SAAB 9-3 2.0t 2001. automatic
Poslato: 11 Jul 2017, 21:10
Mozda je jos rano za otvaranje teme posto jos nisam do kraja odlucio sta cu, ali je stigla prinova, i to zbog zelje moje bolje polovine da i ona predje na SAAB, sto znaci da je zaraza pocela da se siri po familiji. Ovaj je skroz po meri, matik, atestiran sekvent, petoro vrata, izuzev sto je prolupao na radilici, ali je zato i cena bila vise nego odgovarajuca. Doprtio do Beograda slepom i danas konacno karter dole da se vidi sta i kako. A tamo nesto sto nisam video jos od veselih i srecnih devedesetih:
Na slici su lezajevi, ali i ZILETI. Ne, nisam imao u planu da se brijem, ovi zileti su bili montirani izmedju lezajeva i radilice; ne salim se. Ovako se kod lokalnih majstora u Kraljevu nadomescuje razlika do specijale. Kao sto rekoh, vidjao sam vec ovo ranije na jugicima, kecevima i ficama pakovanim za prodaju, ali da ovako nesto probas na SAAB-u, za to treba da budes posebna vrsta bolida, tim pre sto popravljas auto komsiji. Ukratko, samo su sjebali radilicu bez potrebe. Ipak, ne brinem previse, sad je u dobrim rukama (citaj: Kiki ce ga ocerupati), ide druga radilica posto od ove verovatno nema nista, nadam se da vec za vikend pakujemo sve nazad. Evo nesrecnika na dizalici, ranjenog i bolnog:
Javljam se uskoro sa novostima.
Na slici su lezajevi, ali i ZILETI. Ne, nisam imao u planu da se brijem, ovi zileti su bili montirani izmedju lezajeva i radilice; ne salim se. Ovako se kod lokalnih majstora u Kraljevu nadomescuje razlika do specijale. Kao sto rekoh, vidjao sam vec ovo ranije na jugicima, kecevima i ficama pakovanim za prodaju, ali da ovako nesto probas na SAAB-u, za to treba da budes posebna vrsta bolida, tim pre sto popravljas auto komsiji. Ukratko, samo su sjebali radilicu bez potrebe. Ipak, ne brinem previse, sad je u dobrim rukama (citaj: Kiki ce ga ocerupati), ide druga radilica posto od ove verovatno nema nista, nadam se da vec za vikend pakujemo sve nazad. Evo nesrecnika na dizalici, ranjenog i bolnog:
Javljam se uskoro sa novostima.