9000 ccs
Poslato: 08 Feb 2014, 22:31
evo mog milog avtica od pocetka pa do kraja
ujedno moj prvi saab, kupio me sa ovim detaljcicem
SAAB 9000 CCS `87 2.0T16
B202 - 2.0 turbo-ponekad :)
03.06.2006
1987 Saab 9000 kako su mi rekli CC model ... motor je 2.0 Turbo 16v
nazhalost dechko pre mene mu je skinuo turbinu u nadi da tje to raditi i bez iste iako sam ja uporno tvrdio da to tako ne mozhe pouchen svime shto sam ovde prochitao .. iako nisam ni blizu da znam koliko bih zheleo .. ali eto sad imam na chemu i praksu da vezhbam .. pa tju malo da udejm i u te vode sa svom tom strujom i gomilama senzora kojekakvih ..
shto je najgore ja sam mu pomagao da ga osakati ovako pa i i z toga ima neshto dobro .. sva crva koja smo sekli nisu njegova nego smo karabudzhili neshto od nekih ostataka sa nekog 200SXa .. tako da sve njegove delove imam da sastavim kako je i bilo ranije
i tako ..
platih ga 1500 u ovakvom stanju ali na rate ... dadoh 500 ostalo na chekitj ako nekoga to uopshte zanima ...
da ne duzhim eo par slika
dan kada sam ga uzeo .. nije bio registrovan i bio je na SO table kao shto se i vidi
sa trulim vratima i rubovima
upakovali smo vrata od chrome ili theme .. farbali ih u boju koju je farbar promashio ali je lepsha od postojetje a trebalo bi i onako ceo da se farba pa ...
inache nije vozhen 2 godine koliko mu je i registracija istekla dok ga ja nisam preneo na BG ....
eo fotka sa zavrshenim rubovima i upakovanim vratima .... iako je sve odradjeno navrat nanos zbog estetskog pregleda koji je bio u sredu pa sad u ponedeljak ponovo ... :S
menjao sam danas i shoferku ... i treba do ponedeljka da sredim lajsne i retrovizore da okrpim i ofarbam u boju jer i onako sutra radim krila .. pa usput :)
a da .. i shoferk ainache pashe od chrome ili teme i po prichi ovih iz servisa takodje ima UV protekciju razlika je samo u traci sa gornje strane
... u nadi da tju napraviti auto ponovo od ovoga :D
Vrata pashu na shraf .. mada mi se chini da ima malo vetji razmak izmedju prednjih i zadnjih vrata nego na originalnim ... chudno su to napravili .. sve pashe ali u stvari nishta nije isto .. ni retrovizori ne mogu sa jednih na druga .. ni brave ni podizachi chak ni stakla ... tj mozhe od saaba na ova vrata ali da se menja klizach a obrnuto ne mozhe nikako ..
tapaciri ne pashu jer je brava unutrashnja na drugom mestu .. instalacija nije ista iako i ova vrata imaju i podizache i centralnu na saabovim ima 2 zhice vishe ... ???
ima puno prepravki ...
chak ni rupe za lajsnu nisu u istoj ravni .. i sad tje mi lajsna na vratima biti nizha za pola cm od lajsni na krilima ...
ali polako ... malo po malo .. bitje ovo auto ... :D
eo i par motornog prostora .. da se smejete malo :)
sa zoomom na
jedina prednost ovih vrata je shto je po meni brava lepsha :)
a danas sam tek napravio sva vrata da se zakljuchavaju ... na zadnjim desnim crko motorchitj za centralnu .. a prednja suvozacheva me i dalje je6u ... ne mogu klizach da opravim kako treba .. stavio sam saabov .. ali sam danas provalio da je on sjj .. sajla samo shto nije pukla .. pa mora da skidam sa drugih vrata starih da napravim i to vishe ... a i zapinje mi onaj deo shto dodje na staklo za rub brave sa unutrashnje strane vrata .. pa mora da pomerim malo ceo klizach ka napred .. i tako .. dr**nje sa vratima se nastavlja :D
eo pokachih sve lajsne i malo sam felnice doveo u red .. ako su ruzhne ne moraju bar prljave da budu .. :))
primetitje se da je hauba mat .. to je mojih ruku delo ... slepac pogreshio shmirglu .. :)
no dobro josh fabranje pa tje pocheti da lichi na neshto .. :)
menjao sam ulje i filter juche ... i motor je malo prodisao .. ono shto sam izvadio ne mogu ni da opishem a i manje je bitno .. sipao sam motul mineralno 10.40
LM .. naleteh na problem .. po autodati kazhe ukupno ulja 4.2 za moj motor u mom sluchaju 4.0 jer nema turbine ... sve u svemu sipao sam 4 kile a merach pokazuje preko maximuma ... ????
