Saab 9000 CS EP 2.0 turbo
- Smesko46
- Postovi: 68
- Pridružio se: 21 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Niš
Saab 9000 CS EP 2.0 turbo
E pa posto ste je napljuvali u drugoj temi evo moje krsine.9000 CSE P (tako pise u saobracajnoj) 1985ccm,108kw.Uleteo mi slupan jeftino i hocu samo da ga prodam.Suvisno je bilo sta vise pisati jer vecina ovde vise zna o njemu nego ja (ziva istina).Ovako je izgledao pre nego sto je slupan
Ovako je izgledao slupan u oglasu
Ovako je izgledao kad je stigao kod mene
Ovako je izgledao slupan u oglasu
Ovako je izgledao kad je stigao kod mene
- Smesko46
- Postovi: 68
- Pridružio se: 21 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Niš
Re: Saab 9000 turbo
E a onda su na scenu stupili kljucevi,cekici,srafcigeri i ovako je izgledao sklopljen sa postojecim delovima koji su bili na njemu i u njemu.Naravno,opran je i usisan prvi put u ovom veku
Evo i malo slika enterijera
Evo i malo slika enterijera
- Smesko46
- Postovi: 68
- Pridružio se: 21 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Niš
Re: Saab 9000 turbo
Izvolite drugovi pucajte sad ja samo slusam i ucim.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Saab 9000 turbo
dobar skroz, kakvih sve ima kod nas!
Poslednji put menjao 1 dana GRIPEN, izmenjena 23 puta
All systems go, ready for takeoff!
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Saab 9000 turbo
Nemo te ljudi ubiti coveka hehe Bio je lep u svoje vreme...Nego kakav mu motor i menjac...Da nisi merio kompresiju...Sta si radio na njemu? Kad ces da bacis skorije sllike?Sutra...zavrsavas? Za ove ostale savete i dijagnoze oko motora i ...Kolja,KD,TAZZ i BOKI da se ne naljuti Mene u ovoj prici najvise zanima motor...Jer ako je on validan i ispravan za ovo ostalo cekic u ruke i udri...Nije povukao?
PS Zarulje u vratima,2 min posla... Skini ovo platno sto visi na zadnjim vratima,pa neka bude kao i napred ili stavi neko drugo na sva vrata 2h posla 1/2 Kg lepka,makaze i skalpel .Ubacis patosnice i enterijer skoro pa perfektan(skoro- zbog vozacevog sedista,ali to je boljka 9000 posle 20god) Za malo da mi promakne,stub kod vozaca,jel imas presvlaku ?
Ako je za prodaju izbaci mu i onaj drzac za ruku,narusava izgled tako iscpan ima 4 srafa cini mi se... Ali ako ce Kolja da ga kupi,ostavi,on voli te drzace
Spoljasnjost necu da komentarisem,jer nisi zavrsio...Verujem da ces lepo srediti...
PS Zarulje u vratima,2 min posla... Skini ovo platno sto visi na zadnjim vratima,pa neka bude kao i napred ili stavi neko drugo na sva vrata 2h posla 1/2 Kg lepka,makaze i skalpel .Ubacis patosnice i enterijer skoro pa perfektan(skoro- zbog vozacevog sedista,ali to je boljka 9000 posle 20god) Za malo da mi promakne,stub kod vozaca,jel imas presvlaku ?
Ako je za prodaju izbaci mu i onaj drzac za ruku,narusava izgled tako iscpan ima 4 srafa cini mi se... Ali ako ce Kolja da ga kupi,ostavi,on voli te drzace
Spoljasnjost necu da komentarisem,jer nisi zavrsio...Verujem da ces lepo srediti...
Poslednji put menjao 12 dana Slavisacs, izmenjena 23 puta
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: Saab 9000 turbo
Ala si ga opravio
Bez zezanja uopste ovo nije lose.
Bez zezanja uopste ovo nije lose.
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9000 turbo
Mene najvise brine limarija, ovo je McPherson - pa ako je nesto pomereno onda je bas sve pomereno - ako limar kaze da je prav OK, ako ne..........sto kaze Tazz sve mozes ako imas novaca, ali limari koji mogu da isprave kriv auto nisu jeftini (barem ne oni dobri) - tu ulazimo u kalkulaciju da li je mozda bolje kupiti neki drugi........
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Smesko46
- Postovi: 68
- Pridružio se: 21 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Niš
Re: Saab 9000 turbo
Koja je fora sa validnim motorom?Jal neko zna nesto sto ja neznam?Nisam mu merio kompresiju,jos uvek neznam mnogo o njemu jer me vreme nije bas posluzilo da ja to sve lepo pretresem.Nemam garazu
- Smesko46
- Postovi: 68
- Pridružio se: 21 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Niš
Re: Saab 9000 turbo
Nije krenuo,odvalila se krila na srafovima.Kad budem stavio druga krila,ako ih budem stavio,sve dolazi na svoje mesto.
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: Saab 9000 turbo
Auto ne deluje lose,ovo napred da se sredi,poliranje,farbanje branika i zamena celog enterijera E sad ide najgori deo,dimi li auto na izduvu pod opterecenjima raznim,kvacilo kakvo je,trapovi manje vise nisu/jesu vazni,DI kaseta,homokinetika znam da je losa,kocnice tu i tamo,vozi li se ikad na benzinu itd? Zabodi ga,vuce li lepo ili se vuce kao prebijen?
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Saab 9000 turbo
Lanac? Kad mu je menjano ulje?Koliko sam te razumeo,pregledao si brojeve motora,sasije i sve je full?To je ono sto bih ja izmedju ostalog naravno gledao kada bih kupovao od tebe...Dobro je da svi znamo da je cist a ne
Slikaj plocicu...pa da ti izvucemo podatke...VIN
Da se pita Kolja,treba da ubacis krem kozu ali naslon za ruku mu ostavi
Slikaj plocicu...pa da ti izvucemo podatke...VIN
Da se pita Kolja,treba da ubacis krem kozu ali naslon za ruku mu ostavi
Poslednji put menjao 1 dana Slavisacs, izmenjena 24 puta
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Smesko46
- Postovi: 68
- Pridružio se: 21 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Niš
Re: Saab 9000 turbo
Gledao ga ja a gledala ga i komisija za osiguranje.Sta ce ti bolja provera.Slavisacs je napisao:Lanac? Kad mu je menjano ulje?Koliko sam te razumeo,pregledao si brojeve motora,sasije i sve je full?To je ono sto bih ja izmedju ostalog naravno gledao kada bih kupovao od tebe...Dobro je da svi znamo da je cist a ne
Slikaj plocicu...pa da ti izvucemo podatke...VIN
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Saab 9000 turbo
Slikaj ti ili napisi VIN... Ti izvucemo sa koje je trake sisao i u koliko sati
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: Saab 9000 turbo
Po ovome sto ste mu napisali,on ce pre bankrotirati,nego auto napraviti da lici i da ga proda i zagrebe neki dinar il evro....
Nerazumem,voleo bi neko da mi kaze ako ulozi sve gore manje vise napomenuto,pa koliko treba da donese para ovaj auto od krajnjeg kupca?1500e?kome?cemu?zasto i kako?
Ja sam optimista ali ovo je projekat hidrocentrale.......
Razumeo bi da je aero ili neka edicija brutalna,pa vredi ulagati,ali u cs strovaljivati pare i kao posle to sve zbog prodaje, shvatio sam da smesko oce to da forvarduje dalje.ljudi 20godina star auto,pritom nedovoljno interesantan kupcu,bajpasovan,donece mozda nategnutih 1000.
Nerazumem,voleo bi neko da mi kaze ako ulozi sve gore manje vise napomenuto,pa koliko treba da donese para ovaj auto od krajnjeg kupca?1500e?kome?cemu?zasto i kako?
Ja sam optimista ali ovo je projekat hidrocentrale.......
Razumeo bi da je aero ili neka edicija brutalna,pa vredi ulagati,ali u cs strovaljivati pare i kao posle to sve zbog prodaje, shvatio sam da smesko oce to da forvarduje dalje.ljudi 20godina star auto,pritom nedovoljno interesantan kupcu,bajpasovan,donece mozda nategnutih 1000.
Love SAAB, never GM
- Smesko46
- Postovi: 68
- Pridružio se: 21 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Niš
Re: Saab 9000 turbo
Sad pricamo istim jezikomBOKI 900 je napisao:Po ovome sto ste mu napisali,on ce pre bankrotirati,nego auto napraviti da lici i da ga proda i zagrebe neki dinar il evro....
Nerazumem,voleo bi neko da mi kaze ako ulozi sve gore manje vise napomenuto,pa koliko treba da donese para ovaj auto od krajnjeg kupca?1500e?kome?cemu?zasto i kako?
Ja sam optimista ali ovo je projekat hidrocentrale.......
Razumeo bi da je aero ili neka edicija brutalna,pa vredi ulagati,ali u cs strovaljivati pare i kao posle to sve zbog prodaje, shvatio sam da smesko oce to da forvarduje dalje.ljudi 20godina star auto,pritom nedovoljno interesantan kupcu,bajpasovan,donece mozda nategnutih 1000.
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: Saab 9000 turbo
Nismo se razumeli,pitao sam u kakvom je stanju ono sto sam gore naveo. . . Ne da on to pravi nego neki ko ga kupi a kupice ga samo neki saab frik. Slavisa
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9000 turbo
Da budemo precizniji 9000CS freakKolja je napisao:Nismo se razumeli,pitao sam u kakvom je stanju ono sto sam gore naveo. . . Ne da on to pravi nego neki ko ga kupi a kupice ga samo neki saab frik. Slavisa
Jel mi se cini da ovaj Saab nije 9000 CSE P, vec 9000 CS ep - dakle onaj motor za italijansko trziste
EDIT: sad videh na slikama - ovo jeste CS ep
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Saab 9000 turbo
Dobro,sto se tice enterijera,samo saveti,ono sto moze i sam da uradi za malo parica,a sitnice koje mnogo znace,onako na oko Sto se tice motora,zanima me u kakvom je stanju...nisam mislio da ga on sredjuje...Limariju prepustam,njegovim kes mogucnostima i masti
Mislim da je najbolje da slika plocicu ili napise VIN broj,da ne lupamo glavu,ali pitanje je da li ce izbaciti podatke na VIN jer je u pitanju specijalna serija.. Mislim da smo negde pricali o tom motoru za Italiansko trziste...,a i 108KW ne postoji u Auto Dati...Samo 110,121 i 129 KW za 2.0t 92 god...Znaci specijalana edicija...Mislim da Kolja zna dosta o ovom... Vidim da na ovom nema inerkuler,kod mene ima,jel to stavljano samo na 2.3T ili?
Slavisa ceka zgodnu priliku za CS Nije 2.3T B234 inace... U zadnje vreme cak pucam na neki AeRRRo
Mislim da je najbolje da slika plocicu ili napise VIN broj,da ne lupamo glavu,ali pitanje je da li ce izbaciti podatke na VIN jer je u pitanju specijalna serija.. Mislim da smo negde pricali o tom motoru za Italiansko trziste...,a i 108KW ne postoji u Auto Dati...Samo 110,121 i 129 KW za 2.0t 92 god...Znaci specijalana edicija...Mislim da Kolja zna dosta o ovom... Vidim da na ovom nema inerkuler,kod mene ima,jel to stavljano samo na 2.3T ili?
Slavisa ceka zgodnu priliku za CS Nije 2.3T B234 inace... U zadnje vreme cak pucam na neki AeRRRo
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Smesko46
- Postovi: 68
- Pridružio se: 21 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Niš
Re: Saab 9000 turbo
Ima inerkuler,i verovatno jeste za italijansko trziste jer u njemu sam nasao user maual samo na italijanskom.
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Saab 9000 turbo
Ako je za italijansko,nebi trebao imati interkuler
Evo neki grubi prevod na jezik susedaIn 1990, Saab Enters the orbit of the General Motors (who initially acquires a 50% stake). This Resolves the problem of copyright on the name "Aero" and sure enough, after just two years, in March 1992 makes its appearance in the Italian lists 900 3 doors Eco Power Turbo 16 Aero. The designation Eco Power stands for "Ecological Power" and Indicates the use of a turbocharger at low pressure Which Allows an Increase in performance, Especially at low speed. Harmful emissions are reduced two to the presence of the catalytic converter (mandatory in all new cars registered in Italy from 1 January 1993). The new ecological engine has a supercharging pressure reduced Compared to the previous, a maximum power less and is not equipped with an intercooler nor of APC system for the electronic control of the boost pressure. It positively affected consumption, now comparable to Those of naturally aspirated and driving pleasure, thanks to the powerful engine but very smooth and ready for action but sweet turbo.
The anti-lock braking system ABS is now available on request.
A ovo sam nasao,koji su motori postojali u Italiji za CS....Godine 1990, Saab Ulazi u orbitu od General Motorsa (koji su u početku stječe 50% udjela). To rješava problem autorskih prava na ime "Aero" i naravno, nakon samo dvije godine, ožujak 1992 čini njegov nastup u talijanskim popisima 900 3 vrata Eco Power Turbo 16 Aero.Snaga oznaka Eko kratica za "ekološko Power" i Označava korištenje turbopunjača na niskim tlakom koji omogućuje povećanje performansi, pogotovo pri maloj brzini. Štetne emisije su smanjene za prisutnosti dva katalizatora (obvezno u svim novim automobilima registriranim u Italiji od 1. siječnja 1993.) Novi ekološki motor ima prednabijanje pritisak smanjen u odnosu na prethodnike, maksimalna snaga manja i nije opremljen intercoolerom niti od APC sustav za elektroničko kontrolu tlaka prednabijanja. To pozitivno utječe potrošnju, sada usporedive s onima prirodno aspirirani i užitak vožnje, zahvaljujući snažnim motorom, ali vrlo glatka i spremna za akciju, ali slatko turbo.
Anti-lock sustav kočenja ABS je sada dostupan na zahtjev.
Necu vise biti dosadan,ako hoces slikaj plocicu ili napisi VIN ....Ovako samo mozemo da nagadjamo...Godinu dana kasnije, na pariškom salonu 1992, je debi 9000 CS Aero, karakterizira izvana prisustvom aerodinamičan i uvezena u Italiju s dva motora, oba s četiri ventila, 2 i 2,3 litara, koje su glavne značajke:
Model: 2000
Težina (ccm): 1985
Konjska snaga (KS): 185
Max brzina: 230 km / h
Model: 2300
Težina (ccm): 2290
Snaga (KS): 220
Max brzina: 240 km / h
Istovremeno marketing talijanske 9000 CS Aero, u prvim mjesecima 1993 bi njihov ulazak u popisima Italian Aero verzije 900 Cabriolet, 2000 Počevši s dva motora već ugrađene u Aero 900: 2000, Eco Power od 141 KS i 2000 od 179 KS.
Model: EP Aero
Težina (ccm): 1985
Konjska snaga (KS): 141
Max brzina: 195 km / h >>>>>>>Eco Power od 141 KS Jedino se ovaj motor spominje kao ugradnja u CS u Italiji sa tako malom konjazom...Koliko sam ja shvatio Zahrdjo mi Italianski Ugradjivali su se i ovi ostali ali ni jedan nije 108KW... Mozda nisam pohvatao sve
Model: TS Aero
Težina (ccm): 1985
Konjska snaga (KS): 179
Max brzina: 210 km / h
Poslednji put menjao 8 dana Slavisacs, izmenjena 24 puta
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Saab 9000 turbo
U svakom slucaju gepek je od italijana posto "ep" oznaka je bila iskljucivo za italijansko trziste!
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Saab 9000 turbo
+1kd23se4 je napisao:U svakom slucaju gepek je od italijana posto "ep" oznaka je bila iskljucivo za italijansko trziste!
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: Saab 9000 turbo
broj sasije
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju