Ukratko,od proslog tjedna sam ponosan vlasnik svedskog remek djela pod imenom SAAB.
Auto je proizveden 1999. godine.Motor koji pogoni 1600 kilograma svedske kvrge je 2.o turbo od 110 kW I 150 konja.
Priča o autu ide ovako....Čovjek ostavlja Saaba pod račun u auto kući i uzima drugi auto.Drugi vlasnik ga pikira nekoliko godina ali cijena je previsoka da bi tek nakon 6. godina uspio postići dogovor i kupiti auto po nekakvoj cijeni ali....Otpisuje kuplung,auspuh,turbinu,gume i još nekih stvari.Ugrađuje plin(Tomasseto) i kupuje sve 4 ljetne i 4 zimske gume na alu felgama.Ugrađuje novi turbo i kuplung ta servisira sitne ali neophodne stvari za normalan rad motora da bi ga nakon 2. godine stavio u prodaju.
Prije godinu dana je bila dogovorena kupnja ali se trebalo keshirati i moja škrtost me zeznula,kupio sam drugi auto kojeg sam mrzio totalno da bi me žena osvijestila i rekla mi da prodam to,prodali kola,dometnuli potrebnu lovu i eto,sada je sve ispravljeno!

Prvi SAAB mije promakao prije 12. godina,900 turbo.Nisam mogao doći do vlasnika i to me umorilo a auto je nestao bez traga nakon toga.
Inače sam fiatista(dijelom i zato jer sam imao/imam Fiata) ali SAAB je ipak priča za sebe

Auto je,ne da ga hvalim jer ionako je svaki SAAB ladja,nenormalno udoban i daje osjećaj sigurnosti i nadam se da će me služiti dobro.Ne gazim auto nikada iako volim oštru vožnju,razumijemo se,nema ful gasa po krivinama i kratkim potezima,nema izleta u crveno i kočenja do usijanja.
Stavm neku slikicu da se može vidjeti.




