Moj prvi SAAB 9000 Turbo
- TurboPortal
- Postovi: 74
- Pridružio se: 14 Okt 2013, 12:24
- Lokacija: Sarajevo
- Kontakt:
Moj prvi SAAB 9000 Turbo
Nedavno sam postao srećni vlasnik modela 9000 Turbo sa 2,0 motorom i 143 kW (192 KS). Ukratko, kupio sam ga od prvog vlasnika, zamislite, te nastavio da uživam u njemu. Servisi su svi završeni, a pred zimu je zamjenjen termostat, termoprekidač te stavljen novi permant G12. Ujedno prije toga svega čitav sistem je ispran i bilo je dosta mulja... Sada je sve po PS-u. Na satu ima zdravih 230.000 km...
Inače automobil je u fabričkom stanju i nastojim takvog da ga zadržim. Možda kasnije legne chip, a sve ostalo ostaje isto. Automobil je sa full opremom koja uključuje sjedišta u kombinaciji kože i alkantare koja su uz to i grijana, onda el i grijani retrovizori, el. stakla, el- šiber, tempomat, aut. klima itd. itd.
Kasnije još ljepših slika...
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
Ufff kakav je,moja tiha patnja. . .
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
Cestitke od mene za auto ......preeelep
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
bravo za masinu a snaga za taj auto je stvarno retka ja mislio da je najjaci 185hp
Saab 900og
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
najjachi 205HP
Talladega/Carlsson
1988-1989 was a 2.0 litre engine producing 204bhp (150KW)
1990-1991 was a 2.0 " " 195bhp/185bhp* (143KW/136KW)
1991-1992 was a 2.3 " " 220bhp (162KW)
Verovatno ovaj crveni...
Talladega/Carlsson
1988-1989 was a 2.0 litre engine producing 204bhp (150KW)
1990-1991 was a 2.0 " " 195bhp/185bhp* (143KW/136KW)
1991-1992 was a 2.3 " " 220bhp (162KW)
Verovatno ovaj crveni...
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
Od 9000 svidja mi se uglavnom samo CS Aero ali i ovaj tvoj je odlican
All systems go, ready for takeoff!
- TurboPortal
- Postovi: 74
- Pridružio se: 14 Okt 2013, 12:24
- Lokacija: Sarajevo
- Kontakt:
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
Jeste jeste, to je taj! :)TAZZ je napisao:najjachi 205HP
Talladega/Carlsson
1988-1989 was a 2.0 litre engine producing 204bhp (150KW)
1990-1991 was a 2.0 " " 195bhp/185bhp* (143KW/136KW)
1991-1992 was a 2.3 " " 220bhp (162KW)
Verovatno ovaj crveni...
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
Lep i redak primerak...
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- TurboPortal
- Postovi: 74
- Pridružio se: 14 Okt 2013, 12:24
- Lokacija: Sarajevo
- Kontakt:
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
Nešto tvrđa papučica kvačila i kočnice?
Prošli vlasnik je rekao da je skoro mjenjao set kvačila za ovaj automobil pa mi pomalo čudno. Pošto mi je ovo prvi SAAB općenito, da li je ovo normalno kod ovih automobila ovog godišta? Brzine se mjenjaju veoma lijepo i glatko.
Kada je papučica kočnice u pitanju, automobil koči fino ali je papučica tvrda. Zamjenio sam komplet ulje, prozračio sistem i bilo je zraka odnosno mulja. Situacija se malo popravila ali je i dalje pomalo tvrda. Je li i ovo normalno?
Prošli vlasnik je rekao da je skoro mjenjao set kvačila za ovaj automobil pa mi pomalo čudno. Pošto mi je ovo prvi SAAB općenito, da li je ovo normalno kod ovih automobila ovog godišta? Brzine se mjenjaju veoma lijepo i glatko.
Kada je papučica kočnice u pitanju, automobil koči fino ali je papučica tvrda. Zamjenio sam komplet ulje, prozračio sistem i bilo je zraka odnosno mulja. Situacija se malo popravila ali je i dalje pomalo tvrda. Je li i ovo normalno?
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
Malo tvrdje... tvrdje... pazi lichni i subjektivni dojam
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
[quote="TurboPortal"]Nešto tvrđa papučica kvačila i kočnice?
Prošli vlasnik je rekao da je skoro mjenjao set kvačila za ovaj automobil pa mi pomalo čudno. [quote]
Menjao "set kvacila" - samo nije menjao cilindre kvacila, oni ne idu u "setu" (samo korpa, lamela i druk lager) - idu dva cilindra i cena im je kao jos jedan set kvacila (ca. 150eura), tako da to malo ko menja.
Mozes da skines oba cilindra i odneses da se promene gumice - ako su cilindri dobri reparacija te izadje 10eura + ruke za montazu, demontazu + zamena kocionog ulja/ozracivanje
Prošli vlasnik je rekao da je skoro mjenjao set kvačila za ovaj automobil pa mi pomalo čudno. [quote]
Menjao "set kvacila" - samo nije menjao cilindre kvacila, oni ne idu u "setu" (samo korpa, lamela i druk lager) - idu dva cilindra i cena im je kao jos jedan set kvacila (ca. 150eura), tako da to malo ko menja.
Mozes da skines oba cilindra i odneses da se promene gumice - ako su cilindri dobri reparacija te izadje 10eura + ruke za montazu, demontazu + zamena kocionog ulja/ozracivanje
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- TurboPortal
- Postovi: 74
- Pridružio se: 14 Okt 2013, 12:24
- Lokacija: Sarajevo
- Kontakt:
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
Jesu to ti cilindri za kvačilo i kako uopće izgledaju?kd23se4 je napisao:TurboPortal je napisao:Nešto tvrđa papučica kvačila i kočnice?
Prošli vlasnik je rekao da je skoro mjenjao set kvačila za ovaj automobil pa mi pomalo čudno.
Menjao "set kvacila" - samo nije menjao cilindre kvacila, oni ne idu u "setu" (samo korpa, lamela i druk lager) - idu dva cilindra i cena im je kao jos jedan set kvacila (ca. 150eura), tako da to malo ko menja.
Mozes da skines oba cilindra i odneses da se promene gumice - ako su cilindri dobri reparacija te izadje 10eura + ruke za montazu, demontazu + zamena kocionog ulja/ozracivanje
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
To je jedan tzv. "davac" - ide ispod pedale kvacila!
Imas jos jedan koji ide u samo kvacilo - takodje imas crevo koje spaja ova dva cilindra i koje je cesto staro koliko i kola.
Moja preporuka: remont oba cilindra, crevo takodje (moze bilo koji hidraulik servis) i sveze DOT4 - ima da ti kvacilo klizi kao novo
Imas jos jedan koji ide u samo kvacilo - takodje imas crevo koje spaja ova dva cilindra i koje je cesto staro koliko i kola.
Moja preporuka: remont oba cilindra, crevo takodje (moze bilo koji hidraulik servis) i sveze DOT4 - ima da ti kvacilo klizi kao novo
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
ja sam na mom 900og menjao set kvacila sachs i remontovao oba cilindra i sad mi je kvacilo kao na trkackim kolima kad stisnem dosta je tvrdje tj tako i treba a ranije je bilo kao da nema nikakav otpor, kocnica je ok mekana je.
Saab 900og
- TurboPortal
- Postovi: 74
- Pridružio se: 14 Okt 2013, 12:24
- Lokacija: Sarajevo
- Kontakt:
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
Ja imam nov ovaj "davac" što ide ispod pedale kvačila u kutiji, dobio na poklon od prijašnjeg vlasnika i rekao je da je zamjenio to. Sigurno taj drugi nije...
Šta li može biti sa kočnicama... ?
Šta li može biti sa kočnicama... ?
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
mozda lose plocice ali probaj par puta da jako zakocis da ih malo ugrejes mozda ce biti bolje
Saab 900og
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
Kocnice ili su stavljene neke jeftine/tvrde plocice ili te servo zeza.TurboPortal je napisao:Šta li može biti sa kočnicama... ?
1) proveri da li je porozno/ispucalo crevo sto pravi vakum u servu, kao i nj. prikljucak na usisnoj grani
2) plocice ATE, Textar ili TRW.....ostalo je sve kocka kako se ponasa i koliko se trosi
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- TurboPortal
- Postovi: 74
- Pridružio se: 14 Okt 2013, 12:24
- Lokacija: Sarajevo
- Kontakt:
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
Diskovi su promjenjeni i orginalni su to znam. Pločice su isto tako promjenjene nedavno i gledao sam ih imaju dosta "mesa" na sebi. E sada koje su to ne znam stvarno...kd23se4 je napisao:Kocnice ili su stavljene neke jeftine/tvrde plocice ili te servo zeza.TurboPortal je napisao:Šta li može biti sa kočnicama... ?
1) proveri da li je porozno/ispucalo crevo sto pravi vakum u servu, kao i nj. prikljucak na usisnoj grani
2) plocice ATE, Textar ili TRW.....ostalo je sve kocka kako se ponasa i koliko se trosi
Gdje se nalazi to crijevo tačno što si naveo?
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
To da li imaju "mesa" na sebi nema nikakve veze sa kvalitetom - odemo mi kod lika napravi ti nove obloge za plocice za 5 eura od najeftinije smese za sinterovanje- jel ima mesa? IMA - hoce dobro da koci? pa ne bas
Crevo ide od usisne grane na motoru i ide sve do "servo uredjaja" - dakle ono crno veliko sto se nalazi iza glavnog kocionog cilindra - crevo treba da je dobro pricvrsceno, da ne seta i da samo crevo nije ispucalo - kao i oni nastavci sto ulaze u usisnu granu i servo
Crevo ide od usisne grane na motoru i ide sve do "servo uredjaja" - dakle ono crno veliko sto se nalazi iza glavnog kocionog cilindra - crevo treba da je dobro pricvrsceno, da ne seta i da samo crevo nije ispucalo - kao i oni nastavci sto ulaze u usisnu granu i servo
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- TurboPortal
- Postovi: 74
- Pridružio se: 14 Okt 2013, 12:24
- Lokacija: Sarajevo
- Kontakt:
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
Lijepo izgleda ovaj Carlsson... haman kao moj
- TurboPortal
- Postovi: 74
- Pridružio se: 14 Okt 2013, 12:24
- Lokacija: Sarajevo
- Kontakt:
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
Malo smo uživali sa njim pa otišli na pranje...
Slike su malo lošije kvalitete jer su slikane mobitelom... onako usput ali oprostit ćete!
Slike su malo lošije kvalitete jer su slikane mobitelom... onako usput ali oprostit ćete!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
fuuuuuuuu
ideeeemmmooooooooo
ideeeemmmooooooooo
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Moj prvi SAAB 9000 Turbo
super auto
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 15 gostiju