Stranica 1 od 19

Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Poslato: 24 Apr 2015, 19:40
od VladimirS
Da otvorim konačno predstavljanje automobila.
Imao sam [link_open=viewtopic.php?f=45&t=1125]problem[/link_open] na samom startu, uzrok je nađen ali još nije rešen.
Slike takođe ubacujem kad dođem do PC-ja a i automobila. :ppi:

E sad, imam još pitanja: (za sad ovo) ventilator se pali na 99 stepeni (tako kaže kineski elm327 povezan sa Torque Pro) što je po meni visoka temperatura. Da li tako treba ili postoji štelovanje, ili termostat treba da se menja? Na Tojoti mi pali na 90 stepeni a u toku vožnje ide od 84 do 88 stepeni.

Inače, vožnja (iako ga nisam mnogo vozio) je odlična, stabilan je i udoban iako ima 16" točkove. Mislim, šta reći, avion u malom. :ld: Tek će biti utisaka, samo da ga se domognem. :cfa:

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Poslato: 24 Apr 2015, 21:36
od zodiac
Ventilator pali prvu brzinu na 99 stepeni, drugu na 105, i to je sasvim u redu.

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Poslato: 24 Apr 2015, 23:00
od VladimirS
E to mi je bitno da znam. Dobro da je tako. :th_hi:

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Poslato: 05 Maj 2015, 19:42
od VladimirS
Evo i slika:
Slika
Slika
Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Poslato: 05 Maj 2015, 21:22
od VladimirS
Kratka istorija: uvežen 2007-e iz NemačkU sa 75000 km (ima neki TÜV koji to dokazuje), imam i slike sa oglasa od tada. Takođe sam dobio i saobraćajnu dozvolu sa imenom nekog ''našeg'' i koliko sam video, proizveden je 2000-e a kupljen godinu dana kasnije (ne znam zašto onda stoji da je godina proizvodnje '01-e).
I prethodno napisano i sledeće sam prihvatio sa rezervom. Kilometraža je dizana za 100000 zbog carine i nije vraćana, tako da sad auto ima 230000 km (zato je i izgrebana plastika oko volana). Kaseta je menjana jer je palila grešku pa je stavljena nova a karter i poklopac skidani pre mesec dana, nije nađen mulj tj bilo ga je jako malo. Zamenjen je i PK kaiš (takođe pre mesec dana) na kojem je pisalo ''SAAB'' pa to valjda znači da je bio originalan a i u dobrom stanju je. U međuvremenu je izlupan po krovu i haubi od grada pa je farban ali prethodni vlasnik nije bio zadovoljan pa je stavio foliju.
Prodat je letos isto u Smederevu (priča je takva da čovek voli često da menja kola) a pre dve nedelje meni. Sve ovo zvuči prilično sumnjivo ali meni to nije bilo bitno pa sam progutao ''mamac''. Vreme će pokazati.
Ima par stvari koje treba da sredim (u unutrašnjosti plastike su malo izguljene i moram da nađem nešto da se smanje ogrebotine) i o tome ću obaveštavati ali o tom po tom.
Treba da se zameni plastika creva iberlaufa, našao na netu za sitne novce, samo da nađem način da mi stigne, plin mora da se ušteluje jer malo neravnomerno radi u leru iako odlično vuče, i nešto češe oko dela za turbinu u leru (kad se da gas ne čuje se) i to mora neko stručan da pogleda, da kasnije ne boli glava. :ld:

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Poslato: 05 Maj 2015, 23:02
od kd23se4
Po meni je Auto cisto 2001 godiste - ima svuda znakove Saab bez Scania + ove felne su isle samo 2001 godine
Rekao bih po svemu da je Anniversary paket opreme (jedino sto fali je carbon ili furnir tabla).
Ispravka: nije Anniversary paket - ne pise Turbo na sedistima, ovo je "klasican" SE paket (najvisi stepen opreme) - naravno kod Saaba nema skoro nikad full-fullova - to sam samo vidjao na nekim 900NG sa 2.5 V6 motorom.

Jedino sto se (po meni ne uklapa) da je nemacka prva zemlja isporuke - kod nemaca koza ide uvek sa grejacima sedista. Mozda je drugi vlasnik nemac uvezao?

Koza bez grejaca je uglavnom Italija i Holandija- ne kazem da je ovo gore u kamen uklesano, ali prilicno sam siguran da je tako

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Poslato: 05 Maj 2015, 23:17
od VladimirS
Hvala na pojašnjenju. Da, to sam zaboravio. Dobio sam i tablu imitacije drveta, bile su izlomljene one hvataljke za usmeravanje vazduha pa je prethodni vlasnik zamenio sa ovom sivom, mada je i ona skroz cela i bez ogrebotina. Nemam pojma za istoriju pre uvoza kod nas, vrlo moguće. Možda sedišta i imaju grejače ali su dugmići sklonjeni? Glupo ali moguće. Kako da proverim da li ima ESP (sem da se klizam po nekom putu :ambulance: )? TCS nema, ali da li postoji mogućnost ugradnje?

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Poslato: 05 Maj 2015, 23:37
od TAZZ
Ne treba ti ni jedno ni drugo...
Treba samo pameti u glavi...
Ja imam i tcs i esp, pa mi ne znaci. Osim na ledu, a imam automatik, i kad ne stisnem W mod na menjacu onda pali TCS.
Dakle sve je u tvojoj glavi i nozi.

Jedino sto fali je...

Remap na 230HP i 330~350nm, da ide bas onako... lepo i tecno... i snazno, kao sto Saab i ide.

Sent from LG G2

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Poslato: 05 Maj 2015, 23:47
od VladimirS
Slažem se potpuno, ali nekad glava zna da zakaže pa malo tehnologije nije na odmet.
Balavim na te brojke oko remapiranja ali preče stvari su sad u planu. Možda se žalim na glupost ali juče mi je posisao oko 10 litara plina na većinom otvoren putu. Mada, gazio sam ga, nije da nisam. :whistling:
Osećaj je bio...pa ne znam šta da kažem...treća brzina, 60kmh, gas do pola naglo stisnut a on lepi za sedište do 110...mahinalno sam stisnuo do poda gas na oko 110kmh a on opet lepi kao da nisam stigao do 130/140, ne znam ni sam više...i sve na plin. Mogu da zamislim kako dere sa 200+ konja...

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Poslato: 06 Maj 2015, 01:00
od TAZZ
Matematika je prosta...

Sve je u odnosima.

Trazis 500mg vazduha po detonaciji je 150NM obrtnog momenta...
500mg vazduha trazi cca 36mg goriva po detonaciji.
Imas 2500 obrtaja je 2500 detonacija. Pomnozi...
Pa je to potrosnja na 1 minut.
Pa pomnozi sa 60, koliko ima.sat minuta...
Cifra cca 5.4 miliona, pa podeli sa 1 mil da dobijes u kilogramima.
Dakle 5.4 kg goriva.
To je otprilike cca ~7.2L goriva[~1.32L=1kg].
Sa 2500rpm ides cca 115~120km/h...

Vidis matematika, fizika... hemija... pa dodjes do potrosnje...

Hahahhahahahhahahha

Sent from LG G2

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Poslato: 06 Maj 2015, 01:01
od TAZZ
I to je pri konstantnom opterecenju, dakle konstantna brzina.
Svako ubrzanje, vise vazduha, vise goriva veca potrosnja...

Sent from LG G2

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Poslato: 06 Maj 2015, 01:03
od TAZZ
Al sam se....

Xxxxxxxxxxxxxxxxx...


Treba mi papir...


Sent from LG G2

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Poslato: 06 Maj 2015, 09:26
od VladimirS
Hahahaha, odlično opisano :rsp: , ne bi meni palo na pamet da računam. Znam da sam sipao za 2000 plin a potrošen je bio na 265-om kilometru. Moram da se naviknem da, što automobil više daje, mora i da srazmerno toliko i potroši. :pl:

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Poslato: 06 Maj 2015, 10:35
od MAD SERB
Lep 93og vozi i uzivaj

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Poslato: 06 Maj 2015, 14:50
od GRIPEN
Ma to ti je odlicna potrosnje. Ne ocekuj manje, ako ga normalno vozis.... Uzivaj u autu, lep je

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Poslato: 06 Maj 2015, 15:44
od VladimirS
Hvala! Tek će da se uživa :th_hi:
Ma, ovo je bilo ekstremno za mene, morao sam da stignem na posao u Kš do 15h, tako da štednja nije ni bila u planu, auto put od 140 do 160kmh, sem par radova na putu gde nije moglo više od 80kmh.

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Poslato: 06 Maj 2015, 23:22
od Jolly
Stvarno super limuzina...a sta ces, uzivanje kosta. :)

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Poslato: 07 Maj 2015, 00:00
od VladimirS
:drinks:

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Poslato: 07 Maj 2015, 20:15
od black
GRIPEN je napisao:Ma to ti je odlicna potrosnje. Ne ocekuj manje, ako ga normalno vozis.... Uzivaj u autu, lep je
i ja se time slažem :swe:

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Poslato: 12 Maj 2015, 18:25
od VladimirS
Zadnji lonac mi je produvao, ima neku malenu rupicu sa gornje strane. U leru drči, u vožnji se ne čuje iz kola...e sad, da li da se krpim ili da stavljam nov lonac? :think: Gde, šta, kako? Svaki predlog je dobrodošao.

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Poslato: 12 Maj 2015, 18:32
od GRIPEN
Ma krpi to dok moze

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Poslato: 12 Maj 2015, 20:54
od kd23se4
Nov lonac ima da se poruci kod Gazele Imasaf (ceka se oko 15 dana) - kvalitet kao prva ugradnja (jako tezak lonac)

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Poslato: 13 Maj 2015, 18:53
od VladimirS
Raspitaću se za cene ali i proveriti i postojeći lonac, jer ako je samo to mesto kritično, nema potrebe da se daju pare na nov iako bi to bila pametna investicija na duži vremenski period. Vreme će pokazati. :CICA:

Nego..odem ja danas do kola, kako sam došao sa skupa tako sam ga i ostavio...a zaboravio sam da izvučem onaj prokleti ELM327 iz OBD konektora...dam ja kontakt, kad ono lampice nešto čkiljave, pomislih, jako je sunce pa ne vidim dobro. Okrenem ključ da upalim auto...kad su počeli releji da lupaju...usro sam se :wtf:
Izađem napolje, kuckaju oni gore kod vozača, nešto zuji u prednjem delu motora, kuckaju i ovi unutra kod kvačila...izvadim ključ iz brave a oni ne prestaju... :suprised: Izleteo sam napolje, skinuo klemu i ostavio auto tako. Posle sam vratio klemu, opet pokušao da dam kontakt i opet sve isto. Ni centralnu nije hteo da zaključa. Sva sreća pa sam ga upalio na kablove, posle je bilo sve kako treba. Zar je moguće da je jedan Elm mogao da ga isprazni toliko? Akumulator je već oštećen od silnog verglanja kad mi je crkla benzinska pumpa :btn: :ambulance:

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Poslato: 13 Maj 2015, 22:03
od GRIPEN
Izgleda da jeste...napuni ga punjacem i teraj. Ako vidis da posustaje, kupuj nov, a auspuh zakrpi, moze on jos

Re: Saab 9-3SE 2.0t, 2001

Poslato: 14 Maj 2015, 17:34
od VladimirS
Bio sam danas do električara, kaže da nema potrebe da se puni ako je upalio i danas kako treba. Vozio sam ga nekih pedesetak km bez većih potrošača. Videćemo na zimu. :jmj: Što se tiče auspuha, moram da nađem nekog krštenog, nepoznat mi je grad pa ne znam ko gde šta radi...bar ne još.

Pošto su mi plinske dizne kuckale kao nenormalne, uradio sam ono što sam i na prethodnom autu (Tojoti) - skinuo sam one konektore što ulaze u dizne (crvene boje) (valjda je to struja) i malo ih očistio, vratio, i sad se skoro pa ne čuju, tj. jako malo se čuje kad se digne hauba. Ne znam šta sam uradio ali je pomoglo. :dance2: