Moj auto T8 Sedan
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj auto T8 Sedan
spoljna je Rosenquartz, a unutrasnja je.......stvar ukusa....u pocetku sam i ja malo , nemci kazu "schlampenrot" - schlampe je, aj da kazemo nocna dama rot je crvena...........sto duze ga imam sve mi se vise svidja. necemo ga menjati
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: Moj auto T8 Sedan
Istog 9k CC sam nasao pre kesec dana stranca,ista boja i enterijer. Enterijer me je odbio,bordo boja jbga. Istog smo davno rasturili,ali 900 ki lepo stoji za razliku od 9k.
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
- nemanja81
- Postovi: 37
- Pridružio se: 17 Avg 2012, 00:00
Re: Moj auto T8 Sedan
super auto,sve pohvale za uvodni tekst veoma korisno stivo
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj auto T8 Sedan
Evo danas sam bio malkice vredan pa da se pohvalim:
- zamenio aktuator (turbo vise ne ide u crveno)
- zamenjen akumulator goriva (stari curio kad se pale kola)
- zamenjen davac spoljne temperature (samo sluzi za satic u kabini)
A evo ga jedan 3.0 TiD - sta mislite sta mu je?
- zamenio aktuator (turbo vise ne ide u crveno)
- zamenjen akumulator goriva (stari curio kad se pale kola)
- zamenjen davac spoljne temperature (samo sluzi za satic u kabini)
A evo ga jedan 3.0 TiD - sta mislite sta mu je?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Moj auto T8 Sedan
Zar turbo ne treba da ide u crveno?kd23se4 je napisao: - zamenio aktuator (turbo vise ne ide u crveno)
A 3.0 verovatno problem sa pregrevanjem? I kolko ce da kosta popravka?
Gde odrzavas auto?
All systems go, ready for takeoff!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj auto T8 Sedan
turbo ne sme da ide u crveno - zato i postoji APC, kazaljka treba da se zakuca tacno izmedju crvene i zute. Ako ti ulazi u crveno idi kod nekoga da ti podesi navoj na osovinici - posto ne verujem da imas pogresan aktuator u turbu kao neki
3.0 je odsvirao poslednju pesmu - izbijene hilzne (klasicna smrt) - popravka.....jedini u gradu koji tvrdi da moze da sredi (koliko ja znam) je Kiki - ovaj je izgleda ipak sa rekordnom kilometrazom za 3.0 TiD 250.000km ako sam dobro cuo
Gde odrzavam? Imam vise majstora.......Marko kod Auto Mike za klasicnu mehaniku (kocnice, trap...), Saab Trnavcevic kad treba nesto specificno za Saab (dijagnostika ili neka zvrcka na 900) - ne odgovara mi nj. radno vreme jer je isto kao i moje - pon.-pet. 9-17h - inace su OK, a i postoje od 60 i neke kao Saab servis.......jos imam jednog majstora za Saab na NBG-u, ali trenutno nije dostupan.....nema Tech2, ali mnogo se dobro razume u Saab (imao 2x9000, 1x900og i sad 9-5 3.0)
3.0 je odsvirao poslednju pesmu - izbijene hilzne (klasicna smrt) - popravka.....jedini u gradu koji tvrdi da moze da sredi (koliko ja znam) je Kiki - ovaj je izgleda ipak sa rekordnom kilometrazom za 3.0 TiD 250.000km ako sam dobro cuo
Gde odrzavam? Imam vise majstora.......Marko kod Auto Mike za klasicnu mehaniku (kocnice, trap...), Saab Trnavcevic kad treba nesto specificno za Saab (dijagnostika ili neka zvrcka na 900) - ne odgovara mi nj. radno vreme jer je isto kao i moje - pon.-pet. 9-17h - inace su OK, a i postoje od 60 i neke kao Saab servis.......jos imam jednog majstora za Saab na NBG-u, ali trenutno nije dostupan.....nema Tech2, ali mnogo se dobro razume u Saab (imao 2x9000, 1x900og i sad 9-5 3.0)
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: Moj auto T8 Sedan
Ovaj tazz sve zna.i na mutnoj slici sve prepoznaje.imamo drugi dobar motor za 3.0tid za 1200e sa papirom.za te pare nemoze niko da ga popravi da valja nema sanse.Bar ja mislim,mozda i gresim
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj auto T8 Sedan
TAZZ je napisao:To mi lici na Beku na kraju, odnosno na pocetku tosinog bunara...
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Moj auto T8 Sedan
e sad si me bacio u razmisljanje neznam dal ide do kraja ali mislim da gazi malo crveno polje... Sutra vece cim stignem na aerodrom odma ga gazim da proverim....
All systems go, ready for takeoff!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj auto T8 Sedan
Nista strasno, nemoj da se sikiras! Sve i da jeste, skines osigurac sa srafa na navoju i kljucem po pola navoja dok ti kazaljka ne bude bila tacno na sredini izmedju crvene i zute.
Ako bas hoces klinicki precizno da ti bude pritisak uzmes barometar/nakacis na vakum i vidis koliki ti je max. pritisak kod tvoje turbine i onda u voznji vidis da li je veci/manji/tacno koliko treba.
Bitno je da se ne vozi u "crvenom" posto moze da dugorocno razbuca masinu - na kraju zato je sistem i ugradjen
Ako bas hoces klinicki precizno da ti bude pritisak uzmes barometar/nakacis na vakum i vidis koliki ti je max. pritisak kod tvoje turbine i onda u voznji vidis da li je veci/manji/tacno koliko treba.
Bitno je da se ne vozi u "crvenom" posto moze da dugorocno razbuca masinu - na kraju zato je sistem i ugradjen
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Moj auto T8 Sedan
Javi se. nakacim na dijagnostiku... das gas... vidim pritisak i uporedimo sa fabrickim postavkama. Aero my 2002 i treba da lizne crveno polje. koliko se ja secam. APC ventil regulise nadpunjenje. moze da se nasvira wg na 1,3 bazni pritisak, APC ce da izregulise. dalje AERO ima mod overboost na cini mi se 20-30 sekundi i normalno je da udje u crveno na WOT-u. Crnim da je sve ok. ali javi se pa ce mo da ga nakachimo na komp i da vidimo. Ako hoces...
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Moj auto T8 Sedan
KD izvini sto ti gusim temu ali ovde je pocelo pa rekoh da javim da mi kazaljka ulazi malo u crveno, otprilike za svoju debljinu i mislim da je to normalno, mada iskreno nisam sasvim siguran. Znam da kad je bio na dijagnostici, receno mi je da su svi parametri normalni i da ima poslednji fabricki softver, tako da ako je cipovan mislim da bi se to na TECH 2 videlo i da bi mi Nikola reko!
All systems go, ready for takeoff!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj auto T8 Sedan
Sa Tech2 mogu da ti izmere APC parametre - jedino ako si seo da vozis pa je neko non-stop nagledao parametre tj. video kolika ti je maksimalna vrednost pritiska. Znaci ono da se nakaci dijagnostika i da izbaci parametar - nema sanse - jedino ako je prijavio sistem gresku, ali sistem ne vidi to kao gresku, samo da je ventil kasnije otvorio.
Ja licno smatram da nije normalno da ti ulazi u crveno, jer ajde malo da upotrebimo zdrav razum.....Zasto bi fabrika stavila sat koji meri pritiska i ima crveno polje ako treba da kazaljka ulazi u njega. Ne razumem se u ove trionice, ali garantujem ti da kod 900/9000 sa B202/201 motorom kazaljka ne treba da ulazi u crveno.
Moze biti da ti je pritisak uredu, pa da je kazaljka malo neprecizna, na kraju krajeva ako ne vozis u crvenom nemas zasto ni da brines.
Al ako hoces da znas moras da ga u voznji izmeris i to dok ga vozis na max. - ako su pritisci OK onda se slazem sa Tazz-om, al dok se ne izmeri.....gledamo u pasulj - ja da ti kazem "ma sve je OK samo ti to teraj" necu
Ja licno smatram da nije normalno da ti ulazi u crveno, jer ajde malo da upotrebimo zdrav razum.....Zasto bi fabrika stavila sat koji meri pritiska i ima crveno polje ako treba da kazaljka ulazi u njega. Ne razumem se u ove trionice, ali garantujem ti da kod 900/9000 sa B202/201 motorom kazaljka ne treba da ulazi u crveno.
Moze biti da ti je pritisak uredu, pa da je kazaljka malo neprecizna, na kraju krajeva ako ne vozis u crvenom nemas zasto ni da brines.
Al ako hoces da znas moras da ga u voznji izmeris i to dok ga vozis na max. - ako su pritisci OK onda se slazem sa Tazz-om, al dok se ne izmeri.....gledamo u pasulj - ja da ti kazem "ma sve je OK samo ti to teraj" necu
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: Moj auto T8 Sedan
Rekoh... Aero model ima OVERLOAD funkciju u Trionic-u. Nekih... Recimo 30 Sec ako se osojdori po WOT. Onda ide u crveno... ali posle ima i funkciju cooldown... i ne ide u overload...
Re: Moj auto T8 Sedan
A mozda i Apc kazaljka nije bazdarena kako treba, sa tim se slazem KD. ja pozvah da nakacimo auto na Komp i da probamo... ali ponudjen ko pochashtjen ...
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj auto T8 Sedan
Ja rekoh da ne znam Trionic - al ako bude drugacije onda ce biti OVAKO
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Moj auto T8 Sedan
Hvla Tazz ali nisam ja u komsiluku... Kad budem u BGD privatno bez obaveza, zovem!TAZZ je napisao:A mozda i Apc kazaljka nije bazdarena kako treba, sa tim se slazem KD. ja pozvah da nakacimo auto na Komp i da probamo... ali ponudjen ko pochashtjen ...
A sutra snimam kako radi kazaljka pa ce te videti
All systems go, ready for takeoff!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj auto T8 Sedan
Imas JAKO PUNO snimaka na Youtube! Nadji neki, ako uspes bez Tunninga , pa vidi kako se ponasa.
Saab, Aero, APC i Gauge - ovo su kljucne reci
Saab, Aero, APC i Gauge - ovo su kljucne reci
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Moj auto T8 Sedan
manje od ovog
http://www.youtube.com/watch?v=fiUB_yQz4JQ
a malo vise od ovog
http://www.youtube.com/watch?v=UBH8bitOz0o
http://www.youtube.com/watch?v=fiUB_yQz4JQ
a malo vise od ovog
http://www.youtube.com/watch?v=UBH8bitOz0o
All systems go, ready for takeoff!
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 15 gostiju