Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)

Naši SAAB-ovi... Slike , Modifikacije, Malko informacija o našim ljubimcima...
Korisnikov avatar
devet-pet
Drug Član
Postovi: 144
Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
Lokacija: Osijek

Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)

Postod devet-pet » 07 Jan 2016, 13:54

Perkele je napisao:Cekaj, ne razumem, i u Sidu si ga vozio na benzin, i prema susednom selu kasnije? Sta ce ti onda plin ako vozis na benzin?
Vraćao sam se kući iz pravca Sremske Mitrovice autoputom i potrošio sav plin, vozio dalje na benzin zato što volim (a i dobro je, navodno, za mašinu-benzinske dizne),
mislio točiti u Vukovaru plin (plin isto volim, ali iz drugih razloga :-) ).

Da sam tada znao sve što znam sada, ne bi ga šlepao.

Korisnikov avatar
boresky
Postovi: 419
Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ

Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)

Postod boresky » 07 Jan 2016, 23:32

Ipak je doso sebi,masala!Jos da otkrijes uzrok krepavanja,vrh!
Men se cini da je tebe gorivo nokautiralo,prvo se smrznula voda u njemu pa poremetila citav sistem dovoda i ubrizgavanja.Kako smo pricali,prilicno sam siguran da je to bilo to.I nemoj vise tociti kod onog smrada profiterskog ako Boga znas!!! :kgld:
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG

Korisnikov avatar
devet-pet
Drug Član
Postovi: 144
Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
Lokacija: Osijek

Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)

Postod devet-pet » 09 Jan 2016, 22:30

Neznam, do čega je još uvijek...

Danas ga testirao, opet na benzinu, i baš se izbedirao...u drugoj i trećoj brzini ide baš lijepo, linearno ubrzava i sa puno snage, a u četvrtoj štuca, trza i to na momente baš jako.
Kao da se zaguši, pa kašlje, nisu on a mala trzanja što bi inače povezaivao sa nekim, možda, misfire-ima.
Čini mi se da je to nešto u paketu sa onim prethodnim problemom.

Ima li netko kakvu ideju zašto ili slično iskustvo?

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)

Postod GRIPEN » 10 Jan 2016, 10:34

Opet navodi na pumpu i nedovoljan pritisak
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
Slavisacs
President Saab Club
Postovi: 5014
Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Lokacija: Dobanovci
Kontakt:

Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)

Postod Slavisacs » 10 Jan 2016, 11:06

Hmmm ja bas i nisam strucnjak za 9-5...
Lici mi na Cut off..
Ili ti prekid dovoda goriva na momenat...
Meni se desavalo ali u svakoj brzini preko 4-5 k obrtaja... Na 9k...
Uzrok moze biti kod 9k losa-e pumpa,filter,kaseta,svecice, APC ventil...prepunjavanje turbine...
E sad sto se tice 9-5 tu ima iskusnijih pa neka daju neku dijagnozu...
A na plinu ti sve normalno puni i ide?
Ako je tako ja bi se bazirao na pumpu,filter i sam benzinski sistem...
Samo opet mi cudno sto samo u 4toj...Da li si dirao benz mapu nesto?




Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)

Postod TAZZ » 10 Jan 2016, 15:35

Slavisa...
Druga brzina... Brzo izvrti, nema full boost?
Treca... Relativno vrti brzo, full boost
Cetvrta i peta...
Sporo vrti, pun boOst, dugo traje, svaka mana se oseca... Treba puno goriva, kaseta opterecena, svevoptereceno.
Meni normalno da zakuca prvo u 4 i 5 brzini...
Mislim na probleme...

Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
Slavisacs
President Saab Club
Postovi: 5014
Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Lokacija: Dobanovci
Kontakt:

Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)

Postod Slavisacs » 10 Jan 2016, 16:19

Dobro da moguce, nego ako je sve normalno na plinu, da li mozemo da iskljucimo mogucnost, kaseta, svecice, apc i elektronika uopste i bazirati se na sam sistem benzinskog ubrizgavanja...Meni zvuci logicno...Sta proveriti, zbog cega dobija cut off, bar meni izgleda kao cut off...Turbina jako puni u 4toj i nema se dovoljan pritisak benz od strane pumpe da to podrzi ili koja mogucnost jos?
A da se desi gremlin da nece uopste da upali na benz, a na plin hoce...

Послато са Lenovo A606
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)

Postod TAZZ » 10 Jan 2016, 16:35

Fuel Cut Off...

Nije to sto pricas...

Ovde fali goriva, ako na LPG ide dobro, odnosno normalno.

Fuel Cut Off, se totalno drugacije manifestuje.

Dakle ako se relativno Ok ponasa na LPGu, nema miss fire-a i ide ok auto...
DA...
Treba se bazirati na sistemu goriva...
Recimo...

Pumpa, filter goriva, rail dizni sa Regulatorom pritiska goriva.
Proveriti da li je mozda spalo neko vakuum crevo, recimo sa usisne grane...
Sa regulatora pritiska goriva...

Proveriti nepovratne vakuum ventile EVAP sistema.
Sve sto ima veze sa Vakumom, odnosno vakumiranjem sistema.
Da nije izduvao, ili naprslo crevo EVAP prikljucka koje ide u leptir gasa, sa zadnje stane Leptira. Od strane pozarnog zida...

Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
devet-pet
Drug Član
Postovi: 144
Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
Lokacija: Osijek

Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)

Postod devet-pet » 10 Jan 2016, 18:27

Drugari puno hvala na angažmanu, ali da budem iskren, nisam vaša liga,
...pa ja vas pola toga ne razumijem, odnosno, ne znam locirati te dijelove.
Trudim se i polako učim, čak i preko svoje volje...
Negdje sam možda i napisao, da kupovinom Saab-a nisam mislio da bi trebao postati i napredni poznavalac auto tehnike.
Kako se ono kaže: nužda zakon mijenja, pa tako i ja pokušavam riješiti nešto ako je u okviru mojih mogućnosti (koje su skromne) i ako je u kategoriji banalnih kvarova, a kompliciraju život.
Ovo sam se pojadao, misleći naivno, da problem možda nije tako opsežan, odnosno da nema toliko variabli.

@Slavisacs - Benzinska mapa custom by Tazz...

E sad, plin, priča za sebe...trebao sam na remapiranje plina sad poslije Nove Godine, ali me zadesilo ovo nepredviđeno.
Mislio sam da je spreman, pošto je na benzinu proradio kako treba poslije zadnjeg servisa, jer nije imalo smisla voziti ga na remapiranje neispravnog, kao što je i sad slučaj.
Na plinu, kod bržeg-jačeg dodavanja gasa, zatrzava, ali onako nasitno i to predpostavljam da bi se remapiranjem moglo riješiti ili u najgorem slučaju drugim isparivačem i većim diznama.
Osim ako...i to nije dio nekog problema na motoru...
Auto je inače bio (i trenutno je) vozljiv ako se vozi u skladu s njegovim mogućnostima (bez naglih pokreta papučice gasa, molim :kgld: ) :-)

Vakumska crijeva čekaju kod Kikija, to je trebalo već biti i napravljeno, ali gledali smo da spojimo neki poslovni put i servis, ali put morao biti odgođen.

Inače kad ga nisam mogao upaliti, baš sam zagledao ko sova u sva ta crevca ispod haube i pipkao i ništa nepravilno nisam vidio.
E sad, naravno treba znati i gledati...i jest da mi to sve skupa izgleda kao džungla, pogotovo zbog loše (neuredno) složene plinske instalacije...

Hvala na smjernicama, prenijeti ću ih lokalnom majstoru kod kojeg sam sad prisiljen ići...
Poslednji put menjao 1 dana devet-pet, izmenjena 12 puta

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)

Postod GRIPEN » 10 Jan 2016, 18:47

TAZZ je napisao:....
Da nije izduvao, ili naprslo crevo EVAP prikljucka koje ide u leptir gasa, sa zadnje stane Leptira. Od strane pozarnog zida...

Sent from my m2 note using Tapatalk
Meni se to desilo. Tad je ler gas bio veci i culo se jako sustanje, a u voznji nije bilo trzaja vec nije imao boost pa nije ni iso kako treba. Tako da mislim da nije to.
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)

Postod GRIPEN » 10 Jan 2016, 18:47

TAZZ je napisao:....
Da nije izduvao, ili naprslo crevo EVAP prikljucka koje ide u leptir gasa, sa zadnje stane Leptira. Od strane pozarnog zida...

Sent from my m2 note using Tapatalk
Meni se to desilo. Tad je ler gas bio veci i culo se jako sustanje, a u voznji nije bilo trzaja vec nije imao boost pa nije ni iso kako treba. Tako da mislim da nije to.
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)

Postod TAZZ » 10 Jan 2016, 20:29

To je kada izduva...

Kada naprsne, kao kod Yanakisa ..
Tada drama na 160+
Non stop missfire, i trzanje i lambada...
Pitaj ga...

Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
boresky
Postovi: 419
Pridružio se: 02 Jul 2014, 23:50
Lokacija: Krizevci,Ex SR Hrvatska,EX SFRJ

Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)

Postod boresky » 10 Jan 2016, 20:36

A jel bi dijagnostika pokazala kvar/gresku??Ne vjerujem da bi u Osijeku nasao servis koji ima Tech ll al ako neki Oplo servis ima slucajno tu spravicu....hm...
SAAB 9-5 Wagon / SAAB 900i OG

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)

Postod kd23se4 » 10 Jan 2016, 20:57

2003 godiste 100% moze da se ocita preko OBD2, a njega danas ima svaki servis

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)

Postod GRIPEN » 10 Jan 2016, 21:53

Pa ako je ostala greska onda moze da je ocita
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
Slavisacs
President Saab Club
Postovi: 5014
Pridružio se: 17 Okt 2012, 00:00
Lokacija: Dobanovci
Kontakt:

Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)

Postod Slavisacs » 10 Jan 2016, 22:27

Ima mi smisla sa regulatorom pritiska, bar sto se tice paljenja...
Tako se ponasao i Nikoli...
Ako ima prekida i na plinu i na benzinu pri naglom dodavanju gasa, znaci da nema dovoljan priliv goriva u sistem koji bi podrzao to.
Zaebano je samo kada krenes da pretices kamion :mrgreen: za kruzeraj je ok, ovako nekako kada dodas gas iz mog iskustva [smehks]

phpBB[video]
Saab 9-3 MY07
Saab 90 MY86
Saab 96 MY76
Saab 900T MY88

Korisnikov avatar
devet-pet
Drug Član
Postovi: 144
Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
Lokacija: Osijek

Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)

Postod devet-pet » 11 Jan 2016, 18:36

:-) Pa Slaviša blizu si...

Ima u nas u selu dijagnostike kolko voliš, dva servisa čak, a i drug Zdravko mi očitao preko Torque aplikacije.

Evo kačim i sliku grešaka sa servisne dijagnostike (znam da Slaviša voli slike, a i da ne bude suhoparno :wink: )

Slika

Inače, baš sam i danas zagledao u motor, i dobar dio tih crijeva i kablova upće ne mogu vidjeti od plinske instalacije... :(

Korisnikov avatar
sena58
Postovi: 297
Pridružio se: 20 Nov 2013, 02:29

Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)

Postod sena58 » 12 Jan 2016, 09:00

Ova dve prve su standardne za missfire. Ova treća....smrdi na ono što je Tazz rekao, oko pumpe ili dovoda benzina na "rejlu".

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)

Postod GRIPEN » 12 Jan 2016, 12:17

Inace, ova treca moze da izazove prvu i drugu :mrgreen:
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)

Postod TAZZ » 12 Jan 2016, 17:14

Ja ne vidim koje su greske
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
GRIPEN
Postovi: 3777
Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00

Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)

Postod GRIPEN » 12 Jan 2016, 22:13

Sta bre ne vidis? Si corav? Drma te temperatura :P
All systems go, ready for takeoff!

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)

Postod TAZZ » 12 Jan 2016, 22:49

S60112-225213.jpg
Sent from my m2 note using Tapatalk
Nemate potrebne dozvole da pogledate prikačene fajlove u ovom postu.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
TAZZ
Postovi: 2770
Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
Lokacija: Beograd

Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)

Postod TAZZ » 12 Jan 2016, 22:49

Nema aman...
Koje su greske?

Sent from my m2 note using Tapatalk
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!

Korisnikov avatar
devet-pet
Drug Član
Postovi: 144
Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
Lokacija: Osijek

Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)

Postod devet-pet » 13 Jan 2016, 00:01

Greške:
P 1312
P 1334
P 0171

Ne znam zašto ti na mobitelu ne pokazuje sliku, reci Slaviši ili nekom ko je zadužen za tehnički dio foruma, ako to nisi ti :-)
Na kompu se vidi...

Korisnikov avatar
devet-pet
Drug Član
Postovi: 144
Pridružio se: 16 Jun 2015, 16:29
Lokacija: Osijek

Re: Saab 9-5 2,0t 2003 (lpg)

Postod devet-pet » 08 Feb 2016, 21:32

Zdravo svima.

Bio sam kod Kikija prije nekih dva tjedna, sa ciljem riješavanja gore navedenog problema.
E sad, zapravo poslije onog famoznog novogodišnjeg stajanja i poslije doljevanja goriva i skidanja grešaka, nije se taj scenarij više, na sreću, ni ponovio.
Pravi uzrok zatajenja je i dalje ostao nerazjašnjen, ali zatrzavanje, pa možda čak i to ostavljanje na cesti, povezujemo sa (jako) prljavim benzinskim diznama.
Znači, palo je jedno ozbiljno čišćenje benzinskih dizni i izmjena gumica.
Evo sad ga osluškujem već dva tjedna i sve je u redu, ide jako lijepo, a ono što me najviše začudilo je da poslije čišćenja benzinskih dizni i na plin ide puuuno bolje, vrlo osjetno bolje.
Navodno je možda neka benzinska dizna zbog zaprljanosti bila trajno otvorena i dok se vozilo na plin...

Uglavnom, ovom prlikom su još zamjenjena i mala vakum crijeva...i rolice na škarama podizača stakala prednjih vrata.

Sad još planiram remap plina, iako i ovako ide odlično, samo malo trza kod baš žestokog pritiskanja gasa, na plinu.
Eto...


Povratak na “NAŠI LJUBIMCI”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta