SAAB 9000 2.3 turbo
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
TAZZ je napisao:NE IDE DIHT MASA NA USIS... A ni izduv, to svi znamo...
Ako imash Diht... Skidaj, stavi dihtung kako treba i pakuj nazad... i mali falshitji, tipa losha vakum creva prave problem, na obichnom TB, a kamoli EL. TB...
SAABZL je napisao:Konacno nasao vremena da skinem usis, zamenio dihtung... i raaadiii Hvala na savetima
Drago mi je da smo pomogli....
Nekad, dijagnostichki uredjaji ne mogu pomoci, nego samo zdrava logika i pregledavanje moguceg problema...
Ja kad nekima pricham shta i kako, smejulje se i kao ma OK... I onda eto belaja... Nisi jedini koji je imao glup, i opet kazem GLUP problem od celih recimo 20-30 evra. ali.... JBG....
Neko zbog 20-30 evra napravi sebi problem od 1000.
A toga sam se nagledao.
Uzivaj sa autom!
Pozdrav
TAZZ
- SAABZL
- Postovi: 254
- Pridružio se: 19 Maj 2012, 00:00
- Lokacija: Zlatibor
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
I meni je drago.... Ali uzivacu tek kad saznam zasto mi SAAB pusi beo dim kad ga turiram... Pominjao sam to vec negde...?!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
Jel gubi vodu?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
A sto turirash Turbo auto?
Nemash backpressure kad si na leru... al dobro ...
Pitao KD, da li gubish technost za hladjenje?
Da li gubish ulje?
Da li imash ulja u usisu, odnosno na TB?
Koliki luft imash na osovini turba? Po aksijalnom delu? Koliko imash play shaft?
Beli dim obichno uslovljava, ako ne smrdi na ulje... gubitak technosti... da li gubish na dihtungu, turbu ili u glavi ili bloku, to je dalje da se utrdjuje, ali mislim da je teshko na bloku...
Nemash backpressure kad si na leru... al dobro ...
Pitao KD, da li gubish technost za hladjenje?
Da li gubish ulje?
Da li imash ulja u usisu, odnosno na TB?
Koliki luft imash na osovini turba? Po aksijalnom delu? Koliko imash play shaft?
Beli dim obichno uslovljava, ako ne smrdi na ulje... gubitak technosti... da li gubish na dihtungu, turbu ili u glavi ili bloku, to je dalje da se utrdjuje, ali mislim da je teshko na bloku...
- SAABZL
- Postovi: 254
- Pridružio se: 19 Maj 2012, 00:00
- Lokacija: Zlatibor
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
Ne gubi ulje, ne gubi vodu... Smrdi na ulje, i ima pomalo u usisu... Ne turiram ja turbo auto, nego sam primetio da izbacuje beo dim na naglo davanje gasa... Turbo je odlican, bar mi tako kazu u Turbo servisu u Uzicu...
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
Pitam te jel me beli dim asocira na vodu - a ako gubis vodu po pravilu je vrisnuo dihtung glave.....ali ako ne gubi vodu, onda nije.
A sto ti smrdi na ulje....mozda ne bi bilo lose da ocistis überlauf ili kako ovi fancy Saabisti kazu Crankcase ventilation, pa ima onaj nepovratni ventil, treba da vidis jel on radi, dal se zapusio od ulja.....
A sto ti smrdi na ulje....mozda ne bi bilo lose da ocistis überlauf ili kako ovi fancy Saabisti kazu Crankcase ventilation, pa ima onaj nepovratni ventil, treba da vidis jel on radi, dal se zapusio od ulja.....
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- SAABZL
- Postovi: 254
- Pridružio se: 19 Maj 2012, 00:00
- Lokacija: Zlatibor
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
Sve sam ja to radio brate moj, ocistio, menjao ventil... Al kad smo vec kod glave i dihtunga, ladno mi na glavi motora pise B202
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
Pa? Ako je 198x godiste i treba da je B202.......u cemu je problem?
I jos jedna stvar.........kad kazes ne gubis vodu i ulje........na koliko predjenih kilometara? Dakle koliko si presao bez dopune antifriza tj. posle zamene ulja?
I jos jedna stvar.........kad kazes ne gubis vodu i ulje........na koliko predjenih kilometara? Dakle koliko si presao bez dopune antifriza tj. posle zamene ulja?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- SAABZL
- Postovi: 254
- Pridružio se: 19 Maj 2012, 00:00
- Lokacija: Zlatibor
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
Meni je 2.3 turbo, 1991 god... Ne znam pravo da ti kazem... A jel hoce to od falsh ulja?
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
Auuu, da tebi treba da je B234 Meni su u glavi samo 900ke, navika sta ces
Mozda je neko "frikombinovao" glavu sa B202 na B234.....nek se Tazz javi za rec, ja stvarno ne znam oko tih novotarija sa 16V
Pa da je sipano lose ulje prvi znak bi bila povecana potrosnja, a ti kazes da nemas taj problem.......vrtimo se u krug....Saab motori ne trose ulje. Dakle na 10.000km tebi ne sme motor da trosi vise od 0,5 litara - to je neko merilo.
Isto vazi za vodu - ako sve radi kako treba ne smes da imas gubitke.
Mozda je neko "frikombinovao" glavu sa B202 na B234.....nek se Tazz javi za rec, ja stvarno ne znam oko tih novotarija sa 16V
Pa da je sipano lose ulje prvi znak bi bila povecana potrosnja, a ti kazes da nemas taj problem.......vrtimo se u krug....Saab motori ne trose ulje. Dakle na 10.000km tebi ne sme motor da trosi vise od 0,5 litara - to je neko merilo.
Isto vazi za vodu - ako sve radi kako treba ne smes da imas gubitke.
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- SAABZL
- Postovi: 254
- Pridružio se: 19 Maj 2012, 00:00
- Lokacija: Zlatibor
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
Imam ja glavu od B234 i imam dihtung novi... Moram ja to zameniti, da ne razmisljam!!
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
B234 Blok motora... i B202 glava ...
NE MOZE ni u snu, ako se ne rade opasne prepravke...
mislim moze ali... zaletih se malo i dalje je LONG blok...
Kad se skine poklopac deklija ventila...
na delu koji je ... iber imash malo kolo ibera, sa dve kao sisalice... to mora da je prohodno, odnosno ne sme da je zapusheno.
Dalje, bilo bi dobro da se premeri pritisak ulja...
Ne bi trebalo da imash ulje u usisu... ako imash, ne valja naravno. kao shto ne bi trebao da imash ulja na Hladnom-kompresorskom delu turbine... Bilo bi dobro da premerish kompresiju, ili josh bolje propusnost cilindara. ako imash blow by karika, moze da imash pritissak u karteru, pa ne moze ulje iz turbine da izlazi u karter... jbg... dosta stvari. ali ako imash dimljenje pri dodavanju gasa to me asocira na blowby. veliki pritisak u cilindrima, loshjije karike, i eto pritiska u klarteru, onda ulje shishti sa turbine, ide na usis i eto dimovaaaaa...
NE MOZE ni u snu, ako se ne rade opasne prepravke...
mislim moze ali... zaletih se malo i dalje je LONG blok...
Kad se skine poklopac deklija ventila...
na delu koji je ... iber imash malo kolo ibera, sa dve kao sisalice... to mora da je prohodno, odnosno ne sme da je zapusheno.
Dalje, bilo bi dobro da se premeri pritisak ulja...
Ne bi trebalo da imash ulje u usisu... ako imash, ne valja naravno. kao shto ne bi trebao da imash ulja na Hladnom-kompresorskom delu turbine... Bilo bi dobro da premerish kompresiju, ili josh bolje propusnost cilindara. ako imash blow by karika, moze da imash pritissak u karteru, pa ne moze ulje iz turbine da izlazi u karter... jbg... dosta stvari. ali ako imash dimljenje pri dodavanju gasa to me asocira na blowby. veliki pritisak u cilindrima, loshjije karike, i eto pritiska u klarteru, onda ulje shishti sa turbine, ide na usis i eto dimovaaaaa...
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
nemo se zabrojish posle sa vracanjem lanca, da promashish koju kariku pri uzupchavanju motora...SAABZL je napisao:Imam ja glavu od B234 i imam dihtung novi... Moram ja to zameniti, da ne razmisljam!!
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
Da, pazi na ovo sto kaze Tazz...nemoj slucajno da radi neko ko nije radio sa lancem ako majstor zezne zupcenje imaces mnogo veci problem od belog dima
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- SAABZL
- Postovi: 254
- Pridružio se: 19 Maj 2012, 00:00
- Lokacija: Zlatibor
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
Videcu sta se desava, brine me ova glava sa B202
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
@Tazz - aj ti meni objasni, kao coveku koji nema dodira sa ovim 16V motorima........KAKO STAVIS KASETU NA B202 glavu?!?!?
@SaabZL - ako skidas glavu obavezno kupi nov ELRING-ov dihtung glave!!!
@SaabZL - ako skidas glavu obavezno kupi nov ELRING-ov dihtung glave!!!
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
- SAABZL
- Postovi: 254
- Pridružio se: 19 Maj 2012, 00:00
- Lokacija: Zlatibor
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
Ma necu, imam drugara mehanicara u UE, sretao se sa dosta 9K... Nekada oko 2000 godine je postojao TAXI u UE sa jedno 10/tak 9K!!!
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
Ajde malko mucni glavom...kd23se4 je napisao:@Tazz - aj ti meni objasni, kao coveku koji nema dodira sa ovim 16V motorima........KAKO STAVIS KASETU NA B202 glavu?!?!?
@SaabZL - ako skidas glavu obavezno kupi nov ELRING-ov dihtung glave!!!
Od kad je ION sensing ushao u produkciju, tachnije DI/APC + FUEL ECU
Od 1988/89!
Ja sam imao 9K CC 1990, Proizveden 89. B202 Motor, DI/APC, sa CRVENOM kasetom...
- SAABZL
- Postovi: 254
- Pridružio se: 19 Maj 2012, 00:00
- Lokacija: Zlatibor
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
Daa, i moj kum je imao B202 sa kasetom
- kd23se4
- Site Admin
- Postovi: 5531
- Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
AHa, znaci zamenis ECU, kablove....zapusis rupu razvodnika paljenja, jel?......i dobijes DI......tako nesto?
Kaze se ANLASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 ... 0%B5%D1%80, a ne ALNASERhttps://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0 ... 0%B5%D1%80
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
900 T8 (1987)
9-3 2.2 TiD (2001)
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
Pogledaj sa leve strane motora na delu gde su remeni na vrhu imas utisnut tip glave,ako ti je b202 onda spremaj sta nemas. Nisam jos cuo da je neko stavljao b202 na b234. . . Oj Srbijo medju sljivama
- SAABZL
- Postovi: 254
- Pridružio se: 19 Maj 2012, 00:00
- Lokacija: Zlatibor
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
Ma jeste B202, cak ima one cevcice sto podmazuju bregastu... To je ukinuto na B234...
- AERO
- Postovi: 7136
- Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
- Lokacija: Beograd
Re: SAAB 9000 2.3 turbo
Vidite ovo
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 10 gostiju