Re: Šweđa-SAAB 93ss 1.8T Vector (my 2003)
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
1 na 1 čisto jednom godišnje a najbitnije je da na putu auto može da kida svaki drugi iz svoje klase pa kad baja u nasminkanom nemcu želi da ti pokaže koliko je njegov auto brz ti mu se nasmejes i pokažeš ko vozi traktor a ko otvara kapiju. TAZZ mi je već pojasnio neke stvari i hvala mu na tome kao i svim ostalima koji mi pomažu da sredim auto i od njega dobijem to što želim
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Cekaj polako .....negde u tvom postu osecam da nisi bas odusevljen sto nema puno istomisljenika kao ti,ali to ne znaci da ti necemo pruziti maksimalnu podrsku.
Svrha price je da PRE ulaska u takvu jednu "igranku" ,prikupis sto vise informacija ,ali samim tim i CENA svega onoga sto ce te dovesti do kako kazes onoga "ko vozi traktor" a ne onoga "ko otvara kapiju".
Pre svega,zeleo bih da ti pozelim srecnu realizaciju svih tvojih ideja i planova,i da ti skrenem paznju na par nekih detalja.
- Dali si cuo nekad da je neko za neki ozbiljni auto ,koji ce moci da "dere nasminkane nemce" ulozio neku sicu i kitio se slavom pobeda,jer ih je sve ostavio za sobom da mu duvaju u auspuh.
- Dali mislis ,da ako na serijsku turbinu koju imas u autu ugradis satic,postizes nesto u tom "dranju" nemaca.
- Dali mislis da ako remapiras comp imas mogucnost pa postignes to sto zelis.
- Dali si citao malo sta rade ove "babaroge" poput Map-tuna,Hirsch-a,Neo-Bros-a i jos dosta njih koji pomeraju granice zamislivog i idu u neku petu dimenziju o kojoj mi samo mozemo da sanjamo.
Zasto da sanjamo?
Pa LOVA? Skup je to sport !!!!
Ti ces sada reci da sam te pogresno razumeo i da tebi nije TO osnovna ideja vec samo neki "laksi" tuning ,nebi li im pokazao ko je "tata".Jel tako?.....pa nisi ti prvi prijatelju koji ima takve ideje....
Sa laksim tuningom mozes samo da "sistis" po gradu ,i skreces paznju na sebe,ali nikakve rezultate ne ocekuj
(jednom godisnje),jer u tim trkama 1 na 1,ljudi su krenuli dosta da ulazu,pa samim tim "laksi" tuninzi tamo ostaju ne primeceni.
Uveliko "prste" opklade,tako da se svasta tamo ulaze i desava.Dakle trazi se maksimum.....ali to MNOGO kosta....jel ako ne platis koliko treba,a treba onoliko koliko ima onaj pored tebe pa jos malo vise da bi ga "odrao",onda ti jedino ostaje da "otvaras kapiju"(kao sto rece) - a to NIJE cilj igre.
Ajmo dalje.
Zasto si siguran da ces "objasniti" nasminkanom nemcu kome je gde mesto,sa ovim sto si izneo kao plan za doradu na tvom autu?
Pa pitaj Gripena sta rade ovi sa BMW-ima.Jel ti imas predstavu koji je to "fanatizam" u pozitivnom smislu reci.
Jel imas predstavu da im nikad nije dosta ni konja ni momenta.Jel znas da su "ludi" kao struja.
I sad zamisli tebe koji je remapirao svog 1.8 i nekog "tatinog sina" koji samo "sipa" lovu da njegov mladjani nize pobede u nekim tim trkama 1 na 1.
Otresce te kao "ciganin slinu" hahahahaha ,i onda ces da dodjes i nama da places ovde hahahaha.Pa jeste
NE IDE BRATE MOJ TO TAKO KAKO SI TI TO ZAMISLIO - VERUJ MI !!!!!!
Pa jel znas ti sta sve treba da uradis na kolima dok ne stignes do ovog ventila sto "kija" i satica za turbinu.
Ihaaaaa...ima da se naplacas i naplacas ako hoces nesto ozbiljno....a ako je samo varijanta da ga presaltas kad prolazis neku bastu kafica,on kine i svi iz baste se okrenu da te vide - to je neka druga prica.
To je onda ok.....ali za 1 na 1 braaaateeeee
Cini mi se da Boki rece da je sa N.Beograda.
Pitaj ga za Petosevica i ekipu.
Pitaj ga koliko su opsedniti pobedama u tako nekim trkama i koliko su spremni da uloze u auto.
Pa jel znas da kada bi te dovatili sa nekom "smrdljivom Vektrom" (s kojom idu po burek ) da nebi znao sta te je snaslo....a da ne pricamo o ozbiljnim primercima koje imaju.Oni su samo jedni ....a znas koliko takvih grupica i strastvenika ima.
Oni za to zive.To im je sve.....a imaju love.
Sve ti ovo pisem iz KRAJNJE DOBRE namere,i stvarno ti od srca zelim mnogo uspeha,ali nije najvna prica uopste ako zelis da ti "svi u klasi" gledaju u zadnju tablicu.Shvati.
Pogledaj ovaj spisak nasumice izvucen .
Totalno je nebitan ali ga samo uzimam kao primer da bi video spisak dorade.
Gledaj:
Make & Model:
Saab 9-3 Sport Saloon Linear
Year: 2004
Engine: B207R
Modifications:
-Maptun Custom Software
-GT2871R Turbocharger
-Tubular Exhaust Manifold
-630cc Injectors
-Maptun Intercooler
-Maptun Inlet Pipe
-Maptun Downpipe
-Maptun 3" Cat Back System (Customised)
-Wossner Pistons
Transmission:
-SPEC Clutch 500Nm
-Quaiffe 6 Speed Gearkit
-Quaiffe LSD
Chassis:
-Maptun Fully Adjustable Coilover Suspension
-Custom Rollcage
Braking:
-Maptun 6 Pot Front Brakes
-Aero Rear Calipers & Uprated Disc & Pads
-Braided Hoses
Wheels:
-Team Dynamics Racing Alloys
-Hirsch 19" 3 Spoke Alloys
-Michelin Slick Tyres (Dry)
-Neuton NT5000 (Wet)
Interior:
-Full Strip Out
-Lightened
-Cobra Bucket Seats
-Sparco Harness
Styling:
-Custom Bodykit
-Rear Spoiler
-Centre Exit Exhaust System
Weight:
1200kg
Power:
418BHP
444NM Torque
Power to Weight Ratio:
340BHP/Tonne
World's most powerful Saab 9-3 Sport B207 with Trionic 8 management!
Sad baci pogled na CENU samo jedne stavke sa spiska.Samo jedne!!!!! [link_open=http://pumabuild.com/pumacat/product_in ... cts_id=928]KLIK[/link_open]
Sad idi na googl pa probaj da saberes svaku stavku .
Kad dobijes zbir,ti ga podeli na dva jer ti ne treba bas "Race Car",
ali i sa tom polovinom zbira garantovano se desava ovo -
To je sustina moga posta......ili sto bi se po naski reklo "gde ces bez qurca u svatove"
S kojim klipovima???? Jel sa fabrickim 1.8 ......razmisli dok je vreme
Svrha price je da PRE ulaska u takvu jednu "igranku" ,prikupis sto vise informacija ,ali samim tim i CENA svega onoga sto ce te dovesti do kako kazes onoga "ko vozi traktor" a ne onoga "ko otvara kapiju".
Pre svega,zeleo bih da ti pozelim srecnu realizaciju svih tvojih ideja i planova,i da ti skrenem paznju na par nekih detalja.
- Dali si cuo nekad da je neko za neki ozbiljni auto ,koji ce moci da "dere nasminkane nemce" ulozio neku sicu i kitio se slavom pobeda,jer ih je sve ostavio za sobom da mu duvaju u auspuh.
- Dali mislis ,da ako na serijsku turbinu koju imas u autu ugradis satic,postizes nesto u tom "dranju" nemaca.
- Dali mislis da ako remapiras comp imas mogucnost pa postignes to sto zelis.
- Dali si citao malo sta rade ove "babaroge" poput Map-tuna,Hirsch-a,Neo-Bros-a i jos dosta njih koji pomeraju granice zamislivog i idu u neku petu dimenziju o kojoj mi samo mozemo da sanjamo.
Zasto da sanjamo?
Pa LOVA? Skup je to sport !!!!
Ti ces sada reci da sam te pogresno razumeo i da tebi nije TO osnovna ideja vec samo neki "laksi" tuning ,nebi li im pokazao ko je "tata".Jel tako?.....pa nisi ti prvi prijatelju koji ima takve ideje....
Sa laksim tuningom mozes samo da "sistis" po gradu ,i skreces paznju na sebe,ali nikakve rezultate ne ocekuj
(jednom godisnje),jer u tim trkama 1 na 1,ljudi su krenuli dosta da ulazu,pa samim tim "laksi" tuninzi tamo ostaju ne primeceni.
Uveliko "prste" opklade,tako da se svasta tamo ulaze i desava.Dakle trazi se maksimum.....ali to MNOGO kosta....jel ako ne platis koliko treba,a treba onoliko koliko ima onaj pored tebe pa jos malo vise da bi ga "odrao",onda ti jedino ostaje da "otvaras kapiju"(kao sto rece) - a to NIJE cilj igre.
Ajmo dalje.
Zasto si siguran da ces "objasniti" nasminkanom nemcu kome je gde mesto,sa ovim sto si izneo kao plan za doradu na tvom autu?
Pa pitaj Gripena sta rade ovi sa BMW-ima.Jel ti imas predstavu koji je to "fanatizam" u pozitivnom smislu reci.
Jel imas predstavu da im nikad nije dosta ni konja ni momenta.Jel znas da su "ludi" kao struja.
I sad zamisli tebe koji je remapirao svog 1.8 i nekog "tatinog sina" koji samo "sipa" lovu da njegov mladjani nize pobede u nekim tim trkama 1 na 1.
Otresce te kao "ciganin slinu" hahahahaha ,i onda ces da dodjes i nama da places ovde hahahaha.Pa jeste
NE IDE BRATE MOJ TO TAKO KAKO SI TI TO ZAMISLIO - VERUJ MI !!!!!!
Pa jel znas ti sta sve treba da uradis na kolima dok ne stignes do ovog ventila sto "kija" i satica za turbinu.
Ihaaaaa...ima da se naplacas i naplacas ako hoces nesto ozbiljno....a ako je samo varijanta da ga presaltas kad prolazis neku bastu kafica,on kine i svi iz baste se okrenu da te vide - to je neka druga prica.
To je onda ok.....ali za 1 na 1 braaaateeeee
Cini mi se da Boki rece da je sa N.Beograda.
Pitaj ga za Petosevica i ekipu.
Pitaj ga koliko su opsedniti pobedama u tako nekim trkama i koliko su spremni da uloze u auto.
Pa jel znas da kada bi te dovatili sa nekom "smrdljivom Vektrom" (s kojom idu po burek ) da nebi znao sta te je snaslo....a da ne pricamo o ozbiljnim primercima koje imaju.Oni su samo jedni ....a znas koliko takvih grupica i strastvenika ima.
Oni za to zive.To im je sve.....a imaju love.
Sve ti ovo pisem iz KRAJNJE DOBRE namere,i stvarno ti od srca zelim mnogo uspeha,ali nije najvna prica uopste ako zelis da ti "svi u klasi" gledaju u zadnju tablicu.Shvati.
Pogledaj ovaj spisak nasumice izvucen .
Totalno je nebitan ali ga samo uzimam kao primer da bi video spisak dorade.
Gledaj:
Make & Model:
Saab 9-3 Sport Saloon Linear
Year: 2004
Engine: B207R
Modifications:
-Maptun Custom Software
-GT2871R Turbocharger
-Tubular Exhaust Manifold
-630cc Injectors
-Maptun Intercooler
-Maptun Inlet Pipe
-Maptun Downpipe
-Maptun 3" Cat Back System (Customised)
-Wossner Pistons
Transmission:
-SPEC Clutch 500Nm
-Quaiffe 6 Speed Gearkit
-Quaiffe LSD
Chassis:
-Maptun Fully Adjustable Coilover Suspension
-Custom Rollcage
Braking:
-Maptun 6 Pot Front Brakes
-Aero Rear Calipers & Uprated Disc & Pads
-Braided Hoses
Wheels:
-Team Dynamics Racing Alloys
-Hirsch 19" 3 Spoke Alloys
-Michelin Slick Tyres (Dry)
-Neuton NT5000 (Wet)
Interior:
-Full Strip Out
-Lightened
-Cobra Bucket Seats
-Sparco Harness
Styling:
-Custom Bodykit
-Rear Spoiler
-Centre Exit Exhaust System
Weight:
1200kg
Power:
418BHP
444NM Torque
Power to Weight Ratio:
340BHP/Tonne
World's most powerful Saab 9-3 Sport B207 with Trionic 8 management!
Sad baci pogled na CENU samo jedne stavke sa spiska.Samo jedne!!!!! [link_open=http://pumabuild.com/pumacat/product_in ... cts_id=928]KLIK[/link_open]
Sad idi na googl pa probaj da saberes svaku stavku .
Kad dobijes zbir,ti ga podeli na dva jer ti ne treba bas "Race Car",
ali i sa tom polovinom zbira garantovano se desava ovo -
To je sustina moga posta......ili sto bi se po naski reklo "gde ces bez qurca u svatove"
S kojim klipovima???? Jel sa fabrickim 1.8 ......razmisli dok je vreme
- Astrotrain
- Postovi: 410
- Pridružio se: 11 Maj 2013, 00:00
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
ja se ložim da mi je saab što više stock
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Svaki dobar standardni 9000 turbo bi otresao standardnog SSa 2.0t samo tako. Heben je to sport,kad ti stane na crtu raspala suza sa LET motorom ima da gledas cunke samo da prsti.
Treba mnogo love brate,zivaca i jos mnogooo toga da bi realizovao zamisljeno.
Nema ljutis,svi ovde pricamo realno
Treba mnogo love brate,zivaca i jos mnogooo toga da bi realizovao zamisljeno.
Nema ljutis,svi ovde pricamo realno
- e.go
- Postovi: 65
- Pridružio se: 03 Apr 2013, 00:00
- Lokacija: Ljubljana
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Pa nije to tako strašno.Trenutno imaju na maptun akciju -20% na software.Na stageu 7 uštediš 230 eura.
Znači stage 7 za samo 7182 eura.Dodaš još brake kit 305 mm(što je minimum) za 1725 eura,komplete silikonskih
cevi za 436 eura, suspension kit za 977 eura i kompletan menjač za 7869 eura.Znači sve skupa "samo" 18189 eura.
Na to treba dodati još konkretne pare za dobrog majstora koji će sve to da namontira kako treba.I na to bi se dalo još
ponešto dodati ali za početak bi bilo dovoljno.
Znači stage 7 za samo 7182 eura.Dodaš još brake kit 305 mm(što je minimum) za 1725 eura,komplete silikonskih
cevi za 436 eura, suspension kit za 977 eura i kompletan menjač za 7869 eura.Znači sve skupa "samo" 18189 eura.
Na to treba dodati još konkretne pare za dobrog majstora koji će sve to da namontira kako treba.I na to bi se dalo još
ponešto dodati ali za početak bi bilo dovoljno.
- e.go
- Postovi: 65
- Pridružio se: 03 Apr 2013, 00:00
- Lokacija: Ljubljana
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Ako se u Srbiju može uvesti euro 2 motor moj bi predlog bio sledeći:
[link_open=http://www.njuskalo.hr/auti/saab-9000-t ... as-2600306]KLIK[/link_open]
Cena nije mala ali sa 93 1.8t sa preradama za te pare ne možeš doći ni blizu.
[link_open=http://www.njuskalo.hr/auti/saab-9000-t ... as-2600306]KLIK[/link_open]
Cena nije mala ali sa 93 1.8t sa preradama za te pare ne možeš doći ni blizu.
- troll 9-5
- Postovi: 1999
- Pridružio se: 13 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Z E M U N
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Ili zaobidjes celu pricu, kupis 9-3ss XWD i "malo" ga "cuniras"
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
To sam želeo da čujem mišljenje više ljudi i ispostavilo se da sam i ja solidno procenio mogućnosti ovog motora jer mi je za neku ozbiljniju varijantu solucija bio subaru impreza sti, znam šta rade ljudi sa nemcima pogotovo bmw kockice, jedina olakšavajuca okolnost je što u mom gradu nema nasviranih mašina. Hvala svima za mišljenje idemo dalje :-D
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Ne moze, mora da bude Euro 3 i to fabricki, dakle upgrade nije dozvoljene.go je napisao:Ako se u Srbiju može uvesti euro 2 motor...
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Ja rekoh jedared.... ajd opet...
Remap nije problem.
Rekoh ti sta treba za to.
Da ides na street race... Zaboravi ako nemas cca 8+ k evropskih.
Da imas shishteci auto da je tecan u voznji da lepi itd... rekoh ti sta treba... Turbo, injektori, rezervni ecu, kochnice da bi se zaustavio...
Nije jeftin sport...
Proslo je vreme sa 9000kama kada imas stock 2.3 LPT sa 170ks i 280nm i odradis remap i stavis chunak 3", i peglas 270ks i 440-450nm...
a da se auto ne razleti...
Nema vise tog kvaliteta....
Pa 9-5 U konstalaciji enterijera motora sa B234 sam nasao stop zbog turba i moje brzopletosi na 260ks.
Ja imam logistiku i nije mi problem jer znam sam... a tebi havarija na B207 vuce dooooosta novaca.
Ok da ides na 210-220ks ali ne preko.
To je moje skromno misljenje.
Sorry ako nije ono sto si ocekivao...
Remap nije problem.
Rekoh ti sta treba za to.
Da ides na street race... Zaboravi ako nemas cca 8+ k evropskih.
Da imas shishteci auto da je tecan u voznji da lepi itd... rekoh ti sta treba... Turbo, injektori, rezervni ecu, kochnice da bi se zaustavio...
Nije jeftin sport...
Proslo je vreme sa 9000kama kada imas stock 2.3 LPT sa 170ks i 280nm i odradis remap i stavis chunak 3", i peglas 270ks i 440-450nm...
a da se auto ne razleti...
Nema vise tog kvaliteta....
Pa 9-5 U konstalaciji enterijera motora sa B234 sam nasao stop zbog turba i moje brzopletosi na 260ks.
Ja imam logistiku i nije mi problem jer znam sam... a tebi havarija na B207 vuce dooooosta novaca.
Ok da ides na 210-220ks ali ne preko.
To je moje skromno misljenje.
Sorry ako nije ono sto si ocekivao...
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- nordic
- Drug Član
- Postovi: 459
- Pridružio se: 20 Maj 2013, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
uglavnom su ti ljudi odogovorili sve...ako hoces auto za trke a da bude neki lep,premium i da lici na auto to kosta.... uvek mozes da uzmes suzu stavis LET,uzmes neki E30 napakujes cudo i sl..ali i dalje ce to biti konzerva,kanta ili kako god nazovi,auto potpuno van svake upotrebne vrednosti za sve osim za trkanje 1 na 1.
moj prijateljski savet....uzmes cipujes taj auto...neki dobar tjuner koji izvlaci max promenom mape..tipa maptun,hirsch... stavis vece diskove(307mm),nosace celjusti i bolje plocice napred(sve od 9-3 SS aera),ugradis taj satic ako vec hoces da vidis pritisak turbine, eventualno malo spustis auto...neki eibach pro kit.. 30mm(ne vise jer ces da kacis mnogo,putevi su nam uzas..) i teraj tako..imaces potpuno safe varijantu sa nekih 210 konja i 330NM, bez bojazni da ce nesto da crkne,eksplodira i sl...stavi i taj sistavac, cisto radi tvog osecaja,eto da pisti i sisti kad dodas gas,jos jedan osmeh na lice :) i to je to... imaces auto kojim ces drati kao volove sve ove 1.9, 2.0TDI i sl krompir wagene...ove silne lozane sa seatima leon,altea 1.6 i sl..kao i cuvene klince sefove podzemlja sa E46 320d (136 ili 150 konja) iz uvoza sa 1000000000 km i crnim dimom..... narocito ces dobiti bolji auto iz leteceg starta...ono sto ti je najbitnije prilikom preticanja,potezanja na autoputu,obilaska i sl... sto se tice onog sa semafora..sta da ti kazem, ja to izbegavam ma koliko dobar auto da sam imao i brz,..jednostavno ubijas lamelu, trap,gume i sve..a nema nikakvu svrhu kad ce te docekati sledeci semafor za 200m...
dakle evo po mom misljenju nekog optimalnog tjuninga za pocetak a nadam se i kraj, jer je to rupa bez dna...ako imas para na pretek sto da ne..
1. remap(210 konjica i 330 nm)
2. nosaci celjusti,diskovi i plocice napred od 9-3 SS aera
3. krace opruge, neki eibach pro kit i sl.. max 30mm
4. satic pritiska turbine
5. sistavac(mada po meni potpuno bez potrebe za taj turbo i tu snagu.. al ajde neka pisti )
i najbitnija stvar, svi ti nasvirani auti vise vremena provode u garazi nego na putu, upucavaju se ogromne pare, sve je na tom autu pod ogromnim opterecenjima...to su auti predvidjeni da izadjes vozis po gradu 100km ako i toliko a onda provedes vreme ti ili neko ko ti odrzava bar par sati da se sve sredi,dotegne,proveri i sl..zamene creva... :P mogu da se kladim da ni jedan od tih napucanih auta 2.0, 2.5 i sl sa 500,600 i vise konja starih 10+ godina i sa mnogo prepravki na sebi... ne bi stigao bez greske do paralije
moj prijateljski savet....uzmes cipujes taj auto...neki dobar tjuner koji izvlaci max promenom mape..tipa maptun,hirsch... stavis vece diskove(307mm),nosace celjusti i bolje plocice napred(sve od 9-3 SS aera),ugradis taj satic ako vec hoces da vidis pritisak turbine, eventualno malo spustis auto...neki eibach pro kit.. 30mm(ne vise jer ces da kacis mnogo,putevi su nam uzas..) i teraj tako..imaces potpuno safe varijantu sa nekih 210 konja i 330NM, bez bojazni da ce nesto da crkne,eksplodira i sl...stavi i taj sistavac, cisto radi tvog osecaja,eto da pisti i sisti kad dodas gas,jos jedan osmeh na lice :) i to je to... imaces auto kojim ces drati kao volove sve ove 1.9, 2.0TDI i sl krompir wagene...ove silne lozane sa seatima leon,altea 1.6 i sl..kao i cuvene klince sefove podzemlja sa E46 320d (136 ili 150 konja) iz uvoza sa 1000000000 km i crnim dimom..... narocito ces dobiti bolji auto iz leteceg starta...ono sto ti je najbitnije prilikom preticanja,potezanja na autoputu,obilaska i sl... sto se tice onog sa semafora..sta da ti kazem, ja to izbegavam ma koliko dobar auto da sam imao i brz,..jednostavno ubijas lamelu, trap,gume i sve..a nema nikakvu svrhu kad ce te docekati sledeci semafor za 200m...
dakle evo po mom misljenju nekog optimalnog tjuninga za pocetak a nadam se i kraj, jer je to rupa bez dna...ako imas para na pretek sto da ne..
1. remap(210 konjica i 330 nm)
2. nosaci celjusti,diskovi i plocice napred od 9-3 SS aera
3. krace opruge, neki eibach pro kit i sl.. max 30mm
4. satic pritiska turbine
5. sistavac(mada po meni potpuno bez potrebe za taj turbo i tu snagu.. al ajde neka pisti )
i najbitnija stvar, svi ti nasvirani auti vise vremena provode u garazi nego na putu, upucavaju se ogromne pare, sve je na tom autu pod ogromnim opterecenjima...to su auti predvidjeni da izadjes vozis po gradu 100km ako i toliko a onda provedes vreme ti ili neko ko ti odrzava bar par sati da se sve sredi,dotegne,proveri i sl..zamene creva... :P mogu da se kladim da ni jedan od tih napucanih auta 2.0, 2.5 i sl sa 500,600 i vise konja starih 10+ godina i sa mnogo prepravki na sebi... ne bi stigao bez greske do paralije
Poslednji put menjao 1 dana nordic, izmenjena 21 puta
Svadjanje na forumu je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi...Cak i ako pobedis opet si retardiran!
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
1.8 se zato i zove tako.skromne performanse za dishu sa kravatom.kakav crni tuning salomio bi te nazalost razvaljeni kadet gsi koji ceo kosta 800e u zamahu dobrog stanja.
Ako mozes furaj styling
Ako oces tuning promeni vozilo.
Ako mozes furaj styling
Ako oces tuning promeni vozilo.
Love SAAB, never GM
- e.go
- Postovi: 65
- Pridružio se: 03 Apr 2013, 00:00
- Lokacija: Ljubljana
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Moje skromno mišljenje, ako misliš tunirati postojećeg saaba:
1.Kupiš motor od aera 154 kw
2.Napraviš remap stage 1 in tu si negdje oko 250 konja
3.Mjenjaš kočnice za veće
4.Nove opruge i amortizeri(niže za cca 30 mm i tvrđe)
Gornji način najmanje boli za džep.
Idealno bi bilo dobiti jednog razbijenog aera i sa njega pokupiti sve što ti treba.Ono što
ostane prodati po delovima i na nuli si.
A ako hoćeš mjenjati auto za nešto što je žešće evo ti moj predlog:
[link_open=http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7289735&show=1]KLIK[/link_open]
više informacija:
[link_open=http://www.type-25.com/home.asp#1]KLIK[/link_open]
1.Kupiš motor od aera 154 kw
2.Napraviš remap stage 1 in tu si negdje oko 250 konja
3.Mjenjaš kočnice za veće
4.Nove opruge i amortizeri(niže za cca 30 mm i tvrđe)
Gornji način najmanje boli za džep.
Idealno bi bilo dobiti jednog razbijenog aera i sa njega pokupiti sve što ti treba.Ono što
ostane prodati po delovima i na nuli si.
A ako hoćeš mjenjati auto za nešto što je žešće evo ti moj predlog:
[link_open=http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7289735&show=1]KLIK[/link_open]
više informacija:
[link_open=http://www.type-25.com/home.asp#1]KLIK[/link_open]
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
To je to još jednom hvala svima na savetima, razmišljam ili 210 hp u ovom autu ili da pazarim 9-5 aero 2002-2003 2.3 T 250 hp i njega malo doradim
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
ovo drugo je mnogo bolja opcija.kupis za 3500 ozbiljnog aera poput onog sa ledina i to je to,pa se igraj
Love SAAB, never GM
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Ostao mi filter goriva marke clean MBNA 985 kataloski broj da lu neko zna na koje modele pasuje pošto mi je majstor rekao da moj auto nema takav filter za gorivo već da mu je filter u pumpi za gorivo? Nema ni DI kasetu?
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Audi A2, A3 1.4 i 1.6Cu boys je napisao:Ostao mi filter goriva marke clean MBNA 985 kataloski broj da lu neko zna na koje modele pasuje
Daewoo Nubira, Lanos
Opel Astra G, Vectra (B, C), OmegaB, Meriva, Corsa C
Fiat Punto, Marea, Bravo/Brava
Lancia Dedra, Delta
Saab 9-3 1.8i /2.8 V6
Seat Arosa, Cordoba, Ibiza
VW Polo, Touran
Nema na sta ne pase
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Stavi oglas ovde kod nas [link_open=http://www.saabclubserbia.rs/viewforum.php?f=102]KLIK[/link_open]....nek stoji......ima clanova koji ne pisu vec samo citaju,pa mozda nekom zatrebaCu boys je napisao:Ostao mi filter goriva marke clean MBNA 985
Op op ....polako se priblizavamo ......ali zapamti da je 9000 za to sto tebi treba(ili 9-3 I cupe po meni).Cu boys je napisao: ili da pazarim 9-5 aero 2002-2003 2.3 T 250 hp i njega malo doradim
Ja mislim da baza "mora" biti B204 ...
Sad cu ja da ti okacim klip,ima ga kod nas samo da ga nadjem -
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
9000 Aero i NEMA DALJE
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Provali momenat kad krece u preticanje belog Mondea
....... zaljuljao ga je kao da je prosao M.A.N. pored njega
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Auuuuu,na tebe sam zaboravio
..... cim se klanjas - ne vaaaaaalja sumnjiv si mi
..... cim se klanjas - ne vaaaaaalja sumnjiv si mi
- Slavisacs
- President Saab Club
- Postovi: 5014
- Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
- Lokacija: Dobanovci
- Kontakt:
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Strasno kako 9000 moze da ide...Moja se polako sklapa...
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Slavisa a kad ce moja biti gotova
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Ushracemo coveku (Cu boys) temu
....ajmo Kolja kod Slavise (u njegovu) da ga maltretiramo malo
....ajmo Kolja kod Slavise (u njegovu) da ga maltretiramo malo
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta