!!
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Carina pdv i reg nikada nemogu da budu 1000e kako si gore u postu nikola napisao.racunaj da ces registrovan auto imati sa minimum 1500e jer je samo reg oko 65000 din,prva sa tablicama. NEMA DODATNI POPUST JER NEMA 10 GOD.STAROSTI.
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Boki - ako moze malo objasnjenja .....mislim da te nisam lepo skapirao.
Koliko bi onda izasao taj ceh...ako bi se racunala vrednost (za 2004tu),i ako bi se islo na ovih 35% ,odnosno na carinu od 12,5% i pdv 20%
Koliko kosta kod tebe konkretno za ovaj primer?
Ovo bih te isto zamolio da mi objasnis:
Cim se istera,on vise nije ovde - jel gresim ?
Hvala puno unapred na odgovorima
U ovom postu sam shvatio (valjda ne gresim),da ukoliko bi prosao manji racun,onda bi ceo posao izasao 330e ali to je ne moguce jer je auto "mlad" (skuplji po katalogu) ,odnosno 2004to.Boki je napisao:Ja to sve resavam da bude ocarinjen u ponedeljak lako,ali je problem sto ulaz,tj.propratnica,moja usluga i sped kostaju sa dve smestajem,ocitavanjem i logistikom max 330e,ali problem je jer racun mora na malu vrednost A 2004 nije mala vrednost, a carina i pdv 35%,jer je 12.5% pa na sve jos 20%.
Koliko bi onda izasao taj ceh...ako bi se racunala vrednost (za 2004tu),i ako bi se islo na ovih 35% ,odnosno na carinu od 12,5% i pdv 20%
Koliko kosta kod tebe konkretno za ovaj primer?
Ovo bih te isto zamolio da mi objasnis:
Nije mi jasno sta znaci termin "koji je ovde",kad on da bi usao u proceduru carinjenja (odnosno na pocetku te price) nece biti ovde,nego ce se isterati preko crte da bi se napravio ulaz.Boki je napisao:Ko ti ponudi da ti radi svajcarca koji je ovde na eur1 taj falsira papire
Cim se istera,on vise nije ovde - jel gresim ?
Hvala puno unapred na odgovorima
Re: SAAB ponuda iz Srbije
recimo...
Carina za Italijana isto godiste je oko 40.000 dinara... recimo...
Usluga Bokiju... 150...
Usluga ulaza auta... xyz
Usluga carinskog magacina... 20-25evra
itd itd...
Suma ... oko 700 evr...
recimo...
Usluga koju je rekao 330 evr je sve ovo bez Carine i PDV-a... koji je oko 60.000-80.000 recimo...
Carina za Italijana isto godiste je oko 40.000 dinara... recimo...
Usluga Bokiju... 150...
Usluga ulaza auta... xyz
Usluga carinskog magacina... 20-25evra
itd itd...
Suma ... oko 700 evr...
recimo...
Usluga koju je rekao 330 evr je sve ovo bez Carine i PDV-a... koji je oko 60.000-80.000 recimo...
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Sta ovde nije jasno...Boki je napisao:Ja to sve resavam da bude ocarinjen u ponedeljak lako,ali je problem sto ulaz,tj.propratnica,moja usluga i sped kostaju sa dve smestajem,ocitavanjem i logistikom max 330e,ali problem je jer racun mora na malu vrednost A 2004 nije mala vrednost, a carina i pdv 35%,jer je 12.5% pa na sve jos 20%.
LOGISTIKA KOMPLET... MAX 330...
CARINA I PDV se dobijaju od CARINE... i imaju svoju vrednost
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Naravno da gresis AERO.tako kako kaze TAZZ je.ako je italijan benzin 2001 40000din i prolazi e1 obrazac u dolasku,neznam kako svajcarac bez e1 2004 moze biti manje od 80000din.Zato nemoze e1 kad je kao izasao.AERO,budi pametan,izasao je u medjuzonu na batrovcima a ne kreno sa e1 izvoznim papirima iz eu.E upravo to oni prave za 50e a ja necu jer je fals i na bilo kojoj proveri,a bilo ih je tog tipa zbog ustede od 100e nezelim.
Poslednji put menjao 1 dana Gost, izmenjena 11 puta
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Dobro drugari....samo sam pitao ,da i ja nesto naucim ....
Dakle.....80.000din carina i pdv,i prateci troskovi spedicije max 330e.
Jel to matematika za ovaj auto ?
Dakle.....80.000din carina i pdv,i prateci troskovi spedicije max 330e.
Jel to matematika za ovaj auto ?
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Ako ga uzme znacemo unapred koliko maltene u evro,ovako odokativno,to je to.
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Ok,postujem,ali ja im te pare (drzavi - 80000 RSD = 698.91214 EUR) nikad ne bi dao....
Carina 700
Spedicija 300
Registracija 550
-------------------
= 1550e + auto 3300e + neki dinar ODMAH u njega......mnogo je kume
Carina 700
Spedicija 300
Registracija 550
-------------------
= 1550e + auto 3300e + neki dinar ODMAH u njega......mnogo je kume
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB ponuda iz Srbije
au Boki brate sta mi uradi ubi me nacisto regis. ce me kostati 57 000din sa novim tablama jbg znaci ta carina i ostale stvari soma evra, znaci 1500e da racunam ukupno u pravu si da je 2001god kostala bi me reg. 12 000din manje ovde kod nas znaci 45 000din.ufffffff
Saab 900og
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Kad je talijan ovo godiste... oko 50k CH oko 80k
Talijan Fulll carina i usluge shpedicije... oko 700-750 evra recimo, CH oko 1000...
Ali tesko da se mogu porediti...
Evo gledam ovog mog...
Tako mi zao da ide u kobasice...
Sad sedeo u njemu nekih 15 minuta sa upaljenim motorom...
Uffff...
Talijan Fulll carina i usluge shpedicije... oko 700-750 evra recimo, CH oko 1000...
Ali tesko da se mogu porediti...
Evo gledam ovog mog...
Tako mi zao da ide u kobasice...
Sad sedeo u njemu nekih 15 minuta sa upaljenim motorom...
Uffff...
Re: SAAB ponuda iz Srbije
AERO I NIK
gledate mesecima kojekakve grobljane za 4000e iz 2001,2002 benzin bez plina i registracije,umorni,sad gledate saab-a decembar 2004 u ozbiljnom stanju sa ozbiljnom servisnom istorijom i rgistracijom godinu dana iz swiss-a i kocite se obojica na 4700e.
gledate mesecima kojekakve grobljane za 4000e iz 2001,2002 benzin bez plina i registracije,umorni,sad gledate saab-a decembar 2004 u ozbiljnom stanju sa ozbiljnom servisnom istorijom i rgistracijom godinu dana iz swiss-a i kocite se obojica na 4700e.
Re: SAAB ponuda iz Srbije
Sad ...
Pitanje registracije idemo opet...
Plin... da je 2.0 oko 480-500 evra... skocile cene malko kod uvoznika, i nova oprema ... Bolja...
Kad se to presece...
Maltene 2.5-3 godine ima razlike u ovoj ceni da se uzme 2.2Tid...
Znaci 2-3 Godine se registruje za cenu plina(razlika)...
Mene recimo malko smara da moram na svakih 400km da stanem na pumpu da sipam PLIN... Mislim OK je to ovde u zemlji Srbiji, ali sta ako krenes napolje... Slovenia 2 pumpe na auto putu, Nemachka niti jednu nisam video, Austrija Niti jedna na auto putu...
Sa 70L tankom u 9-5 mozes preci oko 1000km na auto putu, za to bi morao 3 puta da stanes i sipas plin...
Ako sipas benzin... eto te bez ustede, a tad Disel manje trosi... :)
Mnoooogo je tu racunica...
2.2 TiD ima daha ko da ima 150KS a ne 125. Moment je 280 mislim i to od 1500rpm. Znaci VOZAN i POVOZAN auto.
MY2004 ima noviji tip menjaca i ima 5 brzina.
Sport... Winter... Bla bla...
Mislim da bolji ovde barem na oko neces naci...
ILI...
Neki za 2500 iz uvoza... Pa da se prekrstis...
Neki CH Hirsch kao ja za 1000 ako izleti a cekao sam ga 3 godine...
I onda sve prepakujes...
I sa Svim zaebancijama 5k Posle nekog vremena...
Znachi ili plati pa se klati odmah
ILI
Kupi jeftino, sredjuj, popravljaj, nabavljaj, juri CH stranca da nije Euro3 da valja i sve lepo onda sredi...
MORAS SE TI DOGOVORITI SA LUBANJOM sta bi!
Pitanje registracije idemo opet...
Plin... da je 2.0 oko 480-500 evra... skocile cene malko kod uvoznika, i nova oprema ... Bolja...
Kad se to presece...
Maltene 2.5-3 godine ima razlike u ovoj ceni da se uzme 2.2Tid...
Znaci 2-3 Godine se registruje za cenu plina(razlika)...
Mene recimo malko smara da moram na svakih 400km da stanem na pumpu da sipam PLIN... Mislim OK je to ovde u zemlji Srbiji, ali sta ako krenes napolje... Slovenia 2 pumpe na auto putu, Nemachka niti jednu nisam video, Austrija Niti jedna na auto putu...
Sa 70L tankom u 9-5 mozes preci oko 1000km na auto putu, za to bi morao 3 puta da stanes i sipas plin...
Ako sipas benzin... eto te bez ustede, a tad Disel manje trosi... :)
Mnoooogo je tu racunica...
2.2 TiD ima daha ko da ima 150KS a ne 125. Moment je 280 mislim i to od 1500rpm. Znaci VOZAN i POVOZAN auto.
MY2004 ima noviji tip menjaca i ima 5 brzina.
Sport... Winter... Bla bla...
Mislim da bolji ovde barem na oko neces naci...
ILI...
Neki za 2500 iz uvoza... Pa da se prekrstis...
Neki CH Hirsch kao ja za 1000 ako izleti a cekao sam ga 3 godine...
I onda sve prepakujes...
I sa Svim zaebancijama 5k Posle nekog vremena...
Znachi ili plati pa se klati odmah
ILI
Kupi jeftino, sredjuj, popravljaj, nabavljaj, juri CH stranca da nije Euro3 da valja i sve lepo onda sredi...
MORAS SE TI DOGOVORITI SA LUBANJOM sta bi!
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta