Saab 9000 cs 2.3t
Poslato: 17 Okt 2012, 20:03
E sad da vam ja ispricam pricu kako smo se sreli ja i moj cs ili cse?
Gledam oglase i vidim,imam sta i da vidim,dugo zeljeni,kao iz gospodara prstenova "my precious" Mozda ga se neki i secaju...zeleni sa Padinske Skele.Odem ja da pogledam,naravno vizuelno exstra,enterier u fulu,otvorimo haubu motor izgleda dobro ali nema menjac i nema saobracajnu,lik izgubio.Nadje on polisu osiguranja i ja uspem nekako da nadjem vlasnika...covek kaze nema problema moze prepis,to je dobra stvar,isproveravam ja brojeve,da nije mozda sve ok.I odlucim da se kockam. Doslepam ga kuci,operem sve ful sem haube,malo(vise) matirala.I zovnem ti ja vlasnika,saobracajne,covek koji je "prvi vlasnik" u Srbiji,drzao je Saab servis JOKSA negde u Beogradu i covek mi poce pricu,naravno posle prepisa,posto mi se u onom papiru(papir koji je dobio u sup-u,umesto izgubljene saobracajne)javilo,da je motor 93god,a sasija 95god.Kaze mi lik da je pravio auto za sebe,uvezao je skoljku kada se to moglo i prepakovao,napakovao na njega cini mi se rece T9 turbinu i jos neka cuda (300HP),ali je naravno to poskidao,posto ga je prodao svom rodjaku u penziji,kome to nije bilo potrebno. Meni u papirima pise 9000cs 147kw,a ja bih po slikama koje nalazim rekao da je cse(KOJA JE RAZLIKA?)Naravno motor je isproban,stavljen taj neispravan menjac,iz Srdjanovog servisa bivsi radnik ga probao,kaze dobar,inace komsija,i stvarno motor radi sat dva exstra,samo mu je skinut TCS,sija lampica,ubi oci,ali nigde vece radosti Kupim ja lamelu,cilindar i neki menjac,dva tri,koje sam skidao jedno 5 puta dok ga nismo konacno napasovali jedan koji odgovara,ali ne skroz .I javi mi se problem da je sipka koja ide od menjaca do...nesto kraca 3-4 cm i tu sam poceo da sumnjam u motor,ima crveni blok,ako nekom nesto znaci,voleo bih da znam kakav je ovo motor,donosio sam menjac i od cs i od 9000 i cse i nijedan se ne gadja sa svim rupama na motoru(DA NIJE CD?) i cilindar kvacila,ne odgovara onaj plasticni,kratak je pa ne doseze do korpe.Nabavim ja neki aluminijumski duzi cilindar i resimo i ovo
Sve radi,menjac,malo rucica u kabini cese od metal pa se najezim ali to je samo prva- druga i petu brzinu treba da trazim,ali je nadjem Krenem ti ja da vozim motor vruc,sve ok ,500m poce da trza,nekako se ja vratim do kuce,a ono spalo crevo od filtera do turbo punjaca kod istog.Vratim ja to i zamenim alternator koji je u medjuvremenu crkao,filter vazduha,svecice i tu nastaju problemi sa paljenjem,vergla ali upali na kratko i kao da radi na jednom-dva klipa i ugasi se.Vratim stare svecice isto stanje,mislim da je senzor radilice ili kaseta ili? Sutra ga slepam do lokalnog maajstora pa cu da vidim...ima da ga sredim Ako neko nesto moze da pomogne Mozda neko nesto i nauci iz mog iskustva
Gledam oglase i vidim,imam sta i da vidim,dugo zeljeni,kao iz gospodara prstenova "my precious" Mozda ga se neki i secaju...zeleni sa Padinske Skele.Odem ja da pogledam,naravno vizuelno exstra,enterier u fulu,otvorimo haubu motor izgleda dobro ali nema menjac i nema saobracajnu,lik izgubio.Nadje on polisu osiguranja i ja uspem nekako da nadjem vlasnika...covek kaze nema problema moze prepis,to je dobra stvar,isproveravam ja brojeve,da nije mozda sve ok.I odlucim da se kockam. Doslepam ga kuci,operem sve ful sem haube,malo(vise) matirala.I zovnem ti ja vlasnika,saobracajne,covek koji je "prvi vlasnik" u Srbiji,drzao je Saab servis JOKSA negde u Beogradu i covek mi poce pricu,naravno posle prepisa,posto mi se u onom papiru(papir koji je dobio u sup-u,umesto izgubljene saobracajne)javilo,da je motor 93god,a sasija 95god.Kaze mi lik da je pravio auto za sebe,uvezao je skoljku kada se to moglo i prepakovao,napakovao na njega cini mi se rece T9 turbinu i jos neka cuda (300HP),ali je naravno to poskidao,posto ga je prodao svom rodjaku u penziji,kome to nije bilo potrebno. Meni u papirima pise 9000cs 147kw,a ja bih po slikama koje nalazim rekao da je cse(KOJA JE RAZLIKA?)Naravno motor je isproban,stavljen taj neispravan menjac,iz Srdjanovog servisa bivsi radnik ga probao,kaze dobar,inace komsija,i stvarno motor radi sat dva exstra,samo mu je skinut TCS,sija lampica,ubi oci,ali nigde vece radosti Kupim ja lamelu,cilindar i neki menjac,dva tri,koje sam skidao jedno 5 puta dok ga nismo konacno napasovali jedan koji odgovara,ali ne skroz .I javi mi se problem da je sipka koja ide od menjaca do...nesto kraca 3-4 cm i tu sam poceo da sumnjam u motor,ima crveni blok,ako nekom nesto znaci,voleo bih da znam kakav je ovo motor,donosio sam menjac i od cs i od 9000 i cse i nijedan se ne gadja sa svim rupama na motoru(DA NIJE CD?) i cilindar kvacila,ne odgovara onaj plasticni,kratak je pa ne doseze do korpe.Nabavim ja neki aluminijumski duzi cilindar i resimo i ovo
Sve radi,menjac,malo rucica u kabini cese od metal pa se najezim ali to je samo prva- druga i petu brzinu treba da trazim,ali je nadjem Krenem ti ja da vozim motor vruc,sve ok ,500m poce da trza,nekako se ja vratim do kuce,a ono spalo crevo od filtera do turbo punjaca kod istog.Vratim ja to i zamenim alternator koji je u medjuvremenu crkao,filter vazduha,svecice i tu nastaju problemi sa paljenjem,vergla ali upali na kratko i kao da radi na jednom-dva klipa i ugasi se.Vratim stare svecice isto stanje,mislim da je senzor radilice ili kaseta ili? Sutra ga slepam do lokalnog maajstora pa cu da vidim...ima da ga sredim Ako neko nesto moze da pomogne Mozda neko nesto i nauci iz mog iskustva