Stranica 1 od 1

SAAB 9-3 2.0t 2001. automatic

Poslato: 11 Jul 2017, 21:10
od zodiac
Mozda je jos rano za otvaranje teme posto jos nisam do kraja odlucio sta cu, ali je stigla prinova, i to zbog zelje moje bolje polovine da i ona predje na SAAB, sto znaci da je zaraza pocela da se siri po familiji. Ovaj je skroz po meri, matik, atestiran sekvent, petoro vrata, izuzev sto je prolupao na radilici, ali je zato i cena bila vise nego odgovarajuca. Doprtio do Beograda slepom i danas konacno karter dole da se vidi sta i kako. A tamo nesto sto nisam video jos od veselih i srecnih devedesetih:

Slika

Na slici su lezajevi, ali i ZILETI. Ne, nisam imao u planu da se brijem, ovi zileti su bili montirani izmedju lezajeva i radilice; ne salim se. Ovako se kod lokalnih majstora u Kraljevu nadomescuje razlika do specijale. Kao sto rekoh, vidjao sam vec ovo ranije na jugicima, kecevima i ficama pakovanim za prodaju, ali da ovako nesto probas na SAAB-u, za to treba da budes posebna vrsta bolida, tim pre sto popravljas auto komsiji. Ukratko, samo su sjebali radilicu bez potrebe. Ipak, ne brinem previse, sad je u dobrim rukama (citaj: Kiki ce ga ocerupati), ide druga radilica posto od ove verovatno nema nista, nadam se da vec za vikend pakujemo sve nazad. Evo nesrecnika na dizalici, ranjenog i bolnog:

Slika

Javljam se uskoro sa novostima.

Re: SAAB 9-3 2.0t 2001. automatic

Poslato: 11 Jul 2017, 23:50
od MAD SERB
Gledam, čitam i NE verujem...pa ovo je za sakaćenje, tačno da mu odsečeš obe šake da više nikada ne otvori ni jednu haubu a kamoli uzme ključ u ruke :suprised: :dash:

Re: SAAB 9-3 2.0t 2001. automatic

Poslato: 12 Jul 2017, 00:47
od zodiac
Matori vlasnik je bio bolestan i auto nije registrovao ni vozio godinu dana. Kad su ga konacno upalili, saab je radio, ali se culo sitno kuckanje na radilici. Onda su ga odvezli do komsije strucnjaka koji ga je popravio tako da se tiho kuckanje pretvorilo u glasno lupanje. Sad je jasno i zasto. Steta, jebiga, da nije bilo zileta, moglo bi da prodje bez vadjenja motora, ovako mora sve napolje.

Re: SAAB 9-3 2.0t 2001. automatic

Poslato: 12 Jul 2017, 17:43
od VladimirS
:suprised: U životu mi ne bi palo na pamet ovo... :suprised:
Ne znam koga možeš i da zavrneš na ovu foru, imam utisak da ne "drži vodu" dugo... :wtf:

U svakom slučaju, srećno sa kolima!

Nego, radite sve po fabrički ili...?

Re: SAAB 9-3 2.0t 2001. automatic

Poslato: 12 Jul 2017, 18:26
od zodiac
Druga radilica, novi lezajevi, semerinzi i tako to. Sta bude trebalo.

Re: SAAB 9-3 2.0t 2001. automatic

Poslato: 12 Jul 2017, 21:57
od Kolja
Nek je srecno, a sreca sa B2x5 je preko potrebna.

Re: SAAB 9-3 2.0t 2001. automatic

Poslato: 13 Jul 2017, 00:53
od zodiac
Ostalo deluje prilicno uredno, sve je na mestu i kako treba, motor i menjac su suvi, ima pravu kilometrazu, automatik je i nije silovan, nije udaran i u prvoj je boji, sem maglenki i ventova koje idu pored je skroz kompletan, umro je zbog paljenja posle dugog stajanja sa ko zna koliko starim uljem. Pretpostavljam da je matori menjao na 10.000, a posto je prelazio 2-3.000 godisnje... U svakom slucaju nije los materijal za sredjivanje. Ali da B2x5 jeste govno obicno, to stoji.

Re: SAAB 9-3 2.0t 2001. automatic

Poslato: 13 Jul 2017, 06:39
od black
Jao šteta. Ali za komšijo Baltazara :btn: ma 10x

Re: SAAB 9-3 2.0t 2001. automatic

Poslato: 13 Jul 2017, 10:58
od Kolja
Ima delova za njega petoduplo vise nego za 9K. Tapacirung haube je sa dizela koliko vidim. Blaagi remap i bice super

Re: SAAB 9-3 2.0t 2001. automatic

Poslato: 13 Jul 2017, 13:26
od zodiac
Ne, tapacirung haube je originalan, kao i sve ostalo na autu. Remap ni slucajno. Dosta je LPT.

Re: SAAB 9-3 2.0t 2001. automatic

Poslato: 13 Jul 2017, 16:46
od VladimirS
Tapacirung je dobar to bar znam :pl: