SAAB 9000 2.3 turbo

Naši SAAB-ovi... Slike , Modifikacije, Malko informacija o našim ljubimcima...
Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: SAAB 9000 2.3 turbo

Postod GRIPEN » 16 Jul 2012, 19:54

Slika bogu hvala, a kolko muke...
All systems go, ready for takeoff!

TAZZ

Re: SAAB 9000 2.3 turbo

Postod TAZZ » 16 Jul 2012, 21:53

TAZZ je napisao:NE IDE DIHT MASA NA USIS... A ni izduv, to svi znamo...

Ako imash Diht... Skidaj, stavi dihtung kako treba i pakuj nazad... i mali falshitji, tipa losha vakum creva prave problem, na obichnom TB, a kamoli EL. TB...
SAABZL je napisao:Konacno nasao vremena da skinem usis, zamenio dihtung... i raaadiii Slika Hvala na savetima Slika
Slika
Drago mi je da smo pomogli....

Nekad, dijagnostichki uredjaji ne mogu pomoci, nego samo zdrava logika i pregledavanje moguceg problema...

Ja kad nekima pricham shta i kako, smejulje se i kao ma OK... I onda eto belaja... Nisi jedini koji je imao glup, i opet kazem GLUP problem od celih recimo 20-30 evra. ali.... JBG....
Neko zbog 20-30 evra napravi sebi problem od 1000.
A toga sam se nagledao.

Uzivaj sa autom!

Pozdrav
TAZZ

Korisnikov avatar
SAABZL
Postovi: 254
Pridružio se: 19 Maj 2012, 00:00
Lokacija: Zlatibor

Re: SAAB 9000 2.3 turbo

Postod SAABZL » 16 Jul 2012, 22:06

I meni je drago.... Ali uzivacu tek kad saznam zasto mi SAAB pusi beo dim kad ga turiram... Pominjao sam to vec negde...?!

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 2.3 turbo

Postod kd23se4 » 16 Jul 2012, 22:42

Jel gubi vodu?

TAZZ

Re: SAAB 9000 2.3 turbo

Postod TAZZ » 16 Jul 2012, 22:50

A sto turirash Turbo auto?
Nemash backpressure kad si na leru... al dobro ...

Pitao KD, da li gubish technost za hladjenje?
Da li gubish ulje?
Da li imash ulja u usisu, odnosno na TB?
Koliki luft imash na osovini turba? Po aksijalnom delu? Koliko imash play shaft?
Beli dim obichno uslovljava, ako ne smrdi na ulje... gubitak technosti... da li gubish na dihtungu, turbu ili u glavi ili bloku, to je dalje da se utrdjuje, ali mislim da je teshko na bloku...

Korisnikov avatar
SAABZL
Postovi: 254
Pridružio se: 19 Maj 2012, 00:00
Lokacija: Zlatibor

Re: SAAB 9000 2.3 turbo

Postod SAABZL » 16 Jul 2012, 23:01

Ne gubi ulje, ne gubi vodu... Smrdi na ulje, i ima pomalo u usisu... Ne turiram ja turbo auto, nego sam primetio da izbacuje beo dim na naglo davanje gasa... Turbo je odlican, bar mi tako kazu u Turbo servisu u Uzicu...

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 2.3 turbo

Postod kd23se4 » 16 Jul 2012, 23:04

Pitam te jel me beli dim asocira na vodu - a ako gubis vodu po pravilu je vrisnuo dihtung glave.....ali ako ne gubi vodu, onda nije.

A sto ti smrdi na ulje....mozda ne bi bilo lose da ocistis überlauf ili kako ovi fancy Saabisti kazu Crankcase ventilation, pa ima onaj nepovratni ventil, treba da vidis jel on radi, dal se zapusio od ulja.....

Korisnikov avatar
SAABZL
Postovi: 254
Pridružio se: 19 Maj 2012, 00:00
Lokacija: Zlatibor

Re: SAAB 9000 2.3 turbo

Postod SAABZL » 16 Jul 2012, 23:11

Sve sam ja to radio brate moj, ocistio, menjao ventil... Al kad smo vec kod glave i dihtunga, ladno mi na glavi motora pise B202 Slika

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 2.3 turbo

Postod kd23se4 » 16 Jul 2012, 23:18

Pa? Ako je 198x godiste i treba da je B202.......u cemu je problem?


I jos jedna stvar.........kad kazes ne gubis vodu i ulje........na koliko predjenih kilometara? Dakle koliko si presao bez dopune antifriza tj. posle zamene ulja?

Korisnikov avatar
SAABZL
Postovi: 254
Pridružio se: 19 Maj 2012, 00:00
Lokacija: Zlatibor

Re: SAAB 9000 2.3 turbo

Postod SAABZL » 16 Jul 2012, 23:26

Meni je 2.3 turbo, 1991 god... Ne znam pravo da ti kazem... A jel hoce to od falsh ulja?

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 2.3 turbo

Postod kd23se4 » 16 Jul 2012, 23:52

Auuu, da tebi treba da je B234 Slika Meni su u glavi samo 900ke, navika sta ces

Mozda je neko "frikombinovao" glavu sa B202 na B234.....nek se Tazz javi za rec, ja stvarno ne znam oko tih novotarija sa 16V Slika

Pa da je sipano lose ulje prvi znak bi bila povecana potrosnja, a ti kazes da nemas taj problem.......vrtimo se u krug....Saab motori ne trose ulje. Dakle na 10.000km tebi ne sme motor da trosi vise od 0,5 litara - to je neko merilo.
Isto vazi za vodu - ako sve radi kako treba ne smes da imas gubitke.

Korisnikov avatar
SAABZL
Postovi: 254
Pridružio se: 19 Maj 2012, 00:00
Lokacija: Zlatibor

Re: SAAB 9000 2.3 turbo

Postod SAABZL » 16 Jul 2012, 23:58

Imam ja glavu od B234 i imam dihtung novi... Moram ja to zameniti, da ne razmisljam!!

TAZZ

Re: SAAB 9000 2.3 turbo

Postod TAZZ » 17 Jul 2012, 00:04

B234 Blok motora... i B202 glava ...

NE MOZE ni u snu, ako se ne rade opasne prepravke...

mislim moze ali... zaletih se malo i dalje je LONG blok...
Kad se skine poklopac deklija ventila...
na delu koji je ... iber imash malo kolo ibera, sa dve kao sisalice... to mora da je prohodno, odnosno ne sme da je zapusheno.
Dalje, bilo bi dobro da se premeri pritisak ulja...
Ne bi trebalo da imash ulje u usisu... ako imash, ne valja naravno. kao shto ne bi trebao da imash ulja na Hladnom-kompresorskom delu turbine... Bilo bi dobro da premerish kompresiju, ili josh bolje propusnost cilindara. ako imash blow by karika, moze da imash pritissak u karteru, pa ne moze ulje iz turbine da izlazi u karter... jbg... dosta stvari. ali ako imash dimljenje pri dodavanju gasa to me asocira na blowby. veliki pritisak u cilindrima, loshjije karike, i eto pritiska u klarteru, onda ulje shishti sa turbine, ide na usis i eto dimovaaaaa...

TAZZ

Re: SAAB 9000 2.3 turbo

Postod TAZZ » 17 Jul 2012, 00:06

SAABZL je napisao:Imam ja glavu od B234 i imam dihtung novi... Moram ja to zameniti, da ne razmisljam!!
nemo se zabrojish posle sa vracanjem lanca, da promashish koju kariku pri uzupchavanju motora...

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 2.3 turbo

Postod kd23se4 » 17 Jul 2012, 00:09

Da, pazi na ovo sto kaze Tazz...nemoj slucajno da radi neko ko nije radio sa lancem Slika ako majstor zezne zupcenje imaces mnogo veci problem od belog dima Slika

Korisnikov avatar
SAABZL
Postovi: 254
Pridružio se: 19 Maj 2012, 00:00
Lokacija: Zlatibor

Re: SAAB 9000 2.3 turbo

Postod SAABZL » 17 Jul 2012, 00:10

Videcu sta se desava, brine me ova glava sa B202

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 2.3 turbo

Postod kd23se4 » 17 Jul 2012, 00:12

@Tazz - aj ti meni objasni, kao coveku koji nema dodira sa ovim 16V motorima........KAKO STAVIS KASETU NA B202 glavu?!?!? Slika

@SaabZL - ako skidas glavu obavezno kupi nov ELRING-ov dihtung glave!!!


Korisnikov avatar
SAABZL
Postovi: 254
Pridružio se: 19 Maj 2012, 00:00
Lokacija: Zlatibor

Re: SAAB 9000 2.3 turbo

Postod SAABZL » 17 Jul 2012, 00:16

Ma necu, imam drugara mehanicara u UE, sretao se sa dosta 9K... Nekada oko 2000 godine je postojao TAXI u UE sa jedno 10/tak 9K!!!

TAZZ

Re: SAAB 9000 2.3 turbo

Postod TAZZ » 17 Jul 2012, 00:31

kd23se4 je napisao:@Tazz - aj ti meni objasni, kao coveku koji nema dodira sa ovim 16V motorima........KAKO STAVIS KASETU NA B202 glavu?!?!? Slika

@SaabZL - ako skidas glavu obavezno kupi nov ELRING-ov dihtung glave!!!
Ajde malko mucni glavom...

Od kad je ION sensing ushao u produkciju, tachnije DI/APC + FUEL ECU

Od 1988/89!
Ja sam imao 9K CC 1990, Proizveden 89. B202 Motor, DI/APC, sa CRVENOM kasetom...

Korisnikov avatar
SAABZL
Postovi: 254
Pridružio se: 19 Maj 2012, 00:00
Lokacija: Zlatibor

Re: SAAB 9000 2.3 turbo

Postod SAABZL » 17 Jul 2012, 00:37

Daa, i moj kum je imao B202 sa kasetom

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 2.3 turbo

Postod kd23se4 » 17 Jul 2012, 08:43

AHa, znaci zamenis ECU, kablove....zapusis rupu razvodnika paljenja, jel?......i dobijes DI......tako nesto?

TAZZ

Re: SAAB 9000 2.3 turbo

Postod TAZZ » 17 Jul 2012, 09:44

hahahahahaha

Srpska posla ....

Gost

Re: SAAB 9000 2.3 turbo

Postod Gost » 17 Jul 2012, 10:38

Pogledaj sa leve strane motora na delu gde su remeni na vrhu imas utisnut tip glave,ako ti je b202 onda spremaj sta nemas. Nisam jos cuo da je neko stavljao b202 na b234. . . Oj Srbijo medju sljivama Slika

Korisnikov avatar
SAABZL
Postovi: 254
Pridružio se: 19 Maj 2012, 00:00
Lokacija: Zlatibor

Re: SAAB 9000 2.3 turbo

Postod SAABZL » 17 Jul 2012, 17:41

Ma jeste B202, cak ima one cevcice sto podmazuju bregastu... To je ukinuto na B234...

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: SAAB 9000 2.3 turbo

Postod AERO » 17 Jul 2012, 17:45

Vidite ovo Slika

Slika


Povratak na “NAŠI LJUBIMCI”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 10 gostiju