
900 OG Turbo T16 - poznat od ranije...
- NikolaNes
- Postovi: 308
- Pridružio se: 09 Avg 2012, 00:00
Re: 900OG Turbo T16 - poznat od ranije...
ne da ga je napravio nego svaka cast, uvijek mu iz auspuha curi neka mast

moj saab je vrh...samo da proradi
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 900OG Turbo T16 - poznat od ranije...
@Nordmaschine - ako mu nema spasa, posto sta jedan za*ere 10torica ne mogu da srede.........negde sam citao da IPAK moze blok od 9000ke, tako da ako nadjes B202 sa 9000 mozda najbolje da pogledas blokove - obrati paznju da li su iste tacke naleganja na menjac/karter i da li je tacka za montazu vodene pumpe ista, kao i "djunta" za ispustanje vode/antifriza.....nesto mi "smrdi" da je kod 9000 drugacije
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- nordmaschine
- Postovi: 141
- Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: beel
Re: 900OG Turbo T16 - poznat od ranije...
I moja teorija je da bi blok od 9k sa setom kvačila od 900OG trebao da radi posao...isto kao što sam čitao da glava od "kasetaša" B204/234 radi posao...samo je pitanje to kvačilo, da.
Budemo vidjeli! Ako bude sreće i vremena, danas ćemo vaditi motor...
Budemo vidjeli! Ako bude sreće i vremena, danas ćemo vaditi motor...
nordic renegade team member
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 900OG Turbo T16 - poznat od ranije...
Kvacilo kod 900OG i 9000 je isto! Onaj deo gde ide cilindar i druk lager su deo menjaca, a ne motora - tako da tu brigu ne brini - korpa, lamela i druk lager su isti kao za 9000 prve generacije
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- nordmaschine
- Postovi: 141
- Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: beel
Re: 900OG Turbo T16 - poznat od ranije...
Fino...krećem sklapati neku sličicu u glavi šta bi se moglo izmisliti.
nordic renegade team member
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 900OG Turbo T16 - poznat od ranije...
sto se tice kvacila.... pre jedno 6-7 godina dva meseca nakon sto sam kupio auto proklizala mi je lamela. Odem kod prijatelja skinemo korpu lamelu i bas su lose iazgledale. Kupim kod jednog lika novu korpu i lamelu i druk lager sve sach ili kako vec ....krenemo da montiramo kad ono korpa nemoze da se usrafi u zamajac.... onda mi taj lik sto mi je prodao set kvacila objasni da je verovatno budzeno i stavljeno sve sa saaba 9000. Dade on meni zameajac sa 900 totke za 20 e , posto samo takve vozi i stvarno namontirasmo mi to i evo radi jos uvek.
Zato pazljivo sa tim kombinacijama 9000 - 900 kod mene su srafovi masili rupe za 2 mm al' su masili
Pozdrav
Zato pazljivo sa tim kombinacijama 9000 - 900 kod mene su srafovi masili rupe za 2 mm al' su masili
Pozdrav
- nordmaschine
- Postovi: 141
- Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: beel
Re: 900OG Turbo T16 - poznat od ranije...
Korisna informacija, mada je, koliko se sjećam, sistem spojke u ok stanju.
A kad ode, ja sam kategorički protiv Sachsa i ostalih "firmi", samo Sinter, majka i otac.
A kad ode, ja sam kategorički protiv Sachsa i ostalih "firmi", samo Sinter, majka i otac.
nordic renegade team member
- nordmaschine
- Postovi: 141
- Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: beel
Re: 900OG Turbo T16 - poznat od ranije...
Eto čisto da bude i neka slika na ovoj strani... 
Tu bi se trebao vaditi motor nekad...tu je još jedan nosač i to je to. Koliko sam shvatio, poluosovine se samo izvlače, nikakvih šarafa nema?

KLIK




Tu bi se trebao vaditi motor nekad...tu je još jedan nosač i to je to. Koliko sam shvatio, poluosovine se samo izvlače, nikakvih šarafa nema?

KLIK



nordic renegade team member
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 900OG Turbo T16 - poznat od ranije...

Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- nordmaschine
- Postovi: 141
- Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: beel
Re: 900OG Turbo T16 - poznat od ranije...
Sve razumijem ali mi ništa jasno nije.
Kod broja 13 je kroner na kom se izvlači, ili šta?
Hvala ti...
Kod broja 13 je kroner na kom se izvlači, ili šta?
Hvala ti...
nordic renegade team member
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 900OG Turbo T16 - poznat od ranije...
13 je selna za manzetnu, imas samo osigurace (broj 6) za krst (br.5)
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- nordmaschine
- Postovi: 141
- Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: beel
Re: 900OG Turbo T16 - poznat od ranije...
Krstovi su ostali u poluosovinama, motor smo izvukli, slike će biti nekad noćas, nisam pri vremenu.
Motor neće da se skine sa mjenjača. Svi šarafi "kartera" skinuti i izvučena "mala spojnička", cilindar kvačila rašarafljen, ali mi ne ide u glavu kako ga izvući... Motor se na dijelu do remenice odvoji od kartera ali ga nešto kod zamajca drži, a ne bih da nešto počupam/iskrivim...
Šta propuštam?
Motor neće da se skine sa mjenjača. Svi šarafi "kartera" skinuti i izvučena "mala spojnička", cilindar kvačila rašarafljen, ali mi ne ide u glavu kako ga izvući... Motor se na dijelu do remenice odvoji od kartera ali ga nešto kod zamajca drži, a ne bih da nešto počupam/iskrivim...
Šta propuštam?
nordic renegade team member
- NikolaNes
- Postovi: 308
- Pridružio se: 09 Avg 2012, 00:00
Re: 900OG Turbo T16 - poznat od ranije...
sad naleceh na ovo pa reko moze valjat
moj saab je vrh...samo da proradi
- NikolaNes
- Postovi: 308
- Pridružio se: 09 Avg 2012, 00:00
Re: 900OG Turbo T16 - poznat od ranije...
prebacivanje kvacila sa 9000t na 900t
moj saab je vrh...samo da proradi
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 900OG Turbo T16 - poznat od ranije...
Mora da se ima specijalni alat tj. zica od 3mm koja se savije u krug, stavi pod listice da bi pustila
[link_open=http://www.twinsaabs.com/900_repair/clu ... p?nsteps=5]KLIK[/link_open]
[link_open=http://www.twinsaabs.com/900_repair/clu ... p?nsteps=5]KLIK[/link_open]
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- nordmaschine
- Postovi: 141
- Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: beel
Re: 900OG Turbo T16 - poznat od ranije...
Imam ja nekih "specijalnih" alata za te stvari kojima treba specijalni alat... :)
Uglavnom...
Švedska ekipa:

Ide van:




Epilog:

Uglavnom...
Švedska ekipa:

Ide van:




Epilog:

nordic renegade team member
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 900OG Turbo T16 - poznat od ranije...


Epilog je najjaci



- nik 900t
- Drug Član
- Postovi: 1774
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Vojka
Re: 900OG Turbo T16 - poznat od ranije...
ma ima vas koliko hoces brzo ce te vi to sklopiti............sta ste uopste resili jel radite motor.
Saab 900og
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 900OG Turbo T16 - poznat od ranije...
i ovako sheban sto hiljada puta je lepsi od svakog golfa :)))) a i sire
inace onaj alat sto K.D. pomonje, mi smo napravili od 6 mm bakarne cevi malo smo je istucali i iskrivili u dva pulumeseca
Pozdrav



inace onaj alat sto K.D. pomonje, mi smo napravili od 6 mm bakarne cevi malo smo je istucali i iskrivili u dva pulumeseca
Pozdrav
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: 900OG Turbo T16 - poznat od ranije...
Je l vam lici nord na ovoga

Slika epilog


Slika epilog

- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
- nordmaschine
- Postovi: 141
- Pridružio se: 07 Dec 2012, 00:00
- Lokacija: beel
Re: 900OG Turbo T16 - poznat od ranije...
Ma to su sve smetači i neradnici.....nik 900t je napisao:ma ima vas koliko hoces brzo ce te vi to sklopiti............sta ste uopste resili jel radite motor.

Motor još nije rastvljen na najprostije faktore, te je prerano za znati šta će biti... Ja bih volio da ga uradim, ali nije moj auto...
nordic renegade team member
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 900OG Turbo T16 - poznat od ranije...
[link_open=http://www.forum-auto.de/motor_einbau/index.htm]KLIK[/link_open] Evo nadjoh ugradnju motora (dakle samo unatraske
) B202 u 900ku
Ima pregrst slika, pa se nadam da ce koristiti

Ima pregrst slika, pa se nadam da ce koristiti
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
-
- Drug Član
- Postovi: 329
- Pridružio se: 30 Mar 2012, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: 900OG Turbo T16 - poznat od ranije...
kd bravo za slike
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta