SAAB 900 S 1994g.
- mirko09
- Postovi: 18
- Pridružio se: 26 Jul 2012, 00:00
SAAB 900 S 1994g.
Evo da predstavim svog ljubimca ,
kupljen 2009 godine direktno iz Svedske bez preteranog zagledanja , ljubav na prvi pogled .
Model je 900 s 94 godiste , motor 2.0 96 kw ... Za 3 god presao oko 80000 km , i dosao do 380000 km pravih . Nastavak predstavljanja sutra uz slike a za sada ako neko zna potrebna mala pomoc . Da li je moguce na ovaj motor napakovati turbo ili se mora menjati motor . Menjac mi je automatik ako to ima veze sa dodavanjem turba .
Da ne zaboravim vlasnik sam tehnickog pregleda motornih vozila u Kaludjerici , tako da od mene za pocetak svako kome je potrebno ima besplatan tehnicki pregled vozila .
Pozdrav , a sutra slike i nastavak , sta je sve promenjeno ,sta je u planu i sl ..
kupljen 2009 godine direktno iz Svedske bez preteranog zagledanja , ljubav na prvi pogled .
Model je 900 s 94 godiste , motor 2.0 96 kw ... Za 3 god presao oko 80000 km , i dosao do 380000 km pravih . Nastavak predstavljanja sutra uz slike a za sada ako neko zna potrebna mala pomoc . Da li je moguce na ovaj motor napakovati turbo ili se mora menjati motor . Menjac mi je automatik ako to ima veze sa dodavanjem turba .
Da ne zaboravim vlasnik sam tehnickog pregleda motornih vozila u Kaludjerici , tako da od mene za pocetak svako kome je potrebno ima besplatan tehnicki pregled vozila .
Pozdrav , a sutra slike i nastavak , sta je sve promenjeno ,sta je u planu i sl ..
- mirko09
- Postovi: 18
- Pridružio se: 26 Jul 2012, 00:00
Re: SAAB 900 S 1994g.
Ponuda za besplatan tehnicki pregled vazi samo za vlasnike saab-a
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 S 1994g.
-
Hvala matori na ovom drugarskom gestu ...... bas si nas obradovao.
Javice ti se neko oko odgovora na tvoje pitanje (budi strpljiv)....
P.S. - Spomenuo si da je dosta delova izmenjeno na autu (sa mladjeg).Skapirao sam da je izvorno 96kw.....znaci razvodnik paljenja (nije kaseta)....jel?...ili......
Hvala matori na ovom drugarskom gestu ...... bas si nas obradovao.
Javice ti se neko oko odgovora na tvoje pitanje (budi strpljiv)....
P.S. - Spomenuo si da je dosta delova izmenjeno na autu (sa mladjeg).Skapirao sam da je izvorno 96kw.....znaci razvodnik paljenja (nije kaseta)....jel?...ili......
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 S 1994g.
Pozdrav Mirko, lepo je videti jedan stari 900ng koji sluzi dobro!
Sto se tice prebacivanja tvog Saaba na turbo, jel verujes da bi bilo lakse/jeftinije da kupis druga kola?
Problem lezi u nekoliko stvari ne jednoj, evo spiska:
- sam motor je drugaciji
- elektronika - morao bi da se stavi komplet el. vodova sa turba od farova i senzora za temp. hladnjaka, pa sve do zadnjih stop svetla - kod Saaba od 9000ke kola su komplet umrezena, tako da nema parcijalnog
- menjac, nesto smo spominjali na temu ovog kabria sto prodaju - ako ostavis originalni menjac iz 2.0i imaces fenomenalno ubrzanje, ali ce max. brzina biti jako ogranicena, a kola ce ti raditi na visookim obrtajima vec u gradskoj voznji
Takodje mislim da je taj motor sto imas jedan od najboljih koje je Saab napravio, na kraju krajeva tvoja kilometraza to dokazuje, dok ovi turbo motori sa kasetom tesko da ce preci tu kilometrazu bez nekih jacih ulaganja.
Moj savet, vozi i uzivaj, a ako bas hoces turbo onda ovako ko nas clan Treki, neki uvoz iz inostranstva, al raspitaj se koliko kosta da se radi jedna ozbiljna generalna posto oil sludge nije bas retkost (pogledaj malo teme na forumu) - i bez njega imas stavke koje lupaju po dzepu
Tvoj B206 je zato mrcina!
Sto se tice prebacivanja tvog Saaba na turbo, jel verujes da bi bilo lakse/jeftinije da kupis druga kola?
Problem lezi u nekoliko stvari ne jednoj, evo spiska:
- sam motor je drugaciji
- elektronika - morao bi da se stavi komplet el. vodova sa turba od farova i senzora za temp. hladnjaka, pa sve do zadnjih stop svetla - kod Saaba od 9000ke kola su komplet umrezena, tako da nema parcijalnog
- menjac, nesto smo spominjali na temu ovog kabria sto prodaju - ako ostavis originalni menjac iz 2.0i imaces fenomenalno ubrzanje, ali ce max. brzina biti jako ogranicena, a kola ce ti raditi na visookim obrtajima vec u gradskoj voznji
Takodje mislim da je taj motor sto imas jedan od najboljih koje je Saab napravio, na kraju krajeva tvoja kilometraza to dokazuje, dok ovi turbo motori sa kasetom tesko da ce preci tu kilometrazu bez nekih jacih ulaganja.
Moj savet, vozi i uzivaj, a ako bas hoces turbo onda ovako ko nas clan Treki, neki uvoz iz inostranstva, al raspitaj se koliko kosta da se radi jedna ozbiljna generalna posto oil sludge nije bas retkost (pogledaj malo teme na forumu) - i bez njega imas stavke koje lupaju po dzepu
Tvoj B206 je zato mrcina!
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: SAAB 900 S 1994g.
Slazem se sa kd-om. Mislim sme moze, ali... Kilometraza je vec dobra, tako da i taj mozda trazi malko pregledavanja... Turbo na taj motor... nije pametno.
- mirko09
- Postovi: 18
- Pridružio se: 26 Jul 2012, 00:00
Re: SAAB 900 S 1994g.
za pocetak hvala ,
ovo sto ste mi rekli sam i sam pretpostavljao .
ovaj motor u svakom slucaju ide napolje , imam drugi sa 160000 km tako da vec imam malo vise posla pa htedoh da se jos malo pozabavim ljubimcem kada vec vadim motor . ide i ovako ok ali pri pokusaju obilazenja i sa upaljenom klimom kao da nesto nedostaje ,sve se mislim da bi tu turbina bila od velike pomoci :)
ovo sto ste mi rekli sam i sam pretpostavljao .
ovaj motor u svakom slucaju ide napolje , imam drugi sa 160000 km tako da vec imam malo vise posla pa htedoh da se jos malo pozabavim ljubimcem kada vec vadim motor . ide i ovako ok ali pri pokusaju obilazenja i sa upaljenom klimom kao da nesto nedostaje ,sve se mislim da bi tu turbina bila od velike pomoci :)
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 S 1994g.
Pa dobro, motor koji je presao 380.000km sigurno ne ide kao iz fabrike
Ako je taj motor koji stavljas dobro odrzavan, uz sveze filtere i ulje sigurno ces primetiti porast performansi!
Predpostavljam da ti 900ka ide na plin. Ovde mozes najvise da odradis na polju Tuninga i povecanja performansi, verovao ili ne. Posto u 2.0i moze da se stavi maltene isti plin (za razliku od turba) skoro pa kao u Zastavu , mnogi su tako ovde i radili (znam neke). Tako da ako hoces da povecas performanse ja bi kod plina poceo - na tu temu je Tazz najupuceniji ovde od clanova
Ako je taj motor koji stavljas dobro odrzavan, uz sveze filtere i ulje sigurno ces primetiti porast performansi!
Predpostavljam da ti 900ka ide na plin. Ovde mozes najvise da odradis na polju Tuninga i povecanja performansi, verovao ili ne. Posto u 2.0i moze da se stavi maltene isti plin (za razliku od turba) skoro pa kao u Zastavu , mnogi su tako ovde i radili (znam neke). Tako da ako hoces da povecas performanse ja bi kod plina poceo - na tu temu je Tazz najupuceniji ovde od clanova
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- mirko09
- Postovi: 18
- Pridružio se: 26 Jul 2012, 00:00
Re: SAAB 900 S 1994g.
Taj motor je uvezen iz Svajcarske , poznavajuci svajcarce verujem da je motor OK :) . Auto ide na plin , nije od zastave stavljen je ok uredjaj , placen nekih 700 e . A sto se tice tuninga , dajte neki predlog kako sta ... mozda sam malo glup ali kako da nakacim neku sliku automobila :))
- mirko09
- Postovi: 18
- Pridružio se: 26 Jul 2012, 00:00
Re: SAAB 900 S 1994g.
Ako neko moze da pomogne , gde ima da se kupi ovo sto nedostaje na slici
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 S 1994g.
http://www.ebay.co.uk/itm/Saab-NG-900-9 ... 58944f3105
ili
http://www.elferink.nl/artikel.php?Alin ... rtNr=12620
Ili da porucis preko Saaba - br. dela 533166 - regler jako cesto strada kod manuelne klime jer zapece sajla ako budes menjao gledaj da podmazes sajlu nekim silikonskim sprejom ili mascu - inace ce ponovo da se polomi
ili
http://www.elferink.nl/artikel.php?Alin ... rtNr=12620
Ili da porucis preko Saaba - br. dela 533166 - regler jako cesto strada kod manuelne klime jer zapece sajla ako budes menjao gledaj da podmazes sajlu nekim silikonskim sprejom ili mascu - inace ce ponovo da se polomi
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- mirko09
- Postovi: 18
- Pridružio se: 26 Jul 2012, 00:00
Re: SAAB 900 S 1994g.
Mislio sam da li ima neko polovan a da valja , a da strada cesto u to sam se uverio , sajlu podmazao ali ne vredi opet puca . ne znam da li sam rekao imam jednog za delove ali taj deo odavno upotrebljen
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 S 1994g.
pa kako onda mislis polovan da ti valja?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- mirko09
- Postovi: 18
- Pridružio se: 26 Jul 2012, 00:00
Re: SAAB 900 S 1994g.
Prethodne koje sam stavio radili dve godine . iskreno preko e bay a nisam nikada kupovao , tako da sam zato pitao a ne zbog cene .
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 900 S 1994g.
Izbrisah onu moju poruku za postavljanje slika,da ti ne kvari temu ( a vidim provalio si kako se stavljaju)
Mislim da sto se tice ovih potenciometara za ventilaciju,Kd ispravno zbori....a ako nije kinta problem,novi sa podmazanim sajlicama,imaju dobre predispozicije za dugorocno resenje....Kupovina ne bi trebala da bude problem,a ako te bas smara da se drndas oko toga - mislim da imam telefone jednog ili dva momka koji samo to rade ( narudzbine preko eBay-a) ,pa ako zatreba,ti vici da trazim.....
Drugo resenje mozda recimo lezi OVDE.To je oglas naseg clana (auto je ovde - rasturen ,a on je gore u Swedskoj)...tako da moras da mu napises mail ([email protected]),pa da vidis jel ima ......
P.S. - Daj jos slika auta.....sta si se stis'o
Mislim da sto se tice ovih potenciometara za ventilaciju,Kd ispravno zbori....a ako nije kinta problem,novi sa podmazanim sajlicama,imaju dobre predispozicije za dugorocno resenje....Kupovina ne bi trebala da bude problem,a ako te bas smara da se drndas oko toga - mislim da imam telefone jednog ili dva momka koji samo to rade ( narudzbine preko eBay-a) ,pa ako zatreba,ti vici da trazim.....
Drugo resenje mozda recimo lezi OVDE.To je oglas naseg clana (auto je ovde - rasturen ,a on je gore u Swedskoj)...tako da moras da mu napises mail ([email protected]),pa da vidis jel ima ......
P.S. - Daj jos slika auta.....sta si se stis'o
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
- Carlsson
- Postovi: 2756
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Banja Luka
Re: SAAB 900 S 1994g.
'ocu da vidim felne...malo bolje
[link_open=http://www.saabclubserbia.rs]SAAB CLUB SERBIA[/link_open]
- mirko09
- Postovi: 18
- Pridružio se: 26 Jul 2012, 00:00
Re: SAAB 900 S 1994g.
felne i ostalo sutra , moram ga oprati , ne ide da ga slikam umazanog . a planiram da napisem i kako je doveden u ovo stanje .
pocecu pa dokle stignem ...
kupljen u solidnom stanju , motor ok , enterijer odlican a spisak stvari koje je trebalo uraditi je bio sledeci :
vrata , vozacka , suvozacka i gepek truli i morali su biti zamenjeni ... soferka pukla , kocnice totalno zapekle ,trap polu ispravan ... i kupim sva vrata , zamenim i ofarbam ceo auto , soferku zamneim , ugradim plin , kocnice totalno promenim , trap sredim i krenem da uzivam u voznji ... posle nekih 20000 km pocinje da izdaje menjac , ispada iz rikverca i posle raspitivanja shvatim da moram da ga menjam ... ali onda , verovatno zbog svog truda da svog saab a odrzim u zivotu naletim na identicnog 96 godiste automatik ali nazalost sa svajcarskim tablicama ... i tako krenem da ga cerupam , promenim branike , amortizere , solje amortizera ,menjac sa kompletnom instalacijom , sedista verovatno jos nesto ali ne mogu da se setim . Veci deo sam radio sam uz pomoc drugara automehanicara i jos dvojice elektricara . uglavnom misle da nisam normalan . sledece sto je u planu je zamnea hladnjaka koji pocinje da izdaje i vreme je da se zameni lanac , mada je motor u svajcarcu odlican kao i sve sto sam sa njega skinuo , pa cu umesto da zamenim lanac zameniti motor . a da zamenio sam i skoro ceo auspuh ... znam da sam verovatno mogao proci mnogo bolje pri prvoj kupovini ali nisam ga iskreno ni zagledao . auto je inace dosao u sred zime iz svedske , po snegu ostavljen tako godinu i malo jace da stoji i odatle toliko kvarova i trulezi da vas nezbuni :-D . ako se setim jos necega sto sam promenio dopisacu ... . za sada dosta
pocecu pa dokle stignem ...
kupljen u solidnom stanju , motor ok , enterijer odlican a spisak stvari koje je trebalo uraditi je bio sledeci :
vrata , vozacka , suvozacka i gepek truli i morali su biti zamenjeni ... soferka pukla , kocnice totalno zapekle ,trap polu ispravan ... i kupim sva vrata , zamenim i ofarbam ceo auto , soferku zamneim , ugradim plin , kocnice totalno promenim , trap sredim i krenem da uzivam u voznji ... posle nekih 20000 km pocinje da izdaje menjac , ispada iz rikverca i posle raspitivanja shvatim da moram da ga menjam ... ali onda , verovatno zbog svog truda da svog saab a odrzim u zivotu naletim na identicnog 96 godiste automatik ali nazalost sa svajcarskim tablicama ... i tako krenem da ga cerupam , promenim branike , amortizere , solje amortizera ,menjac sa kompletnom instalacijom , sedista verovatno jos nesto ali ne mogu da se setim . Veci deo sam radio sam uz pomoc drugara automehanicara i jos dvojice elektricara . uglavnom misle da nisam normalan . sledece sto je u planu je zamnea hladnjaka koji pocinje da izdaje i vreme je da se zameni lanac , mada je motor u svajcarcu odlican kao i sve sto sam sa njega skinuo , pa cu umesto da zamenim lanac zameniti motor . a da zamenio sam i skoro ceo auspuh ... znam da sam verovatno mogao proci mnogo bolje pri prvoj kupovini ali nisam ga iskreno ni zagledao . auto je inace dosao u sred zime iz svedske , po snegu ostavljen tako godinu i malo jace da stoji i odatle toliko kvarova i trulezi da vas nezbuni :-D . ako se setim jos necega sto sam promenio dopisacu ... . za sada dosta
Re: SAAB 900 S 1994g.
Mmmmmmmmmmm.... nesto razmishljam... zagolicalo mi mastu. Ovo s turbetom... ipaq bi se poigrao ja tu s Fenom... mislim... voljan d pogledam autto. Koji ti je drugi... mislim donor? Jel normalan ili sisavac?
- mirko09
- Postovi: 18
- Pridružio se: 26 Jul 2012, 00:00
Re: SAAB 900 S 1994g.
Ne znam sta je sisavac , mislim da je normalan , 96 kw.
Re: SAAB 900 S 1994g.
Ufffff... normalan SAAB je sa Fenom ili ti TuRbo, Sisavac™ je sisavac.. sisa vazduh... nema Fenche™... NA ili naturaly aspirated... Objasnio By Willy Kojot®
Moram da zastitim ove izraze...
Moram da zastitim ove izraze...
- mirko09
- Postovi: 18
- Pridružio se: 26 Jul 2012, 00:00
Re: SAAB 900 S 1994g.
Motor je klot , i jedan i dugi nema turba . Gde se moze doci da pogledas auto , mozda pise negde na forumu ali jos nisam naleteo .
Re: SAAB 900 S 1994g.
Kd... 9000 je plug' n ' play. Isuces motor s instalacijom i stavis drugi.. s instalacijom motornom. Jel takav 900ng. Cini mi se da jeste... sd bi trebalo malko d prochitam i prisetim se... aj pogledaj u epc 9000 cs zicenje motora i uporedi s 900 mislim da je isto. Znachi druze ako sam u pravu... treba turbo motor sa zichenjem i imash zdravih fabrichkih 185 ks... ja imam ECU...
- mirko09
- Postovi: 18
- Pridružio se: 26 Jul 2012, 00:00
Re: SAAB 900 S 1994g.
Poslao sam poruku Sweden-u da vidim da li je prodao svoj motor koji je oglasavao na forumu .Kada se javi videcu sta cu dalje . Ako imas vremena dolazim gde god kaze na konsultacije
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 16 gostiju