SAAB 9-5 2.0T SE
Poslato: 01 Feb 2015, 14:29
Hajde da pocnemo, mada jos uvek nisam poceo da vozim automobil, jer cekam da vlasnik konacno dobije novu licnu kartu pa da prenesem vlasnistvo i registrujem prevoz. Stvari stoje ovako, SAAB je 1998. godiste, presao je 334.000 km, na 320.000 je imao havariju glave i jos kojecega, to su sredjivali Kiki i Tazz kod bivseg vlasnika u Pozarevcu:
Do sada sam uradio sledece:
+ zamena doseda DI kasete (plastika bila razbijena pa krpljena silikonom na jednom mestu)
+ zamena gumice PCV razvoda na deklu ventila (crevo se drzalo nategnutom paljenom zicom, cuveni srpski metod pricvrscivanja)
+ zamena svecica NGK BCPR7ES-11
+ zamena baterija u oba kljuca
+ akumulator 62Ah
+ pregradica za sitan novac
+ brisaci farova
Ovo se radi sutra:
- zamena obruca volana
- zamena oba retrovizora
- zamena amortizera haube
- popravka transporta CD plejera
- popravka displeja klime
- zamena naslona za ruku
Stigli delovi :)
Gledao sam pet koznih volana, i nijedan nije kako treba, pa sam odlucio da uzmem plastikaner, jer je kao nov. Ionako imam samo losa iskustva sa koznim volanima, tako da ce ovaj ostati trajno. Dok sam ja skidao sta mi treba, kod drugara stize SAAB 9-3 2.2 dizlo, neki momak hoce da pazari sedista, neki volan i sta ja znam sta jos. I ja tek posle ukapiram da je to bio Astrotrain, zbog transformers znaka na kapi, istog onakvog kakav je imao na SAAB-u 9-5. Jebiga, kasno upalio, nisam se ni upoznao sa covekom.
Sta jos treba da se uradi:
Mehanika:
- povratni ventil benzinske pumpe (vergla kao zver posle duzeg stajanja, treba mu 10 sekundi da upali, posle pali na pola kljuca, pretpostavljam da je do ovoga)
- crevo kolektora vazduha (celo ali mekano, zamenicu pravljenim po uzorku, kvalitetnim i dobro bandaziranim, citaj - Dejan iz Rakovice)
- PCV update kit 6 (porucen)
- zamena dihtunga dekla ventila
- zamena desnog semeringa radilice
- ciscenje kartera i sita uljne pumpe
- zamena ulja
- zamena antifriza
- zamena ulja u menjacu
- zamena filtera ulja, goriva, klime, vazduha
- stelovanje sajle rucne kocnice
- ciscenje isparivaca, zamena filtera tecne faze (RR)
- pranje motora
Elektrika:
- klapna leve strane klime (nabavljena plasticna poluga)
- vozacevo sediste ne ide napred
- ne radi provetravanje vozacevog sedista
- odvaljena plasticna obloga vozacevog sedista
Limarija:
- zamena obloge oba branika (ima u istoj boji i bez ostecenja, samo da pocnem da vozim auto, pa cu i to resiti odmah)
- sljusten klar lak na gornjem rubu suvozacevih vrata (zamenicu cela vrata u istoj boji)
Nedostatci:
- rukohvati prednjih tapacirunga, sivi
- ukrasni poklopac usisne grane
- prednji zmigavci (naprsli)
- stopaljke (naprsle)
- sediste pepeljare sa retenzionim mehanizmom
Obavestavacu o daljim radovima, bice i slika kao sto sam obecao.
Evo i slika iz predstavljanja, da ne moram da fotkam sabonju ponovo, uskoro slede i slike enterijera:
Do sada sam uradio sledece:
+ zamena doseda DI kasete (plastika bila razbijena pa krpljena silikonom na jednom mestu)
+ zamena gumice PCV razvoda na deklu ventila (crevo se drzalo nategnutom paljenom zicom, cuveni srpski metod pricvrscivanja)
+ zamena svecica NGK BCPR7ES-11
+ zamena baterija u oba kljuca
+ akumulator 62Ah
+ pregradica za sitan novac
+ brisaci farova
Ovo se radi sutra:
- zamena obruca volana
- zamena oba retrovizora
- zamena amortizera haube
- popravka transporta CD plejera
- popravka displeja klime
- zamena naslona za ruku
Stigli delovi :)
Gledao sam pet koznih volana, i nijedan nije kako treba, pa sam odlucio da uzmem plastikaner, jer je kao nov. Ionako imam samo losa iskustva sa koznim volanima, tako da ce ovaj ostati trajno. Dok sam ja skidao sta mi treba, kod drugara stize SAAB 9-3 2.2 dizlo, neki momak hoce da pazari sedista, neki volan i sta ja znam sta jos. I ja tek posle ukapiram da je to bio Astrotrain, zbog transformers znaka na kapi, istog onakvog kakav je imao na SAAB-u 9-5. Jebiga, kasno upalio, nisam se ni upoznao sa covekom.
Sta jos treba da se uradi:
Mehanika:
- povratni ventil benzinske pumpe (vergla kao zver posle duzeg stajanja, treba mu 10 sekundi da upali, posle pali na pola kljuca, pretpostavljam da je do ovoga)
- crevo kolektora vazduha (celo ali mekano, zamenicu pravljenim po uzorku, kvalitetnim i dobro bandaziranim, citaj - Dejan iz Rakovice)
- PCV update kit 6 (porucen)
- zamena dihtunga dekla ventila
- zamena desnog semeringa radilice
- ciscenje kartera i sita uljne pumpe
- zamena ulja
- zamena antifriza
- zamena ulja u menjacu
- zamena filtera ulja, goriva, klime, vazduha
- stelovanje sajle rucne kocnice
- ciscenje isparivaca, zamena filtera tecne faze (RR)
- pranje motora
Elektrika:
- klapna leve strane klime (nabavljena plasticna poluga)
- vozacevo sediste ne ide napred
- ne radi provetravanje vozacevog sedista
- odvaljena plasticna obloga vozacevog sedista
Limarija:
- zamena obloge oba branika (ima u istoj boji i bez ostecenja, samo da pocnem da vozim auto, pa cu i to resiti odmah)
- sljusten klar lak na gornjem rubu suvozacevih vrata (zamenicu cela vrata u istoj boji)
Nedostatci:
- rukohvati prednjih tapacirunga, sivi
- ukrasni poklopac usisne grane
- prednji zmigavci (naprsli)
- stopaljke (naprsle)
- sediste pepeljare sa retenzionim mehanizmom
Obavestavacu o daljim radovima, bice i slika kao sto sam obecao.
Evo i slika iz predstavljanja, da ne moram da fotkam sabonju ponovo, uskoro slede i slike enterijera: