SAAB CAFFE

Korisnikov avatar
Perkele
Drug Član
Postovi: 898
Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
Lokacija: Indjija
Kontakt:

Re: SAAB CAFFE

Postod Perkele » 24 Sep 2012, 09:42

Tazz, srecan put, lepo se provedi! Slika Slika
AERO je napisao: - Nikada se nije desilo da je neko potrazio odgovor na neko pitanje a da ga nije dobio
Ja sam pitao i niko mi nije odgovorio! Slika Slika Slika
Perkele je napisao:Jel zna neko kakav je David majstor??? Evo me u NS i upoznao sam coveka sto je kupio 2009-e novu 9-3 diesel, preporucuje mi Davida i kune se u njega i da je prezadovoljan i postenjem i cenom?!
Kaze dodje David u NS uzme njegov auto, ostavi mu svoj Saab da vozi i vrati mu opran sredjen i cena mu je kaze povoljna. Ne mogu da poverujem u tu pricu posle svih svojih dosadasnjih dozivljaja sa majstorima ali ne bi me lagao jel je dobar sa mojim drugarima, nema razlog da me laze. Slika

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB CAFFE

Postod kd23se4 » 24 Sep 2012, 10:49

Koji David? David Trnavac?

Korisnikov avatar
Perkele
Drug Član
Postovi: 898
Pridružio se: 16 Apr 2012, 00:00
Lokacija: Indjija
Kontakt:

Re: SAAB CAFFE

Postod Perkele » 24 Sep 2012, 11:00

Ne znam stvarno, samo mi je ime i telefon dao, kaze da i taj David i brat i otac rade Saaba dugo. Slika

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB CAFFE

Postod AERO » 24 Sep 2012, 11:03

Perkele je napisao: Ja sam pitao i niko mi nije odgovorio! Slika Slika Slika
Pa polako Slika ......tek radimo DNK analizu Slika Slika

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB CAFFE

Postod kd23se4 » 24 Sep 2012, 11:08

Saab servis Trnavcevic rade Saabove od 1968, ako se ne varam. Ja odrzavam 900ku kod njih, a za 9-3 kad imam neki problem gde mi treba Tech2.
Isao bi mozda i cesce ali mi ne odgovara nj. radno vreme jer rade kao i ja, radnim danima od 9-17h - zato idem kod Auto Mike za ulje/filtere/trap, em rade subotom, em znam majstora preko 10 godina

David je gazda i on nije majstor, ali Viktora znam jos iz Autosaba kao odlicnog majstora i imaju jos jednog majstora koji je isto OK.
Delovi mogu preko njih, a mozes i sve svoje da doneses........cene su meni OK, nisu ni jeftini ni skupi, nisam imao losa iskustva sa njima.

Trnavac stariji je inace stari majstor i zna da radi ove stare Saabove, al njega retko vidjas u servisu.

Uglavnom vec sam napisao negde ranije da imam OK iskustva sa njima
Od

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: SAAB CAFFE

Postod GRIPEN » 24 Sep 2012, 20:22

TAZZ je napisao: Pozdrav drugari kuckamo se iz DE.
Aj srecan put, uzivaj Slika
All systems go, ready for takeoff!

TAZZ

Re: SAAB CAFFE

Postod TAZZ » 25 Sep 2012, 20:25

Evo da se javim iz DE... Bleja ... posao... Obuka... Autoput bez ogranichenja i tako...

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB CAFFE

Postod kd23se4 » 25 Sep 2012, 20:50

cime se vozis?

TAZZ

Re: SAAB CAFFE

Postod TAZZ » 25 Sep 2012, 20:52

Honda Acord MY2006-7 2.2d

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB CAFFE

Postod kd23se4 » 25 Sep 2012, 21:15

A pa dobro nije ni to tako lose za Autobahn.......eee, al da ti je tu tvoj super-aero - al nikad covek ne moze sve da uklopi - takav je zivot Slika

Gost

Re: SAAB CAFFE

Postod Gost » 26 Sep 2012, 00:05

Lep provod Tazz,vidi ima li neki dobar Saab za slikati.

Ej ljudi totalno sam sludjen a rekoh da sa vama podelim ono sto me muci. Zenina sestra iz DE bila kod nas nekoliko dana i u povratku za istu desi im se poprilicna zahebada. Elem BMW 530d e60 automat pocne da nenormalno dimi,dok su se zaustavili auto vise nije mogao da se ugasi na kljuc vec je radio pod punim gasom dok izgleda nije zakovao. Stigla policija odmah na licu mesta jer im je neko javio da neki auto ispusta dimove. Onda je dosla slep sluzba,dala im vozilo da nastave put a auto u servis. I sada cekaju da im jave sta je sa kolima u pitanju. Pa rekoh da vas pitam jel imao ko ovakav peh? Znam da u ovom slucaju kad auto ne mozes na kljuc da ugasis a uglavnom je diesel da je doslo do pucanja glave ili cega vec i da tada auto radi na ulje dok ga ne sagori i cao. Inace auto je vrh bio,pre polaska ovamo gore su mu ugradili neki katalizator za zelenu plaketu koliko sam razumeo pa rekoh da mozda to nije doprinelo ovome sto se desilo?

Gost

Re: SAAB CAFFE

Postod Gost » 26 Sep 2012, 00:23

TURBO.Ibertura koja dovodi do pucanja motora.........otera svo ulje,povuce dole,radi na suvo i cao....tako cesto pucaju 1.9dci,120ks iz renoa

Gost

Re: SAAB CAFFE

Postod Gost » 26 Sep 2012, 00:29

Znaci motor riknuo. . Da li je moglo da se spreci nekako?

Gost

Re: SAAB CAFFE

Postod Gost » 26 Sep 2012, 00:33

kod rucnog menjaca odma najvisa brzina menjaca i kocenje bez kvacila na silu gasenje.kod automatika mislim tesko.Bilo je slucajeva i da odleti u iber ali motor prezivi sa blagim ostecenjima lezajeva,ali sam cuo vise puta da je bila ona gora opcija. Slika

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB CAFFE

Postod kd23se4 » 26 Sep 2012, 00:40

Evo i ja trazeci po nemacki forumima isto nasao za Lagunu, samo 2.2dci - kaze da kad crkne turbo ulje sukne u cilindre i dok ne sagori motor ne staje Slika

Za BMW-a nisam nasao taj problem, al vidim da se kod njega izbijanje onih klapni na usisu zavrsava totalnom stetom na motoru!!! (ovo za 330d/530d) - cest problem.
Cena motora po forumima je 3.500-4.500€ zavisno od predjene kilometraze

Da podsetim isti problem se kod Saab/Fiat-a 1,9Tid/jtd zavrsi zamenom dela za nekih 200-300€

Gost

Re: SAAB CAFFE

Postod Gost » 26 Sep 2012, 00:44

Da,to za manuelni menjac sam znao. Steta,sad gledam po bmw forumima da imaju problema ove e60 sa ovim motorima. I tetak sa x5 je radio motor i aut menjac na 3.0d. Ne moze bez troska pa to ti je. Ja bi ga odma zapalio,da platim auto preko 15.000e i da me ostavi u austriji sa malim detetom pozadi na kisi,to mu ne bih oprostio. Jos u ovlascenom servisu ga gore odrzavao covek,pazi kad je pre polaska dao za servis i kat. oko 2 soma evra. Nista,cekacu da jave necu da im.stajem na muku,tebi Boki hvala na informacijama.

Gost

Re: SAAB CAFFE

Postod Gost » 26 Sep 2012, 00:47

Dace ti KD ILI TAZZ mozda jos detaljnije info,mada mislim da je to to.

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB CAFFE

Postod AERO » 26 Sep 2012, 03:52

U pravu si Boki 99,99%.....da je turbo KULMINIRAO problem,ali moramo naci uzrok - po meni ih ima dva Slika
(1. - los turbo ili 2. - DPF)

Dim koji se pojavio na auspuhu je posledica sagorelog ulja koje je proslo kroz ceo izduvni sistem.Tako je sada onaj katalizator koji je kolja spomenuo da je stavljen nov,prakticno neupotrebljiv.Ko ga sad opere? kako?
...a dadose ljudi tolike pare za njega. Slika Slika

U zavisnosti koliko je dugo trajala ibertura,toliko je oziljaka ostalo na samom motoru.Moze da bude jako pogubno kroz novac (s obzirom da se radi o 3.0 dizelu kod bmw-a), a moze da bude i podnosljivo za budzet uz dosta rada.Sve predpostavke o posledicama su preuranjene pre otvaranja motora.
Ima da se pere i pere, i inter kuler i svasta jos nesto,a kako je ulje doslo i u auspuh,i kada se sredi sve......dimice jos jedno "izvesno" vreme,dok to sve totalno ne sagori....pod uslovom da ne stave ponovo nov DPF.Tad nema dima ....
Ako se bude vozio po auto putu posle,ceo proces ce brze trajati nego li recimo po gradu.

Ako smem da iznesem svoju predpostavku uzroka kvara,glasila bi:
- Pucanje osovine u turbo punjacu,koja je nastala kao posledica velikog lufta(van tolerancija),a odrazila se na u trenutku kada je auto bio na duzoj destinaciji pod vecom turazom/brzinom.
Ti luftovi u turbu,i gasenje auta odmah posle duzeg "prasenja" (a ne cekanje 5-10 minuta,npr. ne znamo dal su posle duze ture odavde, ugasili auto odmah i pili kafu u Austriji,i posle kafe krenuli i to se desilo) pa po nepisanom pravilu dobijamo ovo za rezultat....ili....Opcija dva -ako mu nije DPF hebo kevu Slika ......ali semering ce ga odati(mislim na DPF) i to nam to reci!!!!

....pa da vidimo kako tu stoje stvari.
Kolja je napisao:Inace auto je vrh bio,pre polaska ovamo gore su mu ugradili neki katalizator za zelenu plaketu koliko sam razumeo pa rekoh da mozda to nije doprinelo ovome sto se desilo?
Ovde si me malo zbunio.....E60 je zelen cim izadje iz fabrike ( od marta 2004te).On ima ugradjen fabricki partikularni filter/katalizator ili ti DPF (Diesel particulate filter)............Ima dva modela DPF-a u zavisnosti koji je motor u pitanju.Jedna opcija se montira dole ispod kola( motor M57N) ,a druga opcija u motornom prostoru odmah iza turba (motor M57N2 )

Slika Slika

Da bi smanjili štetne emisije, uz diesel motore se ugrađuje DPF - filter čestica čađi. Ukratko - čestice čađi se skupljaju u filteru. Ceo sistem pokušava da ih sagori na nekoliko načina kroz procese tzv. regeneracije. Prvi je tzv. pasivna regeneracija. Ona se odvija praktično stalno - ako stil i uslovi vožnje omoguće dovoljnu temperaturu za spaljivanje čestica. Kada količina čađi dostigne definisani nivo, aktivira se tzv. aktivna regeneracija. Sistem ubrizgava određenu količinu goriva kako bi podigao temperaturu i omogućio spaljivanje. Aktivna regeneracija traje, zavisno od raznih faktora, od 10-20 min (ovo je samo okvirno). Ako se regeneracija prekine (ugasi se motor recimo), sistem će kasnije probati ponovo. Ako DPF ne uspe da uspešno odradi aktivnu regeneraciju (kratke vožnje, stalno prekidanje aktivne regeneracije) tj. preciznije ako količina čađi pređe neki drugi zadati nivo, onda automobil upozori vozača tako što obično uključi DPF lampicu. Rešenje za to je da vozač mora, što pre, da vozi 10-ak minuta (zavisi od DPF rešenja u konkretnom automobilu) brzinom obično preko 40km/h i brojem obrtaja obično preko 2000. To je obično dovoljno da aktivna regeneracija odradi svoj posao. Ako se ni tada ne završi regeneracija tj. ako količina čađi pređe neki kritični nivo, sistem će limitirati snagu motora i signalizirati vozaču da mora što pre do servisa gde će pokušati da odrade regeneraciju. U nekim slučajevima ovo neće biti moguće nego će biti neophodna zamena DPF-a što jako boli.
Njegovo stanje potrosenosti (u E60) se moze pratiti u glavnom meniu bord kompijutera (kao recimo ventilacija,radio,TV,telefon... itd)

Slika

Kada je DPF u problemu (a i nov moze da bude ako nije lepo stavljen,zakacen ili je felerican),on ce visak pritiska(cadji, garezi i ostalih govana) vratiti u prvu komponentu a to je TURBO....koga taj pritisak ubije!!!!

Shodno svemu ovom gore napisanom,logicki se namece pitanje:
Da nisu mozda to,odnosno njega menjali tada kada si to spomenuo??? Slika

Slika

Ako je to menjano,ako se konstatuje da je u njemu bio problem,ako nije gorela lampica DPF-a pre iber ture,ako je turbo bio kako treba pre havarije,garantujem ti zivotom da mogu da dobiju NOV motor i nadoknadu za sve troskove koje su imali na toj turneji.
Onda nije problem u njima nego u servisu,majstoru,DPF-u itd,sto njih kao korisnike uopste ne zanima,jer na sve imaju garanciju (i na deo,i na rad).
Kako se radi o zemlji D (a ne o SRB).To se sve resava u 2 dana.
Skreni im paznju na stalnu komunikaciju sa servisom koji SADA radi diagnostikovanje kvara,jer konstatacija TOG servisa (u pisanoj formi) ce posluziti kao osnov za potrazivanje njihovih prava ukoliko se greska potkrala kod nekog drugog.
Slika
Kolja je napisao:pazi kad je pre polaska dao za servis i kat. oko 2 soma evra.
Na ovom servisu neposredno pred put je i turbo proveren......bar bi trebalo da jeste Slika .... pa tako vise sumnjam na ovo drugo (isuvise malo podataka imamo za ozbiljnu debatu).
Cifra od dva soma eura za servis,svakako deluje zastrasujuce za nas zitelje ove "zemlje medju sljivama",ali ako usvojimo da DPF filter kao deo iz origanala sa BMW-oim zigom, u zavisnosti od zemlje do zemlje u EU moze da dodje i do +- 1500e (Finska na primer),onda to vec poprima sasvim drugu dimenziju.

Ne znamo sta je radjeno na servisu,ne znamo koji je katalizator stavljen,ne znamo sta su javljale lampice pre nego se desilo shranje ...... tako da samo mozemo da naslucujemo za sad.

Moje razmisljanje je ovakvo Slika

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB CAFFE

Postod kd23se4 » 26 Sep 2012, 10:28

Ako je do DPF-a onda servis koji je ugradio placa troskove popravke, s tim sto je po nemackom zakonu servis prvih 6 meseci duzan da dokaze da nije do njih, dok je drugih 6 meseci kupac duzan da dokazuje Slika

Gost

Re: SAAB CAFFE

Postod Gost » 26 Sep 2012, 12:49

Taj Dpf filter je menjan najverovatnije pre polaska. Pre polaska kaze da su sve proverili pred put u servisu. Znaci covek je tipican svaba iako je sa mojih krajeva poreklom, sve je kod njega po propisu. Cova opusak od cigarete nosi u ruci 200m do kante,nece da baci na ulicu. A pazite ovo, izgoreno vozacevo sediste zbog grejaca u sedistima. Citam sada po netu kad to masa vlasnika se zali na taj problem,samo sto je,kada se to desilo auto vozila moja svastika kojoj se jakna zapalila zajedno sa sedistem.Zamisli BMW,sinonim za prestiznost a takva kanta. Naravno u servisu trazili preko 600e za zamenu naslona sedista jer je tu nagorelo lepota. Nije do njih opet Slika Moje misljenje je da je sve bilo kako je nas drugar Aero opisao,dpf ubio turbo,ovaj dalje motor i tako redom.Dimovi su bili kazu nenormalni a u poslednjim trenucima i ispod haube je poceo dimiti. Javicu dal je uspeo da dobije drugi motor

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB CAFFE

Postod kd23se4 » 26 Sep 2012, 13:03

Meni je jednom Passat izazvao upalu jer se pokvario prekidac za grejanje sedista. U "zadnjem delu" mi izbila bakterijska upala (toplota aktivirala bakterije koje inace borave u salu zadnjice) - i to u vreme nestasice Stanicid masti u Beogradu. Slika

Vlasnik Passata mi se izvinjavao jos naredne 2 godine svaki put kada smo se videli Slika
Kod 9-3 I imas klasican prekidac za grejace - bar je neko bio pametan

TAZZ

Re: SAAB CAFFE

Postod TAZZ » 26 Sep 2012, 21:12

Do sada kroz DE i A videh 3 SAABa... 2*9-5 i 9-3ss.

TAZZ

Re: SAAB CAFFE

Postod TAZZ » 27 Sep 2012, 19:12

Srbija! Presao granicu.

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB CAFFE

Postod AERO » 27 Sep 2012, 19:19

Slika ................ dobro nam dosao

TAZZ

Re: SAAB CAFFE

Postod TAZZ » 27 Sep 2012, 19:20

Cek da dodjem kuci.... to je onda prava stvar.

Ali 'fala


Povratak na “SAAB CLUB CAFFE”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta