Motori koji idu u 9-5-ice

Korisnikov avatar
Gangula
Postovi: 8
Pridružio se: 15 Avg 2012, 00:00

Motori koji idu u 9-5-ice

Postod Gangula » 17 Avg 2012, 14:58

Cao drugari, otvaram ovu temu kao sto mi je Aero preporucio,
zanima me koji se motor najbolje pokazao u 9-5.
Nije mi bitno ni koliko trosi, ni cena odrzavanja... zanima me iskljucivo kvalitet...
Procitao sam za problem kod 3.0 TiD, procitao sam za problem Oil Sludge kod 2.0T...
Procitao sam i da je 2.2 TiD dosta pouzdan.

Trebaju mi vasi saveti i vasa pomoc pri kupovini.

Hvala unapred

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Motori koji idu u 9-5-ice

Postod AERO » 17 Avg 2012, 15:05

Gangula je napisao: zanima me koji se motor najbolje pokazao u 9-5.
3.0V6 - benzin ............. Slika

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Motori koji idu u 9-5-ice

Postod kd23se4 » 17 Avg 2012, 15:12

AERO je napisao:
Gangula je napisao: zanima me koji se motor najbolje pokazao u 9-5.
Gangula je napisao:.
Procitao sam i da je 2.2 TiD dosta pouzdan.
3.0V6 - benzin ............. Slika
Slika Slika Slika Slika

Otprilike smo pokrili temu Slika


Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Motori koji idu u 9-5-ice

Postod AERO » 17 Avg 2012, 15:40

Pa jbg-a ,jako je ne zahvalno biti kategorican......odmah sledi Slika

Slika Slika Slika

Dizel:

- 2.2TiD - proverena mrcina,nije toliko kvarljiva,oce da povuce,pristojna potrosnja.Lako se dolazi do delova.Prelazi Boga oca.Mana - elektronika na pumpi koja se greje i pravi shranja.Prelazi 2000ccm pa je problem skuplja registracija za 200e

Globalno - odlican motor

- 1.9TiD/TTiD - proveren fiatov motor.Brz,ekonomican,lako se odrzava.Ima neke decije bolesti,ali niko nije savrsen.

Globalno - odlican motor

- 3.0 TiD - proverena kanta.Ima konstrukciski problem koji se moze samo "odlagati" ali nikad trajno resiti.Pre ili kasnije - hilzne se jure po auto putu.Za divno cudo - malo trosi ....
Nas clan Boki ga vozi ( na srecu u veselju),ali sam siguran da ga nece ponovo kupiti.
Mane - los,problematican, skupa registracija

Benzin:

- 2.0t/2.3t- proverena mrcina sa problemom koksanja ulja i nastankom loseg podmazivanja,koje dovodi do raspada motora.Zahteva REDOVAN tretman zamene ulja na 10.000km,ventilacioni KIT i ukoliko ste sigurni u istoriju odrzavanja auta - smesi vam se lepa buducnost.
Ukoliko je pri nabavci los,sve se da srediti,ali nije ni malo jeftino(ako pricamo o pravom sredjivanju)

Globalno - odlican motor,ali trazi "pazljivog" gazdu

- 3.0v6
- bitno je da je samo bar jednom zamenjeno ulje od kad je izasao iz fabrike Slika Slika
Mane:
Trosi (sa utomatskim menjacem pogotovo),skupa registracija

Globalno - neprejebiv Slika ,ali trazi gazdu sa dubljim dzepom.


Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Motori koji idu u 9-5-ice

Postod kd23se4 » 17 Avg 2012, 16:03

jos bih dodao za 3.0 TiD da odlicno ide dok ide - vek motora - zavisi od vozaca.....ako se ne ganja i ne prelazi 140km/h prelazi i 200.000km, ako se ganja kao nemci po Autobahnu sa 200km/h onda 80-120.000km

2.2 TiD - ajde da kazem da posto imam jedan, odrzavam drugi, i znam jos 2 vlasnika da niko nije imao pomenuti problem sa pumpom od mojih poznanika (zato znam da su neke Vectre iz nasih javnih preduzeca imale problem) - ali ako se desi ima servis u Zemunu koji sredjuje stvar (treba da se vare neki tranzistori na ploci sa srebrom)

2.0/2.3 - sve da ubodes premiju u Srbiji i nadjes primerak bez problema - kljucno je da se motor odrzava pedantno - sintetika 0W40 min. 5W40 na svakih 10.000km ili pre, a skidanje kartera na svakih 50.000km

a da CIKA AERO Slika

Korisnikov avatar
Gangula
Postovi: 8
Pridružio se: 15 Avg 2012, 00:00

Re: Motori koji idu u 9-5-ice

Postod Gangula » 17 Avg 2012, 16:16

Svaka cast drustvo! Hvala puno!
Sad vec imam jasniju sliku svega! :)
Taman sam se zalepio za jednu 9-5-icu karavan iz oglasa 3.0 TiD, ali mislim da cu je zaobici :)))

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Motori koji idu u 9-5-ice

Postod AERO » 17 Avg 2012, 19:31

kd23se4 je napisao:a da CIKA AERO Slika
Slika ..... mislim da sam bio realan....
Gangula je napisao: 9-5-icu karavan iz oglasa 3.0 TiD, ali mislim da cu je zaobici Slika))
I treba matori da je zaobidjes,i to u sirokom krugu....Ako mislimo na istu (9-5icu) - jako je lepa na oko.I one bezobrazne felne....pun ugodjaj.Na to kad dodamo cenu koju smatram da je izvodljivo oboriti na blizu 2000e,svakako te podstakne na razmisljanje.....i ocas posla uletis u masineriju iz koje ti nema izlaska....i kako rece negde nas drug Boki - "krece rodeo".....

Batali to.Stace ti ta muka u zivotu.....odmah soma za tablice,i odmah jurnjava za drugi motor - a svaki je polovican.......pa dovlacenje istog,pa carinjenje,pa vadi stari ubacuj drugi,pa opet uvodi novi u saobracajnu i kad i pomislis da je konacno kraj - opet si na oprezu,jel se ciklus stalno ponavlja ako bi dao srcu oduska i ocepio ga do recimo Grcke na letovanje......Bas bez veze.Vecito u nekom stresu i stalno pogled na skazaljku od temperature.......

Ako si vec za dizela ,onda ove dve opcije (1.9 - 2.2).
Ako volis da sistis,da cepas od semafora do semafora,da teras to u crveno - onda ovaj 1.9......
Ako oces "kamionski" motor u kolima,kome ne mozes nista i da hoces,ako neces da se druzis s majstorima,ako hoces mozak da opustis uz "klak klak klak" na leru - onda ovaj 2.2.

U obe ove varijante ,stizes na odrediste za isto vreme kao i da vozis 3.0TiD......s tom razlikom ,sto sa 3.0 ne smes 200 na sat,a sa ovima neces.....a to je mnogo velika razlika. Slika

Korisnikov avatar
Gangula
Postovi: 8
Pridružio se: 15 Avg 2012, 00:00

Re: Motori koji idu u 9-5-ice

Postod Gangula » 17 Avg 2012, 19:55

U pravu si! Tacno tako.
Hvala jos jednom.
Brisem onog i trazim dalje... :)

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: Motori koji idu u 9-5-ice

Postod GRIPEN » 17 Avg 2012, 21:12

Prvo odluci hoces li benzinca ili dizela.... Sto se dizela tice lepo ti je Aero objasnio. Moja preporuka ti je neki benzinac 2.0 ili 2.3 zavisno sta hoces od auta. Gledaj auto sa proverenom istoijom odrzavanja, po mogucstvu dokumentovanom...servisne knjige, racuni i ostalo. Ako nadjes dobar motor koji je bio uredno odrzavan, sa ne mnogo km sigurno neces imati problema.
All systems go, ready for takeoff!

Gost

Re: Motori koji idu u 9-5-ice

Postod Gost » 17 Avg 2012, 23:52

Takav auto kao sto mu predlazes GRIPEN kosta kao tvoj,a coveka sam razumeo da bi upola jeftinije,tj 3000e.a za te pare nema benzin da valja.
best buy je 95 za 2000-2300evra ako ga nadje,2.2 tid.za motor nema puno brige,gleda skoljku koja nije bila iskrivljena i to je to.uradi sitnice,servis,da ga registruje 3000e,svaka druga prica ce kostati u nedogled,jer ako gleda top benzinca zna se da to sa urednom servisnom i malim km kosta preozbiljno.

TAZZ

Re: Motori koji idu u 9-5-ice

Postod TAZZ » 18 Avg 2012, 00:04

e jeste sad... ajmo vrh auto da je MY 2002- i da je do 3000... Tvrdim 9,5 za te novce je VRVULJINA sa presnaznim ulaganjima bila benzin ili dizel. ako je dizel... juhuuuuu servis sa dva lanca, i ostalim pizdarijama koliko hoces, turbina je VGT znaci zlo za remont, skoro pa duplo u odnosu na benzinca. Da je korektan ispod 4.7 nema sanse. Ja da imam 6.5 ne bih razmisljao... odmah kobricu od tebe bih uzeo... I cao! castio sa govnjivom... i prslo bi janje...

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Motori koji idu u 9-5-ice

Postod AERO » 18 Avg 2012, 00:13

TAZZ je napisao: I cao! castio sa govnjivom... i prslo bi janje...
Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika aaaaaaaaaaaauuuuuu ludaka jeboteeeeee Slika Slika Slika Slika Znaci ,svako vece padam sa stolice od njegovih fora........ Slika Slika Slika


Aj sad ozbiljno.......ma koliko hteo da bude realan,Bokiju je ipak nabavka i prodaja auta posao,pa uvek ili malo pretera ili malo ustine......profesionalna deformacija.Ne zameramo mu jel on to sve vidi "trgovackim" ocima..... Slika
Ovoga puta ,Tazz je bio realniji (po meni)
TAZZ je napisao:Da je korektan ispod 4.7 nema sanse.

TAZZ

Re: Motori koji idu u 9-5-ice

Postod TAZZ » 18 Avg 2012, 00:23

Ja sam sa mojim presao oko 55k km bez ikakve maltene intervencije. Ovo sto je sad sa autom je moja i samo moja glupost i izivljavanje bilo... trazio sam gde je STOP prilikom remapa TRIONICa... I nasao sam ga i kostace me dodatnih 450-600 bokijevih novcanica...
I nije mi zao... sredicu i to... onda se bacam na style... srrdjivanje auta ukrug... pa unutra... i tako...

TAZZ

Re: Motori koji idu u 9-5-ice

Postod TAZZ » 18 Avg 2012, 00:27

I opet mislim da je zahvalniji benzin od dizela... svi zaboravljate... skidanje usisa i chishcenje usisne hrane i EGR ventila na 40-50k km na dizelu... koji god da je. posla mnooooooogo vise nego skinuti karter na benzincu i ocistiti ga... pa pre bi na svakoj drugoj zameni ulja skidao karter na benzincu nego skidao na 50k km usis i egr na dizelu...

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Motori koji idu u 9-5-ice

Postod AERO » 18 Avg 2012, 00:28

Jel ti dobro ????

TAZZ

Re: Motori koji idu u 9-5-ice

Postod TAZZ » 18 Avg 2012, 00:30

sto?jeste... presao sam samo 600 km danas u skoda practic-u, jest da je NOV ali je TDI... sve.me boli... od ne udobnosti

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Motori koji idu u 9-5-ice

Postod AERO » 18 Avg 2012, 00:33

Slika Pre bi skidao karter na benzincu nego EGR na 2.2 Slika ......ne Slika


TAZZ

Re: Motori koji idu u 9-5-ice

Postod TAZZ » 18 Avg 2012, 00:37

mmmm... da. Skidao na VECTRI GTS, zaboravljas da sam to imao.. 2.2 dti... usis, leptire, egr... ceo dan posla, prljavstine i djubreta koliko hoces... jeste da auto posle toga poleti.. kida kako ide... ali druze... 1 sat za karter i ceo dan za usis kompletan da se uradi kako treba... ma idi bre... pa kad zaglave.ebene one... ona peraja na VGT turbu... pa skidanje, pa rastavljanje... pa chishcenje toga... pali!

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Motori koji idu u 9-5-ice

Postod kd23se4 » 18 Avg 2012, 01:53

TAZZ je napisao:I skidanje usisa i chishcenje usisne hrane i EGR ventila na 40-50k km na dizelu... koji god da je. posla mnooooooogo vise nego skinuti karter na benzincu i ocistiti ga
O cemu li ti pricas da mi je samo znati Slika ? Za EGR OK sve, al ocistici se za 5 min., al ovo usisna.......?!?!

Sve i da jesi to radio, to sa tim kolima nesto nije u redu (mozda sipa loz ulje ili sl.) - sa mojim sam presao 90.000km svojenozno i svoje rucno (inace kola presla 251.000km), auto moje devojke 255.000km (ona od toga ca. 30.000km) i moj poznanik iz CG je presao 190.000km (prvi vlasnik).....niko nije radio to o cemu to pricas...dakle pricam o 3x 9-3 TiD koje znam ko svoj dzep, malo nas Slika Slika Slika

A inace i za EGR ima lek, 300RSD/litar i dosta za 3-4 sipanja goriva (ca. 240 litara nafte), kako ga koristim vise ne moram da cistimEGR (vec preko 60.000km bez ciscenja)
Slika
Poslednji put menjao 3 dana kd23se4, izmenjena 18 puta

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Motori koji idu u 9-5-ice

Postod AERO » 18 Avg 2012, 02:13

TAZZ je napisao:zaboravljas da sam to imao.. 2.2 dti
Nisam zaboravio za Vectru.......ali preterujes malo.Nije tvoja ili moja "vectra" reper relnog stanja sa usisnim granama.

EGR ventil je na 2.2TiD-u toliko pristupacan i lak za skidanje ,i ako se ne varam,kacio sam klip negde na forumu,i taj posao traje citavih 4-5 minuta.
Usis,leptiri i taj deo posla je nesto drugo,i to zahteva vise vremena ......ali pitam KAD ?Kad se to radi? Na kojoj kilometrazi? Oces da me ubedis da je neko cistio to pre tebe na Vectri....nema trika.Zato je tebe sacekalo sve zabagrelo i zapeklo,jer si ga i ti skinuo kad vise nije mogao auto da ide......a dal skidao karter ili usis na 50 hiljada - isti qrac.Kako bi se drugacije druzili i rostiljali Slika

Benzin i dizel su totalno dve razlicite filozofije,kako motora,tako i njihovih korisnika.....to je neosporno,ali ono sto je sporno je sledece:

Karika iz nekog "Tiki Venta" nema blage veze sa karikom koju je saab ugradio u fabrici.Ta iz fabrike je ona koja treba da bude ,da bi taj saab bio ono sto jeste.A da bi to sve tako bilo - to mora da se PLATI.
Ja volim kada ljudi to mogu da isprate,ali cini mi se da je bar ovde kod nas - takvih malo.
E sad,posto ne volim alternativna resenja,onda razmisljam u pravcu u kom mogu da plivam......a taj pravac je nafta.
Volim i ja da slusam "pesmu Bogova" pod haubom (kako kazes),ali nemam nekih 7 soma da iselim nekog GRIPEN-a iz auta.......a i kada bih imao,uopste mi nije hitno da se vozim na 11/12L benzina.
Ako mi kazes - plin,ja cu ti reci da "300ks" i plin ne idu zajedno.......to onda nije kurcenje.Za kurcenje moras da imas ovo:
Slika ....ali u novcaniku Slika
Posto je to tako,cajger ce da zakucava onaj koji moze tome da odgovori,a ja cu slusati klak,klak,klak dok ne budem mogao da dobacim do 3" dovnpipe i bolje mape,ali NIKAKO na ove smrdljive karike i lezajeve,jer NIKO se do sad nije navozao sa 300KS i za to potrosio 600/700e.Za te pare nema ni felne,a kamoli sistanje i njistanje.
Svako kurcenje kosta debelo,a kod saab-a je debelo u full-u.

Podceticu te samo na oglas koji je Tiso okacio veceras - 5000e nabrijan stranac,ali ne sa klipovima iz nekog "Tiki Venta",nego placeni debelo.....bas bas debelo.

Dakle - ja u potpunosti tebe razumem, i nikako ne zelim da ti naturim da je bolje dizel nego benzinac,ali SVAKO ko je pomislio da moze za vrednost jednog smrdljivog punta - da vozi saab-a,debelo se zahebao.....i platio skolu,i placace je......jos ako voli po gasu - taj ga je ugasio ( ako nije finansiski spreman).

NE POSTOJI DOBAR A JEFTIN SAAB !!!! (nebitno dal je benzin ili dizel),pa shodno tome koliko smo se pruzili u nabavci,takvo ce nas stanje zateci ili u karteru ili u usisnoj grani........a evo i najrealnijeg primera:

- Karter kod nekog GRIPENA (2.0t) je kao nov - ali auto ne kosta 3 soma
- Usisna grana kod nekog KD-a (2.2TiD) je kao nova - ali ne kosta auto 3 soma

.....a i jedan i drugi kad su kupovali kola nisu gledali saab-ove od 3 soma......... Slika

Gost

Re: Motori koji idu u 9-5-ice

Postod Gost » 18 Avg 2012, 08:33

Ovaj put KD,mnogo realniji od TAZZ-ove price koja stoji sto se mnogih stvari tice ali i moj drug vozio 95 22tid i auto presao boga oca i nije bilo paklenih intervencija,odrzavan kako treba,prodavao se dugo na cukarici za 3450e i prodat za 2.9e,neregistrovan,ali auto je bio tehnicki izvanredan,vector felne 17,kozurica nova,trapovi kako treba,prema tome mozda sam malko preterao sa niskom cenom,ali daleko od toga da sam preterao katastrofalno.Znao sam situaciju oko te prodaje,interesovanje smesno,bilo je 10 poziva za 3 meseca.Poziva!!treci koji je dosao auto je i uzeo....drugo,dok sam ovde cene su koje ja imam pristupacne i vama,jer cene koje ja gledam na P.A i M.A su nerealne i uglavnom plod necijih zelja,ja sam razumeo da mi pricamo sta je realno.Nerazumem da se SAAB neki star 10godina plati 5000evra.nerazumem.Jer vidim da ti koji kostaju po 5000e i vise se suncaju.Mislim na seriski auto,nekomentarisem dorade kao na ovom 93 aero,jer to je sasvim neka druga prica.

Gost

Re: Motori koji idu u 9-5-ice

Postod Gost » 18 Avg 2012, 08:52

Podseticu vas da sam na forumu ponudio pre tri meseca saab-a limuzinu koji je bio u stanju 4-4-, od 5 sa 230000km za 2350e sve.niko me nije ovde nista pitao za njega blize,kada je stigao prodat je na carinskom skladistu prljav bez prisustva ikakvih kompijutera,majstora,nadrilekara,skidanja kartera,ovlascenih servisa i sl.za 2500e obecao da obezbedim maglenku koja je bila slomljena,coveka koji radi hemisko i agenciju da mu se registruje auto bez cekanja u redu,s obzirom da za prvu reg.mora licno.i to je to....nikada me vise pozvao nije,a drugar koji ga je doveo nije mi pomenuo nikada da je neki problem.Verujte ima da naidje POVOLJNO SAAB,drugih komercijalnih marki daleko vise,nema svaki dan,meni su cene kola dostupne kao recimo TAZZ-U delovi.

TAZZ

Re: Motori koji idu u 9-5-ice

Postod TAZZ » 18 Avg 2012, 09:04

Aman o tome vam pricam... nema jeftinog i dobrog. Nek je i 4k neki 93/5 My 02-. taj ce mozda i da valja... ali to nije 3k. Rekoh... da imam samo 6.5... Boki bi imao govnjivu od mene i janje...
Ovako... ja kad sam uzimao moj kostao je smesno.... presao koliko je presao bez intervencija... sad ceka ulaganje.
I opet kazem... da imam ... ne bih razmishljao. a mi ovde razmisljamo... ajde da za 3k kupimo avione i da im nista ne fali... i onda kad se desi nesto onda saab je kanta non stop ima neke probleme neke sitnice... stalno kod majstora... a mi u startu nemamo kes da se ispruzimo koliko Automobilski O PRESVETLI zahteva...
Dalje...
Da li je realno da auto koji je kostao oko ccca 40k Bokijevih, posle par godinica kosta tricavih 5? Ne nego je realno da kosta oko 6 vani... a kod nas sa dazbinama blizu 8...
To Vam govorim sve vreme jer kad kupujes za 3 da sve izadje u ovoj konstalaciji... imas 2k u sledecih xyz vremena... kilometara... kako god... A TiD ova 1.9 sam se nagledao sa zapusenim usisima...
Kako Vi znate nekoga... negde ko je hit prosao ... Ja ih znam 30x vise koji su imali probleme ... Da li bi vozio dizela... odgovor DA... Da nadjem OK primerak i da imam kako aero kaze kitu u novcaniku da platim to stanje koje zelim.

TAZZ

Re: Motori koji idu u 9-5-ice

Postod TAZZ » 18 Avg 2012, 09:10

Ovako... peglam benzinca koji imam s plinom...
Boki...
Ja rekoh svima ovde maltene... ima da se nadje...
Znaju da izlete... Ali mora se imati kes u rukama i odreagovati u tom momentu.

Moja autobus je 2010 u januaru na ime mene dosao oko 2.8... plus registraciha. Tada nisu mogli nidje da se nadju ispod 6000. Kod nas a vani ne ispod 4.5.
Meni izletela kombinacija. Drugar morao da uzima paket... ja prosao sa sica parama...

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: Motori koji idu u 9-5-ice

Postod GRIPEN » 18 Avg 2012, 10:58

Moj stav je da cu uvek pre platiti registraciju od 55k din za 200 i kusur konja nego isto tiliko ili malo manje za neki dizel od jedva 125ks. Jos nesto, ima dobrih Saab-ova za male pare! Treba da se potrazi ali nadje se!
All systems go, ready for takeoff!


Povratak na “SAAB 9-5”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gostiju