Stranica 1 od 6
Saab 9000 CS EP 2.0 turbo
Poslato: 23 Feb 2013, 20:06
od Smesko46
Re: Saab 9000 turbo
Poslato: 23 Feb 2013, 20:28
od Smesko46
Re: Saab 9000 turbo
Poslato: 23 Feb 2013, 20:30
od Smesko46
Izvolite drugovi pucajte sad ja samo slusam i ucim.
Re: Saab 9000 turbo
Poslato: 23 Feb 2013, 21:03
od GRIPEN
dobar skroz, kakvih sve ima kod nas!
Re: Saab 9000 turbo
Poslato: 23 Feb 2013, 21:07
od Slavisacs
Nemo te ljudi ubiti coveka hehe
Bio je lep u svoje vreme...Nego kakav mu motor i menjac...Da nisi merio kompresiju...Sta si radio na njemu?
Kad ces da bacis skorije sllike?Sutra...zavrsavas?
Za ove ostale savete i dijagnoze oko motora i ...Kolja,KD,TAZZ i BOKI da se ne naljuti
Mene u ovoj prici najvise zanima motor...Jer ako je on validan i ispravan za ovo ostalo cekic u ruke i udri...Nije povukao?
PS Zarulje u vratima,2 min posla...
Skini ovo platno sto visi na zadnjim vratima,pa neka bude kao i napred ili stavi neko drugo na sva vrata 2h posla 1/2 Kg lepka,makaze i skalpel
.Ubacis patosnice i enterijer skoro pa perfektan(skoro- zbog vozacevog sedista,ali to je boljka 9000 posle 20god)
Za malo da mi promakne,stub kod vozaca,jel imas presvlaku ?
Ako je za prodaju izbaci mu i onaj drzac za ruku,narusava izgled tako iscpan ima 4 srafa cini mi se...
Ali ako ce Kolja da ga kupi,ostavi,on voli te drzace
Spoljasnjost necu da komentarisem,jer nisi zavrsio...Verujem da ces lepo srediti...
Re: Saab 9000 turbo
Poslato: 23 Feb 2013, 21:11
od Bagzi93
Ala si ga opravio
Bez zezanja uopste ovo nije lose.
Re: Saab 9000 turbo
Poslato: 23 Feb 2013, 22:23
od TAZZ
Sve moze da se napravi... samo novaca i strpljenja... Strpljen-Spashen.
Re: Saab 9000 turbo
Poslato: 23 Feb 2013, 22:49
od kd23se4
Mene najvise brine limarija, ovo je McPherson - pa ako je nesto pomereno onda je bas sve pomereno - ako limar kaze da je prav OK, ako ne..........sto kaze Tazz sve mozes ako imas novaca, ali limari koji mogu da isprave kriv auto nisu jeftini (barem ne oni dobri) - tu ulazimo u kalkulaciju da li je mozda bolje kupiti neki drugi........
Re: Saab 9000 turbo
Poslato: 23 Feb 2013, 22:50
od Smesko46
Koja je fora sa validnim motorom?Jal neko zna nesto sto ja neznam?Nisam mu merio kompresiju,jos uvek neznam mnogo o njemu jer me vreme nije bas posluzilo da ja to sve lepo pretresem.Nemam garazu
Re: Saab 9000 turbo
Poslato: 23 Feb 2013, 22:53
od Smesko46
Nije krenuo,odvalila se krila na srafovima.Kad budem stavio druga krila,ako ih budem stavio,sve dolazi na svoje mesto.
Re: Saab 9000 turbo
Poslato: 24 Feb 2013, 00:27
od Kolja
Auto ne deluje lose,ovo napred da se sredi,poliranje,farbanje branika i zamena celog enterijera
E sad ide najgori deo,dimi li auto na izduvu pod opterecenjima raznim,kvacilo kakvo je,trapovi manje vise nisu/jesu vazni,DI kaseta,homokinetika znam da je losa,kocnice tu i tamo,vozi li se ikad na benzinu itd? Zabodi ga,vuce li lepo ili se vuce kao prebijen?
Re: Saab 9000 turbo
Poslato: 24 Feb 2013, 00:33
od Slavisacs
Lanac?
Kad mu je menjano ulje?Koliko sam te razumeo,pregledao si brojeve motora,sasije i sve je full?To je ono sto bih ja izmedju ostalog naravno gledao kada bih kupovao od tebe...Dobro je da svi znamo da je cist
a ne
Slikaj plocicu...pa da ti izvucemo podatke...VIN
Da se pita Kolja,treba da ubacis krem kozu
ali naslon za ruku mu ostavi
Re: Saab 9000 turbo
Poslato: 24 Feb 2013, 00:47
od Smesko46
Slavisacs je napisao:Lanac?
Kad mu je menjano ulje?Koliko sam te razumeo,pregledao si brojeve motora,sasije i sve je full?To je ono sto bih ja izmedju ostalog naravno gledao kada bih kupovao od tebe...Dobro je da svi znamo da je cist
a ne
Slikaj plocicu...pa da ti izvucemo podatke...VIN
Gledao ga ja a gledala ga i komisija za osiguranje.Sta ce ti bolja provera.
Re: Saab 9000 turbo
Poslato: 24 Feb 2013, 01:00
od Slavisacs
Slikaj ti ili napisi VIN...
Ti izvucemo sa koje je trake sisao i u koliko sati
Re: Saab 9000 turbo
Poslato: 24 Feb 2013, 09:04
od BOKI 900
Po ovome sto ste mu napisali,on ce pre bankrotirati,nego auto napraviti da lici i da ga proda i zagrebe neki dinar il evro....
Nerazumem,voleo bi neko da mi kaze ako ulozi sve gore manje vise napomenuto,pa koliko treba da donese para ovaj auto od krajnjeg kupca?1500e?kome?cemu?zasto i kako?
Ja sam optimista ali ovo je projekat hidrocentrale.......
Razumeo bi da je aero ili neka edicija brutalna,pa vredi ulagati,ali u cs strovaljivati pare i kao posle to sve zbog prodaje, shvatio sam da smesko oce to da forvarduje dalje.ljudi 20godina star auto,pritom nedovoljno interesantan kupcu,bajpasovan,donece mozda nategnutih 1000.
Re: Saab 9000 turbo
Poslato: 24 Feb 2013, 09:14
od Smesko46
BOKI 900 je napisao:Po ovome sto ste mu napisali,on ce pre bankrotirati,nego auto napraviti da lici i da ga proda i zagrebe neki dinar il evro....
Nerazumem,voleo bi neko da mi kaze ako ulozi sve gore manje vise napomenuto,pa koliko treba da donese para ovaj auto od krajnjeg kupca?1500e?kome?cemu?zasto i kako?
Ja sam optimista ali ovo je projekat hidrocentrale.......
Razumeo bi da je aero ili neka edicija brutalna,pa vredi ulagati,ali u cs strovaljivati pare i kao posle to sve zbog prodaje, shvatio sam da smesko oce to da forvarduje dalje.ljudi 20godina star auto,pritom nedovoljno interesantan kupcu,bajpasovan,donece mozda nategnutih 1000.
Sad pricamo istim jezikom
Re: Saab 9000 turbo
Poslato: 24 Feb 2013, 10:38
od Kolja
Nismo se razumeli,pitao sam u kakvom je stanju ono sto sam gore naveo. . . Ne da on to pravi nego neki ko ga kupi a kupice ga samo neki saab frik. Slavisa
Re: Saab 9000 turbo
Poslato: 24 Feb 2013, 11:31
od kd23se4
Kolja je napisao:Nismo se razumeli,pitao sam u kakvom je stanju ono sto sam gore naveo. . . Ne da on to pravi nego neki ko ga kupi a kupice ga samo neki saab frik. Slavisa
Da budemo precizniji 9000CS freak
Jel mi se cini da ovaj Saab nije 9000 CSE P, vec 9000 CS ep - dakle onaj motor za italijansko trziste
EDIT: sad videh na slikama - ovo jeste CS ep
Re: Saab 9000 turbo
Poslato: 24 Feb 2013, 13:06
od Slavisacs
Dobro,sto se tice enterijera,samo saveti,ono sto moze i sam da uradi za malo parica,a sitnice koje mnogo znace,onako na oko
Sto se tice motora,zanima me u kakvom je stanju...nisam mislio da ga on sredjuje...Limariju prepustam,njegovim kes mogucnostima i masti
Mislim da je najbolje da slika plocicu ili napise VIN broj,da ne lupamo glavu,ali pitanje je da li ce izbaciti podatke na VIN jer je u pitanju specijalna serija..
Mislim da smo negde pricali o tom motoru za Italiansko trziste...,a i 108KW ne postoji u Auto Dati...Samo 110,121 i 129 KW za 2.0t 92 god...Znaci specijalana edicija...Mislim da Kolja zna dosta o ovom...
Vidim da na ovom nema inerkuler,kod mene ima,jel to stavljano samo na 2.3T ili?
Slavisa ceka zgodnu priliku za CS
Nije 2.3T B234 inace...
U zadnje vreme cak pucam na neki AeRRRo
Re: Saab 9000 turbo
Poslato: 24 Feb 2013, 17:03
od Smesko46
Ima inerkuler,i verovatno jeste za italijansko trziste jer u njemu sam nasao user maual samo na italijanskom.
Re: Saab 9000 turbo
Poslato: 24 Feb 2013, 18:17
od Slavisacs
Ako je za italijansko,nebi trebao imati interkuler
In 1990, Saab Enters the orbit of the General Motors (who initially acquires a 50% stake). This Resolves the problem of copyright on the name "Aero" and sure enough, after just two years, in March 1992 makes its appearance in the Italian lists 900 3 doors Eco Power Turbo 16 Aero. The designation Eco Power stands for "Ecological Power" and Indicates the use of a turbocharger at low pressure Which Allows an Increase in performance, Especially at low speed. Harmful emissions are reduced two to the presence of the catalytic converter (mandatory in all new cars registered in Italy from 1 January 1993). The new ecological engine has a supercharging pressure reduced Compared to the previous, a maximum power less and is not equipped with an intercooler nor of APC system for the electronic control of the boost pressure. It positively affected consumption, now comparable to Those of naturally aspirated and driving pleasure, thanks to the powerful engine but very smooth and ready for action but sweet turbo.
The anti-lock braking system ABS is now available on request.
Evo neki grubi prevod na jezik suseda
Godine 1990, Saab Ulazi u orbitu od General Motorsa (koji su u početku stječe 50% udjela). To rješava problem autorskih prava na ime "Aero" i naravno, nakon samo dvije godine, ožujak 1992 čini njegov nastup u talijanskim popisima 900 3 vrata Eco Power Turbo 16 Aero.Snaga oznaka Eko kratica za "ekološko Power" i Označava korištenje turbopunjača na niskim tlakom koji omogućuje povećanje performansi, pogotovo pri maloj brzini. Štetne emisije su smanjene za prisutnosti dva katalizatora (obvezno u svim novim automobilima registriranim u Italiji od 1. siječnja 1993.) Novi ekološki motor ima prednabijanje pritisak smanjen u odnosu na prethodnike, maksimalna snaga manja i nije opremljen intercoolerom niti od APC sustav za elektroničko kontrolu tlaka prednabijanja. To pozitivno utječe potrošnju, sada usporedive s onima prirodno aspirirani i užitak vožnje, zahvaljujući snažnim motorom, ali vrlo glatka i spremna za akciju, ali slatko turbo.
Anti-lock sustav kočenja ABS je sada dostupan na zahtjev.
A ovo sam nasao,koji su motori postojali u Italiji za CS....
Godinu dana kasnije, na pariškom salonu 1992, je debi 9000 CS Aero, karakterizira izvana prisustvom aerodinamičan i uvezena u Italiju s dva motora, oba s četiri ventila, 2 i 2,3 litara, koje su glavne značajke:
Model: 2000
Težina (ccm): 1985
Konjska snaga (KS): 185
Max brzina: 230 km / h
Model: 2300
Težina (ccm): 2290
Snaga (KS): 220
Max brzina: 240 km / h
Istovremeno marketing talijanske 9000 CS Aero, u prvim mjesecima 1993 bi njihov ulazak u popisima Italian Aero verzije 900 Cabriolet, 2000 Počevši s dva motora već ugrađene u Aero 900: 2000, Eco Power od 141 KS i 2000 od 179 KS.
Model: EP Aero
Težina (ccm): 1985
Konjska snaga (KS): 141
Max brzina: 195 km / h >>>>>>>Eco Power od 141 KS Jedino se ovaj motor spominje kao ugradnja u CS u Italiji sa tako malom konjazom...Koliko sam ja shvatio
Zahrdjo mi Italianski
Ugradjivali su se i ovi ostali ali ni jedan nije 108KW...
Mozda nisam pohvatao sve
Model: TS Aero
Težina (ccm): 1985
Konjska snaga (KS): 179
Max brzina: 210 km / h
Necu vise biti dosadan,ako hoces slikaj plocicu ili napisi VIN ....Ovako samo mozemo da nagadjamo...
Re: Saab 9000 turbo
Poslato: 24 Feb 2013, 18:25
od kd23se4
U svakom slucaju gepek je od italijana posto "ep" oznaka je bila iskljucivo za italijansko trziste!
Re: Saab 9000 turbo
Poslato: 24 Feb 2013, 18:27
od Slavisacs
kd23se4 je napisao:U svakom slucaju gepek je od italijana posto "ep" oznaka je bila iskljucivo za italijansko trziste!
+1
Re: Saab 9000 turbo
Poslato: 24 Feb 2013, 21:21
od Smesko46
Sta je Vin?
Re: Saab 9000 turbo
Poslato: 24 Feb 2013, 21:21
od Carlsson
broj sasije