SAAB 9-3, VECTOR 2.0t, 175KS, 2002.
Poslato: 23 Apr 2017, 20:38
Ćao svima! Spomenuo u predstavljanju da ponovim i ovde, potrebna mi je vaša pomoć da utegnem ovog zmaja :)
Dobio sam ga na poklon od najboljeg ujaka na svetu pa mi nije žao da lepo uložim u njega i dovedem ga u stanje što bliže fabričkom. Sređujemo ga za svoju dušu žena i ja koji smo veliki ljubitelji automobila, nažalost ne i veliki poznavaoci auto-mehanike pa su nas razni majstori i servisi puno šišali ranije. Naravno, ako ima smisla i ne sipamo u rupu bez dna jer mi deluje da ima neke malo veće probleme, potrebna mi je vaša pomoć.
Unapred vam hvala, za sve koji pomognu
Dobio sam ga na poklon od najboljeg ujaka na svetu pa mi nije žao da lepo uložim u njega i dovedem ga u stanje što bliže fabričkom. Sređujemo ga za svoju dušu žena i ja koji smo veliki ljubitelji automobila, nažalost ne i veliki poznavaoci auto-mehanike pa su nas razni majstori i servisi puno šišali ranije. Naravno, ako ima smisla i ne sipamo u rupu bez dna jer mi deluje da ima neke malo veće probleme, potrebna mi je vaša pomoć.
- Naime, potrošnja mu je jako nepredvidljiva, prvi rezervoar (60l) je posrkao posle 600km kombinovane voznje otvoreni put i grad 50%/50% što i nije toliko strašno s obzirom da je auto od 175KS koji sam hteo malo da "produvam" posle ujakove vožnje koja je uglavnom bila lagano krstarenje po Leskovcu. Ali mi je posle toga progutao pola rezervoara(30l) za 100km gradske vožnje po Beogradu sa puno zastoja stani-kreni (uglavnom bez klime). Moram da ispratim jos malo da li mi je računica dobra i pokazatelj goriva pouzdan.
- Nema nimalo snage u 2. brzini, nema šanse da se krene iz stajanja, gasi i pri kretanju manjom brzinom u 2. brzini.
- Na auto-putu GRIZE, nisam vozio nikad ništa slično, na usponima ne gubi snagu ni na 160km/h ne traži smanjenje brzine Ne vozim inače brzo, uvek sam oprezan, imam klinca u kolima, ali jako malo treba da se čovek zaboravi u ovom zmaju i oseća se sigurno u kojoj god brzini. Na 160 postaje i glasan, možda je do trapa, možda do turbine, plašio sam se da probam da poslušam malo duže :) Nikad nisam vozio auto koji kao da ne oseća uspon i bez zaletanja, instant sam se zaljubio u taj obrtni moment o kome sam samo slušao ranije
- Treba mi savet oko toga koji su najbolji servisi u kojima mogu da ga utegnem i možda otpadi i specijalisti na kojima mogu da nađem neke delove i sredim neke detalje.
- Treba mi što bolji neki nulti pregled sa utvrđivanjem stanja pa da krenemo jedno po jedno.
- Ono što sam utvrdio prvim brzim pregledom i dijagnostikom u Leskovcu (servis Bane u Leskovcu, po preporuci drugara) je da mu druga lambda sonda nije dobra i ima neki problem sa protokom vazduha do motora.
- Prijavljuje i probleme sa Airbagovima, ali je to navodno zbog baterije ključa ??
- Nestaje baterija u ključu na šta kompjuter upozorava i ključ treba skroz prepakovati, voleo bih da mu obnovim originalno kućište, odvaljeni su dugmići. Centralna brava verovatno zbog ovoga ne radi, a možda je i sama u kvaru. Prtljažnik se otvara kad hoće na prekidač za otključavanje u kabini, nekad neće ni po koju cenu. Sve ručno zaključavam i proveravam.
- Ima i na trapu neke manje probleme koji nisu alarmantni ali treba ih rešiti.
- Kočnice treba obnoviti, zadnji diskovi su "ukopani", ispod oboda su onih limenih tanjira koji malo zevaju oko njih - da se strucno izrazim
Treba mi plastika ručice ručne kočnice koja se raspada na dodir (zato selotejp na slici, spakovana je na brzaka čisto da radi u Beogradu - "Gde koze pasu pod ručnom")
- Glava menjača ispada, ojeli su se zupci koji je drže.
- Voleo bih da sredim i detalje na tabli i enterijeru, izlizao se lak na ručkama vrata, jedno dugme na kontrolnoj tabli fali - vidi se na slici, jedno je naprslo, više ih je izlizano. Programer sam i dizajner interfejsa softvera pa mi te stvari jako znače
Unapred vam hvala, za sve koji pomognu