Re: Šweđa-SAAB 93ss 1.8T Vector (my 2003)
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Vidi... Boki... Ti si izvan konkurencije....
Imas vishka cilindara, vishka konja, vishka momenta, vishka lima...
Ti si za sebe...
Hahahaha...
Mada moje mishljenje je da auto ima neki limit... ili 260ks i 400NM iz 9k 2.0 je pricha za sebe...
Ne znam...
Ocekivao sam vishe, barem ja.
Ali zvuuuuuuuuukkkkkk..... Zvuk je za sve pare.
Imas vishka cilindara, vishka konja, vishka momenta, vishka lima...
Ti si za sebe...
Hahahaha...
Mada moje mishljenje je da auto ima neki limit... ili 260ks i 400NM iz 9k 2.0 je pricha za sebe...
Ne znam...
Ocekivao sam vishe, barem ja.
Ali zvuuuuuuuuukkkkkk..... Zvuk je za sve pare.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
.
Poslednji put menjao 1 dana BOKI 900, izmenjena 31 puta
Love SAAB, never GM
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Kakva bre laganica, kojih 40? Za sta si onda dao tolke pare?
All systems go, ready for takeoff!
- stevak
- Postovi: 455
- Pridružio se: 30 Jan 2014, 13:09
- Lokacija: Zemun
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Nije važno da može nego da može kad hoćeGRIPEN je napisao:Kakva bre laganica, kojih 40?
ex SAABotražitelj <9000CS>
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Hemi je hemi, za to cu mislim morati prvo da zamenim klipove, klipnjace, ventile možda bregastu... Jeste atmo ali ima zapreminu ko 3 švedje... Proba ništa ne košta ali mislim da sam još uvek 'slab ' za tu klasu
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Pa čisto kad naleti neko od ovih 'brzih' u nemačkim automobilima, stanem isključim TCS, i kad krenem zvuk mu objasni šta ce se desiti... A još bolja fora je što je auto 'tisi' na višim obrtajima, posle 3.5 k menja zvuk i čuje se samo ssssss dok pri nižim obrtajima zvuk je neopisiv.Verovatno treba gasa da se napuni tolika cev od auspuha, potrošnja solidna nije prešao 8.5 l na autoputu sa vožnjom 140 negde 160-180. Sve u svemu za početak prezadovoljan, a ako finansije dozvole naredne godine idemo na neki veći stage...GRIPEN je napisao:Kakva bre laganica, kojih 40? Za sta si onda dao tolke pare?
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Brate ajde budi miran, i izvuci svih 260ks iz auta...
Mislim da fale...
Mislim da fale...
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Mislim da ne hvale nego si ti još uvek pod utiskom 9000ke kojoj 93ss nikada neće moći parirati
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
- BOKI 900
- Wheeler Dealer
- Postovi: 1414
- Pridružio se: 05 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: beograd
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
.
Poslednji put menjao 1 dana BOKI 900, izmenjena 31 puta
Love SAAB, never GM
- TAZZ
- Postovi: 2770
- Pridružio se: 07 Jul 2013, 14:23
- Lokacija: Beograd
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
AJd ovako, vidi sa mikeom i jhonom, koliko treba da pumpa...
Mislim da mozda nedostaju konjici.
Mozda.
Mislim da mozda nedostaju konjici.
Mozda.
B235R///Mackanized by TAZZ
400NM of torque! Spool it!
400NM of torque! Spool it!
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Sutra prekosutra idem da ga probam pa cu da odradim snimak i da zabeležim koliko psi-a tačno pokazuje pa da vidim sa njima, uskoro cu da zamenim svecice i da sipam 98icu da vidim kako ce se tada ponašati
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
@Mad
Je l si ti bese skidao tapacire sa vrata( prednjih )? Malo mi sporiji levi podizac pa rekoh da skinem i podmazem( mozda je do toga). Ako te ne mrzi reci gde su zabice i srafovi da ja to ne razbucam I je l mogu nesto da slomim dok to majstorisem
EDIT : I plocice prednje stigle za zamenu pa me interesuje da l su iste kao kod tebe. Zvao sam Gazelu i tamo mi kazu da imaju dve vrste Textar ( od 5500 i 8200 din) i rece da ne zna sa sigurnoscu koje su nego moram da mu pokazem plocicu.
Je l si ti bese skidao tapacire sa vrata( prednjih )? Malo mi sporiji levi podizac pa rekoh da skinem i podmazem( mozda je do toga). Ako te ne mrzi reci gde su zabice i srafovi da ja to ne razbucam I je l mogu nesto da slomim dok to majstorisem
EDIT : I plocice prednje stigle za zamenu pa me interesuje da l su iste kao kod tebe. Zvao sam Gazelu i tamo mi kazu da imaju dve vrste Textar ( od 5500 i 8200 din) i rece da ne zna sa sigurnoscu koje su nego moram da mu pokazem plocicu.
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Imas 2 torexa kada skines plastiku sa ručice za zatvaranje vrata, ostalo je sve na zabice.Neku jaču plastiku nadji i polako zavuci izmedju vrata i tapacira i cepaj .
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
E hvala druze. A plocice nzm koje da porucujem.Je l si ti iz prve uboo odgovarajuce? Disk mi je 285mm. Verovatno je tako i kod tebe. Inace ove na autu su na svim tockovima oko 4mm pa imam valjda jos malo lufta.
- GRIPEN
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 15 Apr 2012, 00:00
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Imas jos lufta, probacu ja da ti nadjem tacan br dela, ali tek veceras. Baci mi br sasije na poruku
All systems go, ready for takeoff!
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Gripi
Poslao sam pm.
Mad
Plastike sa rucice sam probao da skinem ( stigao do pola) i poce opasno da krcka i da se uvija( a ona plastika bas krta) i ja odustao. Moracu da potrazim nekog ucenijeg( hrabrijeg).
Poslao sam pm.
Mad
Plastike sa rucice sam probao da skinem ( stigao do pola) i poce opasno da krcka i da se uvija( a ona plastika bas krta) i ja odustao. Moracu da potrazim nekog ucenijeg( hrabrijeg).
-
- Postovi: 1224
- Pridružio se: 17 Jan 2013, 00:00
- Lokacija: Novi Pazar
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Sta ti je Opel
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Kolja je napisao:Sta ti je Opel
Izvini Mad sto ti trolujem temu. Pobrisi ovo veceras ako ti nije tesko
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Samo polako i skinuces, gledaj gde su zabice i na toj rucici, mislim da moraš i nju malo da uvijes da bi skinuo. Plocice ne znam da li su iste kao za moj ako jesu imaš u mojoj temi slike sa brojevima pločica
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- Bagzi93
- Drug Član
- Postovi: 1349
- Pridružio se: 19 Feb 2013, 00:00
- Lokacija: Zvecan
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Sto se plocica tice da dodam da su se u prodavnici dvoumili oko toga koje plocice idu na 9-3 ss. Imaju u ponudi za 16"( 8300 din) i neke koje idu i na 15" i na 16"( 5500 din)- cene bez popusta. Na kraju sam iskopao po netu( zahvaljuci Gripenu- dao mi part number) da za moj auto idu te sto mogu i na 15 i na 16". Ustvari bitan je precnik diska a kod mene je 285mm. One skuplje idu na Aero modele ( veci disk-cini mi se 302mm) a za Vektor nisam siguran.
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Na vector su isto 285mm diskovi, komp mi je u podrumu pa nisam bio u mogućnosti da ti dam sve podatke za pločice :-/
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Mali update teme
Kupljen stubni nosac za cajgere
Kupljene i tablice
Filter klime
Gumice balans stangle (posto ce se skidati most resio da ih zamenim po zavrsetku radova)
Kupljen nov slave cilindar
Onda smo ja i svedja krenuli za BG kod Kikija i TAZZa na terapiju
Kupljen stubni nosac za cajgere
Kupljene i tablice
Filter klime
Gumice balans stangle (posto ce se skidati most resio da ih zamenim po zavrsetku radova)
Kupljen nov slave cilindar
Onda smo ja i svedja krenuli za BG kod Kikija i TAZZa na terapiju
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- MAD SERB
- Postovi: 2362
- Pridružio se: 28 Jun 2013, 09:37
- Lokacija: BOR
- Kontakt:
Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
U Saaboteru krenulo rasturanje svedje Kiki i TAZZ na delu
Skinuti menjac, kompletan izduv, turbina, dizne, ECU i onda krecu problemi. MHI TD04 sa B235R(9-5 AERO) ima flansnu koja pasuje na T25 izduvne grane(srafi se na 4 srafa) dok se moja fabricka GARRETT srafi na 3 srafa.TAZZ donosi izduvnu granu sa B235R motora ali ona ne pasuje na B207E.Obilazimo pola BGa neki majstori nisu hteli da seku flansnu sa jedne i vare na drugu(moju fabricku) izduvnu granu.Odlazimo kod Pirketa koji pristaje da napravi drugu izduvnu granu ali je problem vreme treba mu 7 dana (koje mi nismo imali a i cena je bila jaka).Odlazimo kod Malinica koji proverava korpu (gura oko 25 bara) i dolazi do zakljucka da nema potrebe da se pojacava i prenitujemo samo lamelu sa nekim kvalitetnijim materijalom od fabrickog.Kad smo vec izgubili ceo dan trazeci resenje za turbinu ja odustajem od svega i polazimo u Saaboter da vratimo fabricke delove i odradimo remap- ubacimo MAP TUNE mapu 225hp i 319 Nm.Medjutim TAZZ i Kiki dolaze na ideju da od moje fabricke turbine napravimo hibrid tj da se odnese turbina u turbo servis kako bi oni povecali turbinsko i kompresorsko kolo da bi GARRETT mogao da gura 1.5 bar kao MHI.
Dok se sredjivala turbina menjaju se dizne,ECU,sklapa menjac i trazi resenje za sonde koje mere pritisak i temperaturu ulja.I tu je bilo malih poteskoca ali je na kraju pronadjen nacin kako da se i to sredi
Kada je sve sklopljeno opet problem kod prvog paljenja, jedna dizna je zapekla i ne radi, Kiki se zainatio i proveo par sati kako bi se simensova dizna resila i na kraju uspeva da je otpusi i kalibrise na 465ccm.
Odradjen i kompletan izduv na 3" kod Pirketa(downpipe i lonci od inoxa dok su cevi koje spajaju downpipe i srednji lonac kao i srednji lonac i zadnja 2 odradjene od alumiziranog lima
TO BE CONTINUED...
Skinuti menjac, kompletan izduv, turbina, dizne, ECU i onda krecu problemi. MHI TD04 sa B235R(9-5 AERO) ima flansnu koja pasuje na T25 izduvne grane(srafi se na 4 srafa) dok se moja fabricka GARRETT srafi na 3 srafa.TAZZ donosi izduvnu granu sa B235R motora ali ona ne pasuje na B207E.Obilazimo pola BGa neki majstori nisu hteli da seku flansnu sa jedne i vare na drugu(moju fabricku) izduvnu granu.Odlazimo kod Pirketa koji pristaje da napravi drugu izduvnu granu ali je problem vreme treba mu 7 dana (koje mi nismo imali a i cena je bila jaka).Odlazimo kod Malinica koji proverava korpu (gura oko 25 bara) i dolazi do zakljucka da nema potrebe da se pojacava i prenitujemo samo lamelu sa nekim kvalitetnijim materijalom od fabrickog.Kad smo vec izgubili ceo dan trazeci resenje za turbinu ja odustajem od svega i polazimo u Saaboter da vratimo fabricke delove i odradimo remap- ubacimo MAP TUNE mapu 225hp i 319 Nm.Medjutim TAZZ i Kiki dolaze na ideju da od moje fabricke turbine napravimo hibrid tj da se odnese turbina u turbo servis kako bi oni povecali turbinsko i kompresorsko kolo da bi GARRETT mogao da gura 1.5 bar kao MHI.
Dok se sredjivala turbina menjaju se dizne,ECU,sklapa menjac i trazi resenje za sonde koje mere pritisak i temperaturu ulja.I tu je bilo malih poteskoca ali je na kraju pronadjen nacin kako da se i to sredi
Kada je sve sklopljeno opet problem kod prvog paljenja, jedna dizna je zapekla i ne radi, Kiki se zainatio i proveo par sati kako bi se simensova dizna resila i na kraju uspeva da je otpusi i kalibrise na 465ccm.
Odradjen i kompletan izduv na 3" kod Pirketa(downpipe i lonci od inoxa dok su cevi koje spajaju downpipe i srednji lonac kao i srednji lonac i zadnja 2 odradjene od alumiziranog lima
TO BE CONTINUED...
ŽIVOT JE 1, SAAB JE 2.0 T !
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
LIFE'S TOO SHORT TO DRIVE BORING CARS!!!
Cars are my drug, SAAB is my dealer !
Mog je SAABa, vozila baba
powered by Nordic performance
- Jolly
- Postovi: 657
- Pridružio se: 09 Okt 2013, 14:45
- Lokacija: Leskovac
- Kontakt:
Re: Re: SAAB 9-3 1.8t Vector 2003
Ozbiljan posao, bravo!!! Super ste to napravili, jedva cekam nastavak :D
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost