Stranica 1 od 1
Re: Saab 9-5 Aero MY2011 Bi Turbo
Poslato: 30 Sep 2012, 14:01
od Perkele
Re: Saab 9-5 Aero MY2011 Bi Turbo
Poslato: 30 Sep 2012, 14:28
od AERO
Sta reci osim da je prelep !!!! ...... Hvala na poslastici kojom si nas obradovao

Re: Saab 9-5 Aero MY2011 Bi Turbo
Poslato: 30 Sep 2012, 14:29
od GRIPEN
Uh, nisi trebao ovo da nam radis
Glupo je da bilo sta kometarisem
Jedino mi se ne svidja taj kultivator pod haubom

Re: Saab 9-5 Aero MY2011 Bi Turbo
Poslato: 30 Sep 2012, 14:37
od Perkele
Ni ja ne volim sto je diesel, dlaka je falila da uzme 2.8 benzinca aera ali njegove voznje bi trosio 30l benzina a ovaj diesel trosi prosek 9l ali covek se stvarno izivljava!

A i koliko god da si bogat i koliko god da imas para suludo je davati 1000 i kusur eura za registraciju!
Ovaj isto ima 400nm obrtni moment kao i benzinac jedino sto je imao problema zbog goriva, otislo mu je kuciste erg i jos neke gluposti, bio mu auto mesec ipo na servisu ali od kad sipa aditiv za naftu nema vise problema.
Inace sta je mene najvise fasciniralo, auto nema nikakve veze sa starim 9-5, veci je za klasu od starog, mnooogo je veci, mislim da je preko 5m dugacak a dosta je i siri.

Re: Saab 9-5 Aero MY2011 Bi Turbo
Poslato: 30 Sep 2012, 14:40
od AERO
GRIPEN je napisao:Jedino mi se ne svidja taj kultivator pod haubom
Perkele je napisao:Ni ja ne volim sto je diesel
Malo Vam 200 konja - jel???......treba vise?.......Isti ste ko ovaj Tazz

Re: Saab 9-5 Aero MY2011 Bi Turbo
Poslato: 30 Sep 2012, 14:45
od Perkele
Kad prodje garancija kaze Dule roknuce mu cip 260 PS!

Re: Saab 9-5 Aero MY2011 Bi Turbo
Poslato: 30 Sep 2012, 14:48
od AERO
Gde ga odrzava u garantnom roku?.....mislim ko udara pecate u servisnu?
Re: Saab 9-5 Aero MY2011 Bi Turbo
Poslato: 30 Sep 2012, 15:11
od Perkele
Autopromet.
Poslednji put kad je stajao mesec ipo na servisu bas je bio ljut, nisu znali ni da mu kazu kad ce biti deo i kad ce biti gotov auto.
Re: Saab 9-5 Aero MY2011 Bi Turbo
Poslato: 30 Sep 2012, 16:58
od TAZZ
Re: Saab 9-5 Aero MY2011 Bi Turbo
Poslato: 30 Sep 2012, 18:08
od Gost
Sama cena dovoljno govori o tom autu.vrh.multijet motor twin turbo,mala i velika,svaka radi svoj posao.chip i kada se ugradi nevidi se na dijagnostici.bar je tako kod insignije ima moj drug onu sa 165ks.digli je na 190ks i nepreporucuju vise.ovaj twin mislim da nebi izdrzao napor na 260ks.mozda realnih 230ks.Moj drug ima 159 2.4jtdm sa 200ks,podigli je na 245ks ali zvrlja tockove,nemirna u medjuubrzanjima,pali asr stalno,bori se auto sam sa sobom.a to je ipak petak motor.Neznam nesto mi za 1956kubika previse 260ks.mozda je izvodljivo,ali to nece drzati dugo turbo u zivotu,a mozda i motor.trap verujem da bi trpeo.
p.s. servisiranje ce tu biti sve veci problem jer je malo komada napravljeno za godinu dana i kraj a delova ce trebati,posebno nekih specificnih.a uradili su dosta izmena oko motora u odnosu na fiat,mozda i na opel.
Re: Saab 9-5 Aero MY2011 Bi Turbo
Poslato: 30 Sep 2012, 18:34
od Perkele
Ali zato je raritet, i tek ce biti... Malo ko ga ima u Srbiji!
Re: Saab 9-5 Aero MY2011 Bi Turbo
Poslato: 30 Sep 2012, 18:56
od Gost
To je tacno,ali skup i mlad raritet.
Re: Saab 9-5 Aero MY2011 Bi Turbo
Poslato: 30 Sep 2012, 19:37
od TAZZ
260KS...
Ne bih preporucio...
Sa 230 ce se boriti, nije tu problem snage vec momenta koji ce se otvoriti... i onda ce paliti stalno TCS i borice se sam sa samim sobom... moment ce biti preko 480-500... na prednjem pogonu...
Re: Saab 9-5 Aero MY2011 Bi Turbo
Poslato: 30 Sep 2012, 19:42
od GRIPEN
AERO je napisao:GRIPEN je napisao:Jedino mi se ne svidja taj kultivator pod haubom
Perkele je napisao:Ni ja ne volim sto je diesel
Malo Vam 200 konja - jel???......treba vise?.......Isti ste ko ovaj Tazz
Konja nikad dosta...

Re: Saab 9-5 Aero MY2011 Bi Turbo
Poslato: 30 Sep 2012, 20:00
od AERO
GRIPEN je napisao:Konja nikad dosta...
Paaa znam,ali onih sest pocetnih (pri kupovini),nekako mi govore da je ovih 200 sasvim dovoljno jer ipak je preovladala nafta pri odabiru kao racionalnije resenje - bez obzira na plateznu moc Perkeleovog druga.
Ako on treba da predstavlja statusni simbol i zadovoljstvo u njegovom koriscenju,onda ga treba cuvati da sto duze potraje.
Gume se lako kupuju (ima ih na svakom cosku),ali vidis da je za delove muka.....i kako stari i trosi se,sve ce biti veca muka.....
Kako god,prelep prizor sa nasim tablama, i na ulici i na nasem sajtu.
Verujem da ce nam Perkele preneti utiske iz

,jer je primerak koji se retko srece....
Re: Saab 9-5 Aero MY2011 Bi Turbo
Poslato: 30 Sep 2012, 20:09
od ninsaki
"Isuse kak je lep"

Re: Saab 9-5 Aero MY2011 Bi Turbo
Poslato: 30 Sep 2012, 20:54
od nik 900t
Vidjam ga stalno ufffff

, danas sam video kod vma takav samo braon, mislim da ima preko 5m sigurno.
Re: Saab 9-5 Aero MY2011 Bi Turbo
Poslato: 30 Sep 2012, 21:20
od TAZZ
ako se dobro secam...
5008 mm
Re: Saab 9-5 Aero MY2011 Bi Turbo
Poslato: 30 Sep 2012, 23:26
od Carlsson
zlo

Re: Saab 9-5 Aero MY2011 Bi Turbo
Poslato: 16 Okt 2012, 18:22
od Godfather
Kako onaj beli BMW izgleda siromasno i sitno pored Saaba

. Dule je moj idol !

Re: Saab 9-5 Aero MY2011 Bi Turbo
Poslato: 16 Okt 2012, 19:14
od HIRSCH
"Ljepota Poroka"................Prelep..
Re: Saab 9-5 Aero MY2011 Bi Turbo
Poslato: 17 Maj 2013, 23:58
od Astrotrain
Neverovatno izgleda!
Re: Saab 9-5 Aero MY2011 Bi Turbo
Poslato: 24 Maj 2013, 12:29
od Marko
Duzi je od najnovijeg Audija A6, celih 5 cm. Najlepsi auto za mene
Re: Saab 9-5 Aero MY2011 Bi Turbo
Poslato: 09 Jul 2013, 20:38
od SAAB 007
Haos!!!
Izuvaaaaaa!!!

Re: Saab 9-5 Aero MY2011 Bi Turbo
Poslato: 10 Jul 2013, 13:49
od MAD SERB
Auto je perverzija ima jedan u auto prometu na prodaju 2.8 T aero XWD 2011 malo prešao a cena je do skoro bila 39900 e sad stoji na upit oglas je još na polovnim automobilima.