i imam josh jedan problemchitj ... auto mashi paljenje chim se zagreje malo .. a dok je hladan gasi se na leru ... ali vuche super (ako izuzmemo chinjenicu da nema fen) ... kazhu ljudi to je zbog previshe goriva i mapa koje su predvidjene za nadpritisak ali ja bih rekao da nije samo to .. vetj da ima josh neshto ... jer ne mozhe zbog mapa da radi a 3 cilindra i da trza ko jarac ...
eo sramote od izduva .. sa donje strane .. josh grdje nego odozgo ... :S
mogutje li je da mu se zbog ovoga turbina raspala ...eo i shta skidoh sa avta
danas sam razradio i onu bravu na braniku .. auto ladno ima neku vrstu fabrichkog alarma .. nisam imao pojma shta je dok nisam rasturio ... :)
05.11.2006
bio sam do centra boban da mi pregledaju trap i amortizere
zamenio gumice balans shtangli .. levu prednju kuglu plochice napred i pozadi ... komutator , svetjice .. popravio neka svetla po kabini .. svetlo u kaseti napred , sipao antifriz stavio akumulator normalan umesto 45A
ostao mi josh prednji desni amortizer od tih sitnijih stvari .. a onda krpim pare za FEENN
a sutra tju da probam da zamenim ECU i MAF da stavim od 9000i da vidm otje li da proradi malo bolje
a da .. pocheo sam i da radim u SAABOTER SERVICEu .. :P i tako :D
na trapovima sredjeno sve(onaj amortizer shto mi ostao) osim lezhaja koji se ponovo chuje .. :S
menjano ulje
grejanje radi ponovo/ischupana klima :D:D
pao je i laki styling .. migavac prefarban u crveno i zamenjena pozicija migavca i rikverc svetla .. tako da sad imam crveni rikverc i beli migavac sa zhutom sijalicom ..
...
ah da .. i legla centralna na daljinac
ako bog da sretje sutra lezhe i fenitj (T3).. koji je krenuo iz shvedsku za nekoga ali je na kraju zavrshio u servisu nekim chudom paaa
i tako
:D
gledao sam dizne .. ali suvishe su prljave da bih razaznao boju ...
mada mi deluju kao krem neka boja .. nije ona tamna braon nije ni crvena .. bem li ga ..
MAF je 005 a ne 105 lapsus ... nashao sam normalan to sad radi sve vr ..
mada mi i dalje deluje da pali malo kasnije .. netje bash iz prve ..
otje samo ujutru .. na pola kljucha .. posle toga u toku dana treba mu sec dva ... mada me i alnaser zeza malo ..
bla blabla
jedva chekam T3 :D:D:D:D:D:D
NAPOKON SAAB TURBO 16V !!!
lego FEN crko AMM ..
za ne po verovati ...
:mad: :mad: :mad:
a nema ni jedan jedini 005 u serviceu ..
da li neko sluchajno zna koji otpori treba da budu i na kojim pinovima ... ???
da probam da opravim neki od onih crknutih ..
imam 2 kom. kojima je zhica chitava .. ali ne rade kako treba3
lego drugi amm (tnx 2 boost)
i auto napokon i IDEEEEE
:D:D
mesec i po kako sam namestio turbinu pochela da dimi
curi voda na sve strane ulje ... znachi katastrofa ...
zakljuchak .. ono u opshte nije bila nova turbina nego samo peskirana neka polovnjacha verovatno, sudetji po tome od koga smo je uzeli i ne chudi me ... ne mogu da se setim kako se chovek zove .. ali znam da je 10 puta vratjao i uzimao neke delove i da je srki pizdeo svaki put ... no nebitno ...
dakle .. istekla mi registracija i ne nameravam da registrujem dok ne skupim pare za NOV ... slovima .. NOVI turbo koji tje da mi stigne u kutiji .. i bar 2 nove gume poshto me strah da vozim vishe one plastike a i sramota me da dimim na semaforu ... :) ... do dushe ne dimi konstantno .. nego samo ponekad .. slichno kao i fitja shto je dimio kad mi je crko dihting glave ...
a da .. shta sam zaboravio ... crko je i nepovratni ventil chiji je cilj da zadrzhi ulje u glavi motora ... tako da chim auto odstoji malo duzhe merach ulja pokazuje skoro pola litre litar ulja vishe no normalno ... :s
obzirom da sam vetj svikao na autobus mozhda padne i neka generalka u skorije vreme ... motor tje mi trebati u svakom sluchaju .. a za shasiju tju vetj nekako da se snadjem .. :D:D
pored svega toga i set lamele je pri kraju ..
07.12.2007
auto registrovan posle 5 meseci
legle
2 nove gume + 2 polovnjache dobre za pozadi
sve 4 Wintere
195/65 za nazad i
195/60 za napred
zamenjena gumica na dovodu vode do turbine .. vode ne curi vishe tacnije antifreeze ..
u mejduvremenu mi crkao ulozhak kontakt brave pa sam sinotj i to zamenio
legla i nova muzika .. KDC-W237GY
sledi
1-servis turbine koja vishe ne dimi shto mi je potpuno ne jasno no nebitno
2-zamena abs jedinice-serva kochnica
3-zamena ulja antifriza i plochica .. po mogutjstvu i diskova sa zadnjim kandzhama da mi i ruchna proradi konachno ... :cool
low cost styling ... :)
21.01.2008
overismo garage sad za vikend ...
igrom sluchaja pogodih neku DEEP rupu i izlomih pola auta .. pa smo po hitnom postupku TAZZ end ja bili do garazhe da zamenimo silen blokove koje vozam pogepeku ima pola godine ... :)
eo nekih slichki
zli jezici svashta kazhu mala moja veruj mi da lazhu JER utero sam kola u garazhu ... LOL
13, 14, dugachki nastavak+ t25, t30 koje samo na mom auto sretoh valjda fabrika josh :) a oduvek sam se pitao chemu od dodatne 2 male rupice na silen bloku
i evo shta zatekoshmo
evo i kako bi to trebalo da izgleda :)
na ovako mladom autu zna ponekad da terba neshto i da se zamoli .. :)
sva sretj apa je srpski alat uvek pri ruci :)
eo kutija kako sada izgleda ...
josh mi etison fali i neke drshkice coshkici i ostale plastichne sitnice koje sam planirao ...
nadam se ovih dana ... potruditju se da ne ostanu kao i oni kutji shto sam pravio .. 3 godine u ovom stanju su stajali dok ih nisam ofarbao ..
hebiga privremena reshenja su najtrajnija reshenja :)
moram da menjam Head Unit poshto ovaj koji sad imam nema izlaz nikakav .. :S
eo zapakovano
[link_open=]http://www.postimage.org/aVKI0xA[/link_open]
26.11.2008
Malo FACELIFTING, malo ovo ono... malo podmladjivanje..
SAAB 9000 2.0 TuRbo 16V CCS, Unikatttt....
Slike rastavljanja!
slike sastavljanja :D
gornji deo table da se koliko toliko slozhi uz tapacire na vratima, u medjuvremenu sam sredio i plafon ...
napred cs
nazad cc
u prevodu CCS :)
decembar 08/januar 09
*reparacija lamele
*reparacija oba cilindra kvachila
*reparacija nosacha motora ... ovo je ochaj varijanta sad mi krivo shto nisam dao po 100 heroja za nove
zvuk motora je 3 puta glasniji u kabini sada nego sa izlomljenim nosachima
*zamenjena oba semeringa
*zamenjeni dihtunzi poklopca glave
*nova vodena pumpa
*reparacija alternatora
*zamenjen ventilator kabinski
*servis turbine
*zamena creva za dovod vode i ulja do turbine
josh samo da nadjem BOV i napravim duhtung turbine
7.5x17"
stakla zatamnjena
umalo da zaboravim .. prave se i znachke specijalne...
ovo je copy paste sa cbca prastara tema ..
nadam se da linkovi za slike i dalje rade i da ja ovo mogu da editujem posle submita :))
pozz
ujedno moj prvi saab, kupio me sa ovim detaljcicem
SAAB 9000 CCS `87 2.0T16
B202 - 2.0 turbo-ponekad :)
03.06.2006
1987 Saab 9000 kako su mi rekli CC model ... motor je 2.0 Turbo 16v
nazhalost dechko pre mene mu je skinuo turbinu u nadi da tje to raditi i bez iste iako sam ja uporno tvrdio da to tako ne mozhe pouchen svime shto sam ovde prochitao .. iako nisam ni blizu da znam koliko bih zheleo .. ali eto sad imam na chemu i praksu da vezhbam .. pa tju malo da udejm i u te vode sa svom tom strujom i gomilama senzora kojekakvih ..
shto je najgore ja sam mu pomagao da ga osakati ovako pa i i z toga ima neshto dobro .. sva crva koja smo sekli nisu njegova nego smo karabudzhili neshto od nekih ostataka sa nekog 200SXa .. tako da sve njegove delove imam da sastavim kako je i bilo ranije
i tako ..
platih ga 1500 u ovakvom stanju ali na rate ... dadoh 500 ostalo na chekitj ako nekoga to uopshte zanima ...
da ne duzhim eo par slika
dan kada sam ga uzeo .. nije bio registrovan i bio je na SO table kao shto se i vidi
sa trulim vratima i rubovima
upakovali smo vrata od chrome ili theme .. farbali ih u boju koju je farbar promashio ali je lepsha od postojetje a trebalo bi i onako ceo da se farba pa ...
inache nije vozhen 2 godine koliko mu je i registracija istekla dok ga ja nisam preneo na BG ....
eo fotka sa zavrshenim rubovima i upakovanim vratima .... iako je sve odradjeno navrat nanos zbog estetskog pregleda koji je bio u sredu pa sad u ponedeljak ponovo ... :S
menjao sam danas i shoferku ... i treba do ponedeljka da sredim lajsne i retrovizore da okrpim i ofarbam u boju jer i onako sutra radim krila .. pa usput :)
a da .. i shoferk ainache pashe od chrome ili teme i po prichi ovih iz servisa takodje ima UV protekciju razlika je samo u traci sa gornje strane
... u nadi da tju napraviti auto ponovo od ovoga :D
Vrata pashu na shraf .. mada mi se chini da ima malo vetji razmak izmedju prednjih i zadnjih vrata nego na originalnim ... chudno su to napravili .. sve pashe ali u stvari nishta nije isto .. ni retrovizori ne mogu sa jednih na druga .. ni brave ni podizachi chak ni stakla ... tj mozhe od saaba na ova vrata ali da se menja klizach a obrnuto ne mozhe nikako ..
tapaciri ne pashu jer je brava unutrashnja na drugom mestu .. instalacija nije ista iako i ova vrata imaju i podizache i centralnu na saabovim ima 2 zhice vishe ... ???
ima puno prepravki ...
chak ni rupe za lajsnu nisu u istoj ravni .. i sad tje mi lajsna na vratima biti nizha za pola cm od lajsni na krilima ...
ali polako ... malo po malo .. bitje ovo auto ... :D
eo i par motornog prostora .. da se smejete malo :)
sa zoomom na
jedina prednost ovih vrata je shto je po meni brava lepsha :)
a danas sam tek napravio sva vrata da se zakljuchavaju ... na zadnjim desnim crko motorchitj za centralnu .. a prednja suvozacheva me i dalje je6u ... ne mogu klizach da opravim kako treba .. stavio sam saabov .. ali sam danas provalio da je on sjj .. sajla samo shto nije pukla .. pa mora da skidam sa drugih vrata starih da napravim i to vishe ... a i zapinje mi onaj deo shto dodje na staklo za rub brave sa unutrashnje strane vrata .. pa mora da pomerim malo ceo klizach ka napred .. i tako .. dr**nje sa vratima se nastavlja :D
eo pokachih sve lajsne i malo sam felnice doveo u red .. ako su ruzhne ne moraju bar prljave da budu .. :))
primetitje se da je hauba mat .. to je mojih ruku delo ... slepac pogreshio shmirglu .. :)
no dobro josh fabranje pa tje pocheti da lichi na neshto .. :)
menjao sam ulje i filter juche ... i motor je malo prodisao .. ono shto sam izvadio ne mogu ni da opishem a i manje je bitno .. sipao sam motul mineralno 10.40
LM .. naleteh na problem .. po autodati kazhe ukupno ulja 4.2 za moj motor u mom sluchaju 4.0 jer nema turbine ... sve u svemu sipao sam 4 kile a merach pokazuje preko maximuma ... ????
i imam josh jedan problemchitj ... auto mashi paljenje chim se zagreje malo .. a dok je hladan gasi se na leru ... ali vuche super (ako izuzmemo chinjenicu da nema fen) ... kazhu ljudi to je zbog previshe goriva i mapa koje su predvidjene za nadpritisak ali ja bih rekao da nije samo to .. vetj da ima josh neshto ... jer ne mozhe zbog mapa da radi a 3 cilindra i da trza ko jarac ...
eo sramote od izduva .. sa donje strane .. josh grdje nego odozgo ... :S
mogutje li je da mu se zbog ovoga turbina raspala ...eo i shta skidoh sa avta
danas sam razradio i onu bravu na braniku .. auto ladno ima neku vrstu fabrichkog alarma .. nisam imao pojma shta je dok nisam rasturio ... :)
05.11.2006
bio sam do centra boban da mi pregledaju trap i amortizere
zamenio gumice balans shtangli .. levu prednju kuglu plochice napred i pozadi ... komutator , svetjice .. popravio neka svetla po kabini .. svetlo u kaseti napred , sipao antifriz stavio akumulator normalan umesto 45A
ostao mi josh prednji desni amortizer od tih sitnijih stvari .. a onda krpim pare za FEENN
a sutra tju da probam da zamenim ECU i MAF da stavim od 9000i da vidm otje li da proradi malo bolje
a da .. pocheo sam i da radim u SAABOTER SERVICEu .. :P i tako :D
na trapovima sredjeno sve(onaj amortizer shto mi ostao) osim lezhaja koji se ponovo chuje .. :S
menjano ulje
grejanje radi ponovo/ischupana klima :D:D
pao je i laki styling .. migavac prefarban u crveno i zamenjena pozicija migavca i rikverc svetla .. tako da sad imam crveni rikverc i beli migavac sa zhutom sijalicom ..
...
ah da .. i legla centralna na daljinac
ako bog da sretje sutra lezhe i fenitj (T3).. koji je krenuo iz shvedsku za nekoga ali je na kraju zavrshio u servisu nekim chudom paaa
i tako
:D
gledao sam dizne .. ali suvishe su prljave da bih razaznao boju ...
mada mi deluju kao krem neka boja .. nije ona tamna braon nije ni crvena .. bem li ga ..
MAF je 005 a ne 105 lapsus ... nashao sam normalan to sad radi sve vr ..
mada mi i dalje deluje da pali malo kasnije .. netje bash iz prve ..
otje samo ujutru .. na pola kljucha .. posle toga u toku dana treba mu sec dva ... mada me i alnaser zeza malo ..
bla blabla
jedva chekam T3 :D:D:D:D:D:D
NAPOKON SAAB TURBO 16V !!!
lego FEN crko AMM ..
za ne po verovati ...
:mad: :mad: :mad:
a nema ni jedan jedini 005 u serviceu ..
da li neko sluchajno zna koji otpori treba da budu i na kojim pinovima ... ???
da probam da opravim neki od onih crknutih ..
imam 2 kom. kojima je zhica chitava .. ali ne rade kako treba3
lego drugi amm (tnx 2 boost)
i auto napokon i IDEEEEE
:D:D
mesec i po kako sam namestio turbinu pochela da dimi
curi voda na sve strane ulje ... znachi katastrofa ...
zakljuchak .. ono u opshte nije bila nova turbina nego samo peskirana neka polovnjacha verovatno, sudetji po tome od koga smo je uzeli i ne chudi me ... ne mogu da se setim kako se chovek zove .. ali znam da je 10 puta vratjao i uzimao neke delove i da je srki pizdeo svaki put ... no nebitno ...
dakle .. istekla mi registracija i ne nameravam da registrujem dok ne skupim pare za NOV ... slovima .. NOVI turbo koji tje da mi stigne u kutiji .. i bar 2 nove gume poshto me strah da vozim vishe one plastike a i sramota me da dimim na semaforu ... :) ... do dushe ne dimi konstantno .. nego samo ponekad .. slichno kao i fitja shto je dimio kad mi je crko dihting glave ...
a da .. shta sam zaboravio ... crko je i nepovratni ventil chiji je cilj da zadrzhi ulje u glavi motora ... tako da chim auto odstoji malo duzhe merach ulja pokazuje skoro pola litre litar ulja vishe no normalno ... :s
obzirom da sam vetj svikao na autobus mozhda padne i neka generalka u skorije vreme ... motor tje mi trebati u svakom sluchaju .. a za shasiju tju vetj nekako da se snadjem .. :D:D
pored svega toga i set lamele je pri kraju ..
07.12.2007
auto registrovan posle 5 meseci
legle
2 nove gume + 2 polovnjache dobre za pozadi
sve 4 Wintere
195/65 za nazad i
195/60 za napred
zamenjena gumica na dovodu vode do turbine .. vode ne curi vishe tacnije antifreeze ..
u mejduvremenu mi crkao ulozhak kontakt brave pa sam sinotj i to zamenio
legla i nova muzika .. KDC-W237GY
sledi
1-servis turbine koja vishe ne dimi shto mi je potpuno ne jasno no nebitno
2-zamena abs jedinice-serva kochnica
3-zamena ulja antifriza i plochica .. po mogutjstvu i diskova sa zadnjim kandzhama da mi i ruchna proradi konachno ... :cool
low cost styling ... :)
21.01.2008
overismo garage sad za vikend ...
igrom sluchaja pogodih neku DEEP rupu i izlomih pola auta .. pa smo po hitnom postupku TAZZ end ja bili do garazhe da zamenimo silen blokove koje vozam pogepeku ima pola godine ... :)
eo nekih slichki
zli jezici svashta kazhu mala moja veruj mi da lazhu JER utero sam kola u garazhu ... LOL
13, 14, dugachki nastavak+ t25, t30 koje samo na mom auto sretoh valjda fabrika josh :) a oduvek sam se pitao chemu od dodatne 2 male rupice na silen bloku
i evo shta zatekoshmo
evo i kako bi to trebalo da izgleda :)
na ovako mladom autu zna ponekad da terba neshto i da se zamoli .. :)
sva sretj apa je srpski alat uvek pri ruci :)
eo kutija kako sada izgleda ...
josh mi etison fali i neke drshkice coshkici i ostale plastichne sitnice koje sam planirao ...
nadam se ovih dana ... potruditju se da ne ostanu kao i oni kutji shto sam pravio .. 3 godine u ovom stanju su stajali dok ih nisam ofarbao ..
hebiga privremena reshenja su najtrajnija reshenja :)
moram da menjam Head Unit poshto ovaj koji sad imam nema izlaz nikakav .. :S
eo zapakovano
[link_open=]http://www.postimage.org/aVKI0xA[/link_open]
26.11.2008
Malo FACELIFTING, malo ovo ono... malo podmladjivanje..
SAAB 9000 2.0 TuRbo 16V CCS, Unikatttt....
Slike rastavljanja!
slike sastavljanja :D
gornji deo table da se koliko toliko slozhi uz tapacire na vratima, u medjuvremenu sam sredio i plafon ...
napred cs
nazad cc
u prevodu CCS :)
decembar 08/januar 09
*reparacija lamele
*reparacija oba cilindra kvachila
*reparacija nosacha motora ... ovo je ochaj varijanta sad mi krivo shto nisam dao po 100 heroja za nove
zvuk motora je 3 puta glasniji u kabini sada nego sa izlomljenim nosachima
*zamenjena oba semeringa
*zamenjeni dihtunzi poklopca glave
*nova vodena pumpa
*reparacija alternatora
*zamenjen ventilator kabinski
*servis turbine
*zamena creva za dovod vode i ulja do turbine
josh samo da nadjem BOV i napravim duhtung turbine
7.5x17"
stakla zatamnjena
umalo da zaboravim .. prave se i znachke specijalne...
ovo je copy paste sa cbca prastara tema ..
nadam se da linkovi za slike i dalje rade i da ja ovo mogu da editujem posle submita :))
pozz