
SAAB 99(1968-1984)
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB 99(1968-1984)
@Aero imacu ja jednog dana i jedno i drugo 

[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 99(1968-1984)
Iz tvojih usta u Bozije usi
...al mu ga Stig dao po
od 5:11

...al mu ga Stig dao po

- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB 99(1968-1984)
vidis ti kad je Saab imao Stiga, a ovi iz Top Gear-a se nesto nafuravaju 

[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 99(1968-1984)
Inace samo da razjasnimo, Saab EMS je ustvari B20 sa K-Jetronic sistemom i nema turbo, najslicniji B201i sa 118ks iz 900ke.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 99(1968-1984)
Tako je
.....mislim da u rubrici (tehnicka dokumentacija) ima jedna brosura za EMS.....a to je onaj motor sto sam kacio sliku negde......nacicu je 


- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 99(1968-1984)
i za originalni EMS koliko znam kod Boscha nema vecine delova
Tako da savetujem blagu devijaciju u vidu prelaska na B201i

Tako da savetujem blagu devijaciju u vidu prelaska na B201i
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB 99(1968-1984)
ti to mene savjetujes 

[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 99(1968-1984)
pa.......ovaj..................DA 

Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB 99(1968-1984)
ma polako, u te vode krecem tek krajem godine
al' hvala u svakom slucaju

al' hvala u svakom slucaju

[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 99(1968-1984)



kd23....vidi ramove za tablicu na zadnjoj slici

- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 99(1968-1984)
da, da - o tome sam pisao! 

Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB 99(1968-1984)
skloni ovog crnog mooooolim te, previse kicasto za moj ukus 

[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 99(1968-1984)
@Carlsson nemoj tako molim te, mozda su felne....hmmm....preambiciozne, al sem toga lep ko lutka 

Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB 99(1968-1984)
preambiciozne...to je to 

[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 99(1968-1984)
Daaaaaaaaaj bre vas dvojica......
.......
............vi znate sta valja






- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 99(1968-1984)
Jos 99ka nema servo!!!!! Koji je mazohizam voziti taj auto! 

Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 99(1968-1984)
...evo i iz drugog ugla kad vam se svidja toliko......

...a ovaj ima svoju posebnu temu kod nas

...i jedan leeeeepi


...a ovaj ima svoju posebnu temu kod nas


...i jedan leeeeepi


- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 99(1968-1984)
ma lepi su, samo 99ku da vozim sa ovim....sta je ovo? 16´´??....doduse ustedi se na clanarini za teretanu
Kada sam trazio classic Saaba nudio se jedan 99 sa fudbal felnama (ko se seca, seca se bilo na polovniautomobili, a i na limundo), bio solidno ocuvan.
Kada sam pitao ljude koji imaju rekli mi da su kola samo za zadrte Saabovce jer je jako tezak za voziti jer nema servo, a ima B20 koji bas nije lagan motor........jos mi covek rece da je bio EMS kome je promenjen motor pa su stavili B20 sa karburatorom mislim da je bio Stromberg - videlo se na slikama. Kad sam stavio na papir auto bez klime, serva, sa zjbanim Stromberg karburatorom - u Srbiji ima par ljudi koji tvrde da znaju da ga podese, al ja ne verujem nista dok ne vidim, posto sam imao problema sa nasim servisima sa obicnim Pierburg karburatorom - koji sam na kraju sredio uz pomoc jednog drugara/majstora i tone tehnicke dokumentacije.
2 godine kasnije ipak mi je drago sto ga nisam uzeo - ipak je 900ka nesto posebo

Kada sam trazio classic Saaba nudio se jedan 99 sa fudbal felnama (ko se seca, seca se bilo na polovniautomobili, a i na limundo), bio solidno ocuvan.
Kada sam pitao ljude koji imaju rekli mi da su kola samo za zadrte Saabovce jer je jako tezak za voziti jer nema servo, a ima B20 koji bas nije lagan motor........jos mi covek rece da je bio EMS kome je promenjen motor pa su stavili B20 sa karburatorom mislim da je bio Stromberg - videlo se na slikama. Kad sam stavio na papir auto bez klime, serva, sa zjbanim Stromberg karburatorom - u Srbiji ima par ljudi koji tvrde da znaju da ga podese, al ja ne verujem nista dok ne vidim, posto sam imao problema sa nasim servisima sa obicnim Pierburg karburatorom - koji sam na kraju sredio uz pomoc jednog drugara/majstora i tone tehnicke dokumentacije.
2 godine kasnije ipak mi je drago sto ga nisam uzeo - ipak je 900ka nesto posebo
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 99(1968-1984)
mislimo na isti.......bese BG table u NS-u ili NS table u BG
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 99(1968-1984)
Jel ovaj



- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 99(1968-1984)
jo-jo
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 99(1968-1984)
A onaj drugi (Turbo) sto si spominjao,je ovaj



kd23se4 je napisao:Ovaj o kome sam pricao da ga je baja prodavao - ISTI onaj sa trece slike u ovom postu - onaj crveni sa 100 Turbo natpisa - imao bas ove (bese Inka ili Super Inka) felneCarlsson je napisao:znaci bilo je turbaka i kod nas![]()



- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 99(1968-1984)
Bravo! Jeste bas taj, znaci Zajecar.....davno bese, zaboravio sam....reko Cacak.........znam da je bio na mobil.de i da je trazio puno para
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB 99(1968-1984)
ovaj prvi 99 sam isao da gledam pre 2 3 godine i koliko se secam bio je turbo ali je taj motor riknuo pa je ubacen drugi 2.0 sa karb. bio je dosta jeftin u prvoj farbi ali sam odustao zbog neorginalnog motora, naravno tada nisam imao blage veze o saabu e da taj covek ga je prodao za 500e koliko ga je i platio a poceo je sa 750e i imao je onaj cajger za turbo. a za ovaj u zajecaru se secam bila je neka uzasna cena za nase pojmove.naravno to je bila klasicna losa procena sto ga tada nisam uzeo tu 99 u ns ali sta da se radi.
Saab 900og
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju