Moj SAAB 900s 204i 1997.

Naši SAAB-ovi... Slike , Modifikacije, Malko informacija o našim ljubimcima...
Gost

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod Gost » 11 Nov 2012, 17:47

AERO je napisao:Ovo gore za cene delova se ne usudjujem da komentarisem jer nemam pojma kako stoje stvari oko toga kod nas ,ali zato smem da izrazim zadovoljstvo sto si plin namestio kako valja.Kazu da je Ranko ok.
Javni jel ima sad promene u potrosnji kad navrtis neki kilometar.

...i slikaj ga - obecao si Slika
Ranko kaze da je bio ocajno nastelovan, i da uopste ne mora da znaci da ce povecati potrosnju, mada ja mislim da ipak hoce. U krajnjoj liniji, najbitnije je da motor dobija ono sto mu treba. I da, Ranko je fenomenalan plinadzija, ali je uvek imao problema sa organizacijom, a narocito sa marketingom. Mnoga zvucna imena imaju daleko manje znanja i iskustva od njega, gledao sam kako resava probleme jos pre desetak godina. Odlicno poznaje mehaniku i elektroniku, dobar je dijagnosticar, zato sam i rekao da samo u njega imam poverenja kad je plin u kolima u pitanju. Inace, skinuo je gumicu sa kolektora vazduha koju je Kiki montirao i stavio odgovarajucu, i dalje je falsirao na usisu samo na plinu, sad je sve kako treba. Provalio u pet sekundi sta mu je i gde je kvar, a SAAB nije video verovatno poslednjih pet godina.

Slikacu ga, naravno, mada i nema sta da se vidi. Prethodni vlasnik je ubogaljio stopaljke mat crnim sprejem, zadnji levi rub se rascvetao, oba branika dobro stoje ali treba da se krpe, vrata i krilo popravljani i farbani, krilo lose upasovano, boja nema veze sa zivotom... Spolja i nije bas reprezentativan, jos uvek, ali je mehanika u sjajnom stanju, hocu da pokrpim te sitnice, enterijer je kao nov, a za farbanje i limariju cu lako, na prolece, tu bar znam gde, sta i kako.

Gost

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod Gost » 11 Nov 2012, 19:07

Uzgred, je l' zna neko da li postoji nacin da skinem taj sprej, a da ne ostetim/izmatiram stopaljku?

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod AERO » 11 Nov 2012, 19:19

Pa jedino nitro razredjivac....

Gost

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod Gost » 11 Nov 2012, 19:33

Znam i ja da ce nitro da ga skine, nego sta ce biti sa stopaljkom posle? Uopste mi nije jasno zasto je to radio, unakazio je auto. I prednju masku je prefarbao u mat crno, ona jos i kulturno izgleda, ali je ovo pozadi bas bez veze.

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod AERO » 11 Nov 2012, 20:05

Ha jbg-a - stvar ukusa Slika ....probaj benzinom prvo......mozda krene tako Slika

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod kd23se4 » 11 Nov 2012, 22:49

@Zodiac - nije mi jasno kako kupujes jedan disk i jos uz to polovan?

Jel zivot postao stvarno toliko jeftin danas?

Inace nov ATE disk je oko 55€

Gost

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod Gost » 12 Nov 2012, 00:37

Disk sam dobio gratis uz ostale delove koje sam kupio, i kao nov je, bez riseva, nije ni zarez na rubu jos napravio.

Gost

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod Gost » 12 Nov 2012, 19:47

Danas sam oprao motor po drugi put, ovog puta je operacija uspela. Nakon toga se provezao do grada i nazad da se sve dobro isusi, i sad je sve ok. Nikakvih curenja i slivanja za sada nema, prosao sam pedesetak km nakon pranja. Nakon toga sam zamenio i antifriz, pa sam i sa tim zavrsio. To su dobre veste. Losa vest je da sam rutinskom kontrolom, 150km nakon zamene ulja ustanovio da je nivo na meracu na minimumu. Podsecam da motor radi kao sat, ne duva i ne trosi ulje, niti ostavlja tragove na parkingu. Pitao sam pre odlaska iz servisa Kikija zasto ne proverava nivo ulja po zameni, kaze covek, ide tacno cetiri litre sa zamenom filtera, nema potrebe. Izgleda da ipak ide malo vise, i da ima potrebe.

Gost

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod Gost » 12 Nov 2012, 20:01

AERO je napisao:Nisi ispratio desavanje Slika .....evo:
zodiac je napisao: Ulje Mobil1 10W40 - 800 din/l x 4 = 3.200 din
filter ulja - 850 din
filter vazduha - 1.700 din
filter goriva - 3.000 din
filter klime - 3.600 din
dihtung poklopca ventila - 3.200 din
ciscenje kartera
rad (4h) - 8000 din

Total: 23.550 din
Takodje uzeti u obzir sledece cinjenice, da se ne bi ponovo upustali u analizu cena:

- kasnio sam dva sata na servis
- radili dva i kusur sati nakon radnog vremena, ukupno nesto preko cetiri
- kazem radili zato sto ih je bilo dvojica, i obojica su radili, sve vreme, dakle sati su x2, i cena sati u ovom obracunu je /2
- cene delova su x2, da li to ima veze sa umanjenjem radnih sati ne znam, ali je bezveze, jer izaziva bespotrebne rasprave
- posao uradjen korektno, ako izuzmemo volan pomeren za dva zuba udesno i pola litre ulja u karteru manje
- Kiki mi je izasao u susret i dosao odmah kolima po mene kada je nakon servisa auto ostao u kvaru. Zamenio raspadnutu gumicu bez naplate.

Dakle, moje prvo iskustvo sa Saaboter servisom ima dosta pluseva, ali i nekoliko masnih minusa. Da li ce biti drugog iskustva, nisam sasvim siguran. Probacu dalje, dok ne nadjem ok varijantu, ako se ni to ne desi, uvek imam mog proverenog majstora za Citroen, koji bas svaki put izvuce sipku meraca nakon zamene ulja, za svih dvadeset i kusur godina bavljenja mehanikom Slika))

Gost

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod Gost » 12 Nov 2012, 20:09

Ostavi ga preko noci da odstoji na ravnom Ujutru je najbolje meriti. Cini mi se da ide malko vise od 4litre. 4,2 ili malko vise. Razlika izmedju min i max je 1L. Mozda su tebi povadjene balansne osovine pa treba vise ulja

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod AERO » 12 Nov 2012, 20:15

.... a ja pitah kako znamo da je B204,a "neki" Slika mi rekose - javicemo posle servisa......ali su nam javili Slika

Slika Slika ....salim se malo....Proverite po onim vasim "knjigama" (tazz i KD) ,ja ne znam napamet za taj motor koliko staje.
Citam sad kod amera na forumu,kaze full zapremina 5l ali na zameni sa filterom se menja 4 - 4,5.....e sad sta je realnost na terenu,morace neko od Vas da kaze.

Gost

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod Gost » 12 Nov 2012, 20:16

Na ravnom je, provericu ponovo ujutro. Stajao je dva sata pre nego sto sam proverio, trebalo bi da je dovoljno vremena da se sve slije u karter. Balansne osovine su na mestu.

Gost

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod Gost » 12 Nov 2012, 20:21

Pa evo, javljam :) Vidis da sam bio u pravu, nemoguce je da radi bez ikakvih vibracija, a da su mu balansne osovine povadjene. Znas kako znam? Sa mog KTM-a sam svojevremeno skinuo radilicu, i stavio drugu, bez kontratega. Performanse iste, ali se u mestu ritao kao konj, nije bilo sanse da radi u leru na centralnom stenderu, isao je u rikverc 10m na minut :) Na ovom motoru naravno to ne bi bilo tako dramaticno, ali bi se sigurno osetila razlika. Ako su konstruktori stavili balansne osovine u motor, one tamo treba i da ostanu. Ne bih ja to vadio bez preke potrebe.

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod AERO » 12 Nov 2012, 20:31

Dobro ....znaci na broju su.Onda bez zezanja ujutru proveri ulje jos jednom,doli ako fali i to je to.....a sto se tice balansera,Tazz dosta dobro poznaje anatomiju saab-ovog motora ,i on je uvak za vadjenje istih....doduse kod onog drugog motora,ali svakako s njim mozes podeliti iskustva za/protiv.

.....i polako sa tim KTM-om Slika .....djavo je to Slika

Gost

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod Gost » 12 Nov 2012, 20:36

KTM je fenomenalan, ali mene ledja i dalje bole Slika

Korisnikov avatar
AERO
Postovi: 7136
Pridružio se: 25 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod AERO » 12 Nov 2012, 20:40

Slika Slika ...... Slika

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod kd23se4 » 12 Nov 2012, 21:58

U principu i sa i bez balansnih osovina je fabricki motor. Samo posto su izvadili balansne osovine dobio je 2 ks dakle 133ks mesto 131ks i prekrstili su ga u B206.

Sto se tice kolicine ulja ona je ista za sve Saab motore (dakle 2.0; 2.3; 2.0 Turbo) i iznosi 4 litre - zato je Kiki samouvereno nasuo i cao.

TAZZ

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod TAZZ » 12 Nov 2012, 22:35

Ulja ide 4 kile sa zamenom filtera i to je to. tacnije 4.1 - 4.2 ali 4 kile...

TAZZ

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod TAZZ » 12 Nov 2012, 22:36

Kakav volan dva zuba i cemu to... pricas...

Gost

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod Gost » 12 Nov 2012, 23:28

Skidan trap zbog kartera,mora reglaza. Koliko god precizan majstor bio,nikada nece moci da se vrati sve u milimetar,odatle i odstupanje na volanu.

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod kd23se4 » 13 Nov 2012, 00:57

trap zbog kartera?!?! Slika

Kod 9-3 dizela znam 100% da ne treba da se skida trap zbog kartera, a mislim da ni kod benzinca ne treba

TAZZ

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod TAZZ » 13 Nov 2012, 07:39

E da ti znas sta je skidanje trapa... to ako je i odvrnuto par srafova... ne znaci da je nesto poremeceno...
tako da tvoj komentar... minus bezi trap... ne razumem... kazes malo sam se ispalio....
minus za ulje fali ga... razmisli da li negde trosi ulje auto ili kako si merio... da li je odgovarajuca sipka za merenje ulja... jer u auto idu 4 kile ulja...
malo si mi se zajabunio...

Gost

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod Gost » 13 Nov 2012, 07:58

Juce sam dolio ulje, sad cu da pratim. Do potrosnje ili curenja nije sigurno, jer sam vec presao 300km sa starim uljem, koje nije bilo ni za sta, i sve vreme je bilo na sredini min-max. Sto se trapa tice, mozda je odvrnuto samo par srafova, ali volan vise nije poravnat sa tockovima kao sto je bio pre intervencije.

Korisnikov avatar
kd23se4
Site Admin
Postovi: 5531
Pridružio se: 26 Dec 2011, 00:00
Lokacija: Beograd

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod kd23se4 » 13 Nov 2012, 09:24

@zodiac - koliko si dolio?

Moguce da je zbog ciscenja kartera trebalo da se sipa vise ulja. Meni kod 9-3ke (dizel) ide normalno 5,5 litara, ali kada sam skidao karter stalo je 6,2 litra dok ulje nije doslo do max. - tako da je moguce da je ovde ostupanje Slika

Gost

Re: Moj SAAB 900s 204i 1997.

Postod Gost » 13 Nov 2012, 09:30

Dolio sam 0.5l, sad je na 3/4 do max oznake. Znaci da je falilo jedno 300ml do pola.


Povratak na “NAŠI LJUBIMCI”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta