SAAB 9-5 AERO 2002
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Hahahahhahhahahahahha...
Pasulja......
Hahahahhahahah
Hiiiittt%
Pasulja......
Hahahahhahahah
Hiiiittt%
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Najbolje je to sto mi ceo auto sad mirese na suljpa
All systems go, ready for takeoff!
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
@ Gripi de uvek nabasas na ovakve kraljeve
Svaka cast na trudu, bije te maler ,al se ne das
Svaka cast na trudu, bije te maler ,al se ne das
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
gde si ovo razvukao? i sipaj goriva, ne valja ovo za pumpu...
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
- sena58
- Postovi: 297
- Pridružio se: 20 Nov 2013, 02:29
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Mislim da su to originalne maske za BMW. Dobro mu stoje.GRIPEN je napisao:
Prodje odmor... Bilo lepo. Za 20-ak dana predjeno nesto preko 2500km, 4000km od poplave. Bilo problema ali nista strasno. Prvo pukla guma , onda crko osigurac za kratko svetlo Gluposti, jedini ozbiljniji prodlem je bio taj sto auto nije hteo da puni boost do crvenog vec samo do pola zutog polja na boost pokazivacu na tabli. Auto je iso nije stao ali dosta slabije... Problem resen u hodu. Bilo neke vode u APC-u, ne verujem da je od poplave jer je tad bilo proslo od toga jedno 2-3k km. Verovatno neki kondenz. To istreso vrati APC i sve OK Drugi veci problem su bili misfire na 4 cilindru...ja mislio do plina kad ono skoro isto i na benzin. Onda posumnjam na svecice i kasetu. Podignem haubu a srafovi od kasete (ona 4 kom) skroz labavi. Stegnem ih i resim problem
U medjuvremenu je propevao rebrasti roler, ocekivano, jedini koji nije zamenjn posle polave. Porucen je u gazeli zajedno s kaisem pa kad stigne menjam. Drugo, auto malo duze vergla povremeno. Danas sam zamenio senzor pozicije radilice, stavio drugi polovni pa cu videti da li je on pravio probleme. Takodje, narednih dana menjam filtere za plin pa cu opet da ocistim benz dizne, jer moguce da one opet zezaju pa zato nekad teze pali.
Pored svega navedenog ostali jos zadnji sileni da se zamene... cekam neke zaebane da stignu i pravac Saaboter
Osim senzora radilice danas sam i otvarao farove, kako bi ocistio prljavstinu koja je ostala unutra. Kad sam vec otvarao farove, zamenio sam i projektore, stavio nove iako su stari radili, i stavio druge maske na projektore, tako da sad lepse izgleda.
Stari izgled:
Novi:
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
@ nordic
Nema tu sta da se razvlaci i ima tu goriva dovoljno
@sena
Da, maske su za e46
Nema tu sta da se razvlaci i ima tu goriva dovoljno
@sena
Da, maske su za e46
All systems go, ready for takeoff!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Aaaaaaaa......
Jbt razmishljam sat vremena... kakav e46 vas spopao...
Kad ono prichate o maskama za proJektoR...
Idi bre....
Shupichkumaterinu...
Hahahhahhahhahahahha
Jbt razmishljam sat vremena... kakav e46 vas spopao...
Kad ono prichate o maskama za proJektoR...
Idi bre....
Shupichkumaterinu...
Hahahhahhahhahahahha
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Hteo danas da zamenim semening na radilici, iza remenice i diht gumicu na poklopcu uljne pumpe, al nemere... Nisam mogo da odvijem sraf koji drzi remenicu radilice
Ima sam i pneumatski pistolj, ali il je on slab il je slab kompresor il je bilo tanko crevo za vazdum. A mozda i svo troje JBG, dzaba volja, kad nemas alat...
Inace, semening Elring u Gazeli s popustom 500din!
Ima sam i pneumatski pistolj, ali il je on slab il je slab kompresor il je bilo tanko crevo za vazdum. A mozda i svo troje JBG, dzaba volja, kad nemas alat...
Inace, semening Elring u Gazeli s popustom 500din!
All systems go, ready for takeoff!
- Ivan Le
- Drug Član
- Postovi: 319
- Pridružio se: 14 Feb 2014, 22:01
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Gripi,ja sam jednom prilikom imao isti problem na 900og.
Resio sam ga tako sto sam ubacio gedoru sa T rucicom,zaokrenuo skroz u levu stranu i zaverglao motor.
Moment koji stvara anlaser je toliko jak da se sraf odmah odlabavio.
Samo moras proveriti gde ce na drugu stranu udariti rucica da ne bi napravio neku štetu.
Resio sam ga tako sto sam ubacio gedoru sa T rucicom,zaokrenuo skroz u levu stranu i zaverglao motor.
Moment koji stvara anlaser je toliko jak da se sraf odmah odlabavio.
Samo moras proveriti gde ce na drugu stranu udariti rucica da ne bi napravio neku štetu.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Pricali smo o tome danas, zaebavali se, a ono stvarno moze
Videcu kod Kikija prvo, on sigurno ima ozbiljniji pistolj i kompresor
All systems go, ready for takeoff!
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
sad gledam ovu sliku sa cajgerom 240km\h pa malo i prelazi jel mu to kraj ili moze jos
Saab 900og
- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
jel mora tako cesto tj na 50 000km da se skida karter a recimo menja se ulje na 10 000km znaci ulje na 10 000km i nemas problem sa muljem i neskidas ga nikad vise ili mora skidanje na 50 000km obavezno
Saab 900og
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Moze jos... Ima slika i od 250 i malo preko. A karter vise ne skidam, nikad, jedino ako ne moram zbog neceg drugog. Inace sto se mulja tice, ne postoji kod mene...
All systems go, ready for takeoff!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Gedora velika, nastavak onaj mrtvi za gedoru. Uglavis, i zaverglas. Taki i Kiki radi... tako i ja precrtao od kikija kad radi...
Bas kao sto je i Ivan rekao.
Bas kao sto je i Ivan rekao.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- Ivan Le
- Drug Član
- Postovi: 319
- Pridružio se: 14 Feb 2014, 22:01
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
A kad Tazz kaže da može,onda može
Šalim se,zaboravio sam da ti kažem da kada sve budeš isprobao i namestio,uzmi neku dužu letvu i zadrži gedoru sa čela da ne izleti slučajno kada neko bude zaverglao.
Srećno
Šalim se,zaboravio sam da ti kažem da kada sve budeš isprobao i namestio,uzmi neku dužu letvu i zadrži gedoru sa čela da ne izleti slučajno kada neko bude zaverglao.
Srećno
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Tazz, jel moze podatak na kolko se steze sraf posle?
All systems go, ready for takeoff!
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Nesto gleda po alatu... ni ja nemam taj t nastavak vec ako to nije ovo :
[img]http://img.tapatalk.com/d/14/08/28/9anu5u8e.jpg[/img]
Mada ovo seta pa je mozda nezgodno za te egzibicije ;)
Sent from my MB525 using Tapatalk 2
[img]http://img.tapatalk.com/d/14/08/28/9anu5u8e.jpg[/img]
Mada ovo seta pa je mozda nezgodno za te egzibicije ;)
Sent from my MB525 using Tapatalk 2
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
To je.
Grippy, bit ce precizno u NM, cim dodjem kuci.
Grippy, bit ce precizno u NM, cim dodjem kuci.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9-5 AERO 2002
Odvio, zavrsio... Jos da stegnem
Naso sam, 175nm
Naso sam, 175nm
All systems go, ready for takeoff!
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gostiju